Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 110243 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #90 : 18.06.2009 16:13:54 »

Voi ei! ARVASIN kun näin tämän ketjun, että olen taas käynyt säätämässä jotain jonkun toisen unissa 2funny Noh, olen kyllä nähnyt ihan kauheasti unia vanhoista, lahonneista taloista, ja jossain tuolla energiatasolla mennäänkin ihan mahtavalla vimmalla eteenpäin, mutta tässä fyysisellä tasolla ei ole tapahtunut muutoksia mihinkään suuntaan.

Yhteen muuttamisesta sen verran, että näin viime yönä tulevaan puolisooni (milloin hän nyt ilmestyykään eteeni fyysisesti) liittyen numerot 1964 ja 16. Tiedän, että luku 1964 on edellisen elämäni kuolinvuosi, mutta luku 16 - joka selkeästi liittyy tähän elämään - jäi vielä auki. Samassa tekstissä luki vielä englanniksi (kunhan se puoliso ensin ilmaantuu), että "ja sitten on hyvä tosiaan mennä sinne Tokioon, kun siellä on----" Edellinen elämäni liittyy Aasiaan, mutta ei Japaniin.

Mulla on menossa astrokartalla nyt  
mars aspect_tri askendentti (= kauris)
mars aspect_sex kuu (= rapu)
venus aspect_tri askendentti (= kauris)
 pluto aspect_squ aurinko (= oinas)

jos tuo tieto yhtään Nikkiä auttaa. Itse en tajua niistä mitään, ahahah  Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 18.06.2009 16:16:10 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #91 : 19.06.2009 01:16:44 »

Voi ei, minä en muista tuota! Grin 2funny Siis tein mitä ihmettä?!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #92 : 19.06.2009 09:48:56 »

miten te näette niin tarkkoja unia esim kumppaneista? omissa unissa vilisee ties ketkä henkilöt ja tapahtumat. eilen olin ihan live oinaan seurassa, tuttava, ja tuli mieleen heidän suhteestaan, että suhdekin voisi olla maailman simppelein asia, jota ei pitäisi tarvita analysoida ihan siinä mittakaavassa, jossa olen joutunut.. ?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #93 : 21.06.2009 14:59:04 »

Mä olin viime yönä Tuuli-Hiuksissa kanssa etsimässä mun autoa parkkihallista. Hän oli pukeutunut intiaaniksi, jostain kumman syystä  :Smiley
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #94 : 21.06.2009 15:18:32 »

Mitääh, asbolos?  :Smiley Smiley Sun täytyy olla vähintäänkin mun sielunsisko kun kerta näin syvästi näit!

Kerro lisää, kuulostaa niin ihmeelliseltä!!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #95 : 21.06.2009 20:08:02 »

No mulla noita unia riittää ja millon niissä on tuttuja tai tuntemattomia. Ei siinä paljon mitään kerrottavaa ole, ihan pöljä uni.

Törmäsin suhun kirjastossa, joka oli siellä parkkihallissa jostain syystä. Tulin sulle jutteleen, että tuutko mun autoa etsimään, olin kadottanut sen(tosielämässä en ikinä kadota autoa isoonkaan halliin). Sä sanoit lähteväs etsimään oikealta, kun mä läksin vasemmalle ja siinä se sitten olikin  Grin

Hassuinta on että en oikeasti tiedä minkä näköinen olet, ehkä kyseessä oli intiaaniminäsi. Tummanruskeat hieman aaltoilevat pitkät hiukset, tummat silmät. Päällä ruskea, hapsullinen intiaanimekko. Päässä otsapanta, hiuksissa muutama sulka koristeena.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #96 : 22.06.2009 17:23:32 »

Jos ja kun  uranus yhdistetään astrologiaan ja  juno kuvaa halua liittyä samanhenkisten porukkaan,
niin nyt näitten yhtymä kaloissa vois näkyä unien "foorumilaisina"?
Kaloissa herkkyys alitajuisille viesteille.
Samoin tuossa kolmen kimpassa  chiron jupiter neptunus vesimies on "astrohenkisyyttä".
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #97 : 23.06.2009 21:20:14 »

No kiva kuulla, että minusta on ollut sitten apua! Cheesy Ainahan sitä mieluummin on (tuolla unimaailmassakin) ennemmin avuksi kuin palloksi jalassa Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #98 : 06.07.2009 17:23:32 »

Sasha oli toissayönä unessani. Hän laati opastuksellani transiittilistaa ja nimesi  "nunnut" (vähemmän tärkeet, tekopyhätkö?) omaksi ryhmäkseen.Sitten hän huomasi  pluto :n transiitin (en muista minkä)  joka poikkesi "normista" (tiettynä ikäkautena esiintyvä tms) 1,11 (luultavasti kyse vuosista?)
ja Sasha sanoi ettei tuo poikkeema kai vielä riitä tekemään hänestä pakanaa???

Itselleni tämä uni viestitti varomaan ettei astrologiasta tule nunnamainen dogmaattinen uskonto,jossa viilaan pilkkuja asteen tarkoiksi, jotten vallan pakanaksi leimautuisi?
Aion silti pistää muistiin tuon ehkä  pluto:n asteluvun, eihän siihen niin kovin kauan ole.
Normista poikkeaminen on lukua 11 ja  uranus.sta.
Eikä tr  pluto aspect_ssx askendentti:ni orbi olekaan kaukana tuosta 1,11.
Mut miks Sasha?
Ehkä olen aatellut hänen  saturnus venus rapu:n ilmentymiä viime aikoina?
nunnu pakana?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #99 : 06.07.2009 18:19:05 »

Grin 2funny Repesin!
Olen tässä viikonloppuna miettinyt omaa voimakasta seksuaalisuuttani
ja miettinyt joitain tabuja ja rajoja auki.
Olen nimittäin saanut pitkäaikaiselta ja jälleen palanneelta Oinas-rakastajalta
hämmentävän tuki-tarjouksen suhteesta.  crazy2
Pohdin sitä blogissani, mikäli kiinnostaa.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #100 : 06.07.2009 19:30:34 »

no en ole nähnyt astrolaisia unessa, mutta merkitsevän unen oinaasta.. tapahtui niin paljon taas viikossa kun kävin tarkastamassa perheen tiluksia, pidin breikkiä cityelämästä, kävin sukulaisten viinitiloilla jne jne että huh. "maadoittuminen" tapahtuu  kaksoset miehen kautta kait! ja eiku taas baanalle.. niin että odottelen itsekin oinaan paluuta, omaa lähtökäskyähän se vain venaa. kamalaa törsäystä.. ja ulkomaille..  ja oli jännää aikaa  vaaka  vaaka yst kanssa.

mietin maalaismarkkinoilla ostaako astrokirjan, mutta kun - niin ei. sen sijaan merenraikkaat asiat mielessä. :Smiley

 Your Lovescope - July 2009
There isn't a possessive bone in your body, Sag, but once in a while a certain set of planetary alignments are in place and you do get possessive. This month, with the Lunar Eclipse of July 7 in the house of what you own, you may feel that you need to take inventory of those things that belong to you. Not that you ever need help in making a point, but the very lucky Jupiter and sweet talk of Neptune aid you in solidifying what you feel may be a slightly tottering relationship. On July 21 the Solar Eclipse in the house of sexy love helps you close the deal. The very next day, July 22, the largest star in the heavens enters the house of big love and you feel more buoyant than you have in some time.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2009 19:42:11 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #101 : 06.07.2009 20:03:42 »

Itselleni tämä uni viestitti varomaan ettei astrologiasta tule nunnamainen dogmaattinen uskonto,jossa viilaan pilkkuja asteen tarkoiksi, jotten vallan pakanaksi leimautuisi?

Hauska uni nikki!  Smiley

Minä en ole teistä nyt aikoihin nähnyt unia, tosin jonkin aikaa sitten saattoi olla uni mutta en muista ketkä siinä esiintyivät, ehkä tuota Helsingin astro-porukkaa...

Mutta sen verran hyvä oli tuo nikin pointti, että vaikka astrologia onkin joskus varsin tarkkaa pilkunviilaamista etten sanoisi puhdasta matematiikkaa, niin parhaat tulkinnat kyllä syntyvät kun on aimo annos luovuutta mukana. Ja toinen mielestäni tärkeä juttu on se, että välillä on lupa hassutella ja eksyä aiheesta, ei tämä niin vakavaa ole...  Tuo nyt sellaisena sivuhuomautuksena siihen kysymykseen, kun jotkut tuomitsevat tämän palstan siksi että täällä vitsaillaan välillä...

Eikö se elämä ole jo tarpeeksi raskasta muutenkin! Ilman huumoria ei jaksaisi...

Ilmestykää muuten minunkin uniini...  Wink
« Viimeksi muokattu: 06.07.2009 20:05:26 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #102 : 13.09.2009 08:27:52 »

Artemis! Näin viime yönä unta sinusta mm. Esiinnyit ruskeahiuksisenä vaikka olet vaalea? valkeassa olkaimellisessa mekossa ja valkeassa paidassa. Laittauduit miesystävääsi varten jossain kummassa asunnossa hiuksiasi kahdelle saparolle ja vetästi geeliä Smiley kammalla hiuksiin. Sulla oli kauniit paksut punatut huulet ja hoikat pitkät kädet.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #103 : 14.09.2009 07:29:51 »

T-H  Grin
Kiva että uneksit minusta  Grin Paksut huulet, voi kumpa olisikin  Smiley

Ihme kyllä näen teistä hirvittävän vähän unia  Huh mutta omat uneni ovatkin niin friikkejä että parempi ettette niihin joudukkaan  Grin
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #104 : 14.09.2009 09:31:37 »

Usein menee niin mulla, että ihminen josta nään unta, on joko tuttuna ihmisenä tehnyt miellyttyvällä tavalla/mielikuvilla vaikutuksen minuun, kuten sinä Artemis. Olet ainut astrolainen kenestä olen nähnyt unta.  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: