Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten se Stellium taas menikään...  (Luettu 4078 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« : 10.12.2005 23:33:35 »

Palaan saman asian pariin, joka on siis jo tuhannesti -ainakin vanhan foorumin puoleella- selvennetty, mutta kun olen taas huininut omissa ajatuksissani ja ohi meni, että leimahti...

Eli stelliumilla oli jotain tekemistä yhtymien kanssa...?  Kiss Mulla olis tällaset yhtymät 9-huoneessa neitsykäisessä.

Jupiter Yhtymä   Aurinko   8:13'
Merkurius Yhtymä   Aurinko   6:33'
Saturnus Yhtymä   Jupiter   9:16'
Jupiter   Yhtymä   Merkurius   1:39'

Onko tämä stellium tai joku muu kiero elementti?  Huh
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #1 : 11.12.2005 02:00:32 »

Hei,

on se stellium eli planeettaryhmittymä. Ei kai se nyt kuitenkaan kiero elementti ole? Sehän on oikea "tehoplaneetta". Olen tosin ollut huomaavinani, että jokin muu planeetta neliössä tai oppositiossa stelliumiin voi tehdä hyödyntämisen vaikeaksi tai melkeinpä kumota kokonaan. Oppositiossa oleva planeetta voi myös toimia suunnan näyttäjänä. Merkin, jossa stellium on, vaikutus korostuu.

Terv. Tonde
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #2 : 11.12.2005 11:24:48 »

laugh Kiitos tiedosta, Tonde!

Kierolla tässä yhteydessä meinasin tuntematon-arvoituksellinen mulle itselleni.
Ja jos oikein ymmärsin, niin seuraavat elementit, eli lähes kaikkia stelliumin planeetoita neliöivä neptunus heikentää tämän "tehoplaneetan" vaikutusta.

Neptunus avautuva Neliö   Merkurius   3:09'
Neptunus avautuva Neliö   Jupiter   1:30
Neptunus avautuva Neliö   Saturnus   7:46'

Hyvästä vastauksesta saa palkaksi aina liudan kysymyksiä!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #3 : 11.12.2005 22:21:05 »

Hei,

kun kerran kysyit, koetan jotakin keksiä omalla logiikallani yhdistelemällä ja keräilemällä otoksia vähän sieltä sun täältä. Täältä löytyisi varmaan viisaampiakin vastailemaan, olen näet aika aloittelija ja itsellänikin riittää tekemistä omien neliöideni kanssa...

 saturnusaspect_squneptunus Neptunus kuvastaa kaikkea aineetonta ja Saturnus aineellista. Tämä voi ilmetä mielen ristiriitaisuutena tai arvojen kyseenalaistamisena muuttuvassa maailmassa.
 merkuriusaspect_squneptunus Sinun on ehkä vaikea ymmärtää muita ja muiden Sinua ja mielikuvituksellista mieltäsi. Täytyy olla rehellinen itselleen ja keskittyä yhteen asiaan kerrallaan eikä saa paeta todellisuutta.
 jupiteraspect_squneptunus Luovia, hyviä ja yksilöllisiä ajatuksia omaavana voit kokea ulkomaailman ahdistavaksi etkä tunne löytäväsi oikein paikkaasi.

Sinun stelliumissa vaikuttaisi kyllä olevan voimaa hyvinkin monenlaiseen työhön (9. huoneen ja Neitsyen vaikutusta kannattanee pähkäillä myös).

Toivottavasti kirjoittamani ei vaikuta tulevan kuin nyrkki silmään. Haasteelliset aspektithan ovat käsittääkseni juuri sellaisia, että hyvät eivät toimi, ennenkuin haasteet on voitettu. Kommentoikaa muutkin (varsinkin, jos ihan päättömiä horisen)!

Terv. Tonde
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #4 : 11.12.2005 23:24:38 »


 saturnusaspect_squneptunus Neptunus kuvastaa kaikkea aineetonta ja Saturnus aineellista. Tämä voi ilmetä mielen ristiriitaisuutena tai arvojen kyseenalaistamisena muuttuvassa maailmassa.
 merkuriusaspect_squneptunus Sinun on ehkä vaikea ymmärtää muita ja muiden Sinua ja mielikuvituksellista mieltäsi. Täytyy olla rehellinen itselleen ja keskittyä yhteen asiaan kerrallaan eikä saa paeta todellisuutta.
 jupiteraspect_squneptunus Luovia, hyviä ja yksilöllisiä ajatuksia omaavana voit kokea ulkomaailman ahdistavaksi etkä tunne löytäväsi oikein paikkaasi.


Kuule kiitos näistä! Absoluuttista totuutta ei kai olekaan?  coolsmiley Oikeen oikeeseen osuit paitsi että luovat ajatukset on kyllä mulla hakoteillä. Haasteita on kyllä ollutkin ja tälla mun mielenlaadulla tulee varmaan olemaankin. Ja varsinkin tuo neptunuksen ja saturnuksen neliö joka kuvastaa aineellisen ja aineettoman taistelua on tosi konkreettisesti esillä ollut mun elämässä.

Että kiitos vaan kovasti ja toivottavasti omatkin neliösi oikenevat  Wink
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: