Äänestys
Kysymys: Mikä on suosikkini ja miten selittäisin vaalituloksen  (Äänestys päättynyt: 18.04.2007 20:08:25)
STP - 3 (12%)
Kepu - 2 (8%)
SDP - 3 (12%)
Vasemmisto - 3 (12%)
Vihreät - 14 (56%)
Senioripuolue - 0 (0%)
RKP - 0 (0%)
Kristilliset - 0 (0%)
Liberaalit - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 19

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokoomus voitti - mikä tähtitaivaalla selittää sen?  (Luettu 19579 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 19.03.2007 20:08:25 »

Kokoomus voitti! Mitä ajattelet - Astron omat jälkivaalit. Miten tämän Suomen heiton oikealle voisi selittää astrologisesti? 
 
Kommentteja asiasta? Miten asia tulee vaikuttamaan talouteen, ympäristöön jne? Onko mitään väliä?
 
Olitko sinä minkä puolueen kannalla? Kenen olisit halunnut voittavan?
 
Laitan tähän isompia puolueita – haluatko lisätä jonkun?
 
 
Kokoomus
 
Kepu
 
SDP
 
Vasemmisto
 
Vihreät
 
Senioripuolue
 
RKP
 
Kristilliset
 
Jos ei saa olla poliittinen, voi äänestyksen poistaa mutta kyselisin kuitenkin tyytyväisyyttä.  angel Ja sitä mikä tämän selittää.
« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 10:43:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 19.03.2007 20:19:09 »

No hammashoitajille ON luvattu 20% palkankorotusta - NÄKIS VAAN  2funny police smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 19.03.2007 20:21:20 »

Minulla olis näppituntuma että täällä on paljon vihreiden äänestäjiä, olenko väärässä? Laittakaas ääntä kiitos !   Cheesy Wink Tanja Karpela eikun Saarela on Kepua ja hänen vaihtuvat miehensä on.. hmm.. Sauli ainakin keräsi äänet.

Karpela taas suosii Ammaa ja henkisiä messuja.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2007 20:23:26 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #3 : 19.03.2007 21:37:38 »

Vihreät arvot lähinnä omaani.
Ydinvoima, ei kiitos!

(Vaikka kyllä maalämpökin sähköä tarttee)
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 20.03.2007 11:07:16 »

äänestettyä tuli...ihmetyttää kyllä itseä syvästi tuo vaalitulos...sen enenpää sitä seliteltyä....

minulla on noussut kysymys että onko meillä suomessa tosiaan noin paljon hyvä tuloisia porvareita jotka haluaa tallata pienituloisia maanrajaan vai miksi kokoomus ja keskusta saa noin hyvän ääni saliin???
tallennettu

Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #5 : 20.03.2007 11:15:39 »

Vaalikoneiden mukaan olen täys kommari....mutta en nyt ehkä ihan kympillä sitä allekirjoita. Ehkä enemmän vihreä kuiteskin.

Jadeanian kanssa olen kyllä samoilla linjoilla tuon porvari-asian suhteen. Ja kyllä myös ihmetytti perussuomalaisten nousu... idiot2
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #6 : 20.03.2007 11:47:19 »

Minä taas nuorena ihmisenä olen huomioinut nuorison joukossa sen, että me ei katsota enää puolueita ja niiden ideologiaa. Me ollaan pääosin katsottu ehdokkaita ja heidän ajamiaan asioita. Tulevaisuudessa saattaa siis käydä niin, että ns. porvaripuolueet ja punamultahallituksen menettävät merkityksensä, koska ei ainakaan minulla ole mitään käsitystä siitä, miten porvarihallitus käytännössä vaikuttaa nyky-yhteiskuntaan.

Itse äänestin nuorta, fiksua, idealistista lappilaispoikaa Keskustan riveistä Smiley Puolueena lähinnä kantaani on vaalikoneiden mukaan ollut vihreät ja vasemmistoliitto, mutta niistä ei löytynyt sopivaa ehdokasta tästä vaalipiiristä.

Ei se puolue kai niin merkitse, vaan juuri ne ihmiset, jotka sitä puoluetta on edustamassa.

tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 20.03.2007 11:48:13 »

Olen ollut monta vuotta oikeisto-vihreä linjalla..  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 20.03.2007 12:06:18 »

Maailma muuttuu; keskustaoikeisto menee enemmän mukana, myötäilee kehitystä.
Vasemmisto haraa vastaan, haluaa säilyttää saavutetut edut, mut saavutetut edut ovat harhaa.
Nyt äänestivät kehitystiedostavat ihmiset. (tulipas taas erikoinen adjektiivi)

Jadeania - hyvätuloinen porvari EI ole yhtäkuin pienituloisten tallaaja.
Raha ei automaattisesti liutota ihmisen sielua jonnekin riiston pimeisiin syövereihin.

En ota kantaa hyvinvointiyhteiskuntaan ja mikä sille olisi parhaaksi vaan vain jatkuvaan kehitykseen ja sen vääjäämättömyyteen.

no ehkä sanamuoto oli hieman väärä tai jotain mutta tarkoitin tätä porvari hallituksen kantaa rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy...itse ainakin koen asian juuri näin.

mielestäni juuri he ovat olleet eniten niitä jotka pitävät huolen siitä että jos jostain leikataan niin se on opiskelijoilta pienituloisilta lapsiperheiltä ja eläkeläisiltä....

olen välillä miettinyt että olisi hauska vaikka tehdä suomneen sellainen selvityjät sarja näille eräille päättäjille. annetaan niille vajaa tuhat euroo kuussa käteen...siihen päälle 3-5 lasta pieni asunto ja sanoa että eläkääs sillä niinkun parhaaksi näette siihen vielä tietenkin tälläiset normaalit laskut/kulut päälle...

mielestäni kansanedustaja joka tienaa noin 30 000e/kk...tietääkö sellainen edes enää mitä on olla pienituloinen yksinhuoltajaperheen äiti/isä tai vastaavaa...

no mutta jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä..itsestä vaan tuntuu että pienituloisille tulee vielä vaikeampi seuraava 4 vuotta näillä päättäjillä...

ja tuo mitä cheva sanoin että äänestetään ihmistä eikä puoluetta..tämähän olisi ideaalia...mutta viekö se äänestämäsi ihminen päästyään sinne eduskuntaan läpi niitä omia näkökulmiaan joiden takia olet hänet sinne äänestänyt vai painostuksella vain niitä asioita joita hänen oma puolueensa ajaa...

pitäisikö ottaa siis kaikki puolueet pois ja äänestää vain ihmistä ja katsoa mitä sitten tapahtuisi???

no mutta johan tuli taas tekstiä...mie oon varmaan ainut mieheni kanssa jolla on sitten tääläisiä ihme käsityksiä...
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 20.03.2007 12:10:01 »

En perehtynyt vaaliohjelmiin erityisen huolella, mutta olisin itsekin vähän sitä mieltä että tämä yhdistelmä tukee niitä joilla jo menee hyvin. Olen itse auttanut tai pyrin koko ajan auttamaan ihmisiä taloudellisestikin, lainaan, neuvon, otan projekteihin, mutta en ole ihan varma miten Kokoomus sen tekee.

Paitsi varmaan vähentämällä yritysverotusta..  Wink Suomi on ollut demaripohjalla aika kauan. Yrittäjät valittaa että sotu kulujen takia vaikea palkata kun pitää tienata 3kertaa duunarin palkka. Siksi en halua olla yrittäjä, paitsi sivubisneksiä.

Haluammeko me kaikki vapautta? Rahalla tai jotenkin muuten.

Mitä oikeisto ja vasemmisto ja vihreät lopulta haluavat.

Restore and rejuvenate   
Weak, transient effect: This morning you should have a very strong sense of well-being. Your inner self is functioning harmoniously, and you do not feel emotional turmoil or strife. At the same time you are most contented with the familiar elements of your life. You enjoy being at home with relatives and friends, and you like being surrounded by the objects you are used to. You are not in the mood for adventures, challenges and major changes, nor is it necessary to be so. There will be other times for adventure. Now you should restore and rejuvenate yourself in peace and quiet. Physical comfort is especially important to you at this time, but it doesn't have to be lavish. Your need is for a comfortable environment that seems supportive. You want to be surrounded by whatever you feel protects you.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Moon Trine Moon MoonTrineMoon, exact at 07:43 [more information]
activity period from 19 March 2007 to 20 March 2007.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2007 13:43:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 20.03.2007 12:23:00 »

niin sepä se mitä kukin puolue haluaa??? olisko hyvä ottaa kaikki puolueet pois ja alkaa äänestämään vaan ihmistä...jospa kaikki voisivat silloin todella pysyä sanojensa takana noissa "vaali lupauksissaan"....

eikös silloin olisi selvempää kuka ajaa mitäkin asiaa....olisi ainakin mielenkiintoista tietää olisi suomessa vielä tämä rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy asenne politiikassa...
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 20.03.2007 22:51:14 »

Taksikuski sanoi että Kokoomus on vaikuttanut jotenkin aikaansa seuraavalta, ja että ihmiset seuraavat heitä enemmän idoleina kuin poliitikkoina? Hmm.. ajelin miitin ja ravintolaillan jälkeen kotiin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 20.03.2007 23:07:04 »

tähtitaivas selittää..minun näkemykseni siitä,
vaalipäivänä 18.3. oli  merkurius 0 astetta  kalat puolisekstiilissä
 venus harka 0 astetta,
niiden välissä  kuu kalat 17 astetta puolenpäivän aikaan,
toinen tarkka puolisekstiili oli  uranus kuunsolmu kalat 15 astetta ja  mars vesimies 15 astetta,
suomeksi:
alitajuinen tarve muutokseen,
itseasiassa tämä selittää samalla demarien häviön,
11 huone kun on mielletty heidän huoneekseen,
uranus sen isännäksi,
toisaalta myös saturnus:rakenteet,pysyvyys,vastuu,karma..
ehkäpä demarien kivijalka alkaa murtua ja vastuu uudelleen rakentamisesta on hakusessa,
ja koettiin josko kokoomus pystyisi rakentamaan "konkreettisemman"
hyvinvointiyhteiskunnan,
koko härän arvomaailma käytössä,kasvu alussa,kaikki mahdollista,
satonäkymistä ei kylläkään vielä tietoa,
"kaikki mikä sataa ennen juhannusta,sataa laariin..."

puolisekstiili:
"uusien mahdollisuuksien vapautuminen"
puolisekstiili vastaa 0 astetta härkää ja kaloja............

ehkäpä Niinistön kartan tutkailu tähän yhdistettynä selittäisi lisää?
tallennettu
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #13 : 20.03.2007 23:34:45 »

Uskon että tähä globaaliin muutokseen on vaikuttanut reippaasti esim. Saturnus  leijona oppositiossa Neppariin  vesimies. Jäykät asenteet vastaan kosminen liuoitin...en kärjistä että Kokoomus edustaisi pelkästään Saturnusta, mutta fuusiota se ei ainakaan edusta  Shocked
« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 00:07:29 kirjoittanut Morgana » tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 20.03.2007 23:42:30 »

ja uranushan liittyy vallanvaihtoon,
ja vallankahvassa olevilla on pluto leijonassa,
kenen pluto eniten heiluttelee saturnuksen rakenteita?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: