Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 250 vuoden välein !!!  (Luettu 7855 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« : 09.12.2005 16:03:27 »

Tervehdys kaikki astro-tietäjät !

Osaisiko joku sanoa jotain seuraavanlaisesta 'kuviosta'... Sepon hieno tulkinta siitä minulla jo on, mutta josko jollakulla olisi jotain toisenkinlaista näkökulmaa tai lisäystä, taikka kokemusta tällaisesta ja sen vaikutuksista. Toisaalta aika hurjaltakin kuulostava vaihe, vaikka toisaalta tuntuu, että se kertoisi vain kokonaisuutena elämästäni ja sen tavasta ilmentyä.  Wink

Kiitos, jos joku viitsii ja jaksaa !
 smitten
Eli;
Pluto yhtymä Nousumerkki Pitkäkestoinen Kesto
       94pv
250 vuoden välein.
Alk:28.11.05 Tark:29.1.2006 Lop:01.03.06
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #1 : 09.12.2005 16:19:35 »

Nousumerkki = AC. Tästä oli kirjoitusta vähän aikaa sitten. Huomasitko sen jo?
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Mirjam
Vieras
« Vastaus #2 : 09.12.2005 20:17:52 »

No enpä huomannut.
Pitänee katsella.
Kiitos!  Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 11.12.2005 10:56:00 »

Lainaus
Aloha!

Mullakin löytyy 250 vuoden välietappi. Mut ei oo sitä tulkintaa ja tässä nivaskassa tarvitsisin apua..  Mitähän nämä meinaa merkata? idiot2
Mitä tuo Pluto oikein tekee?

Heippa, tuosta minäkin olisin enemmän halunnut tietoa, vaanen ei oikein keskustelut suju 'astro-taitajien' kanssa, jos ei ole opetellut samaa kieltä,,, Undecided
Turhautuvat varmaan, kun ensin pitäisi opettaa kysyjälle aakkoset, ennen kuin voi vastata  Cry

Itselleni tehty tulkinta on varmaankin sidonnainen omiin merkkeihini(?), mutta uskoisin, että aika suuresta 'persoonallisuuden kasvusta/muutoksesta' on kyse... Vanhaa jää taakse ja uusi alkaa.... Tarvitsee paljon omaa tilaa ja aikaa ja rauhaa...
Tämähän taitaa olla nyt sitä ylösnousemuksen aikaa !   Grin
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.12.2005 14:16:54 »

Moikka!!!

Tästä on ollut kahdessa muussakin ketjussa... Pluton yhtymä AC:lle (jousimies) ja Pluton neliö Plutoon.

Mulla tuo  pluto   aspect_con   askendentti  kolahtelee kovasti lähellä eli kolmas transiittiohitus tapahtuu 19.12.2005.

Olen lueskellut omia päiväkirjamerkintöjäni viime keväältä ja silloin nousivat esiin sellaiset tunnelmat, että suhtautumiseni ihmisiin muuttui... Ensimmäisen ohituksen aikaan tulivat ensimmäiset tunteet ettei asiat ole kohdallaan tärkeässä ihmissuhteessa ja toisen ohituksen aikaan se sitten päättyikin kokonaan.. väliä reilu kuukausi.. Toisen ohituksen aikaan yksi ystävyyssuhde alkoi rakoilla ja se päättyikin sitten myöhemmin kesällä... Näissä molemmissa tapauksissa tunsin, että ihmisten käsitys minusta oli jotenkin outo... Minua yritettiin laittaa sellaiseen muottiin, johon en sopinut.

Nyt teen eroa järjestötehtäviin... Olen saanut tarpeekseni tietyistä ihmisistä ja ihmissuhde-peleistä. Tavallaan tilanne on sama.. En enää sovi tähänkään kuvioon...  Wink

Ajattelen niin että tällä transiitilla on tehtävänä auttaa luopumisessa ja luovuttamisessa, sillä en "välitä" tietyistä jutuista enää niin paljon kuin ennen ja luopuminen asioista, joiden avulla ennen rakensin minuuttani, on helpompaa.

Välillä ahdistaa todella kovasti, mutta ei enää niin paljon kuin vuoden 2005 alussa... Ja mielenkiinnolla odotan mitä tällä transiitilla vielä voi olla tarjottavana 4. ohituksella 28.7.2006?!  :Smiley

Tässä siis omia ajatuksiani ja kokemuksiani... Tämä Pluton transiitti on värittänyt kovasti tätä vuotta... Tilaamani Handin Transiitti opus on vihdoin tulossa kotimaan postissa ja voin palata asiaan kunhan olen lukenut mitä Robert tästä transiitista sanoo...

Mukavaa Joulun odotusta!!!  smitten  smitten
« Viimeksi muokattu: 11.12.2005 15:21:14 kirjoittanut Emelia » tallennettu

Harschi
Vieras
« Vastaus #5 : 11.12.2005 16:36:47 »

Kuitenkin käsittääkseni USAn kartalla (4.7.1776 n. klo
17.14 Philadelphia, Penn; muistiinpanoissani näkyy olevan
5.13.55, mutta jotenkin on sellainen mielikuva, että kyseessä
olisi ollut iltapäivä...) oli tuo tilanne juuri WTC-iskun aikoihin.

USA:n syntymäajasta on loputon vääntö. Ainakin 16 versiota on olemassa, varmaan useampikin. Tuo 17.10 -kartta on yksi suosituimmista, ns. Jousimiesnousu-kartta. Jousimiesnousu-kartan kannattajat saivat WTC-iskusta kovasti tukea näkemykselleen juuri tuon Pluton ansiosta. Toinen suosittu versio on Kaksos-nousu, jolloin syntymäajankohta osuu aamuyölle klo 2.14. Siinä ei tietenkään historiallisesti tunnu olevan paljoa järkeä, mutta kartan kannattajat ovat vakuuttuneita siitä, että se toimii. Tutkin joskus itse näitä pintapuolisesti ja minusta ns. Boehrer/Dobynsin Neitsyt-nousukartta oli myös aika järkevä... siinä kellonaika on 9.36. Sitten on versioita, joiden päivämäärä ei edes ole 4.7.1776, vaan jokin muu.

Mikäli Suomen valtion syntymäaika on minulla oikein
(klo 10.00), sama tilanne on ollut kai sitten Suomen
kartalla jokin aika sitten, mutta en ole tuosta likimainkaan
satavarma ...

Yleisimmin Suomen syntymäaikana käytetään klo 15.00 ja sen variaatioita. On olemassa tapahtumien pohjalta rektifioitu 14.40 versio ja sitten toiset ovat sitä mieltä, että aika on muutaman minuutin yli kolmen. Yksi näkemys on sitä mieltä, että koska itsenäisyyden myöntänyt kokous alkoi klo 14.00, sen pitäisi olla se oikea kellonaika. Vielä on näkemys, jonka mukaan Suomi syntyi 4.12., kun päätös itsenäistymisestä tehtiin. Itsenäisyysjulistus tehtiin 6.12.
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #6 : 11.12.2005 23:48:50 »

Juhuu. Pluto on muutosoperaation planeetta. Se tarkoittaa muutosta vanhasta uudeksi. Vanha saa lentää ennenkuin on tilaa uudelle ( -ulkoasulle, jos on ascista kyse). Joskus uusi vaan jyrää vanhan alleen, joskus pitää ensin olla vähän aikaa ilman ja hakemalla hakea sitä uutta ja ehompaa.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 14.12.2005 21:29:09 »

Juhuu. Pluto on muutosoperaation planeetta. Se tarkoittaa muutosta vanhasta uudeksi. Vanha saa lentää ennenkuin on tilaa uudelle ( -ulkoasulle, jos on ascista kyse). Joskus uusi vaan jyrää vanhan alleen, joskus pitää ensin olla vähän aikaa ilman ja hakemalla hakea sitä uutta ja ehompaa.

Todellakin!!!
Pluto on jyllännyt koko tämän vuoden 12. huoneen puolella ja siirtyy pikkuhiljaa vihdoin 1. huoneeseen... Olen koko tämän vuoden jo "pyrkinyt muokkaamaan kroppaani" salilla uuteen uskoon, joten jospa nyt lähtisi sitten ulkoinen muutos liikkeelle tosissaan ??  :Smiley
Mutta nyt iskee jo pikkainen ahdistuksen poikanen, kun tuo Pluton neliö Plutoon pukkaa myös päälle ensi vuoden puolella...  Huh

Tänään sain vihdoin Robertin (Hand) opuksen käsiini ja ensimmäiseksi sieltä luin nämä Pluton transiitit ja näyttää siltä ettei sisäinen tuuletus lopu vielä vähään aikaan...
 Shocked
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 20.12.2005 19:48:54 »

Heips!

Eilen se sitten ohittui... Pluton yhtymä Askendanttiini, enkä sitä pahemmin mitenkään huomannut... Mutta nyt on Pluto siirtynyt jälleen 12. huoneesta 1. huoneeseen Jousimiehessä.

Päivä oli kiireinen ja sumea, kuten usein tähän aikaan vuodesta, kun asiat pukkaavat kasautumaan joulun alle ja ihminen on loman tarpeessa!!   santa_tongue

Mutta yksi tapaus sattui.. Tosin sekin ilmeni vasta tänään, sillä niin sumea eilinen oli, että hukkasin lompakkoni EILEN, enkä huomannut asiaa ennen kuin TÄNÄÄN!!

Kolusin kotona kaikki nurkat ja olin ihan paniikissa ja sitten päätin lähteä käymään eilen kiertämissäni kauppoissa ( 3 pientä putiikkia) , josko olisi ystävällisiä tonttuja ollut liikkeellä ja olisivat ottaneet sen talteen. Matkalla sumea mieleni yht'äkkiä muisti että mullehan oli eilen soitettu jostain vieraasta numerosta, enkä ollut ehtinyt/ edes muistanut aikaisemmin kuunnella vastaajan viestejä.. No matkalla sitten kuuntelin ja niinhän viimeisestä kaupasta, jossa olin käynyt oli mulle jo eilen soitettu että olivat ottaneet lompakkoni talteen ja niinpä jolkotin nolona suoraan sinne...

Seuraava ja (tietääkseni) toistaiseksi viimeinen Pluton yhtymä Askendantille tarkkaohitus tapahtuu ensi heinäkuun lopussa... Mitähän silloin tapahtuu??  santa_evil  santa_grin

Eilen tulleessa Astro Logosissa oli muuten mielenkiintoinen artikkeli Plutosta... mutta siitä lisää toisten..   santa_wink
tallennettu

Harschi
Vieras
« Vastaus #9 : 21.12.2005 18:06:26 »

Minulle on ensi vuonna tulossa Pluto neliö Aurinko ja ensimmäinen ohitus on heti tammikuun alkupuolella. En kyllä ole asiaa viime aikoina erityisemmin pohdiskellut (pitäisiköhän?). Emelia, niinkuin tiedät, se, miten Pluto-transiitteja yleensä tulkitaan, niin kyse pitäisi varmaan olla jostain syvemmästä kuin lompakon kadottamisesta  santa_wink . Vuonna '99 transiitti-Pluto teki neliötä mun MC:hen, eikä tapahtunut mitään erityistä, mitä voisi millään lailla liittää MC:n symboliikkaan. Ei niin mitään. Joko tulkinta pitäisi venyttää hyvin maailmojasyleileväksi tai sitten sairaalasta saatua minuutintarkkaa syntymäaikaa pitäisi rektifioida ja rajusti, jos haluaisi transiitille jotain merkitystä.

Pysyttelen edelleen lievästi skeptisenä ja odottelen, että aurinkokunnan reunamilta löydetään lisää Plutoa suurempia planeettoja (koska niitähän tutkijoiden mukaan on todennäköisesti kymmenittäin). Siitä huolimatta AstroLogoksen Pluto-juttu oli minustakin hyvä, tai en ole vielä itse asiassa lukenut sitä kokonaan. Mutta Annika Sipilän jutut on aina  santa_afro.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: