Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkioppaita  (Luettu 11173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« : 09.12.2005 15:49:43 »

Seikkailin vähän Michael-sivustoilla ja tulin kysäisseeksi, keitä tai mitä meidän fyysisellä tasolla elävien ihmisten henkioppaat tyypillisesti ovat.

Ja tässä vastausta suoraan Michaelilta kanavoituna. En välttämättä edes ymmärtänyt kaikkea ja suomennos on voinut mennä pieleen. Toivottavasti tästä saa jotain tolkkua.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Henkioppaita toimii 7 eri tasolla. Kaikki eivät opasta fyysisellä tasolla olevia ihmisiä vaan tason 1 ja 2 oppaat ohjaavat lähinnä siirtymävaiheessa (inkarnoituvia ja ruumiista poistuvia) olevia sieluja. Nämä oppaat varmistavat, että yhteyksistä, kytköksistä, sopimuksista ja valinnoista on pidetty huolta. Kaikkien astraalitasolla liikkuvien sielujen ei tarvitse työskennellä näiden oppaiden kanssa. On kunkin sielun oma valinta, mikäli he haluavat näiden oppaiden olevan tavoitettavissa.

Kolmannen tason oppaat valvovat fyysistä tasoa yleisellä tasolla. He eivät valvo ketään yksittäistä sielua, mutta tarkkailevat globaalisen tason valintoja ja arvioivat sitten, onko rinnakkaisten todellisuuksien luominen tarpeellista. Jos tämä on tarpeen, he ottavat yhteyttä niihin ylisieluihin (?), joiden energiat ohjaavat todellisuutta ja planeetta, missä olet ja näin kaksoistodellisuus voidaan luoda. Rinnakkaistodellisuus on täsmällinen kopio tästä toisesta todellisuudesta. Oppaat sitten ohjaavat omalla toiminnallaan sitä, että tarvittavat muutokset ja tehdyt päätökset vastaavat toisiaan. Oppaat voivat jopa manipuloida aikaa lähettämällä sopivia muutoksia vastaamaan tehtyjä päätöksiä.

Kolmannella tasolla on monta ryhmää oppaita ja kukin ryhmä valvoo jotain tiettyä maailmaa. Fyysisellä tasolla on paljon eri maailmoja ja näin myös opasryhmiä on on paljon tällä tasolla.

Neljännen tason oppaat valvovat enemmän ihmisiä. Kukin opas vahtii pientä populaatiota jollain tietyllä planeetalla, ei niinkään koko planeettaa. Heidät on määrätty sopimusten astraalitapaamisten perusteella valvomaan niitä, joihin ovat kytköksissä.
Nämä oppaat kommunikoivat opastettaviensa kanssa lähinnä unien kautta, koska fyysisellä tasolla toimivat eivät ole yleensä tarpeeksi valveutuneita muunlaisiin kontakteihin. Jotkut ovat kuitenkin oppaista tietoisempia kuin toiset ja niinpä tällaiset henkilöt voivat ottaa vastaan “kuiskattuja” ohjeita tai varoituksia. Unien kautta toimiminen on kuitenkin tavallisinta ja oppaat ujuttavat symbolisessa muodossa niihin viestejään.

Viidennellä tasolla korkeampi minä alkaa yhdistyä uudelleen (entiteetin yhdistyminen?). Voit ajoittain tuntea « jonkin ihmeellisen kosketuksen ». Kun fragmentit alkavat sulautuvat yhteen alat tuntea vetoa kotiinpäin.

Kuudennella tasolla kukin entiteetti aloittaa omat oppituntinsa. Näihin oppitunteihin kuuluu, että he saattavat ajoittain suuntautua ulospäin ja « koskettaa » tietoisuuttasi. Jotkut kokevat tämän « enkelin kosketuksena ». Tätä se ei kuitenkaan ole, vaan lähinnä entiteettitoverien lähentelyä.

Viimeisellä tasolla kukin entiteetti on päättänyt opintonsa ja heillä on näin opetustehtävä. Opetustehtävää varten he luovat sopimuksia ollakseen avuksi ja inspiraatioksi. Entiteettitoverien on helpompi työskennellä toistensa kanssa kuin niiden kanssa, jotka  eivät käy samoilla aalloilla.

Eli yksin ei tarvitse olla. Aina löytyy joku, joka auttaa, tukee ja opastaa sinua.

Voit myös pyytää yhtä tai useampaa fragmenttia toimimaan oppaanasi. Siirtymätasoilta he voivat yrittää antaa opastusta, mutta tämä on vain rajallista. Siirtymätason oppaat voivat ilman integraatiota antaa vain tietoa, jonka he ovat saavuttaneet oman fyysisen elämänsä aikana.

“Suojelusenkelit” ovat enimmäkseet entiteettitovereita, jotka toimivat neuvonantajana, oppaana, tiennäyttäjänä ja tukijana tai sitten kausaali –tai mentaalitason yhdistyneitä entiteettejä. Nämä viimeksimainitut tarjoavat suurempaa näkemystä ja viisautta kuin astraalitasolla toimivat henget.

Oppaissa on 1:1 –suhde. Jos sinulla on olemassa yksi astraalitason opas (sopimus entiteettitoverien kanssa), silloin yksi opas on aina olemassa fyysistä tasoa varten. Tätä henkilöä ei tarvitse tuntea, koska he voivat aina työskennellä astraalitason siirtymätasojen kautta saadakseen opastettavaan yhteyden. Kytköksien takia opas tulee avuksi, jos apua tai opastusta pyydetään.

Toisen ja kolmannen syklin henkilöt (lapsi –ja nuoret sielut) eivät yleensä tunnista oppaitaan sellaisinaan, koska ovat uppotuneet enimmäkseen fyysiseen todellisuuteen. Oppaat ovat silti olemassa. Neljännen syklin (kypsät sielut) henkilöt ovat tarkkanäköisempiä, mutta tulkitsevat oppaat helposti avaruusolioiksi tai enkeleiksi. Oikeimmat termit oppaille ovat kuitenkin opas, neuvonantaja ja valvoja, koskapa nämä ovat oppaiden roolit ja funktiot.

Astraalitason 7 roolia ovat neuvonantaja, valvoja, opas, opiskelija, tukija, suojelija ja opettaja. Näillä rooleilla on yhteneväisyyksiä Hallitsijan, soturin, taitajan jne. rooleihin. Jokainen fyysisen tason rooli tuo mukanaan kolme ensimmäistä tasoa. Kuitenkin nämä roolit sekoittuvat astraalitason rooleihin kunnes vain astraalitason rooli jää jäljelle.

Astraalitason roolin voi ottaa, vaikkei olisi saattanut päätökseen kaikkia fyysisen tason elämiään. Monet toimivat jo neuvonantajina tai kouluttautuvat valvojiksi inkarnaatioiden välissä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.12.2005 17:44:08 »

Voit ajoittain tuntea « jonkin ihmeellisen kosketuksen »

Seksuaalista ahdistelua astraalitasolta asti... eh?

Sifu joskus muinoin neuvoi että meditaatiossa ei juuri kannatta
odottaa mitään "AaaAAah!" elämyksiä. Koska siinä koitetaan
päästä irti miellyttävistä ja epämiellyttävien kokemuksien kiintymyksestä.
Sanoi myös että aluksi voi tulla "aha! tätä en tajunnutkaan" mutta suurimmaksi
osaksi se on vain tarkkaavaisuuden kehittämistä. Koska sellaisia ei tule.
Pettyy ja sen jälkeen tulee vihaiseksi. Mehän emme halua ruokkia
ristiriitaisia tunteita vaan muuntaa niitä jotta voisimme ymmärtää
pysyvää onnellisuutta.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.12.2005 22:45:38 »

Jokaisen vesipisaran ja hiekanjyvän dyyneillä sekä niiden muodon
voisi jäljittää karmallisesti taaksepäin biljoonia vuosia.
Sen missä mallissa lehdet tippuu. Keitä kävelee vastaan kaupungilla...
Sen että Siddhartasta tuli Shakyamuni. jne..
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
wigger
Vieras
« Vastaus #3 : 11.12.2005 11:31:11 »

VAroitus
Tehkää sopimukset kirjallisina!!

Nimimerkillä voi v...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #4 : 12.12.2005 12:04:30 »

Kiitoksia tästä Michael kanavoinnista!  smitten Silmiini pisti ensimmäisenä tuo lausahdus, että oppaita on 7 tasolla - itselläni on nimittäin 7 opasta, eli liekö yksi jokaisella tasolla *hmmmm*....

Toisekseen silmiini pisti tuo suojelusenkelin määritys. Se oli erittäin mielenkiintoinen asia! Oman enkelini Athamaijoksen ulkonäkö ja tietynlainen ominaisenergia muuttui tuossa tämän vuoden aikana, tosin hän pysyi edelleen tunnistettavana. Oppaatkin käsittääkseni kehittyvät, koska jokaisen sielun on tarkoitus päästä yhteyteen Alkulähteen kanssa. Se selittäisi myös enkelini muutoksen, sillä yleisen käsityksen mukaan enkeli ei kehity, mutta Athamaijos on hokenut minulle vaikka kuinka kauan, että hän kehittyy sitä mukaan mitä minäkin. Aina kun oivallan jotain uutta ja pääsen tavallaan yhden rajapyykin ylitse, myös hän siirtyy omalla kehityksellään eteenpäin.

Ajan manipulointi oli myös erittäin kiehtova! Olenkin aina ihmetellyt, että miten kummassa Toinen Taso ja sen asukkaat saavat asiat hoidettua juuri oikeaan aikaan ja mitä pienemmällä varoitusajalla niin, ettei siitä aiheudu ongelmia kellekään, vaan kaikki otetaan huomioon omalla tapaa. Tuo selittääkin paljon!

Lisää vain kanavoituja juttusia Michaelilta!  Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 12.12.2005 12:44:53 »

Hei AthaMaarit,

niin olethan huomannut, että Michael-sivustoilla on kysymys-vastaus palsta, jonne voi esittää yleisen tason kysymyksiä melkeinpä mistä tahansa mieltä vaivaavasta asiasta. Kysymyksiin vastaa Michael, jota on lupautunut kanavoimaan kolme eri henkilöä. Henkilökohtaisimpiin kysymyksiin kanavoijat eivät vastaa - niihin voi hakea kuitenkin vastausta muuta kautta.
Tämän kysymyksen esitin siis itse tällä palstalla.

Itse olen ollut tietoinen henkioppaiden läsnäolosta sen jälkeen, kun muutin pois kotoa. Läsnäolo on tuntunut lähinnä ihan arkisessa elämässä eteentulevina "hauskoina sattumina", joissa selvästi on yritetty näyttää minulle jotain tai vastaavasti varoitettu minua jostakin. Tällaiset oppaat ovat ilmeisesti toimineet astraalitasolta. Viime vuosina on kuitenkin tullut opastusta enemmän unien kautta. Unissa saan usein jonkin tehtävän, joihin liittyy yleensä muita ihmisiä. Tehtävä tulee tavallisesti suoritettavaksi heti  seuraavana päivänä.

Jotkuthan saavat opastusta kuolleilta sukulaisilta, jotka voivat toimia esim. unien kautta astraalitasolta. Omat isovanhempani ovat kuolleet aikoja sitten, eivätkä ole juuri unissa kummitelleet. Pari vuotta sitten aloin kuitenkin vahvasti epäillä, että isoisälläni on ollut sittenkin astraaliset sormensa pelissä, kun olen valinnut itselleni työpaikkaa. Olen mukana tutkimustyössä ja tietämättäni tutkin 10 vuotta juuri sitä sairautta, johon hän kuoli. Jostain syystä isäni ja äitini eivät sanoneet mitään, vaikka varmasti tiesivät ukkivainaan kuolinsyyn.

Uurastukseni tulokset esittelin julkisesti viime vuoden alussa ja silloin kummisetäni tuli kysyneeksi, oliko isoisäni ollut inspiroimassa tätä tutkimusta. Olinpa siinä aika  Shocked

Eli tällaisia kokemuksia oppaista itselläni. Ei mene yhtään ristiin tuon kanavoidun tekstin kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #6 : 12.12.2005 12:48:47 »

Ah, kiitoksia vastauksesta! Minä käyn vilkaisemassa sitä kysymys-vastaus palstaa  Wink
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 12.12.2005 18:16:47 »

Oppaatkin käsittääkseni kehittyvät, koska jokaisen sielun on tarkoitus päästä yhteyteen Alkulähteen kanssa. Se selittäisi myös enkelini muutoksen, sillä yleisen käsityksen mukaan enkeli ei kehity, mutta Athamaijos on hokenut minulle vaikka kuinka kauan, että hän kehittyy sitä mukaan mitä minäkin.
Näinhän se on. Sillä "kaikki vaikuttaa kaikkeen". Olemmehan yhtä. Enkelitkin todella kehittyvät.  angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 13.12.2005 19:57:31 »

Minkä takia jotku ihmiset eivät voi antaa kuolleiden/henkien levätä
rauhassa. Heilläkin on varmaan omat ongelmansa ilman että joku
roikkuisi kun ei viitsi/uskalla selvittää asioitaan sekä elämä elettävänä...
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #9 : 14.12.2005 10:20:35 »

Itse uskon siihen, että niiden sielujen/henkien, joiden täytyy levätä, saavat myös levätä. Ei ketään pakoteta heti hommiin Toiselle Tasolle siirryttyään ja ylipäätään sielu saa itse päättää haluaako oppaaksi/auttajaksi vai jatkaako itsenäistä opiskelua päästäkseen yhä ylemmille tasoille  Wink

Ainahan ihmisillä on ollut opettajia ja suunnan näyttäjiä, joiden puoleen voi kääntyä ongelmatilanteissa. Allekirjoitan Puma kanssasi sen, että ei oppaisiin tai auttajiin pidä koko ajan tukeutua - jokainen on vastuussa omasta elämästään, tekemisistään ja päätöksistään. Pallo on loppujen lopuksi aina jokaisella itsellään. Elämän vaikeina hetkinä, kun kaipaa neuvoa, apua ja tukea ja tuntee, ettei sitä fyysisestä maailmasta löydy, on minun mielestäni ihan hyvä kääntyäkin oppaiden ja auttajien puoleen ja kysyä, minne suuntaan se pallo pitäisi heittää. Siis jos itse haluaa ja kokee sen tarpeelliseksi, saahan täällä tallustaa ja elää ilman sen ihmeempiä (tietoisia) kontakteja ja avunpyyntöjä Toiselle Tasolle  Wink

Mutta lopullisen päätöksen asioista tekee jokainen itse. Ja käsittääkseni nämä henkiolennot ja sielut, jotka ovat päättäneet ryhtyä ihmisten avuksi, auttavat oikein mielellään, eivätkä koe sitä minään "työnä", niin kuin me. "No ei sitä nyt AINA jaksaisi tukea, eikö tuo pölvästi voi itse elää elämäänsä, miksi hemmetissä MINUN pitää täältä kaukaa järjestää sille kaikki asiat *ärrinmurrin*"  Grin
tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #10 : 14.12.2005 12:43:06 »

hei luin mielenkiinnolla noita teidän kirjoituksia henkioppaista,sehän on aivan ihanaa,kun saa itsellensä henkioppaan ja pystyy sen kanssa kommunikoimaan saa siitä elämällensä apua, minä olen saanut tosi paljon edesmenneeltä mummoltani apua,mutta siihen meni aikaa ennenkuin olin vastaan ottava vieläkin tuottaa vaikeuksia saada yhteyttä johtuu liiallisesta itsepäisyydestä.ja arkuudesta,olen käynyt parikertaa meediolla omieni vaikeuksien takia ja olen saanut apua sieltäpäin aivan ihana ihminen,hän otti minun mummooni yhteyden ja samoja asioita tuli myös hänen kauttaan joita mummoni  minulle viestitti.kyllä minä mummoani pidän sellaisena henkioppaana ja koska hän haluaa ottaa minuun yhteyttä niin en usko että siitä on haittaa.mikaeli on myös hyvin paljon ollut yhteydessä tänä syksynä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: