Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhtä en saa...  (Luettu 8315 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« : 08.12.2005 18:55:33 »

Hei, elikäs mistä voisi astrologisesti johtua sellainen mielenlaatu, ettei ole koskaan tyytyväinen? Vaikka mitä olisi tai tekisi tai kokisi jne... ei mitään vaikutusta. Aina se joku ääni siellä pään sisällä nurisee.  tickedoff

En keksi taas mitään muuta kuin se saturnus, vai sittenkin  neptunus,
 uranus tai  pluto?
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #1 : 08.12.2005 18:58:45 »

murrosikä.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #2 : 08.12.2005 19:05:13 »

Murrosikä? Murrosikäiset valittavat pelkästään vanhemmistaan ja aikaisista kotiintuloajoista, mutta olen törmännyt enemmän aikuisiin, jotka ovat tyytymättömiä sekä menneisyyteensä, nykyhetkeen, eivätkä näe tulevaisuudessa mitään sen ihmeellisempää.
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #3 : 08.12.2005 19:15:19 »

ne ei vaan ole valaistuneita.. ei vaan itse koen että tämä nykyinen elämäntapa ei anna tarpeeksi virikkeitä ihmiselle johtaen sen suureen turhautumiseen..


myös energiat ovat muuttuneet...


olemme myrskyn keskellä kohta se alkaa...
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #4 : 08.12.2005 19:26:44 »

Hmm, totta. Voisiko turhautuminen ja tyytymättömyys olla siis merkkejä siitä, että kaipaa jotain henkisempää ja syvällisempää elämäänsä? Mikään pinnallinen ei riitä.

Niin, virikkeitä tämä nykymaailma varmasti tarjoaa liiaksikin, mutta se henki niistä puuttuu.

Enkä nyt puhu ylipäätään maallistumisesta, koska rehellisesti sanoen itseäni epäilyttää kuinka hengellinen laitos esimerkiksi kirkko enää tänä päivänä on. Sieltä en ainakaan itse sitä hengen rauhaani löydä. Joku muu sen voi löytää, mutta minä en.

Mutta siis voisiko kärjistäen väittää, että henkiset ihmiset ovat oikeastaan nykyään enemmän turhautuneita kuin pinnalliset? Jos nyt halutaan käyttää tällaista hiukan ehkä arveluttavaa terminologiaa ja jaottelua...
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #5 : 08.12.2005 19:30:14 »

hmm... no enpäs tiiä mutta syödään huonoa tuoettua ruokaa eikä ite tehä sitä... oli se sitten hengellistä tai ei...

kohta kuolee suurin  osa ja palataan juurilleen ...
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #6 : 08.12.2005 19:43:07 »

En tiedä mitä tarkalleen haluat tällä kysymyksellä Alzbeta mutta olen itse törmännyt samaan, eli ihmisiin jotka ovat aina tyytymättömiä.

Minulle tuli mieleen se, kun tuossa kerran kävin eräällä selvänäkijällä ja hän sanoi että minulla on niin hyvä parisuhde, että meidän kannattaa arvostaa sitä ja olla onnellisia. Itse olen samaa mieltä. Emme asu missään luksustalossa eikä meillä ole kahta mersua mutta emme niitä havittelekaan, vaan löydämme onnen jokapäiväisestä elämästä, pienistä iloista, lapsista...

Minä en ole hengellinen ihminen yhtään, joten en osaa sanoa ovatko "uskovaiset" sen tyytyväisempiä tai tyytymättömämpiä kuin me muut.

En tiedä, mistä tuo tyytymättömyys voisi johtua tai näkyä esim. kartalta.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #7 : 08.12.2005 19:52:56 »

Hurma,
Mitä oikeastaan tarkoitat tuolla "juurilleen palaamisella"?

Itselleni tuosta tulee häiritsevä mielikuva siitä, että asiat jotenkin taantuisivat ja niin sanotusti palataan "kivikaudelle"?

En tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu, mutta eihän taantumus ainakaan voi olla millään tavalla kehitystä. Niin hämmästyttävää kuin se onkin olen lakannut uskomasta siihen, että asiat olisivat ennen olleet paremmin.

Kaurisenergiaa,
en oikeen itsekään tiedä tarkasti. Ehkä vain tietää mitä ajatuksia muille tästä aiheesta herää. Niin siis en missään nimessä halua nyt sotkea hengellisyyttä ja uskonnollisessa mielessä uskovaisuutta. Ne ovat ihan eri asioita. Voi olla hengellinen olematta varsinaisesti uskovainen. Olenpa jotenkin epäselkeä tänään...

Mutta siis tarkoitin lähinnä juuri sellaista tyytymättömyyttä, jota on vaikea kohdistaa mihinkään konkreettiseen asiaan. Se on vain tunne.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 08.12.2005 19:55:51 »

Neptunus?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #9 : 08.12.2005 20:05:44 »

Kun todella mietin niin Neptunusta minäkin veikkaisin. Vaikka sen syyksi on hyvä laittaa kaikki epämääräiset tunteet, mutta silti.

Omalla radix kartallani on Kuu Neliö Neptunus ja tällä hetkellä olen Neptunus transiittien puristuksessa, niin kummako jos tämä aihe tuli mieleen ja jotenkin on sellainen hieman tyytymätön ja odotteleva tunnelma koko ajan. Vaikka oikeastaan ei tiedä mitä odottaa tai miksi olisi muka tyytymätön  buck2
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 08.12.2005 20:08:03 »

Mäkin syyttäisin Neptunusta... perustella en oikein osaa, mutta...
Mulla Neptunus häärii radixilla osana 3:a t -ristiä, oppositiossa Saturnusta ja IC:tä, yhtymässä MC:llä... Ja jos en ole vihainen tai kiukkuinen, olen tyytymätön...  Cheesy

Hassua... Tartuin tähän aiheeseen, kun mieleen tuli äsken kuntosalilla käydessäni, kuinka päässä yhteen aikaan soi tuo biisi jatkuvasti... ja samat fiilikset pukkaa pintaan nytkin..  pluto  aspect_con  askendentti  tarkka ohitus lähestyy...
« Viimeksi muokattu: 08.12.2005 20:11:55 kirjoittanut Emelia » tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 08.12.2005 20:14:24 »

Ehkäpä se onkin Neptunuksen viesti: sekoittaa arkipäivää ja laittaa odottamaan jotain jota ei tiedä...

Kun minulla oli tr. Neptunus Auringon päällä niin minulla oli juuri samanlainen tunne. En tiennyt yhtään mitä elämältä haluaisin ja ajelehdin vain...  Siihen aikaan hengailin erään Kalamiehen kanssa joka oli itse aivan Neptunuksen ruumiillistuma... hänellä oli paljon planeettoja Kaloissa ja hän ajelehti itsekin.

Mutta tuon jälkeen elämä alkoi järjestyä. Ehkäpä tämä on sulla vain aikaa ennen elämän tarkoituksen löytämistä?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #12 : 08.12.2005 22:15:24 »

Heh, itselläni myös jostain käsittämättömästä syystä alkoi tänään soimaan tuo ko. kappale päässä ja siitä tämä aihe...  Cheesy Tuli niin mieleen Uranus tr. aikainen "Yhtä en saa" -tunnelma 2000 vuonna. Mutta tämä on todella jotain aivan eri, vaikka samoja piirteitäkin toki löytyy...

Kaurisenergiaa, voi miten oivaltavasti sanottu. Huomaa, että olet oman Neptunus tr. käynyt läpi ja ottanut opiksesi.

Maailmassa todella on paljon sellaista, joka niin helposti jää arjen keskellä huomaamatta, tai jäisi, jollei Neptunus välillä saisi katsetta kääntymään johonkin mitä ei aikaisemmin ole edes huomannut tai miettinyt.

Elämä ei ole pelkkää arjen ja työn / bilettämisen ja juhlimisen tasapainoa vaan sillä välillä on aivan kokonainen maailma.

Neptunus tr. aikana jos koska on mahdollista odottaa mahdotonta...
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #13 : 09.12.2005 21:04:37 »

no siis en nyt tarkoittanut kivikautta, mutta sinänsä sitä että ihminen joutuisi enemmän vastuuseen teoistaan.. niin sen pitäisi olla eikä tälläistä tyhjää jauhamista koko tää saakelin juttu!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: