Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ketään Iiris Roineen tilalle???  (Luettu 5801 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« : 06.12.2005 22:49:05 »

En usein tavannut Iiristä, mutta huomaan kaipaavani hänen selvänäköään ja -järkisyyttään tälläisina hetkinä kun elämä tarjoaa vaihtoehtoja enemmän kuin tarpeeksi.

Jossain toisessakin ketjussa etsittiin ennustajia, mutta minä haluaisin Helsingin suunnalta jonkun sellaisen yhteystiedot yv:nä, joka edes osin täyttäisi Iiriksen jättämän ammottavan aukon. En viitsisi/ jaksaisi/ ennättäisi kokeilemaan sokkona  Shocked

Siis jos jollain on positiivisia kokemuksia, pyytäisin jakamaan ne kanssani =)

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
sarihanpe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 09.12.2005 11:34:34 »

Hei, Iiriksen "tilalle" ei tietenkään ole ketään tulossa, vaan jatkajana tulee olemaan hänen tyttärensä, kun hän on valmis! Kuulemme kyllä sitten hänestä kun aika on ... Voi kokeilla meediota kouvolasta, laita tekstiviesti numeroon; xxx saat ohjeet sitten... Suosittelen!
Tai sitten Marja-Liisa soittoaika to 11-12 puh.no xxx, varaa aika ja saat ohjeet...
Kummaltakin olen saanut avun!
t. sari

Edit: Valitettavasti puhelinnumeroita ei saisi julkaista foorumilla, suosittelen siis lähettämään tällaiset tiedot yksityisviestillä tai sähköpostilla. Ystävällisesti, moderaattori Ajatus
« Viimeksi muokattu: 09.12.2005 13:07:11 kirjoittanut Ajatus » tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 09.12.2005 14:39:03 »

Hei Annaz!

Aivan totta, kenenkeään tilalle ei laiteta ketään, mutta hänen rinnallaan voisi kulkea myös Lahden alueella oleva meedio/selvännäkijä jolle voi varata yksityisistuntoajan. Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä yv:nä ja laitan sitten sulle tarkemmat tiedot. smitten
tallennettu
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #3 : 09.12.2005 15:28:10 »

angel

 Hei Annaz! Kun joku ihminen on ollut tärkeä tavalla tai toisella aukko näkyy aina!  Cry  Itse uskon siihen, että aukko täyttyy ajallaan juuri sillä tavoin kun sen kuuluukin täyttyä.  Odota rauhassa ja pian tiellesi osuu kuin itsestään hän kenen siihen kuuluukin ilmestyä!

Luottakaamme ohjaukseen! smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 15.12.2005 00:25:10 »

Minäkin "tunsin" Iiriksen. Kävin hänen luonaan joskus vuosia vuosia sitten pari kertaa. Hän muistutti minua siitä, että minulla on erittäin vahva intuitio ja että minun pitäisi enemmän luottaa siihen ja ottaa se "täysillä" käyttöön. Pikkuhiljaa sitten opinkin tämän. Sen jälkeen ei ole ikinä enää tarvinnutkaan tukeutua keneenkään ulkopuoliseen "näkijään".  Wink Kiitos siitä kuuluu osaltaan Iirikselle. Hän myös sanoi minulle erittäin oivan lauseen, joka kolahti minuun ja jota olen täälläkin "viljellyt": YMMÄRRÄ YMMÄRTÄMÄTÖNTÄ.

Olen joskus miettinytkin, että mitähän Iirikselle mahtaa kuulua ja vieläköhän hän on elävien kirjoissa. Nyt sain tämän kautta vastauksen siihen. Eli kiitos siitä! Ja suurkiitos Iirikselle!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: