Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kikka  (Luettu 13941 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« : 06.12.2005 20:40:48 »

Kikkana tunnettu Kirsi "Sukkula Venukseen" Viilonen siirtyi lehtitietojen mukaan ajasta ikuisuuteen lauantaina 3.12. aamupäivällä. Kikka oli syntynyt 24.10.1964, kellonajasta ei tietoa, tietääkö joku teistä?

Palailen vielä tutkailemaan Kikan karttaa ja transiitteja tarkemmin, nyt viesti jää kesken lapsukaisten huutaessa äitiä kitarisat ammollaan.  Sad
tallennettu

Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1 : 06.12.2005 22:57:19 »

voi voi..vaikka en ollutkaan kikka fani niin suuret myötätunnon osoitukset hänen läheisilleen! Cry veikkaanpa nousevaksi joko vaakaa tai skorpionia..sen vertaa karismaattinen hän oli!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #2 : 06.12.2005 23:18:34 »

Myötätunnon osoitukset myös minun puolestani läheisille ja faneille, vaikka itse en lukeudu varsinaisesti kumpiinkaan  Cry

Hmm, veikkaisin Vaakaa. Mutu...
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #3 : 06.12.2005 23:19:08 »

Cry

Kuuntelen täällä loistavaa "Sukkula Veenukseen" -viisua, ja eläydyn esitykseen.
Kikka oli mielestäni Frederikin rinnalla oman alansa kruunaamaton kuninkaallinen.

Toivotan Kikalle hyvää matkaa, taivaallisissa karaokeilloissa alkavat riemun päivät!  smitten
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 07.12.2005 22:32:31 »

Niin, en minäkään ole ollut varsinainen Kikka-fani, mutta surullinen juttuhan suhteellisen nuoren ihmisen kuolema aina on, etenkin läheisille. Niinhän sitä sanotaan, että itse kuollut pääsee kaikkein helpoimmalla ja suurin suru jää läheisille. Voimia siis etenkin Kikan alakouluikäiselle tyttärelle.

Athene, voi olla, että nousukin on Skorpionissa mutta skorpparivaikutusta tulee myös Auringon ja Merkuriuksen (+Neptunus väljästi) yhtymästä Skorpionissa. Kuu on pehmeässä Ravussa, Venus Neitsyessä ei niin kovin neitsytmäisesti yhtymässä Uranukseen ja Plutoon. Kartalla on myös Mars-Saturnus-Jupiter-Neptunus-suurristi kiinteissä merkeissä.

Näinä aikoina kartalla oli hieman yllättäen tr. Jupiterin yhtymä Merkuriukseen, yhtymä Aurinkoon juuri ohitettuna. Monien elämästä poistumisien yhteydessä onkin yllättäin Jupiterin transiitteja ja se tietysti pistää ajattelemaan, onko käsityksemme kuoleman käsitteestä ylipäänsä virheellinen ja liian negatiivinen.
Jupiter tietysti myös innostaa ylilyönteihin sen huoneen asioissa, johon transiitti osuu. Muista transiiteista voisi mainita progressiivinen Mars yhtymässä Uranus-Plutoon, tr. Pluto alasolmulla, tr. Lilith yhtymä radix Mars (ja Mars siis osana kartan suurristiä), Kheironin neliö Aurinkoon jne....

Voimia ja jaksamista Kikan läheisille! Oman läheiseni kuollessa minua auttoi suuresti lause: "Älä sure sitä, että yhteinen aika on ohi, iloitse siitä, että se on ollut"
tallennettu

Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #5 : 07.12.2005 22:57:27 »


Voimia ja jaksamista Kikan läheisille! Oman läheiseni kuollessa minua auttoi suuresti lause: "Älä sure sitä, että yhteinen aika on ohi, iloitse siitä, että se on ollut"
Hei Toukotar Smiley

Kuinka ihanasti oivallettu:...älä sure sitä.....  smitten

Muistan tuon aina, kiitos Smiley

Enkeleitä Kikan matkalle  angel angel angel
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #6 : 08.12.2005 01:01:42 »

Itse katsoin myös tuon Kikan syntymäajan jostain, ja mielestäni se oli 26.10. (vuotta en muista, mutta eiköhän se sinulla ihan oikein ole, kun kerran Kikka kuoli 41-vuotiaana..). Kumpikohan on sitten oikeaa tietoa? Jos päivä olisi ollut tuo 26.10. niin Kuu olisi ehkä jo Leijonassa..?
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
Leijonanainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #7 : 08.12.2005 01:11:51 »

Hei!

Ainakin näillä sivuilla kikan syntymäpäivä on 26.10!

http://www.silikonitieto.net/artikkeli_haku.phtml?arID=789&ID=23

Surullinen tapaus kuitenkin...
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 08.12.2005 08:03:03 »

Huomenia!

Kikan syntymäajan kohdalle on tullut itseltäni viestiin painovirhe johtuen varmaankin niistä ekassa viestissä mainitsemistani kitarisat ammollaan kiljuvista jälkeläisistä.  Embarrassed Eli oikea päivä on tosiaankin tuo 26.10.1964. Kävin katsomassa Astro.comissa tekemäni kartan ja sen olen onneksi tehnyt oikealla päivämäärällä eli Kuu on ja pysyy Ravussa ja kartan pitäisi muutenkin olla oikein, paitsi tietysti että se harmittava kellonaika puuttuu edelleen.
tallennettu

sawotar
Vieras
« Vastaus #9 : 08.12.2005 22:51:04 »

smitten Rauhaa ja valoa kikan sieluun, itse tykkäsin kikan tyylistä järisyttää oikealla eroottisella tavalla yleisöä eikä se ollut edes likaisen tuntuista vaan puhdasta erottiitisuutta Smiley Voimia ja valoa kikan sukulaisille ja lapselle/ex- miehelle angel kikka teki sai tehtävänsä päätökseen smitten
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #10 : 09.12.2005 14:34:38 »

Apinamies kantoi hänet sitten taivaaseen.  :Smiley
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #11 : 09.12.2005 16:09:20 »

Kikka oli kakarana mun idoli  Cheesy
Ja aikuisiällä olen laulanut sukkula venukseen kerran jos toisenkin karaokessa. Kikan biisit ovat myös hyvää alottelumusaa, kun tytöt tanssii ja ottaa vähän kuppia keskenään  Wink
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #12 : 19.01.2007 19:36:34 »

Kikka on syntynyt tampereella klo 2:45
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 19.01.2007 20:49:43 »

Kiitos Eppana, nousuksi tulee siis vähän yllättäen (imagoa ajatellen) Neitsyt.  Shocked
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 19.01.2007 21:19:46 »

Joo, mutta Venus nousee (ja sen kyllä huomaa), Pluto ja Uranus niin ikään askendentin kupeessa 12. huoneen puolella.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: