Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Opas tarkoittaa??  (Luettu 10516 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« : 06.12.2005 09:29:58 »

Hei!

Kertokaa rakkaat ihmiset, silleen rautalangasta vääntäen, että mitä se Opas minulle merkitsee?  Embarrassed Minun rakkaani "sattuu" olemaan sellainen eli Maailmojen sillanrakentaja - ja tarkemmin Valkoinen solarinen Maailmojen sillanrakentaja.

Olen alusta lähtien, hänet nähtyäni ja tutustuttuani, tuntenut hänet sielunkumppanikseni ja tätä tunnetta on kestänyt yli 10 vuotta, vaikka emme olekaan pari (tai olosuhteista- avioliitostani- johtuen emme voi).

Niin että mitä Opas ihmiselle antaa ja merkitsee???

kyselee Onerva
tallennettu
Tähdenlento
Vieras
« Vastaus #1 : 06.12.2005 12:54:22 »

Terve Onerva!

Opastavat merkki (Kohtalonperheen opas)

kuuluu samansävyisiin väreihin kuin oma merkkisi. Tunnet samankaltaisuutta heihin jo värin perusteella, lisäksi opas antaa oivallisia vihjeitä elämääsi koskevissa asioissa.


 Löydät tulkintaohjeita, kun valitset yläpalkista "Linkit" ja siellä Maya-astrologian sivun, jossa laitat oman (tai kenen tahansa) syntymäpäiväsi "Etsi Mayamerkkiin" ja kun merkkisi on selvillä oppaineen ja muina kohtalonperheen merkkeinä, vie hiiren osoitin kunkin merkin päälle, niin se avaa pienen selonteon, mitä mikäkin merkki tarkoittaa ja alaoikealla on klikattava kohta, jossa mainitaan sana "tulkinta", josta tuon yllä olevan sinisen tekstin suoraan lainasin.

Kaunista itsenäisyyspäivää  smitten
tallennettu
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #2 : 06.12.2005 21:30:10 »

Kiitos Tähdenlento!  Smiley

Nyt ymmärsin...

Aika hassua tieätkö muuten Wink Tuo ystäväni on näköjään noille mun koiranpennuillekin se ns. Planetaarinen Partneri - se, joka tukee kasvua. Ne ovat Punaisia Taivaanvaeltajia....Eli saattais olla hän hyväkin kanssakumppani niille(kin)  Wink
Ja toisinpäin myös - nämä pentulaiset ovat hänelle "Planetaarisia Partnereita". Yhteistyö voisi sujua hyvin...

Minun äitinikin on muuten Punainen Taivaanvaeltaja Shocked Ja ohoh - sen ystäväni äiti on SAMAA MERKKIÄ kuin minäkin(Valkoinen Resonoiva Taikuri)! Yhteensattumaa? Olen muuten hänelle "Opas"...kun minulle se on hänen poikansa  smitten Waauu...
Isänsä merkkiä en tiedä, kun en tiedä syntymäaikaansa.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2005 21:33:26 kirjoittanut onervainen » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: