Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toistuva uni matkasta joka ei onnistu  (Luettu 9301 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
slslsl
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« : 08.03.2007 20:29:23 »

Näen toistuvasti, silloin tällöin, unta siitä, että olen lähdössä matkalle ja jokin menee pieleen. Uni on toistunut nyt puolen vuoden aikana muutaman kerran, en ole varma muistanko kaikkia.

Yhdessä unessa ainakin olin lentokoneella matkustamassa, mutta matka ei onnistunut muistaakseni koska nimenomainen lentokone oli joutunut turmaan juuri. Matka taisi kohdistua Venäjälle, en ole varma mutta uskon näin, koska kaikissa unissa olen juuri matkalla Venäjälle.

Toisessa unessa olin jo Venäjän puolella, mutta minulla ei ollut paikallista rahaa. Matka kulki tällä kertaa bussilla, josta oli kuitenkin varastettu renkaat. Halusin mennä vessaan, mutta ainoa vessa oli läheisellä ravintolalla, josta piti ostaa jotain vessaan päästäkseen. Siellä kävi ainoastaan ruplat, joita ei ollut, joten se ei sitten onnistunut.

Viime yönä näin unen, jossa olin (en tiedä millä kulkuvälineellä) menossa juuri Venäjälle, mutta minulla ei ollutkaan ollenkaan käteistä mukanani. Olin ihan rajalla ja kulkuväline (joko bussi tai lentokone, paikka muistutti terminaalia joten se saattoi olla lentokonekin) oli juuri lähdössä. Löysin kyllä parikin automaattia, mutta ne olivat molemmat epäkunnossa. Olin kauhuissani, sillä olin juuri pääsemässä kauan odotetulle matkalle, eikä minulla ollut rahaa maksaa edes itse matkaa.

Mietinkin, että mikä symboliikka tällä matkan epäonnistumisella oikein on?
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.03.2007 20:51:07 »

tässä olisi ainakin jotain avainsanojen selityksiä sinulle...lentokoneen ja linja-auton merkitystä en suoranaisesti kuitenkaan löytänyt.


Matka unessa ennustaa usein oikeaa matkaa. Onnistunut matka tuo lisätuloja. Onnettomuus matkan aikana tuo pettymyksen. Matkustaminen autiomaassa tuo sairautta.


lentäminen korkealla viittaa ongelmiin parisuhteessa. Jos lennät matalalla, edessä on sairautta. Jos lennät avaruudessa, tulossa on sota.

Raha. Rahan löytäminen unessa on hyvä enne. Rahalla maksaminen tai rahan kadottaminen taas lupaa menetyksiä. Jos säästät rahaa, saat vaurautta.

Auton ajaminen merkitsee sisäistä levottomuutta ja enteilee muutosta. Autoon nouseminen kertoo, että suunniteltu matka muuttuu.(olisiko linja-auton merkitys joku samantyylinen???).AUTO
Itsesi fyysinen symboli elämässäsi. Kiinnitä huomiota siihen, kuka autoa ajaa? Jos ajat autoa itse, kontrolloit elämääsi tai haluat kontrolloida sitä paremmin, jos joku toinen ajaa, hän kontrolloi elämääsi.
Minkä värinen auto on ja missä kunnossa se on? Millaista tietä pitkin auto kulkee? Minne olet menossa?
Huonokuntoinen tie kehottaa valitsemaan suunnan uudelleen.
Auton koko kertoo, kuinka energien olet päivätietoisuudessasi. Iso auto = paljon energiaa, pieni auto = vähän energiaa.

Uni matkasta ulkomaille on suora enne - matkasta ulkomaille.Unissakävely. Jos näet unta unissakävelystä, joudut vasten tahtoasi mukaan muutosprosessiin, joka aiheuttaa paljon huolia.

en nyt tiedä tuoko tämä sinulle juurikaan apua mutta on jotain kuitenkin...
« Viimeksi muokattu: 08.03.2007 20:55:10 kirjoittanut Jadeania » tallennettu

Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #2 : 09.03.2007 11:12:53 »

Aseta uni "elävään elämään".. Siellä on varmasti jotakin meneillään, joka ei tahdo onnistua ?? Älä hakkaa päätä seinään.
tallennettu
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #3 : 18.03.2007 19:33:47 »

Jonkilainen ehdotus unillesi ja symboleja:
Matka: kuvaa yksilöllistä tietä, kohtaloa, mielentilan ja tunteiden vaihtelua. Matkustaminen on muuttumisen vertauskuva ja ihminen muuttuu joka hetki.
Ajoneuvot merkitsevät liikettä joko johonkin tiettyyn kohteeseen tai pois vastenmielisestä koetusta tilanteesta. Toisen kyydissä oleminen symboloi toisten vaikutusta elämään riippuvuutta.
Lentokone:lentokoneella tehty matka viittaa uneksijan haluun päästä johonkin uuteen ympäristöön tai muuttaa nykytilanne kiireisesti.
Epäonnistua: valvetilassa hyvin onnistuva ihminen saattaa nähdä unta epäonnistumisista. Tai varoittaa liiallisesta itsevarmuudesta.
Bussimatka voi kuvata tiettyä lyhyttä vaihetta elämässä.
Este: jokin on asettunut poikkiteloin elämäntiellesi. Selvitä este ennekuin pääset jatkamaan matkaasi.
Rahapula on on ajan ja energian puutteen enne. Automaatti: kuvittelet, että joku järjestää asiat puolestasi, välittömän tyydytyksen tarvetta.

Eli jokin asia vaatii muutosta ja esteitä on, joten joudut "raivaamaan esteet" ensin ennenkuin saat tasapainon kyseisessä asiassa. 
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #4 : 19.04.2007 15:49:54 »

Lukaisinpa unesi onnistumattomista matkoista. Vääjäämättä nousi ajatus, että et jostain syystä usko kykyihisi (vrt= käyvän rahan puuttuminen, automaatin viallisuus yms) selvitä elämäsi suunnan muuttamisesta (vrt= renkaattomat autot, peruuntuneet matka-ajoneuvon lähdöt yms).
Nyt olisi aika juuri Sinun visioida uneesi onnistunut loppu. Ja katso: pattitilanne elämässäsi purkautuu.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #5 : 19.04.2007 16:19:15 »

Yhdistyn edellisiin tulkitsioihin, koska matkat(ovat sitten milla kulkuneuvolla tahansa)kuvaavat elamanpolkua ja muita kommelluksia(rahaautomaatti) ja sinun elamansuunnan muuttamisessa on kait tassa tarkoitus. Luoda uskoa kykyihisi, se todella on "jotain pielessa", onko se sitten epavarmuutta ja toisaalta ajattelun muuttamista-kukaan ei tee puolestasi mitaan-jos et itse aloita vyyhdin selvittelemista.
Ensimmainen askel on kaikista vaikein ja touhula vastasi hienosti, etta visioi onnistunut matka ja kaikki menee hienosti ja reippaasti kateista mukaan(etukateen).
Eistein sanoi, etta mielikuvituksella on suurempi voima kun realistisilla teoilla.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: