Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielunkumppani; mille se tuntuu?  (Luettu 73186 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #45 : 07.03.2009 08:38:18 »

Adele, kirjoitan taas kaiken tuon. Minullakaan, tai siis "meillä" ei ole ollut seksiä tuossa unessa, mutta sitäkin enemmän sitten melkeen kaikkea muuta. *syvä huokaus*  En myöskään ole kertonut tätä unta yhdellekkään ystävälleni live-elämässä, vain täällä astrossa. Smiley En halua silmienpyörittelyä tai vähättelyä siitä, että "se on vain unta".

Ja on aivan mahtavaa, että täällä, etenkin sinä, tässä asiassa olet kuin sielunsiskoni  Smiley

Älä, älä heitä sitä ajatusta pois, että et tulis häntä tapaamaan tässä elämässä! Kaikki voi tullut hyvin yllättäin eteen angel
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #46 : 07.03.2009 11:08:13 »

Minulla on aika samantyylisiä kokemuksia kuin teillä Adele ja Tuuli-hiuksissa, tosin itse tiedän kuka tämä "mysteerimies" on.  smitten angel
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #47 : 07.03.2009 15:07:12 »

Ihan samaa tuntemusta, sydämmen alueella, ylimääräistä energiaa olen tuntenut sitä unta, ja tätä miestä kohtaan jonka olen nyt tavannut. Se tunne; se on kuuman tuntuista, nipistävää, sykähdyttävää ja värinää aiheuttavaa. Kun ajattelee toista, tulee lämmin, molemminpuolinen tunne. Palapelin napsahtamista tarkoitin jo alkuviestissäni. Mitään tällaista, mitään näin syvää en ole ketään miestä kohtaan koskaan tuntenut. Tämä on sitä Sielunkumppanuutta! Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #48 : 08.03.2009 12:30:19 »

Sielunkumppaneitakin on monia ja monenlaisia ja jotkut ovat tulleet elämäämme jäädeäkseen ja jotkut eivät. Itsekin tunnistin ja tiedän, kuten myös tämä Pakistanilainen "mieheni" sanoi kokevansa minut sielunkumppanikseen. Siltikään se ei ollut ikuista... Se jonkinlainen yhteyden tunne ja side säilyy silti aina erosta huolimatta...  smitten

Se yksi ja ainoa, joita ei ole kenelläkään monia on sitten kaksoisliekki, vai onko se nyt valo, kun olen näistä termeistä vähän sekaisin ja epävarma eikä niillä ole niin väliäkään. Jokatapauksessa meillä on kaikilla se yksi "toinen puolisko" jonka joko kohtaamme tässä elämässsä tai sitten emme. Riippuu tilanteesta... Hän voi olla myös jossain tuolla henkimaailmoissa.  :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #49 : 08.03.2009 12:41:46 »

Kun ajatellaan, että herkimmät ihmiset vaistoo tän sielunkumppanuuden, niin tuntuu, että jos Sielunkumppani ois vain henkimaailmanolentona, se ois aika raskasta. Huh

Minusta tuntuu, että nainen on vasta kunnolla kokonainen, kun hän kohtaa sen "toisen puoliskon". Itseni kohdalla tunnen näin. Vai oletteko muut erimieltä?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #50 : 10.03.2009 10:41:36 »

Nyt kun on ilmennyt puhetta, että Sielunkumppanuuden voi myös menettää. Eli oisko asia niin, että ihastuminen ja siitä pohjautuva rakastuminen on siinä kaikessa huumassa kuin sokeaa? Näet ja kuulet vain sen; siinä hetkessä, mitä näet ja kuulet. Hmmm... :Smiley

Mielipiteitä?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
epona
Vieras
« Vastaus #51 : 10.03.2009 12:53:15 »

Entäs mitä mieltä olette siitä väitteestä, että sielunkumppanuuden voi rakentaa tai, että sen voi herättää?
Voiko sitä?


Itse uskon kyllä tuohon, että egot voivat sotkevat asioita, eivätkä sielut voikaan elää yhdessä sopusoinnussa tässä elämässä, vaikka ovatkin ns. sielunkumppaneita. Tässä kohtaa tulee heti mieleen isäni ja äitipuoleni ja heidän ehkä himean traaginen rakkaustarina. Ihan selkeästi he olivat luotuja toisilleen, mutta elämät (egot) vievät erilleen. . .

Entä onko joku kuullut kaksoisliekeistä? Mitä ne ovat ja millä tavalla kaksoisliekki eroaa sielunkumppanista?

Ihmettelee :Smiley


tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #52 : 10.03.2009 13:08:43 »

Kylläpä se oikeestaan noin menee kuten Saturnalia sanoi. Sielunkumppani on varmasti jokaista odottamassa jossakin, se sitten miten ja missä hänet kohtaa. Hän voi olla nainen naiselle (ystävä) kuin nainen miehelle ja toisin päin. Ainakin minä voi tietyssä määrin oikkutytteliineistä täällä sanoa, että tietty sielukkuus meillä on  Smiley

Sielunkumppanuuden voi toki herättää - siitä juuri taitaa mun kohdallani ollakin kyse.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #53 : 12.03.2009 11:58:09 »

Tämmöttii:

ON SOUL MATES AND TWIN FLAMES
What is a twin flame you may ask? The term most often has been confused with that of soul mates but the two are distinctly different. The greatest love story ever told is the one you have with your very own beloved twin flame. In the beginning we were created in God (Alpha and Omega) in an ovoid white-fire-spirit-light, the soul was split just like the atom (Adam Kadman) into two identical parts (twin flames) each with the same identical soul blueprint. The tai-chi is a symbol of twin flames. Twin flames in love spiraling in infinity.

We then went forth from the Etheric realm (heaven) of God's perfect light into denser levels of consciousness (the physical). The actual saga of Adam and Eve is about twin flames, for we all have our own Adam and Eve story. Somewhere in cosmos, each one of us has our very own divine other, who carries either the feminine or masculine polarity. This soul memory of the twin flame is so powerful, that we can feel very alone in this world, as we search for that promise of that original perfect love, the twin. No other love can compare to your own twin flame. Some people in very difficult relationships choose to suffer in agonizing pain, just to be with their twin flame. The movies Somewhere in Time, The English Patient and Moulin Rouge are modern day examples of twin flame love. Twin flames throughout history and literature are often tragic love relationships. The forces of anti-love work day and night to sabotage twin flames and keep them apart.

Twin Flames are ourselves in another body. When Souls chose to enter into physicality, they were split into masculine and feminine aspects. Please note, not male and female, because throughout our incarnations, we will be in both genders of bodies. When we first leave the Light to enter into physicality, we will connect with our Twin Flame. This is done so we will not feel so totally alone in the human experience. After this we go our separate ways and grow lifetime after lifetime in experience and wisdom until we are ready to break free of the bonds of physicality and mortality. When we have reached this stage we have the opportunity to reconnect with our “other half” or Twin Flame. The chances are that we meet our Twin Flame briefly in many lifetimes, but one or both of us are not ready for the intensity of this connection. When both halves of the whole are ready to come back together and meet they will discover that in that lifetime they have lead almost parallel lives. The events of their lives will mirror each other almost exactly. They may have come from very similar families and family dynamics. They may have had similar schooling or lack thereof. They may have almost identical careers. They may even have previous marriages and divorces within weeks of each other. When Twin Flames get to know each other, they will feel as if the other is reading their life script.

So now, what is a Soul Mate? A soul mate is different from a twin flame. Soul mates share a common mission and comparable stage of spiritual development. They come together because they are working on the same type of karma and the same chakra simultaneously. So soul mates have an attraction that is based on the sacred labor and on the path of self-mastery. A soul mate is like the echo of oneself in Matter working at the same task to fulfill a blueprint for God.

Soul mates experience a calmer, more stable connection on the lines of a brother and a sister type rapport. The very best marriages are often found to be between soul mates; they work very harmoniously together in business, raising children, and contributing to the community.

Soul Mates are those beings that we have had connections with in past lives. They may have been our parents, siblings, spouses, friends, etc. and they have agreed to come back to join us again. The reason for this rejoining is so that we can each achieve balance in our lives. Our Soul Mates represent our spiritual family. By connecting with them we are reminded of the resonance of our Soul and also they help us to wake up and remember our purpose. Most of the time when we think of Soul Mates we are thinking of love relationships, but we can have Soul Mates that join us for business partnerships, healing relationships, and yes, love relationships. Any relationship we can have is open to the arena of Soul Mates. They may be a teacher or minister or counselor who comes into our life and touches it deeply. Soul Mates are truly our friends from many lifetimes who come to play again with on this Earth. Often they come into our lives for a specific time or event. They may even come into a love relationship to assist us in a specific learning and then move on. Whatever the purpose of being in each others lives, it is a beautiful experience. When you connect with your Soul Mate in a love relationship, you have, in effect, found your perfect mate for where you are in your development as a Soul.

Over many lifetimes soul mate relationships prepare us for lasting twin reunion. They are a very important part of the process and should be blessed as such. Most often, soul mate unions will last longer and be more rewarding than the electrifying, but often stormy, twin pairings. Twin soulship is a very highly charged partnership and the two must be spiritually ready for it to last. When they are, their union will transcend all others.


Hassua kun eilen (tai siis joka päivä.....) miettelin tuota liekkiasiaa niin huoneeseen pöllähti semmonen walloittava tuoksu josta heti tajus että hän on alati läsnä henkisfääreissä vaikka fysikaalista matkaa olisi tietämättömästi... Hurjan vahva tuo energiasidos kun monesti tuntuu että hän itseasiassa elää ja vaikuttaa minussa niin myötä kuin vastamäkien kautta!  Cheesy

Raastavaa välillä kylläkin kun tää pöhkö ihmismieli on mitä on.....
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
epona
Vieras
« Vastaus #54 : 12.03.2009 13:05:19 »

Mahtavaa.   smitten

Kiitoksia Mio. Teksti selventi käsitystäni.

....ja herätti mielenkiinnon.

Smiley
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #55 : 12.03.2009 19:20:41 »


Minä olen lukenut sellaisen teorian että alkulähde ensin irrotti itsestään kipinöitä jotka ovat monadeja, jokainen monadi jakautui myöhemmin 12 sieluun ja jokainen síelu on jakautunut 12 persoonallisuuteen ja jokaiseen persoonallisuuteen kuuluu kaksoisliekkipari. Eli kaksoisliekkipariin kuuluu kaksi Maan päälle (tai muualle) inkarnoituvaa ihmistä.

Ja sielunkumppaneita olisivat ne 12 sielua (tai oikeastaan 24) jotka kuuluvat samaan sieluun. Eli samaan monadiin kuuluisi sitten 144 persoonallisuutta. Suurin yhteenkuuluvuuden tunne on kaksoisliekkien kesken, toiseksi suurin samaan sieluun kuuluvilla ja kolmanneksi suurin samaan monadiin kuuluvilla...


Kaksoisliekkiäni en ole kohdannut, tietäisin varmaan jos olisin. Sielunkumppaneita saattaa olla pari ystävääni..  Smiley

Tämä vaan jotenkin kuulostaa ja tuntuu niin ihanalta ja kauniilta, että todellakin toivon, että asia olisi näin...  angel  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #56 : 12.03.2009 22:15:00 »

tappelin aiheesta aikani erään kanssa, ja lopulta tuli vain parempi olo kun jätti jutun sikseen. sitä voi olla monesta vakuuttunut että he ovat sitä ja tätä ja kas, äkkiä heillä ei olekaan väliä.. eli mikä todistaa mitä. vastaus kysymykseen miltä se tuntuu, tuon kanssa tuntui kuin olisi korkeajännitetilassa, mutta koska hän halusi kiusata, väitti ettei tunne mitään. se oli mukavaa se!  idiot2 sen jälkeen ollut sellaista mukavaa kutkutusta tai sähköä..

huomaankin oman tapani yleensä olla kenenkään kanssa; otan asian aika sielukkaalta kannalta enkä juurikaan sekaannu pinnallisiin kolmiodraamoihin, siis en lainkaan. joko tai. jos ei nappaa, en tee mittään. taitaa olla vähän sellainen kausi, vaikka liikun isoissa tilaisuuksissa
..

Your Lovescope - Tomorrow, March 13, 2009
The present astral configuration inspires you to reach for new experiences in terms of your relationships. If you have recently come out of a difficult time, you won't want to rush back into anything too quickly, and you certainly don't want to be caught on the rebound. However, a new friendship may just tempt you to examine where you may have gone wrong in the past. > kuka tuo nyt on,  oinas  kaksoset kun ei  rapu
« Viimeksi muokattu: 12.03.2009 22:55:37 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #57 : 22.03.2009 20:10:56 »

Tämä sielunkumppanuus asia on tuntunut minulla nyt viime päivinä hyvin koskettavalle. Sattuu Embarrassed
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #58 : 21.07.2009 15:51:28 »

Mikäli sielunkumppaneita on useita ja kaksoisliekkejä vain yksi, niin olen tavannut kumpiakin. Sielunkumppanihan on osa suurempaa sielunperhettä, joten heitähän voi olla täällä maan päällä useampiakin kanssamme yhtä aikaa. Oma kokemukseni on, että sielunkumppaneita ei välttämättä edes ”tunnista”, mutta kaksoisliekin eli oman ”toisen puoliskonsa” kyllä tunnistaa.

Etsimme perinteisesti sielunkumppania joko todella helpoista ja hyviltä tuntuvista suhteista tai täysin päinvastaisista meitä todella satuttavista suhteista, mutta käsitykseni mukaan ne voivat olla millaisia suhteita tahansa. Ymmärtäessämme, että meillä jokaisella on oma sielunsuunnitelmamme tänne laskeutuessamme ja että sielunkumppanimme suostuvat toteuttamaan suunnitelmaamme yhteisestä sopimuksesta ja puhtaasta rakkaudesta sieluamme kohtaan – ajatuksemme ja suhtautumisemme ongelmiimme todennäköisesti muuttuuvat. Joutuvatpa sielunkumppanimme tekemään meille mitä kauheuksia (tai ihania asioita) tahansa, he tekevän sen meidän oman sielumme pyynnöstä, jotta oppisimme sen mitä olemme oppimaan tulleet. Emme siis ole ”uhreja” vaan oman elämämme luojia! R. Schwartzin Rohkeat sielut on tässä suhteessa erittäin puhutteleva ja valaiseva kirja. Toki tulee sitten oma vapaa tahtomme, ellemme syystä tai toisesta halua ottaakaan oppia vastaan tässä elämässämme – se vain siirtyy sitten seuraaviin...

Oma kokemukseni kaksoisliekistä oli järisyttävä… alku oli täydellinen. Myöhemmin olen ymmärtänyt, että se antoi välähdyksen Alkulähteestämme. Mutta suhde oli myös viedä hengen. En tiedä olenko ”näkijä” vai tunnistinko sielunsuunnitelmani, mutta tiesin mitä kaikkea tulee tapahtumaan, kunnes ”katkaisin siteemme”, sillä en jaksanut enää kun vaistosin hänen huonovointisuutensa (hänen kieltäydyttyään ottamasta vastaan omaa oppiläksyään). Tiedän, että meillä on yhteinen tehtävä edessämme ja minä olen hänen oppaansa. Hän on minulle raskaimman ja rakkaimman opetukseni antanut ja nyt olisi minun vuoroni auttaa häntä, mutta hän pelkää… ja ehkä häpeää tekojaan minua kohtaan.

Kaksoisliekkini todella teki minusta vasta kokonaisen – hän on minun ”toinen puoliskoni”. Suru ja tuska, jonka hän aiheutti, oli todella viedä hengen. Mutta niiden opettamana olen löytänyt vapauden… pyyteettömän rakkauden… ja rauhan. Rakastan häntä, mutta en tarvitse häntä voidakseni elää – minulla on kaikki, mitä siihen tarvitsen. Muistelen häntä täysin ilman vihaa tai katkeruutta. Kaivatessani häntä ja sitä rakkautta, joka meillä oli – tiedän kaipaavani Kotiin Alkulähteelle.

Todellisuus on ollut taruakin ihmeellisempi! Olemme olleet kuin näyttelijäpariskunta EC Prophetin kirjassa Kaksoisliekkejä ja Sukulaissieluja. Laulunsanat You are my power, my pleasure, my pain… kuvaavat suhdettamme ja kokemuksiani täysin ja siltikään en voi muuta kuin olla kiitollinen kaikesta oppimastani. Rakastan häntä - aina!  smitten
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #59 : 21.07.2009 16:25:22 »

Ehkä tuohon edelliseen liittyen omakin tarina tai korsi on kangettava tähän kekoon. Jos nyt termeistä välittämättä kutsumme sielunkumppanuutta vaikka sellaiseksi, jossa tietyt sielut ovat oppimassa tässä inkarnaatiossa jotain tärkeää asiaa joka on aiemmin jäänyt selvittämättä niin näitä ihmisiä olen tavannut pari kappaletta. Toisen kanssa olin parisuhteessa ~4,5v ja toisen kanssa tapasin koulussa (toinen nainen ja toinen mies). Nainen minun oli tarkoitus tavata sen takia, että elämäntehtäväni on johdattaa tiettyjä ihmisiä oikeisiin paikkoihin oikeaan aikaan ja hänen tapauksessaan se tarkoitti että minun on johdatettava hänet uuteen kaupunkiin jossa hän tapaisi (tämän terminologian mukaan) sen kaksoisliekkinsä (ja omalla kohdallani se tarkoitti että pääsen henkisyydessäni takaisin aiempiin oppeihin tai niiden pariin joita aiemmat inkarnaatiot ovat sieluuni jo jättäneet, eli tunnen palavaa kaipuuta näihin). Tämä tapahtui ja heti kun se tapahtui ja hän kertoi haluavansa erota minusta tunsin että nyt olen tehtäväni täyttänyt vaikka luulisi että eroaminen sattuisi mutta ei, olin päinvastoin iloinen. idiot2

Tämän miehen tapauksessa en vielä tiedä mikä hänen tehtävänsä on meidän sielujemme taipaleella, mutta puheet ja tarinat käyvät pelottavan hyvin yksiin, olemme kuin veljekset keskenämme. Tällä hetkellä kehitän itseäni henkisesti armottomin harppauksin ja tunnen että pian tapahtuu jotain radikaalia (jos ei ole jo sattunut) joka johdattaa minut seuraavaan "askelmaan". Todella mielenkiintoista nähdä mitä seuraavan 5v aikana tapahtuu kun edelliset olivat ehkä elämäni parhaat muutoksen tuulet. smitten

Maailmanparantaja vesimies kuittaa
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: