Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdyksin minäkin.  (Luettu 9173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Windar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 20.10.2005 18:14:10 »

Matkaansa aloitteleva jousimiesnainen ottaa ensimmäisiä askeliaan omalla tiellään. Päätin sitten liittyä sisäpiiriläiseksi useiden vuosien sivujen selailun jälkeen. Tosin nykyisten sivujen selailu on alkutekiöissään ja foorumillakin niin plajon tekstiä, että melkein kauhistuttaa.  Cheesy

Jatkuva touhotus päällä, kuten pitääkin ja kahta koulua porskutetaan viedä loppua kohti. Se häämöttääkin jo yllättävän lähellä.  knuppel2 Töitäkin ehtii vielä tehdä, kun tuo oma auto kaipaa huolta ja hoivaa. Pääsee sitten ajelemaan omalla iän tullessa täyteen ja kortin löytyessä käteen.

Joku saattoikin jo huomata, että pidän kirjoittelusta hyvinkin paljon. Valitettavasti vain opettajien mielestä en sitä touhua hallitse laisinkaan, mutta yritys pitää miehen(taas se lipsahti. Tyttöhän minä olen, mutta kun tuo seura on lähes aina miehiä, niin puhe ja kirjoitus tarttuu. angel ) oikealla tiellä.

Astrologiaan olen vasta tutustumassa ja suuri osa termeistä aiheuttaa pään rapsuttelua ja googlettamista, mutta tiedonjano ajaa eteenpäin tietämättömyyden autiomaassa.  :Smiley

Toivottavasti nyt edes joku jaksoi tämän loppuunkin asti lukaista, sillä nyt on vuorossa jo otsikossa luvatut tervehdykset.

Eli terveisiä ja tätä päivääkin kauniimpia huomisia kaikille!  coolsmiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 20.10.2005 18:56:56 »

Tsaukkis Windar!!!

Toki jaksoi loppuun lukea!!!
Törmäillään foorumilla  laugh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: