Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toimii  (Luettu 6636 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 05.12.2005 14:38:48 »

No en nyt sano mitä numeroita mutta Hesarin selvänäkijäpalvelut, joita käytin tossa jossain vaiheessa mutta enää ei ole tarvetta.

Minulle ennustettiin että mies joka uhkasi muuttaa pois Suomesta, muuttaisi mielensä. En uskonut mutta näin kävi. Sanottiin että suhde tulisi hänelle tärkeämmäksi ja niin kävi. Tosin on hänellä muitakin syitä nimittäin ens kesän kekkerit..

Samoin minulle sanottiin että vuodenvaihteen pintaan tulisi fyysinen suhde, jossa energiat todella kohtaa. No en uskonut enkä kokenut todeksi mutta näin lienee käymässä?

Mutta että vielä syksyllä 2006 tulisi joku tärkeä, en tiedä onko se tuo samainen kauris kuitenkin vai löydänkö koko ajan erilaisia viehättäviä sieluja eri suunnilla ja pitää vaan päättää mitä tehdään. Tuohon piti liittyä ulkomaat.

Kaikki näkijät ei tiedä.

Ai niin joo ja se minun ulkomaille muuttoni tapahtuisi aikanaan, siis kaikki ajallaan vähitellen. Myös eräs jo mennyt huoli tietotekniikkaan liittyen ei ollut pysyvä eikä romauttanut Kaikkea heh, niinkuin sellaista nyt vois tapahtua.

Nyt haluan itse luoda asioita eikä kysellä.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2005 14:55:57 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vesimies-kuuleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #1 : 05.12.2005 16:47:41 »

Hei,
voisitko laittaa yv:nä tämän ihmisen nron? angel
Nyt on meneilään joku ihme kausi,että kiinnostaa kovasti nuo näkijät. :Smiley
Jos voisit...voisitsä? smitten
tallennettu

Se,mikä on todellista,jää jäljelle.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 05.12.2005 17:11:14 »

Valitettavasti en muista mutta ne on ne HS:n isoimmat ilmoitukset. Yleensäkin kannattaa soittaa muutamalle ja kattoa meneekö yksiin vai ristiin. Joskus ne lukee toiveitasi, joskus heittää sellaisia hyviä asioita mitä et synkässä syöverissäsi usko.. on mulla joku numero tallessa mutta ei just tässä, laitan jos muistan mutta tosiaan toi Hesarin palsta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vesimies-kuuleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #3 : 05.12.2005 19:36:07 »

Kiitos jos muistat/viitsit joskus.Smiley
Mulle ei tule hesaria mutta ehkä hiivin lehtiroskikselle joku ilta. Wink
Muistatko yhtään nimeä kuka oli,että jos osaa sitten oikeata henkilöä "jäljittää".

Kiitos vielä smitten
tallennettu

Se,mikä on todellista,jää jäljelle.
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #4 : 05.12.2005 19:59:33 »

Hei,
kirjastosta myös löytyy käsittääkseni kuukauden ajalta lehdet, että ei tarvi välttämättä dyykkaan mennä.  Wink Eiköhän niistä jostakin löydy jotain ilmotusta aiheeseen liittyen...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 05.12.2005 20:20:25 »

Ainakin Linda näki oikein sen tekniikkaongelman. Että minulle selviäisi mihin rahat katosi yhdessä nettimaksussa. Sainkin tietää että se oli yhden firman työntekijän näppäilyvirhe.

Sen niminen kuin Matti tiesi suhdeasian, vai mikä se oli se ilmoitus (miten se sanoikaan, ehta suomalainen mies ja seksiä paljon). Sellaisia muita nimiä muistan kuin Marja. Joka oli positiivinen kun tilanne oli aivan rikkonainen. Osasi sanoa energiahoidoista, solumuistista ja sen sellaisesta. Leena osasi sanoa jotain oikein mm parisieluista, matkoista mutta Keho on melkeen paras.. tavallaan.

Edit: Valitettavasti foorumilla ei saisi julkaista puhelinnumeroita eikä muita yhteystietoja, joten jouduin poistamaan ne EternalSunin viestistä. Suosittelenkin jatkossa vaihtamaan näitä yksityisviestillä! Smiley Ystävällisesti, Ajatus
« Viimeksi muokattu: 07.12.2005 10:50:50 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Camomille
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #6 : 07.12.2005 16:57:28 »

Soneraplazan kristallipallolla on keskusteltu näistä puhelinnäkijöistä, suosittelen kurkkaamaan sinnekkin  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: