Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus oppositio Neptunus. Onko maailmanne tulessa?  (Luettu 21604 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« : 28.02.2007 15:59:03 »

Saturnuksen ja Neptunuksen oppositiosta ollaan nyt peloiteltu ties kuinka monta vuotta ja tänään kun tuo toinen ohitus tulee tarkaksi ajattelin, että on ajankohtaista tarkastella miten kyseinen ajanlaatu osuu kunkin nataalille kartalle ja kuinka sen koette.

Ajatukseni lähti siitä kun hämmästelin, että elämäni ja olemiseni ei ole varmaan koskaan sujunut näin hyvin ja iltarukouskin on pelkistynyt kiitokseksi  angel

Transiitti kartaa tutkiessani saatoin huomata, että tämän Saturnus  aspect_opp Neptunus opposition osalta taidankin olla oikea onnenkantamoinen.

tr Saturnus perääntyy tällä hetkellä n. 20 astetta leijonaa joka osuu huoneeseeni 12. mikä taas ei yksinään tulkittuna ole perinteisesti miellyttävä transiitti. Tämä tietysti tarkoittaa sitä, että tr Neptunus kulkee n. 20 astetta vetskaria  vesimies . Lisäksi on hyvä ottaa huomioon Jupiter joka on väljässä kolmiossa ja sekstiilissä asemapaikkanaan 17 ja risat jouskaria.

Radix kartallani on tarkahko Venuksen kaksosissa ja Marssin vaa'assa kolmio asteilla 18 ja 19 mikä tarkoittaa sitä, että tämä kyseinen oppositio synnyttää tänään kartalleni leijan.

Noin 10 pvä maaliskuuta kun tr Venus jatkaa matkaansa oinaassa asteille 19-20 tr planeetat yksinään muodostavat leijan Neptunuksen kärjellä: eli kolmio  saturnus leijona 19,  jupiter  jousimies 18, Venus  oinas 19-20 sekä kärki Neptunus  vesimies 20 !!! Onko tämä sittenkään niin huono transiitti?

Omalle kohdalleni osuu silloin täydellinen sekstiiliketju ja Daavidintähti koska Venukseni, Marssini sekä Vestani kolmioivat ilman merkeissä asteilla 18-20..  Jänskää...

Vielä en tietysti osaa tulkita kuinka tämä käytännössä tulee näkymään, mutta mielenkiinnolla odotan.

Miten teillä muilla on tuo 'peloittava' OPPIsitio osunut kartoille ja kuinka sen koette?

Saturnisneptunisin tunnelmin

smitten
« Viimeksi muokattu: 01.03.2007 05:55:02 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #1 : 28.02.2007 20:44:13 »

Moi, Theus!

Siitäkö tämä mun h******n vaikea päivä onkin johtunut? En osaa, enkä suoraan sanottuna jaksa edes perehtyä ohituksiini juuri nyt, kärsivällisyys ei riitä. Koko koulupäivä meni huonosti, olin kireä kuin viulunkieli....GRRRRR tickedoff ja ihan rehellisesti sanottuna olen todella huonolla tuulella ja ihmettelen miksi....

Haluatko katsoa miten ko. ohitus mun kartalla vaikuttaa?  Sad
« Viimeksi muokattu: 28.02.2007 20:46:36 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #2 : 28.02.2007 21:41:09 »

Ainakin pörssikurssit ovat notkahtaneet, kuten symboliikkaan hyvin sopii. Itselläni tämä  saturnus aspect_opp neptunus on aika vaivattomasti. Akseli tekee sekstiilin radixin  saturnus aspect_con venus
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #3 : 28.02.2007 21:53:42 »

Hmmm...

Viime päivinä olen ollut tavalista terävämpi, aktiivisempi ja saanut myös enemmän aikaan. Mm. rästihommia tullut tehtyä yllättävän paljon. Viikko sitten takkusi ja pahasti.  laugh

tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #4 : 01.03.2007 05:52:46 »

Moi, Theus!

Haluatko katsoa miten ko. ohitus mun kartalla vaikuttaa?  Sad

Tottakai  Smiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #5 : 01.03.2007 11:16:27 »

Minulla on tuo  aspect_opp syntymäkartalla, tosin aika "väljänä" kun  saturnus 6o22' kaksoset (12.h) ja  neptunus 0o59' jousimies (6.h), joten taidan olla sille transiittina immuuni  Wink

Tämänhetkinen oppositio sijoittuu 4- ja 10-huoneisiin, Saturnus oli viime kesän IC:llä ja Neppari on ylittänyt MC:n jo aikaa sitten. Minulla tuo on näkynyt lähinnä huonesijaintiensa suhteen, Saturnus toi asuntolainan ja toisen lapsen eli lujitti kotiin liittyviä rakenteita, Neptunus, no, työelämästä ei tietoakaan, gradu kesken ja kaksi pientä lasta  Tongue Syntymäkartan asemat peilaavat myös tätä tilannetta, joskin käänteisesti, Saturnus on Neptunuksen henkisessä huoneessa ja Neptunus työn huoneessa?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Absintti
Vieras
« Vastaus #6 : 01.03.2007 11:20:13 »

Ollaan Pallaskissa varmaan samaa ikäluokkaa kun mulla on tuo  saturnus aspect_opp neptunus -mörkö kans kartallani, tarkkana tosin. Saturnus nakottaa IC:llä ja Neppari MC:llä. Vaikuttaa radikaalisti koko emälään ja persoonallisuuteen. Ovathan ne kaks täysin ääripäätä planeetta toinen kosminen liuoitin, toinen taas jähmettäjä.  Undecided
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 01.03.2007 15:18:34 »

 Huh Huh, no kyllä taitaa olla tulessa. Sain viime lauantaina kuulla erinäisiä asioita ex-miehestäni ja eräästä toisesta läheisestäni. En kyllä osaa tulkita yhtään astrologisesti, että mitenkä näkyy kartallani tms. Kaikesta "puukotuksesta" jota olen osakseni saanut ( Lips Sealed ei siitä sen enempää) olen kuitenkin voinut ja jaksanut hämmästyttävän hyvin, vaikka vaikeata onkin. Enkelitkö minua kannattelevat?  :Smiley angel

« Viimeksi muokattu: 01.03.2007 15:21:09 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #8 : 01.03.2007 15:42:01 »

Se on oikeasti niin lohdullista ajatella, miten paljon meillä koko ajan on ympärillämme meitä rakastavia olentoja -emme koskaan ole yksin, uskoimmepa heihin tai emme.
Minä ajattelen heitä taivaan perheenäni, joka katselee elämääni ja minua sieltä käsin. Näen itseni suorittamassa täällä tehtävää, jota me kaikki olemme suunnitelleen yhdessä "heidän" kanssaan. Heillä on mahdollisuus ohjata ja suojella minua juuri niissä puitteissa, jotka olemme yhdessä etukäteen sopineet. Eivätkä he voi puuttua niihin asioihin jotka olen halunnut täällä eri kokemusten kautta täällä itse oppia ~vaikka kantapään kautta~

Mutta me olemme sopineet myös ne hetket ja ne tunnussanat ja koodit, joista heidät tunnistan tietyissä tilanteissa, tiettynä aikana. Se voi olla tapahtuma, joka avaa oman tietoisuuteni vastaanottamaan heidän apuaan tai hetki omassa kehityksessäni, jolloin olen valmis palaamaan enkeliyhteyteen.
Tai sitten olen voinut päättää, etten vielä ole valmis siihen vaan siirrän tapahtumaa tuonnemaksi. Tai sitten elämä on värittänyt olemukseni niin, etten pysty niitä koodeja vastaanottamaan. Silloin taivaallisella perheelläni on suunnitelma B. Olen itse sopinut heidän kanssaan, että jos en pysty vastaanottamaan sitä tietoa, kun niin on määrätty, minua saa herätellä vähän "ronskimmin". Olen itse sitoutunut tähän suunnitelmaan, eikä sellaista suunnitelmaa ole koskaan tehtykään, mikä ei lopulta toimisi. Taivaallisella perheellä ja minulla on aina uusi suunnitelma, toivoa on aina!

He ovat lähelläni aina. Valaen minuun rauhaa, rakkautta ja energiaa aivan jokainen hetki -tälläkin hetkellä tunnen heidän säteilevän olemuksensa ympärilläni.

Olemme myös sopineet, että joskus minun täytyy yrittää selvitä täällä "yksin", ilman heidän joka hetkistä apuaan. He eivät poistu kokonaan mutta antavat minun itse tehdä valintani suurissa asioissa vaikuttamatta niihin. Ne ovat kuin "loppukokeita" tietyn jakson vaihtumisen yhteydessä; olen opiskellut nyt tätä aihetta -katsotaanpas olenko oikeasti oppinut jotain... Kannan itse vastuu ja osoitan kehittyneeni. Oppaat myös vaihtuvat. Tietyn teeman opettaja siirtyy syrjään, kun hänen oppikokonaisuutensa minun suhteeni on päättynyt. Hänen jälkeensä siirryn seuraavalle kurssille, jota opiskelen uuden opettajan kanssa. Näin olen itse suunnitellut  smitten

Se on ihanaa, se on hedelmällistä, se on vapauttavaa!

Ja ajatelkaa, miten ihana hetki heille on, kun he saavat yhteyden meihin...! Se on kuin huonolla kentällä varattu vanha puhelin alkaisi vihdoin toimia... Ensin sanat kuuluvat rätinän säestämänä mutta antaa silti toivoa sille, että se toimii sittenkin...! Sitten kenttä laajenee ja yhteys alkaa toimia yhä kirkkaammin! Kohta olet kuin tuliterä kännykkä kaikilla herkuilla... web-kameroineen päivineen  Grin Ja yhteys toimii ja tavoittaa kaikkialla!  smitten
Näin minä koen, elän ja tunnen. Smiley

 angel Hei sinä enkeli - Rakkauden Valo  angel - kyllä kannattelevat enkelit angel ...lainasin tämän kirjoituksen tuolta toiselta topicilta https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9800.45 - " se vain nousi mieleeni" kun kirjoitustasi luin ja kysyit tai totesit
Lainaus
"Enkelitkö minua kannattelevat?"   :Smiley  angel 


Jostain vuosien takaa minut tavoitti omat kokemukseni hyvin elävästi koskettivat sanasi - vaikka aikaa sitten olen omat kokemukseni ja niiden tunteet läpikäynyt, selannut ja sitten pois laittanut - osa elettyä elämääni silti...ja oli aika kun ne satuttivat  Cry  Cry  Cry , aivan kuin "joku kirjoitti tuolla "kerroppa unesi tänne-topicilla" https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9444.msg127594#msg127594 jotenkin näin  että kynnet meni syvälle eikä niitä saanut ravisteltua pois ( siihen uneen on jo tullut vastauskin! siellä topicilla  Smiley ) - oli voimat vähissä - vaan  eletty ja selvitty on   smitten ja tuli sekin päivä kun ymmärsin... angel  smitten
Lämpöisin sydämenajatuksin sinua muistaen t. Rakkaudenliekki  Smiley  angel
« Viimeksi muokattu: 01.03.2007 15:48:55 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #9 : 01.03.2007 16:08:43 »


Se oli minun uneni siellä toisaalla.

En minä haluakaan ravistaa enää itsestäni niitä 'kynsiä'.
Olen eronnut jo vuosia sitten, mutta vasta nyt alan päästä sinuksi oman itseni kanssa.
Enää ei satu silloiset repimiset.

Olen kokenut enkeleiden auttamisen monissa asioissani. He todella kannattelevat minua ja johtavat sellaisille lähteille joita en ennen osannut etsiä.
Kiitos tämänkin foorumin!


 smitten    maarita         smitten

 
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #10 : 01.03.2007 20:17:45 »

Se oli minun uneni siellä toisaalla.
En minä haluakaan ravistaa enää itsestäni niitä 'kynsiä'.
Olen eronnut jo vuosia sitten, mutta vasta nyt alan päästä sinuksi oman itseni kanssa.
Enää ei satu silloiset repimiset.
Olen kokenut enkeleiden auttamisen monissa asioissani. He todella kannattelevat minua ja johtavat sellaisille lähteille joita en ennen osannut etsiä.
Kiitos tämänkin foorumin!
 smitten    maarita         smitten
Kiitos unestasi maarita - herätti minutkin - huomaamaan aika samaa kuin sinäkin itsessäsi - kun vain tuon jaksaa muistaa - että näin tämä menee, että aikansa ne ottaa...kuulin tänään aikas hyvän ajatelman - että silloin kun ei enää "herkuttele haavoillaan" vaan voi niistä kertoa tai olla kertomattakin, eikä se anää heilauta omaa tasapainoa - niin on sinut" niiden" asioiden kanssa..  Smiley  smitten...näin on - kuten toisaalla jo kirjoitin vaan kirjoitanpa vieläkin- että kyllä "tämä foorumi" eli te saatte  ihmeitä aikaseksi... smitten
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #11 : 01.03.2007 21:08:33 »

Moi, Theus!

Haluatko katsoa miten ko. ohitus mun kartalla vaikuttaa?  Sad

Tottakai  Smiley

Moi, laitoin sulle yv:tä.  Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #12 : 01.03.2007 21:29:45 »

Jaa-a enpä tiedä onko elämäni tulessa  :Smiley

Tai sitten se on aina   2funny

Kaikenlaisia juttuja ollut meneillään, mut eipä mitään maata kaatavaa..

Näistä kartoista   sen kummmemin mitään oikein osaa sanoa, Reperiitin kanssa, mut jos joku haluaa katsastaa, niin se on ihan ok..  coolsmiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #13 : 01.03.2007 22:13:37 »

Näitten aspeksien tekosia, kun koko päivän on ollu kaatuneina sekä hotmail että gmail?

Ja puoli suomea flunssassa  buck2
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #14 : 01.03.2007 22:55:15 »

minun elämä ON tulessa, jos sillä tarkoitetaan suunnattoman negatiivisia asioita.  Embarrassed Ei voi kun dokata, ja sehän on nepparin aluetta.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: