Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä aistit tästä kuvasta?  (Luettu 32196 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #45 : 02.03.2007 18:10:08 »

En muista mikä sana tuosta hautausmaasta ensin tuli mieleeni, toisella kerralla "armo" . Mutta linnakuvat aiheuttivat ihan fyysisen väristyksen, en kyllä tiedä luokitella miellyttäviin tai epämilellyttäviin kun yllätyin hiukan koko väristelyä  Smiley
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Minä ja koiruus


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 03.03.2007 19:31:33 »

Ei näy??
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Yulunga
Vieras
« Vastaus #47 : 03.03.2007 19:47:38 »

tosi tosi kaunis kuva, kun tietää että se on hautuumaa, alkaa kuvitella että kuolleiden henget tunkevat tästä ruudun läpi... aivan kuin kaikki olisivat jääneet tuonne maalle eivätkä menneet muihin todellisuuksiin!

Linna on upea! Varmasti luovuus puhkeaisi kukkaan sen lähellä ollessa...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.03.2007 19:51:46 kirjoittanut *Hittunen* » tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #48 : 05.03.2007 10:27:54 »

Tämä kuva herättää varmasti sekavia tuntemuksia..Osa "lepää" rauhassa. Toiset kokeneet vääryyttä kuollessaan ja jääneet jotenkin tänne.. Muutamia henkiä uteliaana katsomassa kuvaajaa.. Kuvasta löytää sen mitä etsii... jos sitä tunnustelee etsien rauhaa ja hyvyyttää, löytää myös sitä..
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #49 : 05.03.2007 11:42:05 »

Jätin tahallani ketjun lukematta, etten saisi mitään muita mielikuvia päähäni Smiley ...Jostain syystä minulle tuli ensimmäisenä mieleen iloinen naurun kurlutus, kuvan aiheesta (hautausmaa) huolimatta!? Hautausmaa on todella kauniisti valaistu. ...Ehkäpä sinne haudattujen henget iloitsevat tuosta juhlavalaistuksesta  :Smiley? (MUOKS: Ja tuli tunne, että hautausmaan muurin takana rakastavaiset suutelevat  Cheesy)

Lisää muokkausta ketjun luettuani: Minusta tuo etualan "jyrkänne" on kyllä ihan hautausmaan aitamuuria? Kaunis paikka joka tapauksessa! Pidän tosi paljon vanhoista hautausmaista, aina matkustellessani (mitä tapahtuu liian harvoin, ja viimeisestäkin ulkomaanreissusta on ihan liian kauan aikaa!) etsiydyn vanhoille hautausmaille valokuvaamaan upeita veistoksia. Englannissa on ihanan "goottilaisia"  Cheesy kalmistoja. Ja hei, löytyy Suomestakin muutamia vanhoja, kauniita hautausmaita.
« Viimeksi muokattu: 05.03.2007 11:52:49 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #50 : 05.03.2007 12:02:10 »

RV,

en nyt kommentoi tuota kuvaa, enemmän kiinnitti huomiota tuo Carcassonne. Itsehän olen asunut Ranskassa, ja eräällä lomamatkalla oli jopa tarkoitus käydä tässä vanhassa keskiaikaisessa kaupungissa, kun olin nähnyt siitä jutun eräässä lehdessä. Minulla oli kuitenkin vieraita, joita paikka ei niin kiinnostanut ja lomareissu suuntautui hieman muualle.

No nyt on harmittanut, kun ei tullut käytyä. Muutama kuukausi sitten näin eräässä kuvateoksessa Carcassonnen lähellä sijaitsevan Montségurin linnoituksen kuvan ja olin lentää selälleni. Epäilen vahvasti, että jokin entisistä elämistäni sijoittuu tälle alueelle. Keskiajallahan tuolla vaikuttivat kataarit, joita vainottiin sittemmin kerettiläisinä.

Pyhän Graalinkin (mikä se sitten olikaan) on huhuttu olleen joskus tuolla kataarien suojeluksessa..

Kuva Montségurin linnoituksesta:

(http://www.cathares.org/P11-11-26a-montsegur.jpg)
« Viimeksi muokattu: 05.03.2007 12:23:11 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #51 : 05.03.2007 20:24:27 »


 minulle pisti ensimmäiseksi silmään nämä siniset ,pyöreät "valot "
ne ovat samanlaisia valoja ,joita on isäni hautajaisssa otetussa
valokuvassa. niitä ei selita mikään ulkoinen ,eikä kameran vika
ne ovat kuin pyöreitä tuli palloja.,mutta tässä kuvassa ovat sinisiä.
itse ajattelen niitä sieluiksi ,mene ja tiedä, uskon omaan intuitioon.
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #52 : 06.03.2007 15:26:18 »

Heittäydyn taas hieman salaperäiseksi, kun sen kummemmin selittelemättä kysyn teiltä, että mitä aistitte tästä kuvasta? Mitä tuntemuksia tai mielikuvia se teissä herättää? Mitä/minkälaisia energioita aistitte? Antakaa luovuuden virrata ja kertokaa mitä ikinä mieleenne juolahtaakaan. Vaikka jokin tarinakin. Sana on täysin vapaa.  Smiley

(http://eddie.tky.hut.fi/gallery/albums/pyreneet2004/img_1908.sized.jpg)


Rauhaton tunnelma, ei kuitenkaan paha tai ilkeä, jotenkin iloisen odottava, jännittynyt.
Tuo puu tuolla takana on kuin vartija, sekin odottaan, ihan kuin valmiina vastaanottamaan tulijat, ylväs.

sellaisia minulle!
-Mari
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Jasca
Vieras
« Vastaus #53 : 06.03.2007 15:38:41 »

- tosta siirretään toi vanha hautausmaa vaikka parikymmentä kilometriä tonne ja tähän tulee sitte uusi mootoritie.
- ei kuule katos nyt miten vanhoja nuo hautakivet on. aattele miten paljon ihmiset maksaa nähdäkseen tollasia vanhoja kiviä. niitä pidetään kauniina ja tällaset hautuumaat on nyt muodissa.
- meinaatko että siitä saisi turistirysän vai?
- juu katos laitetaan se moottoritie tähän ihan hautuumaan ohi ja  kunnon valonheittimet tähän. tuonne tehdään hiekotetut kävelypolut ja kunnon valaistus sinne kanssa. porukka maksaa ihan mitä tahansa, että pääsee kattomaan tätä. pr-toimisto keksii kyllä muhevia trainoita, joilla saadaan vielä hinnat vähän kiristettyä ja saavat miettiä miten tää viedään markkinoille ihan kunnolla.
- hyvä juttu. niin tehdään. katos tässä tietskalla jo vähän fiksasin ja kyllä tästä hyvä tulee. laitetaan tommonen jyrkkä kallioleikkaus vielä. siitä turistit tykkää. kukaan ei aja tään ohi. parin vuoden päästä alkaa kuule frangeja riittää. hienosti keksitty.

Jep. kuva on oikein kaunis ja hautuumaa on varmasti katsomisen arvoinen. Siellä olis tosi mukava käppäillä illan hämyssä.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #54 : 06.03.2007 23:44:22 »

RV,

en nyt kommentoi tuota kuvaa, enemmän kiinnitti huomiota tuo Carcassonne. Itsehän olen asunut Ranskassa, ja eräällä lomamatkalla oli jopa tarkoitus käydä tässä vanhassa keskiaikaisessa kaupungissa, kun olin nähnyt siitä jutun eräässä lehdessä. Minulla oli kuitenkin vieraita, joita paikka ei niin kiinnostanut ja lomareissu suuntautui hieman muualle.

No nyt on harmittanut, kun ei tullut käytyä. Muutama kuukausi sitten näin eräässä kuvateoksessa Carcassonnen lähellä sijaitsevan Montségurin linnoituksen kuvan ja olin lentää selälleni. Epäilen vahvasti, että jokin entisistä elämistäni sijoittuu tälle alueelle. Keskiajallahan tuolla vaikuttivat kataarit, joita vainottiin sittemmin kerettiläisinä.

Pyhän Graalinkin (mikä se sitten olikaan) on huhuttu olleen joskus tuolla kataarien suojeluksessa..

Kuva Montségurin linnoituksesta:

(http://www.cathares.org/P11-11-26a-montsegur.jpg)

 Shocked Kuule olinpa minäkin lentää melkein sohvalta alas tuon kuvan nähtyäni. Siinä oli jotain kumman tuttua ja kiehtovaa, aivan kuten noissa Carassonnen kuvissa. Sitäpaitsi tuosta laittamastasi kuvasta, tuli mieleen eräs uni josta tänne astroonkin kirjoitin, jossa lensin juuri kovasti tuota kuvaa muistuttavan linnaraunioiden äärelle ja liikutuin kovin syvästi ja tunsin olleeni ennenkin siellä. Silloin kuitenkin yhdistin sen maiseman jonnekin Skotlantiin tai Irlantiin, mutta nyt en ole niinkään varma... Jotain kumman tuttua tuossa oli...  :Smiley Ehkäpä minun pitääkin vielä joskus matkustaa Ranskaan, joka ei ole tähän asti mitenkään erityisesti kiinnostanut ja kieltäkin olen melkein "inhonnut".  Huh
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #55 : 07.03.2007 00:12:45 »

Nyt voisin melkein itkeä...  Cry Sillä tuo paikka on yhdistetty Magdalenaan... Olin tyystin unohtanut maalauksen naisesta, jonka intuitioni johdattamana vuosi sitten Minä olen messuilta valitsin. Kun maalauksen valittuani luin sen takana olevan tekstin, yllätyin kun se esitti Magdalenaa. Tämä tapahtui aika alussa kaikkea tätä "Jeesusteluani". Loppuun siihen kirjoitetusta tekstistä en tuolloin kummoisemmin reagoinut ja jätin sen omaan arvoonsa muiden spekulointien kera. Mutta nyt, halusin uudestaan lukaista mitä siellä lukikaan ja tämä teksti sen kuvan takana oli:

Magdalene
Israel

Beloved of Jesus, She of the temple tower from "Magdala", meaning "high place", sometimes "tower" or "temple".

Jesus loved Mary Magdalene more than all other apostles, calling her "The woman who knew the all". According to a Gnostic poem: "I am the first and the last, I am the honoured on and te scorned one. I am the whore, and the holy one."
It was she as priestes who anointed or "Christ"-ened Jesus prior to the cruxifiction.

She holds the christening-vase of holy oil (Chrism) which has become her symbol.
Behind her is Monsigeur, scene of the Cathars (who venerated her) last stand in the Languedoc region of Southern France She said to have lived 30 years without eating or drinking in a cave at St.Baume, her only nourishment "the sweet songs of the angels".

Vetää kyllä nyt aika hiljaiseksi ja nöyräksi... Hämmentyneeksikin.  angel

Etsivä löytää, kun en jaksanut skannata ja sitten pienentää suht isoa maalaustani. Löysinpä siis netistä kyseisen kuvan, jonka ostin messuilta (näemmä kortitkin tehty kyseisen taiteilijan kuvista). Kuva joka on minulla, on tuossa ylhäällä keskimmäisenä.

(http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/mysticaldragon_1940_75282349)
« Viimeksi muokattu: 07.03.2007 00:27:23 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #56 : 07.03.2007 00:32:44 »

...
Voi, minä taas pidän valtavasti ranskan kielestä ja olen kauan toivonut pääseväni matkalle Ranskaan. Vielä se ei ole toteutunut, mutta toivottavasti jonain päivänä...
Samoin  Cheesy

Kuvasta tuli ekaxi mieleen Ranska.
Erittäin mystinen ja intensiivinen, suorastaan hypnoottinen tunnelma - outoja tunnelmia herättävä.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #57 : 07.03.2007 01:05:35 »

Voimakkaita ovat juu... Taiteilija on nimeltään Pamela Matthews.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #58 : 07.03.2007 01:40:10 »

Voih, tuo mihin aivan ensin kiinnitin huomiota on Musta Madonna  Cry

Kiitos Rakkauden valo taiteilijan nimestä. Vaikuttavia töitä.

 Cheesy Ole hyvä.  smitten
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #59 : 07.03.2007 12:17:00 »

Lainaus
(http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/mysticaldragon_1940_75282349)

Hyvä tavaton onpas voimakkaita kuvia noissa korteissa.  Shocked Varsinkin nuo oikeassa reunassa olevat violetit puhuttelevat.  Huh
Pikkasen menee off topic, mutta pakko kysyä, koska on aivan upeat kortit. Onko kenelläkään näistä korteista henkilökohtaista kokemusta? Ovatko käytettävissä muutoinkin kuin aura soman yhteydessä?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: