Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt menee hermot  (Luettu 4844 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 27.02.2007 17:02:21 »

Miksi ihminen näkee samoja uniteemoja? Tai maisemia?
OK, täytyy olla iloinen että näen unta... tuossa oli pitkä rako kun en nähnyt mitään  angel mutta miksi uneni ovat muuttaneet tramaattisesti maisemaa? Osaisiko joku vastata jotenkin, vaikka yleisellä tasolla?

Uneni ovat nykyään maisemaltaan avaria ja maa on usein esillä... silti ne ovat teemoiltaan väkivaltaisia tai raakoja, silti olematta painajaisia  idiot2 Yleensä olen itse väkivallan tekijä  Sad viime yönä olin vamppyyri ja tapoin kolme miestä siniseen autoon ison riippakoivun alle. Yhden ehdin nauttimaan (kuuma veri maistui hyvälle  idiot2), muut jäi kun minua häirittiin... tuntematon mies yritti ajaa päälleni keltaisella autolla. Tuossa unessa lensin paljon ja yhdessä kohtaa aivan hieman raa´an vehnäpellon yli niin, etä vihneet tuntuivat käsivarsissani... pidin unesta ja unen tunnelmasta, mutta hämmästelen mistä tuollaiset kumpuavat?  crazy2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 28.02.2007 10:39:18 »

Unessasi on yllättävän paljon henkisiä teemoja: lentäminen (sielun pelottomuus, henkinen matka, vapaus), sininen (henkisyyden väri), keltainen (rauhallisuus, toivo) ja numero 3 (Pyhä Kolminaisuus).

Koska olit ensimmäisessä unessasi itse vampyyri ja väkivallan tekijä, tappaen 3 miestä siniseen autoon, yritätkö mahdollisesti estellä jollakin tapaa henkistä kasvuasi? Tappaako egosi/maallinen järkesi matkasi?

Keltainen auto ajamassa päällesi - yrittääkö joku/jokin saada sinut rauhoittumaan vaikka väkipakolla? Jos olet toisessa unessa vielä edelleen väkivallan tekijänä ja tuntematon henkilö ajaa keltaisella autolla päällesi, näkisin sen kehoituksena rauhoittua ja etsiä tasapainoa elämään.

Lentäminen vielä kypsyvän viljapellon yli on minusta hyvä merkki, eteenkin kun itse nautit unestasi. Lentäminen ei tuntunut epämiellyttävälle. Olet kypsymässä, satoa voidaan korjata, mutta sen odottaminen vaatii vielä aikaa. Näkisin, että kyseessä on jälleen kerran henkinen sato. Se voisi olla esimerkiksi uuden persoonanpiirteen (esim. kärsivällisyyden, toivon, rauhallisuuden jne) kehittyminen.

Paljaat, avarat maisemat voisivat kuvastaa omaa itseäsi paljaana ja puhtaana. Ainakin se yrittää päästä esille, jota symboloi sieltä täältä paljas maan kamara.


Usein toistuvat unet tahtovat sanoa, ettet ole vielä hoksannut unen sanomaa, joka on tärkeä (ei-niin-tärkeät-unet eivät mielestäni toistu).
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 28.02.2007 14:15:42 »

Kiitos AthaMaarit smitten loogista, kun peilaan tekstiäsi uneen ja elämääni, eipäs enään mene hermot  smitten 
olet oikeassa, jollakin tapaa elämässäni on yksi puoli joka on ns.este henkisille asioille, tai sitten en ole löytänyt tasapainoa niille... katsotaan, täytyypi työstää  Smiley On se muuten jännä kun löytää uusia näkökulmia ja ajatuksia, kun joku toinen kommentoi... ollenkohan putkiaivo  2funny

Lentämisestä olen aina pitänyt, joskin oli poissa monia vuosia ja nyt viime syksyllä näin pitkästä aikaa unen jossa ponkaisin lentoon rämmittyäni risukossa monia unia (toistuva uni siis) smitten sen jälkeen olenkin lennellyt ja saapunut näihin avariin maisemiin  :Smiley mihinköhän seuraavaks?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 28.02.2007 14:31:12 »

Itsekin huomaa, että tajuaa asioita paremmin ja osaa katsoa niitä useammalta kantilta. Soitan itsekin ystävälleni, jos kaipaan uneen, elämäntilanteeseen tai mietteisiin ulkopuolisen näkökulmaa. Aina ne asiat ovat selvinneet ^____^
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: