Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Itseaiheutetut" sairaudet kartalla  (Luettu 10607 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« : 25.02.2007 14:38:04 »

Rupesi tuossa mietityttämään, että näkyykö niin sanotusti itse aiheutetut sairaudet/tapaturmat kartalla.
Esimerkiksi halvaantuminen. Ihminen on ollut kalliokiipeilemässä ja pudotessaan halvaantuu, onko tämä jotenkin havaittavissa kartoilla?
Tai sukupuolitaudit. Jos saa jonkun todella merkittävän sairauden, kuten HIV, joka kuitenkin on seurausta omasta käytöksestä näkyykö se jotenkin?
Entä huonoista elämäntavoista(tupakka, alkoholi, epäterveellinen ruoka) seuraneet taudit?

 Smiley
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.02.2007 17:43:07 »

Huoneista 8. huoneeseen ainakin liitetään seksitaudit, AIDS ja HIV , mutta sen tarkemmin en ole päätäni vaivannut, että millaista liikettä siellä pitäisi olla että nuo asiat konkretisoituisi jotenkin...

Tapaturmat ja vastaavat liittyvät varmasti transiitteihin ja aspekteihin radix-, progressio- ja AP -kartoille. Tiettyinä päivinä vain ei kannata lähteä tiettyihin paikkoihin.

Esim. Prinsessa Dianan kuoleman aikaan hänen kartallaan oli hankalia transiitteja, mutta niiden vaikutus korostui hänen matkustaessaan ulkomaille.
'Joskus on vain parempi olla kotona'  uglystupid2

Päihteet; huumeet ja alkoholi liitetään yleensä Neptunukseen.. Ja usein radix -kartalta näkyykin kaikenlaista.. Esim. omalla radixillani on  neptunus  aspect_con keskitaivas eli oppositio IC ja kotonani on ollut ongelmia alkoholista (huom. tässäkin tapauksessa vanhempien oma valinta). Ja kun tähän kuvioon lisätään vielä  saturnus  aspect_con IC /  saturnus  harka aspect_opp neptunuskeskitaivas  skorpioni on "vanhempieni valinnasta" ollut minulle myös hankaluuksia ja kärsimystä.

Eli siis vastauksena pohdiskeluihisi että kyllä kaikki joltain kartalta yleensä löytyy, mutta usein näitä asioita ei osaa katsoa ennakkoon, vaan ne huomaa vasta jälkeen päin.
tallennettu

Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #2 : 26.02.2007 16:56:10 »

Rupesi tuossa mietityttämään, että näkyykö niin sanotusti itse aiheutetut sairaudet/tapaturmat kartalla.

Ainakin John Frawley on sitä mieltä, että koska 12. huone on "house of self-undoing", niin sinne kuuluu kaikki itse aiheutetut hankaluudet, addiktiot jne. Vastakohtana on 6. huone, jonne kuuluu kaikki vaikeudet, jotka tulevat ilman omaa syytä.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 26.02.2007 18:11:46 »

Niin no, se nyt riippuu suuresti siitä mitä planeettoja niissä huoneissa on. Esim. itseni lisäksi eräällä hyvin rankkoja kokeneella ystävällä, meillä on molemmilla noissa huoneissa "helpot" planeetat. Esim. minulla on 12.huoneessa Jupiter ja Venus ja hänellä 6.huoneessa Jupiter. Kummallakin ollut rankkaa ihan sellaisista omasta itsestä lähtemättömien asioiden/sairauksien takia ja siksi epäilenkin, että nimenomaan nuo planeetat noissa pisteissä auttavat pysymään järjissään ja helpottavat asioiden käsittelyä psykologisesti (esim. 12.huoneen Jupiter). 12.huonetta on vähän vaikea määrittää muutenkaan, siitä on niin erilaisia sävyjä ja variaatioita liikkeellä. Toisille se on henkisyyden, psykologisuuden ja maailmankaikeuden huone, toisille roskakori, jonne heitetään kaikki turmeltunut aines ja hylätään sinne ja kuvastaa enemmänkin jotain kärsimystä ja ties mitä sisäisiä demoneita, kun taas joillekin se huone on sisäinen voimavara.  Tongue
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.02.2007 20:29:10 »

huvitti sinänsä,vaikka siinä on totuuden siemen tuossa harschin
puheessa,
kun itsellä on  aurinko 12 huoneessa,oikein nousevana "tähtenä"
niin eikös silloin koko elämäni ole yhtä itse aiheutettua ongelmaa,
mitä se todellakin tuntuu välillä olevan...
jotenkin siihen sopii sitten tuokin että 12 huone voisi olla härän huone,venus ja henki painaa materiaa,aurinkoni syntyy,nousee,
auringonjumala Ra matkaa aurinkolaivallaan halki taivaan,
kulkee yön aikana 12 portin (astro-kartan 12 huonetta?)halki,
melkein tuhoaa ihmiskunnan toisella "pahalla silmällään",
katuu tekojaan ja luovuttaa vallan Thotille,kirjurille (oma vastikkeeni
tuolla jumala-topikissa)joka opettaa ihmiskunnalle kirjoitustaidon,
onpahan auringosta seuraavana  merkurius itellä,,sattuisi hyvin kaksosten huoneeseen jos näin mentäisiin,
seuraava planeetta lähteekin sitten karkuun, :venus:rx..
joskus tää astrologia on yhtä myyttistä kuin jumaltarut ikään..

ja jos 12 huoneeseen liitetään vankila,niin ei kait ne kaikki syyttömiä siellä ole..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 26.02.2007 20:46:03 »

Hmmm.. minulla huone 12 ammottaa tyhjyyttään,
mutta 8. huoneesta löytyvät  venus rapu:ssa ja  saturnus rapu:ssa.

 askendentti skorpioni:na seksuaalisuuteni voi viedä
turmioon, mutta en ole vielä sairastanut ainuttakaan itse itselleni
aiheuttamaa sairautta, jos ei lasketa sitä, että juoksentelee
alasti pakkasessa ja saa nuhan.

Munuaiseni ja virtsatieni ovat olleet heikot lapsesta saakka
ja nehän yleensä liitetään juuri  skorpioni:in kramppoihin.

 aurinko kaksoset :na saan helposti keuhkoputken tulehduksen
ja kiitos äitini, joka tupakoi minua odottaessaan ja lapsuuden
passiivisesta tupakoinnista, keuhkoni ovat
jonnin verran alikehittyneet ja hapen ottokykyni normaalia
heikompi.
Itse en ole koskaan tupakoinut.

 kaksoset:ten kramppoja ovat hengityselimet.
tallennettu
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #6 : 27.02.2007 18:18:49 »

ja jos 12 huoneeseen liitetään vankila,niin ei kait ne kaikki syyttömiä siellä ole..

Aivan, toisaalta vankilat ja toisaalta luostarit... sanotaan, että Saturnus iloitsee ('joy') 12. huoneessa...
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 27.02.2007 20:20:43 »

ja jos 12 huoneeseen liitetään vankila,niin ei kait ne kaikki syyttömiä siellä ole..

Aivan, toisaalta vankilat ja toisaalta luostarit... sanotaan, että Saturnus iloitsee ('joy') 12. huoneessa...

Aih, mitenniin? Minä olen luullut, että Saturnus 12.huoneessa merkitsisi masennusta.  Huh
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 27.02.2007 22:14:55 »

old devil,erakkohan viihtyy issekseen..
miten siitä lähtikään ironisesti päässä soimaan:
"we had joy,we had fun.." miten se jatkuukaan..
tallennettu
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #9 : 02.03.2007 21:18:00 »

Aih, mitenniin? Minä olen luullut, että Saturnus 12.huoneessa merkitsisi masennusta.  Huh

No sen voi tulkita just niin, että Saturnus toteuttaa mielissään sitä tehtävää, jossa se on paras - eli kurjuuden ja murheen aikaansaamisessa...  Huh
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #10 : 02.03.2007 22:45:22 »

HA! Syntymäkartalla 12. huoneen Saturnus, enkä ole ainakaan toistaiseksi joutunut a) mielisairaalaan b) vankilaan tai edes c) luostariin  Cheesy ...Itse asiassa pidän Saturnuksestani!?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: