Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valehtelu  (Luettu 6726 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« : 24.02.2007 10:57:57 »

Mietiskelin tässä että onkos valehtelukin merkuriuksen vitsauksia..?  Huh Tuli tässä heittettyä pieni valkoinen valhe, ja sitten pitikin pelastautua toisella ja kolmannellaki valheella, ja juttu rupes vaan paisumaan ku pullataikina. nyt on hirveen huono omatunto.  Embarrassed Lips Sealed Sainpahan ainakin hyvän opetuksen. buck2 
Tällaiset kuviot on nyt meneillään..
 mars aspect_opp merkurius
 chiron aspect_kvi merkurius
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Yulunga
Vieras
« Vastaus #1 : 24.02.2007 11:01:40 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11969.0

tuossa on yleistä keskustelua valehtelusta, jos kiinnostaa lukea. Kartasta en osaa sanoa...  Embarrassed
tallennettu
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #2 : 24.02.2007 11:06:39 »

Kiitti!  Smiley
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #3 : 24.02.2007 11:24:59 »

Hmmm. Rupes kiinnostaan vähän laajemmin tämä juttu. Jos joku osais kertoa miten valehtelu, kieroilu, patologinen valehtelu tms. näkyy syntymäkartalla tai transiiteissa..?  Huh
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 24.02.2007 12:17:38 »

Valehteluhan liitetään Kaksosten merkin vähemmän mairitteleviin puoliin. Eli ensin voisi katsoa, onko tässä merkissä henkilökohtaisia planeettoja ( aurinko kuu merkurius) tai vaikkapa AC-merkki.

Ex-mieheni oli varsinainen totuuden muuntelija. Ei Kaksosta kartalla. Myös Astro.com mainitsee tästä: hänellä on kartallaan peräytyvä  merkurius Härässä oppositiossa Jupiterin ja Neptunuksen yhtymään. Viimeksi mainitut planeetat sijaitsevat Skorpionissa ja se on sanottava, että yhtä paljon kuin valehtelee, hän myös salaa asioita Skorpionimaiseen tyyliin. Neptunus kun on mukana, niin ihminen voi jopa itse uskoa omiin valheisiinsa, ja juttuja sitten vielä Jupiterin siivittämänä paisutellaan.

Eräällä kamalalla valehtelijapukilla ja akateemisella huijarilla on Neptunuksen ja Kuun oppositio kartallaan ja hän tuntuu elävän aivan jossain satumaassa. Muutoin Neitsyen merkki ja vitoshuone ovat hänellä pullollaan tavaraa, liittyneekö aiheeseen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 24.02.2007 20:58:20 »

Liioittelu ainakin on aika tyypillistä kaksosta  Smiley Ja ehkä oinastakin  :Smiley
Itse en osaa valehdella, olen siinä maailman huonoin, kunpa osaisi edes valkoisia valheita päästellä... Mutta liioittelussa olen mestari, jos kaadun niin olen kaatunut dramaattisesti niin että veri lentää ja jos olen nähnyt hämähäkin niin se oli ainakin karhun kokoinen  Cool
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 25.02.2007 00:37:00 »

viitoshuone ja "pelaaminen"
eikös se ole yhen sortin "pelaamista",riskin ottoa,valehtelukin?
 :saturnus:rx  vesimies,vastuunpakoilua ilmavasti selittelemällä...
vielä siihen  aspect_opp merkurius leijona vaatii jo luovaa lahjakkuuttakin,
joka onpi  aspect_tri jupiter oinas,spontaanisti kasvoi höyhenestä viisi kanaa,
 uranus :neitsyt:mc:llä?
 neptunus ja  kuu piilosilla  skorpioni:ssa? ei niinkään valehtelua tuo,vaan salailua,intuitiota
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #7 : 25.02.2007 12:10:01 »

Ilmava kissa (hallitseva merkki Kaksonen) viitoshuoneen stelliumilla (jossa myös erittäin aspektoitunut  merkurius) myöntää, että varsinkin nuorempana (lue: aikana ennen kasvanutta itsetuntemusta  :Smiley) tuli väritettyä eli liioiteltua tai kaunisteltua asioita ihan huomaamattaan  Embarrassed Tongue

Nykyään hän käyttää Merkuriustaan paljon harkitsevammin  Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #8 : 25.02.2007 13:06:11 »


Itseään ja muita huijaavan tyypin kartalta;

 neptunus merkurius  skorpioni 3.huoneessa

Neptunus tekee yhtymän Merkuriukselle.

DC  saturnus kalat
ASC  uranus neitsyt


Sepittelee tarinoita omassa päässään ja ainakin itse uskoo ne täysin  idiot2


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #9 : 27.02.2007 23:40:06 »

Placiduksessa minulla on Aurinko 5. huoneessa ja Tasahuonejaossa Merkurius osuu 5. huoneeseen. En valehtele käytännössä koskaan. Joku minulle kerran selittikin joistain systeemeistäni että miten ne tekevät minusta totuuden torven, mutten muista enää mitkä aspektit ja asetelmat siihen johtivatkaan. Oinastahan minussa on Saturnus/Venus-yhtymän verran...

 angel
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: