Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: reikikurssi  (Luettu 48037 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #75 : 27.12.2005 22:42:58 »

Kurssi on täynnä reikiä! santa_grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #76 : 28.12.2005 08:46:41 »

2funny 2funny 2funny
tallennettu
eckert
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #77 : 28.12.2005 09:12:01 »

TOTTA!!!
Kurssit on täynnä REIKIÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!
Siksi sinne kannattaa mennä!
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222



Profiili
« Vastaus #78 : 28.12.2005 11:17:15 »

Se ehdottamani Cammolot Seichem ei vissiin ottanut tuulta purjeisiinsa selkälokki Huh smitten ajattelin vaan kun siitä ei ole ollut mitään ajatusta sen jälkeen Smiley

 loistokasta loppu vuotta ja onnellista uutta vuotta kaikille !!!!
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #79 : 28.12.2005 13:26:48 »

Joo, olisi ollut mielenkiintoinen se, mutta näillä korkeuksilla ei taida onnistaa.
En ainakaan löytänyt mistään, että Pohjois-Karjalassa olisi sitä ollut tulossa.
Samoin kun tahtoisin mennä regressioon, niin ei mitään mahdollisuutta. Embarrassed
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #80 : 28.12.2005 13:50:24 »

Joo, olisi ollut mielenkiintoinen se, mutta näillä korkeuksilla ei taida onnistaa.
En ainakaan löytänyt mistään, että Pohjois-Karjalassa olisi sitä ollut tulossa.
Samoin kun tahtoisin mennä regressioon, niin ei mitään mahdollisuutta. Embarrassed

Leuka pystyyn selkälokki, voihan se olla, että sinulla on jo taito itse tutkia menneitä elämiä jo, ehkä et itse siihen vielä tarpeeksi vain luota  Kiss

Itse halusin kovastikin yhdessä vaiheessa käydä regressiossa, mutta se ei ollut mahdollista täälläkään, mutta ajan myötä huomasin, että se oli yksi vaihe elämässäni joka uteliaisuuttaan olisi ollut mukavaa tietää mitä ja milloin sitä on tehnyt mitäkin ja kokenut.

Jos kyse on jostain traumasta/pelosta joka on jäänyt mukaan menneistä, uskon että löydät itsellesi sopivan ihmisen tai ajan purkaa ja työstää asiaa.

Menneet voivat joskus olla suurena esteenä jos niihin liiakseen jää kiinni, jatka vain iloisesti matkaa niin löydät sen minkä tarvitse ja sopivana aikana.

Hienoa on kun olet lähdössä reikikurssille, aloita siitä  smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #81 : 28.12.2005 22:24:25 »

smitten
Kiitos Hopeatähti!

Lainaus
Menneet voivat joskus olla suurena esteenä jos niihin liiakseen jää kiinni, jatka vain iloisesti matkaa niin löydät sen minkä tarvitse ja sopivana aikana.
Olen itsekin ajatellut, että koska on niin vaikea ollut päästä tuohon regressioon, niin ehkä se on jopa tarkoitettu, että en mene.
Joskus kun joku asia vastustaa paljon, niin olen huomannut paremmaksi sen, ettei väkisellä sitten junttaa asiaa läpi. Smiley
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #82 : 28.12.2005 22:50:07 »

smitten
Kiitos Hopeatähti!

Lainaus
Menneet voivat joskus olla suurena esteenä jos niihin liiakseen jää kiinni, jatka vain iloisesti matkaa niin löydät sen minkä tarvitse ja sopivana aikana.
Olen itsekin ajatellut, että koska on niin vaikea ollut päästä tuohon regressioon, niin ehkä se on jopa tarkoitettu, että en mene.
Joskus kun joku asia vastustaa paljon, niin olen huomannut paremmaksi sen, ettei väkisellä sitten junttaa asiaa läpi. Smiley

Juuri näin ja kun hellittää otteen, huomaakin että on paljon vastaanottavaisempi ja ei pingota liiakseen, kaikki tulee ajallaan, kunhan vain maltetaan odottaa  smitten

Voi hyvin ja nauti kurssista  Smiley
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #83 : 29.12.2005 01:38:34 »

Niin. Voisiko joku ystävällisesti
kertoa mitä ne kuvat oikeastaan kuvastavat?
Minkä takia niissä linjat menee juuri niin.
Vai eikö ketään tiedä?
« Viimeksi muokattu: 29.12.2005 01:49:17 kirjoittanut Puma » tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: