Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: reikikurssi  (Luettu 48060 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ivan
Vieras
« Vastaus #15 : 13.12.2005 13:05:50 »

No varoittavana esimerkkinä vaikka tämä forum?
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 13.12.2005 13:43:24 »


Parhaimmillaan saat pahan olon itsellesi, tai sitten sinusta tulee täysin irrallinen niin, että ainoa ryhmä johon kuulut tulee olemaan juuri tuo Reiki kultti.

No varoittavana esimerkkinä vaikka tämä forum?

Ivan, en ymmärrä perustelujasi. En tiedä, tältä forumilta ketään, johon tuntomerkkisi osuisivat. Tällä forumilla keskustellaan mm. astrologiasta, vaihtoehtohoidoista jne... Reikistä en ole nähnyt montaakaan keskustelua enkä usko täällä olevan minkäänlaista Reiki-klaania.  Wink

Selkälokki,
minusta Reikiin ja mihin muuhun tahansa energiahoitomuotoon tutustuminen on ehdottoman hyvä juttu ja kannattaakin mennä avoimen innokkaasti mukaan kurssille. Siinä olet ehdottoman oikeassa Selkälokki, että turhempaankin voivat rahat mennä.  Wink Muuten, erittäin hyvän keskusteluforumin Reikistä löydät osoitteesta www.reikisivut.com.
tallennettu

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #17 : 13.12.2005 13:49:45 »

Toisaalla kyseltiin, ovatko moderaattorit "reikinsä parissa". Ihmettelin tätä kovasti, koska itselläni ei ole koko reikin kanssa minkään valtakunnan tekemistä, eikä tietääkseni juuri muillakaan modeilla. Hassua. :Smiley

Eipä silti, reikiin hoitomuotona kyllä sinänsä kiinnostaisi tutustua, että tietäisi mistä ihmiset täällä puhuvat. Kiitos siis May linkistä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
selkälokki
Vieras
« Vastaus #18 : 13.12.2005 18:12:41 »

Lainaus
kannattaakin mennä avoimen innokkaasti mukaan kurssi
      Niin, aion kyllä nyt ottaa selvää, miten itse koen sen reikikurssin.
Ja mitä siitä sitten seuraakin...Positiivisella asenteella lähden ja innokkaasti kyllä odotan sitä.
Onpahan vaihteeksi jotain erilaista elämässä.
Ja koska itse olen hoitona kokenut sen erittäin mielekkäänä ja se on tehnyt hirmu hyvää minulle, niin odotan senkin vuoksi sitä innokkaasti.
tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #19 : 13.12.2005 18:25:06 »

miksi sinä ivan niin tuomitset reikikurssin ja reikin yleensä onko sinulle tullut siitä huonoja kokemuksia,vai ennakkoluulotko saa sinut niin jyrkästi sitä vastustamaan.itse olen käynyt jo ajat sitten reikikurssin  1 ja 2 en ole ainakaan mitään kielteistä siinä nähnyt ja teen myös hoitoja minun elämäni ainakin on saanut paremman suunnan sen ansiosta.ja olen myös paljon terveenpi kuin aijemmin, kyllä minun ystävä piiriin kuuluu reikiläisiä ja ei reikiläisiä.ja myös henkisesti olen paljon vahvenpi kuin aijemmin.ja onhan se ihan hyvä että on myös toisin ajattelevia, säilyy täällä tämä tasapaino.
tallennettu
asafran
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #20 : 13.12.2005 18:46:35 »

Hei,

Monet opettajat matkustavat ympäri Suomea pitämässä kursseja. Voit kysyä vaikkapa Taimamaaritilta  http://www.reikisivut.com/.

-Asafran
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #21 : 13.12.2005 20:39:22 »

miksi sinä ivan niin tuomitset reikikurssin ja reikin yleensä onko sinulle tullut siitä huonoja kokemuksia,vai ennakkoluulotko saa sinut niin jyrkästi sitä vastustamaan.itse olen käynyt jo ajat sitten reikikurssin  1 ja 2 en ole ainakaan mitään kielteistä siinä nähnyt ja teen myös hoitoja minun elämäni ainakin on saanut paremman suunnan sen ansiosta.ja olen myös paljon terveenpi kuin aijemmin, kyllä minun ystävä piiriin kuuluu reikiläisiä ja ei reikiläisiä.ja myös henkisesti olen paljon vahvenpi kuin aijemmin.ja onhan se ihan hyvä että on myös toisin ajattelevia, säilyy täällä tämä tasapaino.

Uskon vakaasti mielipiteisiin ilman perusteluja.
tallennettu
Seija78
Vieras
« Vastaus #22 : 14.12.2005 20:59:32 »

miksi sinä ivan niin tuomitset reikikurssin ja reikin yleensä onko sinulle tullut siitä huonoja kokemuksia,vai ennakkoluulotko saa sinut niin jyrkästi sitä vastustamaan.itse olen käynyt jo ajat sitten reikikurssin  1 ja 2 en ole ainakaan mitään kielteistä siinä nähnyt ja teen myös hoitoja minun elämäni ainakin on saanut paremman suunnan sen ansiosta.ja olen myös paljon terveenpi kuin aijemmin, kyllä minun ystävä piiriin kuuluu reikiläisiä ja ei reikiläisiä.ja myös henkisesti olen paljon vahvenpi kuin aijemmin.ja onhan se ihan hyvä että on myös toisin ajattelevia, säilyy täällä tämä tasapaino.

Uskon vakaasti mielipiteisiin ilman perusteluja.

Niin varmasti uskotkin, ja silti itse aina arvostelet samasta syystä muita?
Sinun mielipiteesi ne vasta perusteettomia ovatkin!
Toivottavasti olet tyytyväinen, kun olet niin hyvin pystynyt pahoittamaan minun mieleni...
tallennettu
Pia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #23 : 14.12.2005 21:43:17 »

Minä lupaan rakas Ivan lähettää sinulle oikein paljon rakkautta   smitten ja REIKIÄ.... Olet siunattu... minäkin rakastan sinua niin paljon., koska opetit juuri minulle niin paljon, et edes tiedä... kiitos ysäväiseni, kuka sitten oletkin... olit enkelini...  angel tarvitsin juuri nyt sinun vastaustasi, että tiedän.....
vain pelot puhuvat, ja ne eivät ole todellisia..Ne on vain mielen juttu, ei siis todellisia.....
Miksi siis edes huomioimme ne?
Miksi siis edes satuttaisimme mieltämme sellaisilla asioilla seija 78...
Tämä on nyt vain Ivanin oma juttu, joten lähetetään kaikki hänelle KAIKKI REIKILÄISET rakkautta ja Reikiä , Ivan on meidän parhaita opettajia juuri tällä hetkellä  smitten  

Jos ei ole mitään kaunista sanottavaa toisesta, miksi siis yleensä puhua...?   
 smitten

 angel Ariel
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #24 : 14.12.2005 22:42:50 »

Hei Modet!!
Tämä menee nyt täysin ohi aiheesta.
Kysyisin sellaista, kun tuossa keskustelun alla näkyy näppäin lukitse, niin onko jonkun tietyn topicin aloittajalla mahdollista lukita se keskustelu?
Jos kokee, että nyt nämä vastaukset mulle jo riittävätkin, niin sitten vain napsauttaa sitä, niinkö?
Vai mitä tuo tarkoittaa?
En huomaa tuota täppää sellaisissa keskusteluissa, joita en ole itse aloittanut.....
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 14.12.2005 23:47:21 »

Keskustelun aloittaja voi halustaan lukita oman keskustelunsa siinä vaiheessa kun näkee sen tarpeelliseksi.

Toffee, hieman suvaitsevuutta, pls....  angel
tallennettu

Ivan
Vieras
« Vastaus #26 : 15.12.2005 00:33:37 »

Hei Modet!!
Tämä menee nyt täysin ohi aiheesta.
Kysyisin sellaista, kun tuossa keskustelun alla näkyy näppäin lukitse, niin onko jonkun tietyn topicin aloittajalla mahdollista lukita se keskustelu?
Jos kokee, että nyt nämä vastaukset mulle jo riittävätkin, niin sitten vain napsauttaa sitä, niinkö?
Vai mitä tuo tarkoittaa?
En huomaa tuota täppää sellaisissa keskusteluissa, joita en ole itse aloittanut.....

Et sä mitään lukitse, kokeile vaikka, et uskalla, mä tiedän...

Miksi Toffeen pitäisi olla suvaitsevainen?
(oikeasti)
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #27 : 15.12.2005 07:33:49 »

Ok, kiitos tiedosta May!


Lainaus
Et sä mitään lukitse, kokeile vaikka, et uskalla, mä tiedän...

 2funny 2funny 2funny

Älähän yllytä, en muuten muista nähneeni kenenkään lukinneen keskusteluaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä.....
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #28 : 15.12.2005 09:52:12 »

Tulipa tässä vielä mieleen, kun kuitenkin otsikkona on Reikikurssi, niin uskaltaudun ketjun lukittautumisenkin uhalla  Undecided kirjoittamaan kyseisestä aiheesta hiukan lisää.  Smiley

Itse olen kokenut, sisäistänyt ja ymmärtänyt Reikin tarkoituksen ja olemuksen niin, että ennenkaikkea kysymys omasta henkisestä kasvamisesta, eheytymisestä ja terveydestä. Oman itse muuntamisesta. Ja tietysti sitä kautta ympäristönkin muuntamisesta.
Ja sitten jossain vaiheessa kun Reikin on sisäistänyt, voi sen avulla tukea muitakin omassa prosessissaan, jos niin haluavat.

Toki energiaa (aikomus, intention ohjaamana) voi kohdistaa suhteisiin, olosuhteisiin, tapahtumiin, tiloihin jne. Mutta se lähtee aina itsestä käsin eli itsen suhteessa tuohon toiseen ulkoiseen tekijään, ei siis vain johonkin toiseen tekijään suoraan, koska meillä ei ole lupa/oikeutta muuttaa toisten elämää mieleiseksemme. ( eikä tapahtumia, ilmentymiä yms)

Eli hoidamme ja prosessoimme itseämme ja ehkä nimeämmme sen, suhteessa mihin. Ja kun olemme työstäneet asian, on muutos sisällämme tehnyt sen, että suhtaudumme aivan eri intensiivisyydellä ja syvyystasolla kyseisen asiaan siitä eteenpäin ja näin ollen Reikitämme kyseistä asiaa ja ilmiötä.  Smiley

Silloin kun puhtaan ja ajatellaan niin, että lähteän sinne ja sinne tänne rakkautta ja suvaitsuvaisuutta uhkuvaa energaani, kyse ei ole kuin ajatusenergiasta, joten sen toimintatavatkin ovat ihan erilaiset kuin intentiosta alkunsa saavat.
Ne sivelee mielen maailmaa ja hivelee manipuloinnin ja projisoinnin pintoja.  Cheesy
Eikä tähän toimintaan todellakaan tarvita mitään vihkimyksiä.
Ehkei toisaalta tavallaan kumpaaankaan.

Joten ympäri mennään, yhteen tullaan!  angel

Itse voin kyllä lämmöllä suositella Reiki kurssia ja vaikka aluksi se toimisi vain ehkä ajatuksena, niin varmasti se siitä syvenee, kunhan kiinnittää siihen huomiota. Avoimella mielellä ja sykkivällä sydämellä, saa ihmeitä aikaan!
 smitten

Joten hienoja hetkiä Sinulle Selkälokki toivotellen matkallesi!  smitten

Tämä oli siis minun tämänhetkinen näkemykseni, siis osaltaan, koska aihe on todella laaja ja syvällinen ja monimuotoinenkin.
« Viimeksi muokattu: 15.12.2005 09:54:33 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #29 : 15.12.2005 11:02:31 »

Kiitos Mirjam erittäin valaisevasta vastauksestasi!!!

Ajattelinkin juuri tuohon aiheeseen liittyvää eilen ja aamulla, tuo oli ikäänkuin vastaus niihin ajatuksiini...
 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: