Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrolaiset hei  (Luettu 4889 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« : 02.12.2005 22:19:35 »

....Minä olen pahoillani siitä, että joillekin forumilaisille on annettava "porttikielto" kirjoittamaan viestejä forumiin. Mutta kuten muutaman kerran Wanhalla   Forumilla huomautin, olisi korrektia toisia forumilaisia kohtaan, ettei ainakaan täällä forumilla solvattaisi tai halvennettaisi toisia, tai puuttuttaisi muutenkaan yksityisesti toisen henkilön tapaan ilmaista itseään.

Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä police, mutta on aivan eriasia, miten asian ilmaisee. Rakentavaa keskustelua on hyvä käydä puolin ja toisin ja mielipide-erojakin on suotavaa olla.
Mutta kun mopo-karkaa-käsistä niin, on ymmärrettävää, että siinä vaiheessa jo täytyy ottaa järeämmät aseet käyttöön, koska jos asiallisesta huomautuksesta ei tokene niin, mitäpä muuta, modet tai Seppo voivat tehdä?
Kertokaapa se.

Esimerkiksi Wanhalla Forumilla oli hyviä keskusteluketjuja, mutta voi, joku hyväkäs katkaisi viestien luettavuuden täysin asiattomalla huomautuksella, enkä tässä tarkoita nyt tsoukkia, vaan ihan jotain muuta älytöntä. Minä en kyentynyt lukemaan keskusteluja asiattomien huomautusten tähden Cry

Toivotan Sepolle, Modeille ja Forumilaisille antoisia  keskusteluja! Rakkautta kaikille tasapuolisesti Kiss   
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 02.12.2005 22:28:52 »

Hei astrolaiset
Miten saisin tietaa laheisteni tarkat syntyma-ajat tai tarkemmin kellonajat jos on tarkka paivamaara???
Kysymys on minulle tarkea
Diamond
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 02.12.2005 22:51:15 »

Kiitos Stareyes sekä ylläolevasta viestistä että siitä muusta kauniista palautteesta, jota annoit tuolla toisen otsikon alla. On ihanaa, että joku jaksaa ja viitsii kannustaa ja tukea. Kiitos on nykypäivänä yhä harvinaisempi sana ja siksi se on aina niin mukava kuulla ainaisen valituksen ja kritiikin sijasta.  Wink Ja tuolla en tarkoittanut forumia vaan enemmänkin koko nyky-yhteiskuntaa. smitten

Diamond, viestisi on eksynyt hieman väärän otsikon alle, mutta en saa sitä siirrettyä niin ettei Stareyesin alkuperäinenkin viesti siirtyisi. Joten eipä välitetä väärästä sijainnista vaan jutustellaan kysymästäsi asiasta. Ensin tietysti kannattaa kysyä läheisiltä itseltään tai jos eivät muista niin pyytää heitä kaivamaan esiin esim. vanhat kummilusikat, joissa on usein syntymäaika kellonaikaa myöten. Myös vanha neuvolakortti voi sisältää saman tiedon, jos se vain on tallessa. Jos kellonaikaa ei löydy mistään asiapaperista, sitä voi kysyä siitä sairaalasta, jossa on syntynyt. Jotkut sairaalat tosin perivät palveluksesta pienen maksun. Ennen vuotta 1950 syntyneiden kellonajan pitäisi löytyä Valtion arkistosta ja 50-luvulta lähtien kotona syntyneiden ajan saa Stakesista. Katso vielä tarkemmin lisätietoja täältä Astron.fi:n omilta sivuilta linkistä
http://www.astro.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=178&Itemid=215
Ja jos mikään noista ei onnistuisi, ainoaksi tavaksi jää kellonajan rektifioiminen eli kokeilet yrityksen ja erehdyksen kautta useita eri kellonaikoja ja vertaat eri transiittien osumista esim. kartan akseleille kyseiselle henkilölle merkittävinä vuosina.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: