Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Arcturuslaiset  (Luettu 8942 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« : 22.02.2007 20:32:37 »

Hei,

onko kenelläkään kokemusta näistä korkeista valo-olennoista?

Minulle on kerrottu olevani yksi näiden olentojen kontaktihenkilö. Olisi kiva tietää, onko muita tämän foorumin ihmisistä vastaavanlaisessa yhteydessä heihin.

Olen tavannut Arcturuslaisia ainakin kerran niin että olen nähnyt, mutta varsinaisesti en ole tietoisesti kommunikoinut heidän kanssaan.

Abyatur  smitten
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #1 : 22.02.2007 21:59:47 »

Täällä maan pinnalla asustelee useitakin sieluja
joiden henkinen kotiplaneetta on Arcturus.
Ihan siis  ¨oikeita ihmisiä¨
jotka kantavat mukanaan tuota energiaa.

Entäpä jos olet itsekin sieltä kotoisin?
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 22.02.2007 22:24:02 »

kertokaapa lisää--- taas ihan uusi asia  Shocked
tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #3 : 22.02.2007 22:36:07 »

Ymmärtääkseni samalla tavalla kuin maan päällä on Siriuslaisia ja Pleijadilaisia (onko oikein kirjoitettu), niin on myös ihmisiä planeetalta nimeltä Arcturus. Itse törmäsin tähän energiaan yhtenä yönä, jolloin havahduin unestani ja näin usean hahmon (läpinäkyvän sellaisen) samassa huoneessa kanssani. Tätä ennen en tiennyt mitään kyseisistä olennoista.

He rakastavat ihmiskuntaa todella paljon, joten mistään ilkeistä olennoista ei ole kyse. He tahtovat pelkkää hyvää.

Itseäni kiinnostaa lähinnä se, onko muilla vastaavanlaisia yhteyksiä?

Abyatur  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 23.02.2007 14:10:40 »

Miltä Arcturusessa asuvat henkilöt mahtavat näyttää? Olen hirveän kiinnostunut muiden planeettojen yhteisöistä (lukenut 7-vuotiaasta lähtien Erich von Däniken julkaisut ainakin 15 kertaa läpi Grin), joten olisi todella mukavaa kuulla aiheesta lisää..... coolsmiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #5 : 23.02.2007 14:22:15 »

Minuakin kiinnostaisi tietää, mille he näyttävät...?

Itse olen ollut "kontaktihenkilö" koko elämäni ajan. Luonani on vieraillut hyvin monen näköisiä olentoja eripuolilta universumia.
Koen heidän olevan myös oppaitani -osana siis taivaallista perhettäni.

Olen usein vieraillut heidän kotisijoillaan ja aluksissaan mutta en edelleenkään osaa heitä mihinkään tiettyyn rotuun yhdistää. Siriuksen asukkaita olen kyllä tavannut paljonkin mutta heidät tunnistaa ulkonäöstään ja toimintatyyleistään.

Samaan hengenvetoon kysyn Logoslaisista -he ovat uusia tuttavuuksia... Tietääkö joku heistä jotain?
tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #6 : 23.02.2007 18:34:45 »

Tervehdys,

valitettavasti minulla ei ole niin tarkkaa muistikuvaa kohtaamisesta, että pystyisin kuvaamaan ulkonäköä tms. Kohtaaminen oli ensimmäinen ja ainoa, joka onkin tapahtunut niin että tiedostan tapahtuneen. Uskon tämän kohtaamisen tarkoituksena olleen heidän tulemisensa tietoisuuteeni ja ilmoittaa olemassa olostaan.

En myöskään löytänyt oikein hyviä ulkonäkökuvauksia heistä googlesta.
Paljon on kyllä kanavointeja luettavana netissä.

Aika hauska linkki oli myös oheinen, jossa kuvataan ihmisen luonteenpiirteitä heidän "kotitähtensä" mukaan:
http://www.lightconnection.org/planetaryorigin/arcturus.html

 smitten

tallennettu
Myria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #7 : 23.02.2007 20:10:38 »

Kiitos tuosta linkistä  Smiley
Ehdin vasta lukea tuon arcturuslaisten kuvauksen ja löysin siitä itseni ihan täysin Shocked
Mielenkiintoista  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 26.02.2007 11:25:04 »

Oooohhhh........

Ihan täydellisesti, korostan, täydellisesti joka ikinen sana suoraan kuin minua kuvailisi! Shocked Ihan jokainen kohta, huh sentään. Kuin peiliin olisi katsonut.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: