Sivuja: 1 ... 30 31 [32]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä korusi sinusta kertoo?  (Luettu 286297 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #465 : 09.03.2014 23:10:10 »

Kiitos Kopille!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
unelmassa
Vieras
« Vastaus #466 : 11.03.2014 12:40:19 »

No sen että oon vesieläin. kalat  :Smiley Tongue 2funny 2funny
Tykkään sinisistä väreistä,turkoosi on yksi.. coolsmiley smitten
Akvamariini.  smitten
Hopea. smitten
Kristalli smitten
Helmet.aidot. :Smiley smitten
En tykkää kullasta..siis kultakoruista.. :Smiley Cheesy
Minusta kultakorut soppiikin paremmin miehille..ku ne on jotenkin.. "tuhteja koruja".. :Smiley
Tykkään enempi sydän muotoisista ..kuin ristikoruista. Wink Cheesy Cheesy

Tykkään niin..  turkoosista. coolsmiley Kiss smitten
..Turkoosi herättää luopumaan liiasta materialistisuudesta. Kehottaa pyyteettömään antamiseen. Symboloi erityisesti rehellisyyttä omalle itselleen. Vaikeaan äitisuhteeseen. Ylivilkkaille lapsille  ja rauhattomalle toipilaalle. Lisää käyttäjänsä sydämellistä kommunikaatiota ja itseilmaisua monin tavoin. Arkkienkeli Mikaelin kivi, intiaanien pyhä kivi.
 angel angel angel angel     smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #467 : 17.03.2014 17:12:04 »

Kovin vähän pidän koruja, joskus oikein pakottaudun laittamaan kaulaan jotakin... Mutta sitten kun jotain laitan, niin mieluiten jotain värikästä, isoa. Puuhelmet, huovutetut helmet, niistä tykkään arkivaatteiden seurana (ihailen muidenkin kaulassa). Mutta juhlaan valitsen kyllä valkoiset helmet (aidot), ja joskus laavakivihelmet... Lempikoruni taitaa kyllä olla iso meripihkarintakoru. Meripihkasta muutenkin pidän... :Smiley

Juuri tuollaisia minulla itselläkin on tuossa peilin kehyksen ympärillä. Isot huovutetut punaiset, isot punaiset puuhelmet ja jotakin kirkasta lasistakin tuolla joukossa, aniliinia. Usein iltaisin katselen niitä ja mietin, milloin tulee sellainen hetki, että voin ne laittaa rinnoilleni. Sillä isot riippuvat korut tarvitsevat hyvän ryhdin ja eteenpäin pyrkivät ryntäät! Täältä tulen minä! Kyllä se väliin hyvää tekee. Vaikka minäkin useimmiten valitsen pienet hopeiset korvakorut ja huivin kuitenkin, vaatimattomasti mutta hauskasti.

Juhlissä et halua korostua, ehkä enemmänkin seurata mitä muut tekevät, kuunnella mitä muut sanovat. Kaunista!

Meripihka on muinaisen kalevalaisen 'Louhi'-kuningattaren maavoimaa. Se on näistä Suomen honkametsistä muuten kotoisin, asettunut sitten myöhemmin tuonne eteläisimmille rannoille. Luin kerran mainion kirjan meripihkasta. Laitan tähän blogini sivun siitä. Voit lukea jos haluat:

http://ruusutarha.blogspot.fi/2013/02/meripihka-pohjolaista-voimaa.html

Kiitos ihanasta, lämpimästä tulkinnasta, joka on kyllä tosi osuva  Cheesy Rakastan myös niitä värikkäitä isoja koruja, puisia ja huovutettuja, ei voi mitään kun niitä näkee, niin aina on pakko pysähtyä hipelöimään  :Smiley. Ne on kuin karkkeja. Myös lasiset on kauniita. Mutta sellaisia ei tosiaan joka päivä huvita pitää - onhan päiviä, että ei minkäänlainen huomio kiinnostaisi. Silloin on parasta mennä vain ilman koristeita. Kiss Hassua kun nuo ryntäät mainitsit. Sellaiset ovat siunaantuneet.. Cool --- Ja erityiskiitos meripihkalinkistä! Kauniit sivut ja paljon ihanaa meripihkatietoa, mitä en tosiaan tiennytkään! On jotenkin harmi, että meripihka on "aliarvostettu" (koen niin..), se on niin elävä, hieno materiaali - jokainen kivi on erilainen. Jotenkin koen, että meripihkasta virtaa energiaa, se on jonkinlainen voimakivi myös. Upea juttu! smitten

Muoks. ps. Suhtaudun vastahakoisesti siihen, että järjestäisin juhlia, puhumattakaan siitä, että juhlisin itseäni. Muiden juhlat on eri juttu, mutta en sittenkään ole mikään bilehile...Helmianalyysisikin siis osui nappiin Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.03.2014 17:16:44 kirjoittanut Lumililja » tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #468 : 17.03.2014 17:37:57 »

Olen jo pidemmän aikaa ollut viehättynyt kaulakoruihin joissa on avain. Ei mitään siloiteltuja kultakoruja vaan vanhanaikaisia ja hiukan kuluneen oloisia. Ne saavat näyttää mystisiltä ja kilistä kaulassa pitkässä roheassa ketjussa Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #469 : 19.03.2014 21:32:11 »

Olen jo pidemmän aikaa ollut viehättynyt kaulakoruihin joissa on avain. Ei mitään siloiteltuja kultakoruja vaan vanhanaikaisia ja hiukan kuluneen oloisia. Ne saavat näyttää mystisiltä ja kilistä kaulassa pitkässä roheassa ketjussa Smiley

Rihana, ihana avainviehätyksesi! Minä kaipaan vieläkin Egyptistä ostamiani hopea ankh-koruja, jotka sitten hukkasin yks matka. Ne avaimet mielestäni veivät minua vanhoihin mysteereihin (siellä vieläkin). Salaperäinen viehättää ehkä sinuakin. Toisaalta avain voisi kuvata myös oman elämän herruutta, kuten muinoin se emäntä, jolla oli vyöllään kaikki avaimet. Kulunut voisi kuvata sitä kuinka merivesikin hieroo kivien pintaa, särmät pois. Ehkä sinunkin elämässä olet jo käynyt läpi tuota hiomatyötä. Tarkoitan sillä sitä, että kun usein on 'isketty' sitä hioituu niin ettei muut enää voi sinua pahasti loukata eikä leimata.

Tuo kilinä viehättää itseänikin. Siksi usein käytän simpukasta tehtyjä koruja, jotka riippuvat ja kilisevät mukavasti. Se on kuin merenalaista musiikkia tai toisaalta muistuttamassa minua että on ihana olla olemassa. Eikä se haittaa vaikka muutkin sen huomaavat!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sininentuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #470 : 06.07.2014 18:34:17 »

Ihana keskustelu! On ollut todella mielenkiintoisia vastauksia.

Itse omistan ja käytän paljon koruja, enkä osaa valita lempikoruani. (Tyypillistä vaakanaisen käytöstä..)  vaaka  :Smiley
Jaoittelen kuitenkin käyttämäni korut kahteen ryhmään: aitoihin joilla on tunnearvoa ja itse käsityönä valmistamiini koruihin. Joskus käytän molempia yhdessä.

Ihoni on vaalea (ruskettuu kyllä helposti) ja hopea pääsee siinä hyvin oikeuksiinsa. Minulla on usein kaulassani hopeinen ketju jossa on muutaman riipuksen yhdistelmä. Lempiriipuksiani ovat hopeinen sydänmedaljonki jonka sain kummitädiltäni lahjaksi kun täytin 18 vuotta, violetti tai läpikuultava pisaranmuotoinen kristalliriipus (molemmat olen saanut rakkaaltani lahjaksi sekä ruostumattomasta teräksestä valmistettu pyöreä vaa'an horoskooppiriipus. Harvoin käytän myös pyöreää ja "rosoista" akaattiriipusta jonka keskellä on ametistikide. Yhdistelen riipuksia ketjuun mielialani mukaan. Kaikki tuntuvat sointuvan yhteen keskenään.  smitten

Käsintehtyjä koruja käytän lisäämään asukokonaisuuksiin väriä ja tuomaan persoonani esiin. Käsityönä valmistamani korut eivät noudata symmetriaa, mutta tärkeää minulle on harmonia. Kaikissa koruissa, puhtaat ja raikkaat värit viehättävät, esimerkiksi sininen, violetti ja kuusenvihreä. Pidän luonnonmateriaaleista ja luonnonkivistä. Minulle on tärkeää että minun on miellyttävää kantaa korujani. Suuret muoviset korut aiheuttavan minulle suorastaan pahaa oloa..  Embarrassed
tallennettu

Wherever your heart is, there you will find your treasure - Paulo Coelho

Sun - Libra   
Moon - Virgo
Mercury - Scorpio
Venus - Virgo
Mars   - Scorpio
Jupiter - Libra   
Saturn - Aquarius
Uranus - Capricorn
Neptune - Capricorn
Pluto - Scorpio
AC - Gemini
MC - Capricorn
Sivuja: 1 ... 30 31 [32]
  Tulostusversio  
 
Siirry: