Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitähän voisi tarkoittaa  (Luettu 9116 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 18.02.2007 16:52:05 »

nyt ovat ruvenneet vaivaamaan nämä miun uneni oikein todenteolla.

osaisiko täällä joku kertoa että mitä voisi tarkoittaa selleinen että ympärilläsi on aivan mustaa hetken aikaa ja seuraavassa hetkessä kaikki sateenkaaren värit sinkoilevat takaa ympärilleni.

kun jään tätä "ihmetystä" katselemaan niin kaikki nämä sateenvärit muodostavat ympärilleni aivan kuin pyörremyrskyn joka hetken aikaa pyörii hurjana ympärilläni ja katoaa yhtä nopeasti kun oli tullutkin.sitten on taas kaikki ympärilläni aivan mustaa.

mitään muuta tästä unestani en muista.
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #1 : 18.02.2007 19:54:37 »

hiiiiiiiii!  Cheesy Sinä huitaiset tästä todellisuudesta toiseen!!

Minulle niin on käynyt muutaman kerran ja uskon (naura jos huvittaa...) että käväisin jossakin avaruusaluksessa. Meditoin... putosin tähtien läpi tuohon värikirjoon. Sitten muistan kuinka katselin avaruutta lasien läpi kunnes minut siirrettiin toiseen huoneeseen jossa ruumiini "skannattiin". Lopuksi sain viestin, minkä muistan vieläkin: "Jotkut teistä ovat timantin kaltaisia. Te tulette pelastamaan maailman". Sitten pumps, hätkähdin meditaatiostani pois ja "heräsin" sängystäni...

Jos vaivun tietoiseen uneen niin näen aina tuon tähtitaivaan läpi matkaamisen ennen unta.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 18.02.2007 21:18:30 »

Energiakentan pitaisi olla kunnossa, 7 chakraa ja silloin voi alkaa "parantamaan maailmaa"- uusia oivalluksia.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.02.2007 00:32:12 »

hiiiiiiiii!  Cheesy Sinä huitaiset tästä todellisuudesta toiseen!!

Minulle niin on käynyt muutaman kerran ja uskon (naura jos huvittaa...) että käväisin jossakin avaruusaluksessa. Meditoin... putosin tähtien läpi tuohon värikirjoon. Sitten muistan kuinka katselin avaruutta lasien läpi kunnes minut siirrettiin toiseen huoneeseen jossa ruumiini "skannattiin". Lopuksi sain viestin, minkä muistan vieläkin: "Jotkut teistä ovat timantin kaltaisia. Te tulette pelastamaan maailman". Sitten pumps, hätkähdin meditaatiostani pois ja "heräsin" sängystäni...

Jos vaivun tietoiseen uneen niin näen aina tuon tähtitaivaan läpi matkaamisen ennen unta.


todellisuudesta toiseen juuh...ihmetyttää vain että miksihän alkanut tämä kaikki juuri nyt??? ennen kun en ole juurikaan omia uniani muistanut. no täytyypä tästä lähteä katsomaan että mihin todellisuuteen sitä tänä yönä mahtaa joutua...vai jäänkö tänne... Cheesy

kiitos vielä teille molemmille vastauksista..  smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 19.02.2007 00:51:09 »

ihmetyttää vain että miksihän alkanut tämä kaikki juuri nyt???

Kaikella on aikansa ja paikkansa ja muutoksia/eteenpäin menemistä/kehitystä tapahtuu...  Wink
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #5 : 19.02.2007 09:15:19 »

Eikös sinulla ollut aiemminkin tämä sateenkaari? Vai muistanko väärin?
Silloin se oli auringon kanssa ja nyt pimeän kanssa. Kaksi eri ääripäätä.
Joku kertoi, että ihmisen chakrojen alapäässä on musta ja ylhäällä valkoinen. Ihminen on ikäänkuin auki käännetty yin-yang-merkki, jonka sisältä paljastuu kaikki sateenkaaren värit.

Ja edelleen, sateenkaari on arkkienkeli Urielin säteen väri.
   angel
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 19.02.2007 10:42:15 »

Eikös sinulla ollut aiemminkin tämä sateenkaari? Vai muistanko väärin?
Silloin se oli auringon kanssa ja nyt pimeän kanssa. Kaksi eri ääripäätä.
Joku kertoi, että ihmisen chakrojen alapäässä on musta ja ylhäällä valkoinen. Ihminen on ikäänkuin auki käännetty yin-yang-merkki, jonka sisältä paljastuu kaikki sateenkaaren värit.

Ja edelleen, sateenkaari on arkkienkeli Urielin säteen väri.
   angel

juuh onhan noita viime aikoina ollut...jostain kumman syystä toi sateenkaari on ruvennut ilmestyy kaikkiin mun uniin...
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #7 : 19.02.2007 19:37:36 »

ok, jungilaisittain:

"Sateenkaari on yleismaailmallinen hyvän onnen symboli. Se edustaa pelastusta, hyviä uutisia, lupausta ja anteeksiantoa. 3. tason unissa sateenkaari voi liittyä itsetuntemuksen (aarteen) etsintään. Se voi myös symboloida taivaan ja maan välistä siltaa, jonka unennäkijä löytää itsetuntemuksen kautta".
Sateenkaaressa "kylpeminen" voi symboloida myös henkisen kasvun uutta vaihetta.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 19.02.2007 20:10:22 »

kiitos yulunga tuo oli hyvin tyhjentävä vastaus ja selvensi paljonkin tämän hetkisiä asioita... smitten
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #9 : 19.02.2007 20:17:18 »

no hyvä! jung rules  Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 20.02.2007 00:25:38 »

Somewhere Over The Rainbow


When all the clouds darken up the skyway
There’s a rainbow highway to be found
Leading from your window pain
To a place behind the sun
Just a step behind the rain

Somewhere over the rainbow
Way up high
There’s a land that I heard of
Once in a lullaby

Someday I’ll wish upon a star
And wake up where the clouds are far behind me
Where troubles melt lemon drops
Away above the chimney tops
That’s where you’ll find me

Somewhere over the rainbow
Where birds fly
Birds fly over the rainbow
Why then oh why cant I

If happy little bluebirds fly
Beyond the rainbow
Why, oh, why cant I
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #11 : 20.02.2007 07:47:56 »

nyt ovat ruvenneet vaivaamaan nämä miun uneni oikein todenteolla.

osaisiko täällä joku kertoa että mitä voisi tarkoittaa selleinen että ympärilläsi on aivan mustaa hetken aikaa ja seuraavassa hetkessä kaikki sateenkaaren värit sinkoilevat takaa ympärilleni.

...huomenta peppilotta   Smiley  - kello on jotain 5.13....ja koirani tuossa onnellisena kuorsaa kaikki neljää tassua kohti kattoa..ja minä tässä sormet näpyttimillä ajattelen sinua ja tuota kysymystäsi...nytpä vastaankin sitä mukaan mikä sponttaanisti mieleeni kulkee...koetin jo illalla vastata...mutta muistanet ne ristipistot...

- aloitan omasta unestani 2005 lokakuun aikoihin - silloin kun vasta " odoteltiin uuden ajan energioiden tuloa - ja kaikkea sitä puhdistusta mitä sekä fyysisessä kehossa että muillakin olemuksemme tasoilla oli alkamassa...
.. OMASSA UNESSANI muistan polkeneeni pyörällä ja katselin koko ajan taivaalle - minulla oli tieto että "pian alkaisi sataa taivaasta jotain" siihen oli ihan annettu kellonaika ja koetin polkea kovasti ehtiäkseni "suojaan" matkalla havahduin että  aikataulut oli muuttuneet ja sitä jotain alkaisi tulla jo paljon nopeammin - sen näkikin jo - no vielä minä poikkesi huoltoasemalle ostamaan suklaata, limsaa ja muita hyödykkeitä....sillä seurauksella että pian huomasin etten enää ehtisi sinne minne olin menossa  suojaan .VAAN minun oli mentävä lähimpään mahdolliseen paikkaan...unessa tunsin kuinka "taivaasta tipahti" jotain kuin auki jääneen maalipurkin päälle tullut "nahka - ja se oli mustaa", PIAN "se jotain "oli päällämme -sen alla pystyi aivan etanavauhdilla-kyykyssä ja polvillaan siirtymään - ja huomasin suojapaikkani - paikan johon olin ehtinyt olevan HUOLTOASEMA - korjaamoineen - ja veljenikin oli siellä( on muutes erityis liikunnanohjaaja oikeasti) Siinä kun silmittelin tilannetta "kuulin sanat jostain ylhäältä" ETTÄ vuosi tässä menee. Siitä olin unessa jo kiitollinen että olin symboolisesti "jäänyt huoltoasemalle" eli kun hätä oli suuri oli apukin lähellä - TÄMÄN ITSE KOIN UNENI VIESTIKSI .Taivaalliset tahot vain ilmoittivat NOU HÄTÄ teistä pidetään varmasti hyvää ja rakastavaa huolta  - muista keskittyä olennaiseen- vrt. ostokseni suklaa-limsa-ja hyödykkeet!!!!..... ja herätessäni olin tuhannen ihmeissäni että: ", mitä, missä ja milloin ja kuinka paljon - ja äkkiä tänne kaikki selitykset ja heti"  tickedoff  ...sen jälkeen onkin näitä unia riittänyt "kuuluu ajan laatuun tämäkin asia- että unet ovat muuttuneet tai muuttumassa".

Kun koetin kuulostella kertomani oman unen symboleja , pääsin johonkin asti - vaan lopullisesti uneni merkityksen ymmärsin vasta "kun vuosi oli mennyt"  eli lokakuussa 2006 . Unen viesti : " vuosi siinä menee" aikana kun "uusia energioita vastaanotettiin - vanhaa puhdistui" ja monenmoista kipua ja särkyä ja tunnetilaa ja olotilaa ns. haudan pohjalta-kirkkaisiin sfääreihin tuli koettua....itse olen todella herkkä energioille - tunnistamaan niitä olemuksessani, ympärilläni, ja välillä näiden uusien energioiden vastaanotto tuntui kuin olisi ollut raketissa joka läpäisee ilmakehää - sitä tutisi ja tärisi ja paineet ravistelivat - rakastavaa huolta silti pidettiin ( ja tietoa missä mennään tuli oitkin vuotta runsaasti) JA pidetään edelleen - matkahan jatkuu....ei tästä enempiä....ja sitten se SINUN sateenkaarimyrskypyörreunesi...itse koen että oma uneni kertoo sinullekin jotain siitä symbolisesta pimeästä - mustasta...

... diamond..Inkivääri, Yulunga ja  Rakkauden Valo ovat jo sinulle  kirjoittanut SATEENKAARESTA ja CHAKROISTA 
ja lisään Rakkauden valon sanoihin omat ajatukseni jtoka minut tavoitti - kun viestiäsi luin......ajatuksiini nousi  angel  Kryon-kirja " Matkalla kotiin" lainaan tähän tekstiä kirjasta: "...alempana hänen ympärillään alkoi hahmottua seitsemän olentoa piirissä. Hänen katsellessaan alkoi kehittyä seitsemän usvamaista väriryhmää. Jokainen väriryhmä oli kuin himmeänvärinen pilvi, joka vähitellen täyttyi ja sai hahmon. Hän tiesi mitä oli tapahtumassa ja hänen sydämensä hypähti ilosta.....hänen alapuolellaan seitsemän hennonsävyisen pilven värit kirkastuivat ja lopulta ne hehkuivat kirkkaasti omissa todellisissa säteilevissä olemuksissaan...SIINÄ OLIVAT : Sininen, Oranssi, Vihreä, Violetti, Punainen, Valkoinen ja jopa KULTAINEN! Tasaisin välimatkoin olevat pienet pilvet kasvoivat vähitellen ja muuttuivat kiinteiksi enkelihahmoiksi, jotka hän oli tavannut ja joiden kanssa hän oli "näennäisesti" vasta eilen viettänyt aikaa....Mike oli iki-ihastunut nähdessään heidät täällä....Mikael Thomas puhdashuoneinen-enkelit sanoivat " me tervehdimme sinua"....  angel  angel  angel  angel  angel  angel  angel

PEPPILOTTA itse ajattelen että unilla on monenlaisia tehtäviä -  ja yksi on se ETTÄ unissa katsomme-koemme  "kun jotakin tulee meissä ns, valmiiksi ja nousee pimeästä päivänvaloon!... tai johonkin asti valmiiksi niin että meillä on sitä jotain ottaaksemme unen tieto vastaan        " UNI KERTOO - että missä mennään...NÄMÄ OVAT OMIA AJATUKSIANI ...ja jokaisella on oma symbolimaailmansa ja uni käyttää juuri symbolimaailmaa sanoinaan  luodessaan uninäyttämön ja valitsee sitten ihmiset jotka edustavat esm jotain tiettyä ominaisuutta jota tarvit  TAI jota itsessäsi juuri tutkit ....avuksi itsellesi tai irtipäästettäväksi.......itse ajattelen ehdottaa sinulle tällaista ETTÄ unesi kertoo sinulle puhdistautumisesta ...energiasuihku-pyörre kuvaa sitä hyvin - ja aina poistuessaan pyörre vie jotain negatiivista mukanaan...muuntumista - muutosta.....sinulla on kuitenkin itselläsi lopullinen vastauksenavain tähän -kysymykseesi- mitä kertoo se pimeään jääminen - eikä kannata hätäillä asioilla on tapana selvitä-UNILLAKIN  eli...pyydä uneasi kertomaan - kysele siltä - voi olla että se vastaa lisää symbolikielellä? ...tämän verran JA OLIHAN TÄTÄ tässä kiitettävän pitkästi-heh Smiley .....vielä tupsahti ajatuksiini " Matkalla kotiin"-kirjan alkuteksti Kryonin  angel  sanat: " Tämä kirja on omistettu niille, jotka ovat oivaltaneet, että ihmisillä on voima muuttaa omaa elämäänsä ja että asiat eivät ole aina siltä miltä näyttää"...jatkuu..." Kryon on lempeä, rakastava olento, joka on tällä hetkellä Maassa auttamassa meitä siirtymään korkeampaan energiaan, jota me kutsumme " uudeksi aikakaudeksi" Kryonin sanat ovat muuttaneet elämiä JA TUONEET RAKKAUTTA JA VALOA sisäisen olemuksemme PIMEIMPIIN PAIKKOIHIN"....
jk.klo. on nyt 6.22 ja toivotan sinulle rauhallista unta ja aamuhetkeä....JA pyydä lisäselvitystä jos jokin kohta jää epäselväksi....kun kirjoitan sanat tulevat niin nopeasti ettei sormet aina pysy perässä....toisaalta omin silmin luettuna omaa tekstiä ei ehkä huomaa että "onko teksti luettavissa niin että sen ymmärtää niinkuin itse kirjoittajana ymmärrän....kuulumisiin taas..  angel .. smitten

KLIKKAA allaolevien kuvien päältä, saat ne sitten isommiksi, joskus kuva kertoo "enämpi kuin 10000 sanaa"  Grin
« Viimeksi muokattu: 20.02.2007 13:11:41 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #12 : 20.02.2007 08:39:42 »

Lainaus
Kirjoittanut: Rakkaudenliekki
ja jokaisella on oma symbolimaailmansa ja uni käyttää juuri symbolimaailmaa sanoinaan  luodessaan uninäyttämön ja valitsee sitten ihmiset jotka edustavat esm jotain tiettyä ominaisuutta jota tarvit  TAI jota itsessäsi juuri tutkit ....avuksi itsellesi tai irtipäästettäväksi.......

LISÄYS/SELVENNYS....ja uni käyttää juuri symbolimaailmaa sanoinaan  luodessaan uninäyttämön ja valitsee sitten ihmiset ...tai jonkin eläimen, elementin tai vuodenajan esm.koira-uskollisuus, vahti...kissa itsenäinen, joskus kynnet esillä-joskus piilossa...kivi-onko jokin asia sinussa kuin kiveen kirjoitettuna-jumissa?, tuuli-ilma-vapaus...sade-puhdistaa-ravitsee..talvi-onko nyt aika levätä ja antaa asioiden olla ja odottaa kevättä...tuli-jotain puhdistuu...ja aina niillä sanoilla jota ko. asia, ihminen, eläin, elementti vuodenaika juuri itsellesi merkitsee - näin uni luo yhteyden alitajunnasta päivätajuntaan jossa SANAT OVAT...    Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 20.02.2007 09:39:56 »

rakkaudenliekki

oli ihanaa lukea tuota tekstiäsi näin aamutuimaan...se toi jotenkin hyvän ja rauhallisen tunnelman.  smitten

jotenkin myös loi lisää rohkeutta suhtessa tähn tietyllä tavalla uuden elämäntilanteen alkuun.  angel  angel

ihania myös nuo laittamasi kuvat...voi kun ne saisi isonnettua...niistä saisi vaikka kauniita tauluja tehtyä seinälle.  smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #14 : 20.02.2007 10:01:39 »

rakkaudenliekki

oli ihanaa lukea tuota tekstiäsi näin aamutuimaan...se toi jotenkin hyvän ja rauhallisen tunnelman.  smitten

jotenkin myös loi lisää rohkeutta suhtessa tähn tietyllä tavalla uuden elämäntilanteen alkuun.  angel  angel

ihania myös nuo laittamasi kuvat...voi kun ne saisi isonnettua...niistä saisi vaikka kauniita tauluja tehtyä seinälle.  smitten

Olin just ajatellut VIELÄ LISÄTÄ juuri tuon saman , eli UUDEN ELÄMÄNTILANTEESI ALKU  angel  smitten

Tänä aamuna vaan tuo pakkanen hyydyttänyt ainakin minun koneen-yhteyden ja nämäkin sivut aukeaa
 t   o   s  i hitaasti JA sinä ehdit jo kirjoittaa samasta...NO kuitenkin - juuri sitä ajattelin vielä äsken JA SITÄ kuinka hieno unesi oli ja on ELI  kysymys ja vastaus samassa unessa ja ohjeet vielä kaupan päälle ja sekin että VOIT itse valita mitä teet..."jäätkö tähän VAI siirrytkö eteenpäin" eli Nou hätä katso rauhassa - katso ja kuulostele.... angel

Tuli tässä tehtyä kierros omassa sisimmässä ja sieltä muistin tämänkin ETTÄ usein kun näen omia SIELU-unia ovat Joutsenet ensin kuin airueena kertomassa ETTÄ tämä on tärkeä uni Smiley  tai oma unioppaani joka on ottanut aivan eriyisen hahmon JOTTA hänet aina tunnistan ja pysähdyn kuulemaan mitä hän kertoo - on n.kolme neljä metriä pitkä ystävällinen tummahiuksinen ja äärettömän vahva tämä "unihahmo" ja on hänellä kehossaan vielä erilaisia geometrisia symboleja - yleensä hän AINA pelastaa minut jostain - eli kertoo "että mukana ollaan et ole yksin  smitten" ja kuljettaa ihan konkreettisesti - siinä unessa - minut jonkin vaiheen läpi...kantaa jopa sylissään jos on oikein tiukka paikka.. angel  smitten

Laitan sulle sähköpostilootaan nuo kuvat jospa saat ne tallennetuksi , muokatuksi ja tulostetuksi....kuulumisiin Smiley  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: