Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto neliö merkurius!  (Luettu 4080 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
allyson
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


Profiili
« : 15.02.2007 00:24:48 »

Onko teillä kokeneemmilla kokemuksia kyseisestä aspektista?
Mulla on päällänsä tämä erittäin voimakas jakso ja aloin tutkia asiaa sieltä täältä. Jos ei muuta niin se on selvinnyt, että haastetta riittää itseni ja kehittymiseni kanssa.
Syntymäkartaltani pesee lisää:  pluto aspect_con  merkurius ja  sekä  pluto että  merkurius neitsyessä.

Onko tämä neliö minulle nyt se koulu, saanko/osaanko käyttää minulle tarjottua kykyä?

Tästä plutomerkkari-hässäkästä johtuen on pakko kertoa , että olen käynyt muutama vuosi sitten Kreikassa Haadeksen temppelin raunioilla (Nekromanteion) Aheron-joella (muin. Akheron, joka virtaa  manalan läpi).
Sitten myöhemmin luin ja tallensin tämän: 'Neitsyessä Merkurius on omassa merkissään ja ehkä eniten mystiikan symboliikan mukaisesti hakemassa parannusta Haaden virran takaa. Tätä vanhan kuolemaa ja uuden syntymää käydään läpi ennen kaikkea emotionaalisella tasolla.'
Jäätävää! Olin käynyt kotona Wink 
tallennettu

'En ole varma,
että ikinä löytäisin sen mitä etsin.
Ehkä haluan etsiä ja olla epävarma.'
                           -Vivi-Ann Sjögren
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 15.02.2007 12:22:52 »

Aika hienoa tosielämän symboliikkaa! Smiley

Itselläni oli tr Pluto neliössä Merkuriukseen, kun olin yläasteelta siirtymässä lukioon. Pluto liikkui vieläpä Skorpparin merkissä ja 8. huoneessani. Yritin muistella, mitä ko. aikaan sisältyi ja tuohon aikaan ainakin pidin paljon asioita salassa esim. vanhemmiltani. Koska kartallani kuu ja Merkurius ovat yhtymässä, liittyivät kuvaan etenkin valtataistelut äidin kanssa ja kodista irrottautuminen.

Nettikuvaukset ko. transiitista vihjaavat mahdolliseen obsessoitumiseen jossain asiassa, suorapuheisuuteen (ei välitä siitä mitä muut ovat mieltä asioista), mutta myös kykyyn pureutua asioiden ytimeen. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: