Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: sateenkaaren väreissä aurinko  (Luettu 5808 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 14.02.2007 21:00:22 »

osaisiko joku täällä kertoa mitä tarkoittaa kun olen nyt toistuvasti nähnyt unta jossa aurinko on kaikissa sateenkaaren väreissä? ihmettelen myös että aina kun huomaan unessani auringon tuossa värissä huomaan että muuten ympärilläni on jo myöhäinen ilta.mitä lähemmän yötä unessani joudun sitä punaisemmaksi aurinko muuttuu.

tämä juttu kuulostaa aivan pimeältä...mutta jotenkin ihmetyttää tuo unen aurinko...

ihmeellistä vielä on että edes harvoin uniani muistan ja tätä unta olen jo nähnyt pitkään mutta en juurikaan siitä enenpää muista.
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 14.02.2007 23:41:34 »

Hmm en tiedä, mutta minulle tuli mieleeni että jospa tuo aurinko olet sinä/aurinko sinussa. Jospa se on elämänvoimasi tms.  :Smiley Koeko tarvitsevasi lisää rohkeutta, energiaa tms. jonkin asian suhteen, koska tuo punainen väri korostuu unen edetessä?
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #2 : 15.02.2007 00:24:23 »

Arkkienkeli Urielin väri on sateenkaari ja hän hallitsee solar plexusta.
Rauhan ja Ilon tuoja.

En halua tulkita mitenkään sen enempää.
 Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.02.2007 09:12:46 »

kiitos kaikille vastausista...noinkun ajattelen asiaa niin siitä tuleekin paljon selkeäpi...ja oikeastaan nyt ymmärrän miksi uni on mieleeni jäänytkin.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 15.02.2007 14:20:43 »

ARKKIENKELI URIEL

Arkkienkeli Uriel on rauhan enkeli.
Hän tuo mielenrauhan jokaiselle, joka sitä häneltä pyytää.
Hän auttaa poistamaan vihan ja anteeksiantamattomuuden.
Olet siunattu saadessasi tämän viestin, sillä se tuo
seesteisyyttä, rakkautta ja rauhallisuutta elämääsi.
Sinun tulisi puolestasi levittää sitä muille.
Pyydä Urielia kehittämään Solar Plexus -chakraasi.

tästä sain vielä vahvistusta tuelle omalle unelleni ja teidän vastanneiden tulkinnoille sen tarkoituksesta.
tallennettu

Andromeda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #5 : 22.02.2007 20:59:19 »

unikirjojen mukaan sateenkaaren näkeminen unessa on myönteinen enne, joka tarkoittaa että tietoinen mielesi on tehnyt erittäin hienon liiton tajuttoman mielen kanssa ja että tämän ansiosta pystyt vaativiin tehtäviin elämässäsi tai työssäsi.. aurinko tarkoittaa tietoista mieltä.
oon tulkinnut unia jo monta vuotta ja voisin sanoo et toi sun unes kuulosti tosi hienolta! tollasia unia näkee yleensä ihmiset kenellä on paljon henkisiä voimavaroja  Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 22.02.2007 22:44:04 »

unikirjojen mukaan sateenkaaren näkeminen unessa on myönteinen enne, joka tarkoittaa että tietoinen mielesi on tehnyt erittäin hienon liiton tajuttoman mielen kanssa ja että tämän ansiosta pystyt vaativiin tehtäviin elämässäsi tai työssäsi.. aurinko tarkoittaa tietoista mieltä.
oon tulkinnut unia jo monta vuotta ja voisin sanoo et toi sun unes kuulosti tosi hienolta! tollasia unia näkee yleensä ihmiset kenellä on paljon henkisiä voimavaroja  Smiley

juuh..pitää tuo kirjoituksesi ihan paikkaansa.kutsumukseni puolesta nämä henkiset voimavarani varmasti ovat tavallista suuremmat...en varmasti muuten jaksaisi omaa kutsumustani toteuttaa. ole myös laajentamassa omaa kutsumustani joka minulle anettiin oikein taivaan lahjana äskettäin jossa on kyllä yhdistynyt sekä alitajuntani että tämä tietoinen mieleni

ja kiitän vielä vastauksestasi.  smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: