Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kysymys teille joita olen toivottavsti pystynyt auttamaan  (Luettu 6617 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 13.02.2007 14:02:53 »

niin siis olisin kysynyt teiltä joiden elämää olen saanut vilkaista täällä tavalla tai toisella että saanko luvan julkaista niitä kommentteja (täysin nimettömänä tietenkin) joita olette minulle laittaneet vastauksen saatuanne?.

näitä kommentteja tahtoisin laitta omille netti sivuilleni jotka ovat työn alla. näin teen vaan jos luvan annatte.

tai jos muutakin kommenttia minulle haluatte laittaa näin tai yv:nä niin mielelläni sen kuulisin.

apua minulta saa aina kun sitä vaan uskaltaa pyytää.

tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #1 : 13.02.2007 14:08:20 »

joo! yv:nä laitoin kommentit  Cheesy
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.02.2007 14:11:23 »

kiitos kaunis yulunga noista yv:n sanoista.

tallennettu

Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3 : 13.02.2007 14:13:13 »

Saat lainata kommenttejani!  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #4 : 13.02.2007 19:12:04 »

Minunkin kommentteja on lupa käyttää Smiley

Osaavia täytyy auttaa smitten
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #5 : 15.02.2007 11:04:49 »

niin siis olisin kysynyt teiltä joiden elämää olen saanut vilkaista täällä tavalla tai toisella että saanko luvan julkaista niitä kommentteja (täysin nimettömänä tietenkin) joita olette minulle laittaneet vastauksen saatuanne?.

näitä kommentteja tahtoisin laitta omille netti sivuilleni jotka ovat työn alla. näin teen vaan jos luvan annatte.

tai jos muutakin kommenttia minulle haluatte laittaa näin tai yv:nä niin mielelläni sen kuulisin.

apua minulta saa aina kun sitä vaan uskaltaa pyytää.


Minunkin kommentteja on lupa käyttää Smiley

MINUN MYÖS JA KIITOS JA ONNEA SIVUILLESI  ja siivillesi nostakoon ne sinut huikeaan lentoon jossa yhteys maahan säilyy...jalat maassa ja pää taivaassa... kerro sitten.., t. Rakkaudenliekki smitten
ja laitan yv:nä lisää, olen tätä jo pari päivää ajatellut...palataan Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.02.2007 11:06:58 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 15.02.2007 12:47:17 »

se on kiva kuulla jos olen teitä auttamaan pystynyt tavalla tai toisella. smitten

kerron mielelläni kun netti sivuni valmiiksi saan täynnä enkelienergiaa ja selvännäköä tarottia sun muuta...
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 18.02.2007 20:40:12 »

nyt siis olen saanut nuo omat nettisivut jollekkin mallille...päivityksiä kylläkin on luvassa vielä paljon.osoitteen saa tuolta profiilin kautta.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: