Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Ihmeellisiä" kokemuksia onnistuneessa nukutuksessa?  (Luettu 5751 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 12.02.2007 17:46:07 »

Kertokaapas jos on ollut, mulla olis elämäni eka ja nukutus edessä tuossa kohtpuoliin...
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #1 : 12.02.2007 20:35:18 »

Minä en muista mitään!  Grin  Ihan taju kankaalla jo esilääkityksestä.  crazy2
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #2 : 12.02.2007 20:52:16 »

Minultakaan ei löydy mitään ihmeellisä kokemuksia.

Eka kerralla piikki selkärankaan meni hyvin kun ei tajunnut jännittää ja oli hyvä nukuttaja  crazy2 2funny

Toisella kerralla olin hereillä alussa kun ruuvia jalastani olivat poistamassa ja nytkyin siinä pöydällä kysellen että onko tiukassa  Grin

Hyvin se menee, elä jännitä  Kiss
Ota vastaan mitä tarjoo elämä
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #3 : 12.02.2007 21:07:19 »

Minulla on nukutuksesta "hyviä" kokemuksia. Ihana tunne kun "vajoaa" tuonne jonnekin..  laugh
Ensi viikolla on sitten toinen kokemus edessä... saas nähdä kuinka minun käy...
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #4 : 13.02.2007 11:43:40 »

Nukutukseni ovat sujuneet joka kerta hyvin, samoin kevytnarkoosiin humautus - mutta minulla on taipumus oksentaa railakkaasti leikkauksen jälkeen, mikä etenkin nielurisojen rääpimisen jälkeen tuntui mukavan masokistiselta. Siihen saa nykyisin estolääkityksen, joten viimeisin operaatio sujui laatoittamatta.  buck2

Omega 3 -kalaöljykapseleiden ja vastaavien käyttö on hyvä lopettaa 1 - 1,5 viikkoa ennen leikkausta. Arnicaa tilalle, ja sitä voi jatkaa leikkauksen jälkeenkin vielä kotvasen. Eipä ole sitten niin runsasta verenvuotoa  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 13.02.2007 14:14:42 »

Minut on nukutettu kerran, omasta pyynnöstäni. En olisi kestänyt polven tähystystä hereillä. Nukutus tuntuu samalta kuin nukahtaminen. Äkkiä on vain taju kankaalla.

Itse olin niin paniikissa, ettei ensilääkitys vaikuttanut milläänlailla! Cheesy Siitä pitäisi tulla raukea ja rauhallinen olo, eikä kävelemään saa lähteä, kun saattaa jalat pettää alta. Mie ravasin ympäri huonetta vielä viisi minuuttia ennen leikkausta! Isällä on sama juttu - ensilääkitys ei auta tai rauhoita yhtään.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: