Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Usko koetuksella!  (Luettu 7069 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« : 30.11.2005 17:54:38 »

Tämä on taas niitä päiviä, jolloin tuntuu koko maailma aivan hirveältä paikalta.On menny vähä paremmin jonku aikaa syksyn kauheen masennuksen jälkeen, mutta nyt taas on sellanen olo, että pää tai joku paikka kohta hajoo ku sattuu niin kauheesti ja ahdistaa eikä edes tiedä mikä.

Oikeesti voisko joku kertoo, että mitä oikeen tapahtuu ku mä en enää tunnu ymmärtävän mistään mitään. Tuntuu niinku joku kiusais mua ja antais piruuttaan hetken leijailla vapaana ilmassa ja sitte tiputtaa saman tien syvään ja pohjattomaan kuiluun ja just ku tuntuu, että kuolee siihen paikkaan niin taas yhtäkkiä näkeeki tähtiä ja sitte taas kohta ollaan kuilun syövereissä ja niin edelleen. Mä en oikeesti enää jaksa tätä.

Mä en oikeesti tiedä enää mihin pitäis uskoo. ja oonko mä sekoomassa ihan täysin?
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #1 : 30.11.2005 19:10:33 »

Yritän lohduttaa kehottamalla lukaisemaan matemaatikko Stephen Wolframin tuotantoa. Radikaali kaveri. Shocked Hänen teoriansa komputatiivisesta maailmankaikkeudesta ainakin vahvisti omaa uskoani. Cool
« Viimeksi muokattu: 30.11.2005 19:14:39 kirjoittanut CorvusLeonis » tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #2 : 30.11.2005 20:13:50 »

Alzbetalle voinen kertoa totuuden tämän päivän teoista nyt koko kollektiolle eli sen Valomme tulemisen tähden, se nosti pätänsä liian korkealle eikä enää ole takaisin paluuta!  Cool Eli päätöntä tekoa se kuitenkin olisi, jos vieläkin alkaisimme tapella sen vasemman aivopuoliskomme kanssa, sillä sehän tässä juuri onkin "vikana", kun emme tajua, että OMA mielemme on se ainoa, joka vastusti Valomme alas tuloa näinkin pontevasti!  :Smiley

Joten viestini siinä tapauksesa, että tämä on vain egoillemme muuntamiseksi tehty niin voinko kertoa, että huomenna jo kaikki on toisin! Eli se sama asia löytyy ehkä selvemmällä suomenkielellä niille, jotka eivät tätä tekstiäni tajua, tuolta Henkimaailman osiosta. Ja sieltä kohdasta: 12:12 joulukuun energioista, jossa kerrotaan miten olemme saamassa sen vapautemme nyt vain kollektiosta eli se mieliemme ns. "viimeinen taistelu" tässä itse kullakin vain on menossa.  knuppel2

Eli MEHÄN TEIMME SEN TEOIKSI, mitä siellä kanavoituna on joku osannut oikein kertoakin jo tapahtuneeksi, joten se selittäköön kaiken saman teille, josta olen kertoillutkin tällä "vajavaisella" tavallani vain sen tähden, että se tulisi teoiksi. Eli apurina olen tässä sille Luojallemme vain ollut!.  :Smiley Smiley
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #3 : 01.12.2005 18:39:26 »

Kiitos teille! Hämmästyttävää kyllä, mutta olo on todella parempi ja heti aamulla tuntui ilmassa tosiaan olevan paremmat energiat kuin vielä eilen  Smiley

CorvusLeonis, en ole tuollaisesta tyypistä kuullutkaan, eikä ollut kirjastokaan... jaksaisitko kertoa tuosta hänen ajatuksestaan jotain?

 smitten
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #4 : 01.12.2005 21:39:36 »

Stephen Wolfram tunnetaan etupäässä Mathematica -ohjelmistosta mutta hänen lanseeraamansa teoria, josta kerrotaan kirjassa New Kind of Science on komputatiivinen maailmankaikkeus jossa itse maailmankaikkeus on kokoelma algoritmeja, kaikelle on olemassa algoritmi ja mitä tahansa tietoa voi saada selville niitä laskemalla. Itse olen ehtinyt lukea vasta jonkun uuden artikkelin, mutta innostuin koska hänen alallaan ei kukaan tietääkseni ole ehdottanut mitään vastaavaa. Koen hänen teoriansa hyödylliseksi myös näiden henkisten asioiden kannalta, koskeehan se ihmisten kaikkein vaikeaselkoisimpina pitämiä asioita.
Infoa http://www.stephenwolfram.com/
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 05.12.2005 14:41:02 »

Alz, tee jotain uutta.. uusia kuvioita, uusia ihmisiä.. se aina piristää varsinkin jos ei ota juttujen loppuja kuolemanvakavasti.. pitää tuulettaa itseään. Onko sinulla mitään henkistä harjoitusta kuten meditaatio, jolla kontrolloisit ja valaisisit mieltäsi?  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #6 : 05.12.2005 15:43:34 »

ES, sanoit just sen mitä nyt oon itteki huomaamattani alkanu miettiin, että muutokset vois nyt olla asiallisia.

Jotain oon jo miettiny... ja kohta alkaa olla toiminnan aika...  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: