Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemukseni selvänäkijästä  (Luettu 84081 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #90 : 09.04.2007 20:06:15 »

Oletpa röyhkeä, K Niro. 
Taidatkin olla humalassa tai muuten suuriluuloinen.
Tulet toisen energioihin pyytämättä. Siihen on pyydettävä lupa. Sitä lupaa et minulta ole saanut, etkä saa.

Puhut puutaheinää. Minun tapani toimia on minun tapani. Yrität omia sinun alaisuuteesi minua ja tapaani toimia. Ei onnistu. Korostan, että tapasi puhua utopioita ei saa vastakaikua eikä samaistumista minussa ainakaan aikaan.
Sinäkö, K Niro, muka minut energioillasi olet luonut.
Elä herrajjestas luulottele.
===hajurako===
Minulla oli aivan mahdottoman taitavat ja upeat vanhemmat. Olen heidän risteymänsä aivan 100%sesti.

Toisen pakko-ohjaamisesta toimimaan omilla periaatteillasi ei ole kovinkaan pitkää 'kantoa'. Vrt. radioaaltojen määritelmiin, ehkä sitten ymmärrät. Todennäköisesti et.

Otin kantaa kirjoituksiisi, en sinuun. Sinä otat kaiken näköjään henkilökohtaisena. Miten matalan tason kehitysasteesi onkaan?! Tulet toisen 'iholle'. Pakko'kosketusta'. Tulipa siitä limainen olo. Jaa-a *muka älynväläys, lienee nirolaisuutta* kohtahan on sammakonkutua joka lätäkössä. Sielläkö sieluani nyt uittaa.

Yäk! Häpeä jos osaat.

Sanon tämän ihan sydämestäni: (, jotta oppisit edes hiukan tahdikkuutta.) Pysy minusta kaukana.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2007 20:12:35 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #91 : 09.04.2007 20:30:55 »

Juupa juu, Esmiralda. Sillai älykköjä tässä maailmassa kohdellaan. Yritetään vetää milloin mihinkin liemeen. Syyllistäminen on eräs hannaus-konsti. Vaatii melkoisen tervettä minäkuvaa, jotta ei menisi mukaan. Helpointa on sanoutua selkeästi ja mieluiten julkisesti irti sellaisista lähestymisistä.

Näkijänä myös saa helposti osakseen -jopa ammattilaisten taholta- kaikenlaista loanheittoa ja yhteistyöpakotuksen yritystä. Siitäkin pitää osata sanoutua irti, jos ja kun siten kokee tarpeen tehdä.

Noista Raamatun ennustuksista varmaankin osa ihmiskuntaa tulee säästymään, oman valintansa kautta. Osa ottaa lukua toisistaan oikein raskaimman jälkeen, verisesti ja tuhomielellä.
Mutta harvinaisen moni Raamatun ennustus on nykyajassammekin toteutunut, osa parhaillaan toteutumassa (esim. Israel vs. Palestiina; samoin Irakin sota, joka piakkoin todennäköisesti laajenee.)

Selkein toteutunut Raamatun ennustus on Neuvostoliiton hajoaminen, joka alkoi kun 'kolme kylkiluuta riuhtaistiin irti sen rinnasta' eli Baltian kolmen valtion itsenäistyminen. Jatkossa sanotaan: 'Googin ja Maagoogin maan ruhtinas Mikael, jolla on päässään merkki, näkee torninsa ikkunoista hallitsemansa maan rajat.'  Gorbatshov istui arestissa ja Neuvostoliitto oli hajonnut. Varmaa valtaa oli enää aivan lähikilometrien päähän. Myöhemmin solmittiin sopimus Venäjään kuuluvista maista.

Mielenkiintoista, että tällaiset faktat kiinnostavat muitakin  selvänäöstä kiinnostuneita.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #92 : 09.04.2007 20:40:05 »

Kokemuksia selvännäkijästä,
toisistanne taidatte nyt otella selvää  Cry
Me ollaan kaikki erilaisia, se tämän mielenkiinnon saa aikaan.
Koetetaan hyväksyä se  smitten

Minun kokemukseni selvännäkijästä on sekä humpuukkia puhuvaa potaskaa, että todella tärähtävää. Aattelen niin, että sitä saa silloin kun tarvitsee  Wink

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #93 : 10.04.2007 05:27:11 »

Kertoisitko Kaarina tai muut julkisesti, miksi on helpompi ennustella mitä tapahtuu kuin että koska tapahtuu? Eikö se ole ihan yhtä simppeli asia?

Jos sanotaan; "tämä henkilö tekee näin", voitaneen sanoa "koska". Vai eikö? Nimittäin jos tapahtumisaika jätetään täysin avoimeksi, kuulijalla menee luottamus puhujaan vähintäin muutaman vuoden kuluttua.

Meillähän kävi niin, että lupailit toivomiani asioita, joita en todella pidä enää toden- näköisinä enkä edes toivo niitä. Liian suuria ihmeitä pitäisi tapahtua, jos seuraan sitä miten tilanne oikeasti kehittyi puolisen vuotta ennustusten jälkeen. Minun takarajani oli siinä. Sama asia oli myös liittyen elämäntehtävääni, koska senkin koin eri tavalla.

Kysyjän ajatukset saattavat muuttua tilanteen jälkeen, jolloin tärkeänä pidetyllä asialla ei olekaan merkitystä (loin itse merkityksiä ja poistin ne).

Don't let others convince you to accept something that you are skeptical of. Deep down inside, you know exactly what you believe in-
« Viimeksi muokattu: 10.04.2007 08:32:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #94 : 10.04.2007 12:36:21 »

Sillä ensimmäisenähän tulee aina kullekin halujensa mukaisia ennusteita ja vasta sen jälkeen, jos on asiansa osaavia selvänäkijöitä, voidaan luvata jotain sellaistakin, jota muut ei vieläkään näe. Jotenka monestihan juuri sellaisesta ennusteesta sanotkaankin, että on sitä "potaskaa", koska itse sitä ei vielä näe.  Wink Smiley

Totta toinen puoli. Tuota en kyllä ihan heti allekirjoittaisi kaikkien osalle, että ensimmäiseksi tulee halujen mukaisia ennustuksia. Asia on paljon monisyisempi.

Aika HC-väännöksi täällä on mentykin viikonloppuna..! Hyvä näin; hyvä, että keskustelua syntyy. Täytyy sanoa, että ymmärrän sekä t.touhulan näkemystä, että Niron. Vaikea vain pukea sanoiksi sitä keskitietä..!!! Ehkä yritän myöhemmin...nyt en kyllä pysty!  laugh
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Irish
Vieras
« Vastaus #95 : 10.04.2007 12:59:21 »

Moro vaan kaikille.  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  

Siirry: