Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi miitti Helsingissä?  (Luettu 59815 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #15 : 06.02.2007 16:49:06 »

Jes. Olen kiinnostunut. Päivänmäärä pitää vain ajoissa sopia.... 28.4 käy.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2007 16:51:02 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #16 : 06.02.2007 18:07:07 »

Minuakin kiinnostaisi osallistua. Olin Tampereelle tulossa mutta työkiireet estivät aikeet. Olen koittanutkin katsella muutaman vuoden- minkä täällä olen asunut- paikkoja, missä voisi tavata astrologiasta kiinnostuneita ihmisiä. Tähän asti on tullut kierrettyä vain "henkisen-kasvun"-kauppoja ja on ollut tyytyminen niihin Wink

Hienoa jos onnistuisi Smiley
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #17 : 06.02.2007 20:32:41 »


Kuin myös minä olisin mieluusti tulossa Helsinkiin.
Minulle sopii molemmat viikonloput.
Harmitti viimeksi kun koulutus-viikonloppu oli päällekkäin sen teidän tapaamisenne aikana.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #18 : 06.02.2007 21:11:25 »

Minuakin kiinnostaisi tuo miittinki Hkissä kovasti. 21.4. tai 28.4. ei ainakaan ole koulua, mutta muista vapaista en vielä tiedä sanoa tai mahdollisista menoista, joten mitään sitovaa ilmottautumista en voi sanoa.  Smiley
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #19 : 06.02.2007 21:18:01 »

En tule vaikka toisaalta mieli vähän tekisikin. Noihin aikoihin on usein kevät ihanimmillaan ja avantouinti nautinnollisinta ja muutenkin on mukavaa olla luonnossa niin paljon kuin suinkin.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #20 : 06.02.2007 22:26:28 »

Mä taidan olla aika huono "sitova ilmoittautuja"...  Cheesy  Kai se on sitä, että sitova on sitten "niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin", ja heti alkaa pieni veskari-mieli tuottaa "entä jos" -ajatuksia!

Eli kiinnostaa kyllä, mutta jahkailen, jahkailen ja jahkailen... Joten voipi mennä ohi suun?
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 07.02.2007 01:16:11 »

Minuakin kiinnostaisi ja tulisin mielellään miittiin Helsinkiin. angel Ajankodan (molempien) pitäisi olla minullekin sopivia näin äkkiseltään sanoen...
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #22 : 07.02.2007 10:22:45 »

Kiinnostaisi kyllä tulla..vaan taitaa se 10 hengen tila olla jo täynnä Undecided

Ei ihan vielä, olen nyt saanut kuudelta ihmiseltä yv:n plus Kaurisenergiaa ja minä, joten nyt olisi kahdeksan koossa. Kaksi vielä mahtuu! En ole laskenut foorumilla ilmoittautumisia koska pyysin lähettämään meiliosoitteen yv:llä, joten ne kaksi jotka seuraavaksi lähettävät minulle yv:n tai meilin, ainakin vielä mahtuvat mukaan tähän tarjoukseen. Smiley

Tähän mennessä siis mukana itseni lisäksi Kaurisenergiaa, Ebenia, Synapsi, Sister of Night, Ikri, känkkäränkkä ja Rakkauden Valo.

Tuo 10 hengen tila on vielä vahvistamatta, mutta hyvin todennäköisesti saamme sen. Ajattelimme alun perin Kaurisenergian kanssa ihan pientä ja epävirallista miittiä, joten mitään suuria järjestelyjä emme ajatelleet tuolle lauantaille 28.4. tehdä. Kiva kuitenkin, jos näin montaa kiinnostaa, niin voimme kenties hieman myöhemmin kehitellä isompaakin tapahtumaa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 07.02.2007 11:38:32 »

Eikö sinne 10 hengen tilaan mahtuisi muutamaa ylimääräinen, jos oikein tiivistää?  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #24 : 07.02.2007 11:53:43 »

Eikö sinne 10 hengen tilaan mahtuisi muutamaa ylimääräinen, jos oikein tiivistää?  Cheesy

No kun valitettavasti ei, tai sitten loppuvat istumapaikat. Sad En mielelläni ota tähän kyseiseen tilaan kuin kymmenen, mutta jos joku löytää jostain suuremman tilan, niin voidaan miettiä uudestaan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #25 : 08.02.2007 11:05:54 »

Helsingin miittiin tulisin mieluusti, mutta tuo vkon 17 viikonloppu on jo aivan tupaten täynnä. Minulle olisi käynyt paremmin se vko 16 -tai vko 18.  Wink

Harmi, kun se nyt ei sitten aikataulullisesti osu ja osallistujamääräkin on niin rajattu...  Undecided
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Ave^^
Vieras
« Vastaus #26 : 09.02.2007 19:19:39 »

jonkilainen miitti helsingissä kyllä kiinnostaisi minuakin, mutta kun sitä tuppaa olemaan niin orpo olo jos olen kaikkein nuorin.  :Smiley  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #27 : 09.02.2007 20:18:36 »

Ilmoittelen, että kymmeneskin ilmoittautui yv:llä, joten ainakin yksi pienryhmä on nyt koossa. Päivämääräksi taitaa kallistua se 28.4., vahvistan vielä ilmoittautuneille myöhemmin ajan ja paikan.

Mukaan mahtuivat allekirjoittaneen lisäksi Kaurisenergiaa, Ebenia, Synapsi, Sister of Night, Ikitosi, känkkäränkkä, Rakkauden Valo, Ilmatar ja meruska. Ilmoittelen kuitenkin lähempänä, jos kokoonpano jostain syystä muuttuu, joku jää pois tai paikkoja muuten löytyy lisää. Ilmoittautuneille lähettelen sähköpostilla lisäinfoa lähiaikoina jahka tilavaraus varmistuu. Smiley

Muoks: Korostan vielä, että jos joku muu löytää isomman tilan ja ehtii myös hoitaa varausjutut, niin aina parempi! Tämä oma ehdotukseni on siis vain ehdotus ja voimassa niin kauan kuin ei tule parempaa "tarjousta". Tietysti olisi kiva saada mahdollisimman moni kiinnostunut mukaan, ettei kenenkään tarvitsisi jäädä "rannalle". Smiley Itselläni on vain tiedossa sen verran kiireinen kevät, etten ehdi metsästää miittipaikkaa.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2007 22:09:00 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Yulunga
Vieras
« Vastaus #28 : 20.02.2007 22:33:12 »

minäkin voisin Helsingin miittiin vielä tulla jos se laajenee tuosta 10 hengen jo umpeutuneesta porukasta suuremmaksi miitiksi...
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #29 : 21.02.2007 20:58:58 »

olen käynyt tuolla Ainossa, sieltä saa suomalaista ruokaa aika kalliilla hinnalla. Entäs - jos syömään mentäisiin niin Himalaja Ratakadulla? Parasta nepalilaista ruokaa koko kaupungissa!
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: