Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vesimies  (Luettu 25827 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #30 : 17.01.2007 22:13:19 »

Minulle on vasta nyt aikuisiällä alkanut tulla veskari tuttavuuksia.
Parissa koulutuksessa saimme huomata, että koko kurssin kaikki veskarit oli "intuitiivisesti" menneet istumaan vierekkäin..  Grin
Sitä siinä ihmettelimme, kolme erilaista ja eri-ikäistä ihmistä.<-yrittäjä koulutuksessa.

Nyt tosiaan pari vuotta sitten törmäsin ensin 'ammatillisessa' mielessä netin kautta toiseen veskari naiseen, joka oli yli vuoden "opettajani" ja "guruni"  Wink. Vaikka lopun viimeksi sitten olimme ihan "tasavertaisia" ystäviä.
Sitten muutin samalle paikkakunnalle kuin hän, ja tutustuimme vielä livenäkin. Alkuun tuli melkoinen riita ja ottelu, mutta sen laannuttua...  smitten
Voi jee... kyllä se elämää helpottaa kun on toinen veskari ystävänä...
Ja vielä moninkertainen veskari.

Niin ja synttärionnea vaan kaikille veskareille... kohtahan juuri tämä meidän "kautemme" alkaa!
 smitten
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #31 : 17.01.2007 22:57:29 »

Onneksi veskarit eivät yleensä ole pitkävihaisia  smitten Toinen ominaisuus, jota mä nykyisessä "veskarittomassa" elämässäni kaipaan on se suvaitsevaisuus. "Antaa kaikkien kukkien kukkia" -asenne. Esimerkiksi työpaikalla joudun usein kuuntelemaan ikävän ahdasmielisiä kommentteja, ja vaikea on pitää mielipiteensä omana tietonaan. Olen kyllä päättänyt välttää sovinnaisempien kanssaihmisteni järkyttämistä, joten...  Cheesy Veskari-ystävien kanssa tuli aikanaan heiteltyä hyvinkin radikaaleja näkemyksiä ihan vain keskustelun avaukseksi - ja sittenhän ne keskustelut rönsysivät ties minne, ja aina löytyi uutta mielenkiintoista pohdittavaa. Enpä sano, etteikö samanlaista yhteyttä voisi kokea muidenkin merkkien kanssa, mutta ainakin omalla kohdallani ko. ystävyyssuhteet ovat olleet omalla tavallaan hyvin ainutlaatuisia  Wink

Minulle on vasta nyt aikuisiällä alkanut tulla veskari tuttavuuksia.
Parissa koulutuksessa saimme huomata, että koko kurssin kaikki veskarit oli "intuitiivisesti" menneet istumaan vierekkäin..  Grin
Sitä siinä ihmettelimme, kolme erilaista ja eri-ikäistä ihmistä.<-yrittäjä koulutuksessa.

Hauska yhteensattuma, vai...? Mene ja tiedä!

Synttärionnea minunkin puolestani alkavalle veskari-kaudelle smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #32 : 17.01.2007 23:05:28 »

Hauska yhteensattuma, vai...? Mene ja tiedä!

Aika veskarimainen vastaus...  :Smiley
 Grin
tallennettu
mopomies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #33 : 18.01.2007 23:01:48 »

Jep ! Minäkään en viihdy sukujuhlissa tai muissa muodollisuuksia vaativissa pippaloissa.Ja työskentelen mieluusti yksin jos se vain on mahdollista. Mutta...toisaalta joskus viihdyn mainiosti suurissa väkijoukoissa.
Hih,onkohan tuokin tätä veskarin arvaamattomuutta,tehdään sitä mistä tykätään kulloinkin !
Mutta ainakaan ryhmässä työskentely ei ole mun lajini. Ehkäpä mielipiteeni ovat "vahvahkoja" muille...  Grin

Olen siis  aurinko vesimies ja  askendentti kaksoset !
Mahtaakohan tuo olla tyypillistä vain kaksosnousuisille veskareille ?
Kun yleensähän vesimiehiä pidetään sosiaalisina,joukon keskipisteeseen hakeutuvina.
Onkohan jonkin muun nousumerkin omaavilla vesimiehillä erilaisia tuntemuksia ?
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #34 : 18.01.2007 23:17:02 »

Minä kyllä viihdyn suurissa joukoissa, myös ryhmätyöskentely on "lajini", tosin en viihdy missään teennäisissä ja tehdyissä tilaisuuksissa ja minusta on kuvottavia kaikki teennäiset "seuraleikit" ja tehdyt hauskanpidot. Kultaisen käytöskirjan säännökset, protokollat yms on ihan naurettavia ... Nautin suoruudesta.
Viihdyn myös yksin ja tarvitsen yksin oloa ja mieluusti myös lisäksi työskentelen yksin osan ajasta. Minuahan sanottiin jo ekalla luokalla koulussa, koulumme "professoriksi"  Grin

Kaipa tuo "tekemällä tehty" on vain se mikä kaikessa tökkii... muuten siis kaikki menee..
Ja minähän olen  askendentti jousimies
tallennettu
mopomies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #35 : 20.01.2007 18:59:18 »


Samaa sanoisin kuin *inanna*.Mitkään tekemällä tehdyt protokollat ja säännökset eivät ole lainkaan kivoja.Vältän niitä aina kuin mahdollista. Kyllä niitä ainakin uudistaa pitäisi...vesimiesmäisesti !  Grin  Cheesy

Heh,vesimiesten kausi alkaa tänään !
Vuosi tulee taas maanantaina 22.1 täyteen.*Inannalla tais olla sama päivä mutta eri Asc.  Smiley
Onnea siis *Inanna* !

Mutta vaikka vuosia tulee niin tutkiminen ja kokeilunhalu ei tunnu laantuvan.Mahtaako tuo milloinkaan...  Alkaa olla jo harraste luettelossa pituutta.
Tässä iässä pitäis kai kuunnella humppa ja iskelmä musiikkia mutta kun ei niin ei. Rokkia kuunnellaan ja Aksaa luetaan. !  Grin

Mutta toisaalta...Pitää tehdä niinkuin hyvä tulee eikä niinkuin muut sanoo ! Yeah !
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #36 : 21.01.2007 13:36:25 »

Mäkin olen kyllä vakuuttunut siitä, että näin on  Wink Se on varmaan vähän niinkuin joulupukkikin. Uskokoon ken haluaa - mutta aattona on kivintä niillä, jotka ainakin salaa sydämessään  pikkuriikkisen uskovat  Grin

tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #37 : 21.01.2007 19:27:58 »

Mulla ainakin  askendentti kaksoset:n puheripulia ja sosiaalisuutta rauhoittelee  merkurius kauris aspect_opp saturnus  rapu. Ja varmaan 3. huoneen kärjelläkin  rapu on sormensa pelissä  Wink ... Jännä juttu, että nimenomaan meistä kaksos-nousuisista veskareista löytyy se vetäytyvämpi puoli, vaikka voisi kuvitella juuri päinvastoin?!

Mopomiehelle, Inannalle ja muille lähipäivinä synttäreitään viettäville: ONNEA!!
(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/001.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/016.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/015.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/015.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/006.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/002.gif)

(Muoks, muoks: Jostain syystä mun onnittelujunani jumpittelee, joten lisäsin vielä "manuaali-onnittelut" varmuuden vuoksi  Wink)

Omat kemut onkin vasta helmikuussa. Pitäisi varmaan alkaa virittäytyä tunnelmaan ja kaivaa ne (pahamaineiset) iskelmälevyt esiin... Löytyypi kyllä  Grin
« Viimeksi muokattu: 22.01.2007 23:33:48 kirjoittanut Minerva76 » tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
mopomies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #38 : 22.01.2007 22:57:02 »


Kiitos!   smitten Mjaa...mieli pysyy nuorena vaik muuten tuleekin kokemusta elämisestä.

Mmmm...ehkä mun sosiaalisuutta ja esillä oloa rauhoittelee MC Kauriissa ja Saturnus Kaloissa mutta muuten kommunikointi sujuu tyypillisen veskarin tapaan.Sosiaalisuutta löytyy mutta ei esillä oloa.

Kyllähän suuri vesimies painotus syntymäkartalla antaa paljon
mahdollisuuksia mutta paljon se töitäkin teettää ja opetuksia antaa.Vaan opin sauna autuas aina !  :Smiley

Inkivääri,kyllä Tulihevosen vaikutus on myös nähtävissä !
Oikeastaan tuntuu joskus että se pitää melkeinpä paremmin paikkansa kuin tämä normaali vesimiestulkinta.Ainakin minulla...
(Täytyy olla tietty määrä vapautta ja haasteita,levoton luonne ja ikävystymisherkkyyttä,uuden etsimistä ja kokeilua,jne.)
Aitojenkin yli hypitään...  Grin
Mahtaneeko muilla tulihevosilla olla vastaavanlaisia tuntemuksia ?Kun en tunne lähipiiristä ketään vesimies/tulihevonen yhdistelmää.
Mutta kyllä minusta vesimiehet ja hevoset ovat tulkinnallisesti aika lähellä toisiaan.

Rokki ja poppi soikoon ! Jamppa ja Kake piiloon !  Grin  Wink
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #39 : 23.01.2007 20:04:45 »

Jostain luin, että itämaisen astrologian hevonen vastaisi länsimaisen astrologian kaksosia, eli sitä meikäläisten aksendenttia  Wink Hevonenhan on mullakin itämaisessa astrologiassa "elämänkumppani" (seköhän se termi oli...?), joka käsittääkseni vastaa länsimaista aksendenttia - tai ainakin värittää luonnetta varsinaisen merkin rinnalla. Tuo varsinainen onkin sitten tuli-lohikäärme. Säkenöivä diiva = minä  Cheesy Cheesy Cheesy

Mulle tuo sosiaalisuus on hiukan kaksipiippuinen juttu. Toisaalta mä rakastan ajatusten vaihtoa ja syvällisiä keskusteluja ihmisten kanssa. Esimerkiksi tunteiden  käsittely onnistuu parhaiten juuri puhumalla niistä ( kuu kaksoset... Wink). Mutta viihdyn nimenomaan pienessä porukassa ja läheisten ihmisten kanssa. Sellaiset isommat tapaamiset, jossa keskustelu liikkuu small talk -hengessä pinnallisemmalla tasolla, eivät ole mun juttuni. Mussa on kyllä se kaksosmainen kameleontti-puoli, joka selviytyy tilanteesta kuin tilanteesta ja rupattelee hymyssä suin niitä näitä... mutta se, mitä yritän sanoa, on, että mä en erityisemmin pidä siitä. Eli se vetäytyminen on siis nimenomaan sisäinen tunne, kolikon toinen puoli, todellisuus.

Veskaristahan on loppujen lopuksi liikkeellä monenlaista tietoa... Toisaalta korostetaan ihmissuhteiden merkitystä, toisaalta taas sivussa olemista ja tarkkailemista. Noiden yhdistelmästä löydän silti kyllä itseni! Ja riippuu tietenkin tilanteesta. Veskarihan on vähän niinkuin vuorovesi - yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista, ja kaikkea yhtä sujuvasti  Smiley

aurinko kaksoset miehillä ( olen saanut kunnian tuntea heitä useita) onkin jo melkoiset kyvyt puhua naiset pökerryksiin, tosin eivät vesimies naikkosia. coolsmiley

Veskarit eivät taida olla kovin pökerryksiin puhuttavaa sorttia... Grin
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #40 : 24.01.2007 20:50:45 »

Sofie, tuo kuu skorpioni yhdistettynä ilmamerkki-painotteiseen karttaan on muuten mielenkiintoinen  Smiley  Harva varmaan ensinäkemältä arvaa, miten syvällisen ja voimakkaan tunne- ja vaistomaailman veskari-vaa'an ulkoinen kepeys kätkee sisälleen...? Mun mielestäni aika HIENO yhdistelmä!  skorpioni syventää näkökulmaa ja tuo sellaista sisäistä, tunneperäistä ymmärrystä  vesimies:n älyllisyyteen. Antaa varmaankin myös kestävyyttä tutkia asioita perus-veskarin pintaraapaisua syvällisemmin?!  Kuun sijainti skorpparissa voisi olla myös raskas asetelma, mutta eikös se ilma-vaikutteisuus kevennä kummasti...? Omasta kokemuksestani olen ainakin huomannut, että vaikka välillä vajoankin syvälle tunnesyövereihin ja itsesääliin ( rapu), lopulta se järki-kulta ( vesimies) vie aina voiton  Grin

 askendentti kuu kaksoset pidetään kai yleisesti ottaen aika pinnallisena, mitä en missään nimessä allekirjoita. Mutta, mutta... Mulla onkin sekä  kuu että  mars 12. huoneen puolella (joka muutenkin on korostunein huone). Sieltä löytyy varmastikin sitä syvällisyyttä... Ja sitten tosiaan tuosta MC-IC -akselista ( kauris- rapu).

Vaikea kyllä kuvitella, että tällainen puoli-skeptinen veskari-neito tulisi ympäripuhutuksi. Yleensähän sitä saattaa heittäytyä mukaan keskusteluun, mutta samalla tarkkailla ikäänkuin sivusta ja pilke silmäkulmassa huomata niitäkin asioita, joita ei sanota. Mulla ainakin on ollut paha tapa kääntää iskuyritykset ystävällismieliseksi rupatteluksi, jonka jälkeen sitä huomaakin pohtivansa (sinänsä ehkä ihan mielenkiintoisen!) miehen kanssa ihmisen varhaisten kokemusten vaikutusta psyyken kehitykseen tms.  Cheesy  Ehkä juuri tästä syystä mun parisuhteeni ovat aina poikineet ystävyydestä, eikä mistään elämää vavahduttaneesta tunnemyrskystä!! Aikast veskarimaista varmaan sekin, sillä ainakin ex-mieheni ( vesimies) oli samanlainen  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #41 : 24.01.2007 21:00:51 »

Olipas hauskaa lukea tekstejänne...  laugh
Lainaus
Vaikea kyllä kuvitella, että tällainen puoli-skeptinen veskari-neito tulisi ympäripuhutuksi. Yleensähän sitä saattaa heittäytyä mukaan keskusteluun, mutta samalla tarkkailla ikäänkuin sivusta ja pilke silmäkulmassa huomata niitäkin asioita, joita ei sanota. Mulla ainakin on ollut paha tapa kääntää iskuyritykset ystävällismieliseksi rupatteluksi, jonka jälkeen sitä huomaakin pohtivansa (sinänsä ehkä ihan mielenkiintoisen!) miehen kanssa ihmisen varhaisten kokemusten vaikutusta psyyken kehitykseen tms.

Kuulosti kovinkin tutulle..vaikka toisaalta onhan minulla myös tuon lisäksi taipumusta heittäytyä aina ajoittain täysillä tunteidenkin pauloihin ja vietäväksi...  kuu kalat ?

Minä joskus haavelin, että minulla olisi  kuu skorpioni , mutta nyttemin olen löytänyt kartaltani muissa merkeissä yms sellaisia vaikutteita, että koen tuon  kuu kalat ihan mukavasti pehmentävän persoonallisuuttani.
Itse "hengailen" tällä hetkellä  aurinko vaaka ja  kuu skorpioni kanssa ja meillä on jännästi tuo vetovoima juuri puhjennut jollain lailla "älyllisellä" tasolla... ei ehkä nyt noin kolkosti... hmm.. siis vetovoima on ollut syvää ja hyvin seksuaalistakin, mutta se jotenkin 'kierosti' pohjautuu syvälliseen kohtaamiseen ja älyllisiin keskusteluihin...  Cheesy
ööh, vaikeaa selittää..

tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #42 : 24.01.2007 21:31:55 »

Itse "hengailen" tällä hetkellä  aurinko vaaka ja  kuu skorpioni kanssa ja meillä on jännästi tuo vetovoima juuri puhjennut jollain lailla "älyllisellä" tasolla... ei ehkä nyt noin kolkosti... hmm.. siis vetovoima on ollut syvää ja hyvin seksuaalistakin, mutta se jotenkin 'kierosti' pohjautuu syvälliseen kohtaamiseen ja älyllisiin keskusteluihin...  Cheesy
ööh, vaikeaa selittää..

Mä luulen, että veskari veskaria ymmärtää...  Cheesy  Juuri tuollainen henkisen ja fyysisen liitto on se, jota mäkin parisuhteessa kaipaan! Ilman toista ei olisi toista - tai sanotaanko, että elämä olisi ainakin paljon tylsempää niin  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sofie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Itsepuolustuslajin harrastaja;P


Profiili
« Vastaus #43 : 25.01.2007 17:04:16 »

Minerva76

Millaista ’tarkkuusammuntaa’ sinulta, Minerva! coolsmiley *saa taas syyn poccuroida*  laugh
  vesimies nen analyyttisyytesi  rapu herkällä sormituntumalla ja  kaksoset lla ulosannilla, saat tehtyä osuvan kuvauksen minusta. Wink

 vaaka nousuisuus nimenomaan tekee ulkoisesta olemuksestani hauraan naisellisen, minkä harhaanjohtavuutta onkin urospuoleiset saaneet tuta. :Smiley  Aikani kuunneltua laidasta laitaan meneviä lurituksia  Huh, kysyä täräytän jotain aivan tilanteeseen kuulumatonta  kuu skorpioni lta saamallani kielen terävyydellä. Cool
Siinä leviää monen uroksen konseptit pitkin lattiaa. angel
Mutta annas, jos onkin uros, joka osaa keskustella rohkeasti tuoden esille mielipiteitään perusteluineen alkaa tämänkin  vesimies naikkonen höristään korviaan ja uros pääsee mikroskoopin alle tutkittavaksi. Cheesy

Siinäkin olet oikeassa, ettei  kuu skorpioni tarkkanäköisyyttä ole mikään helppo lahja kantaa, sillä sitä tulee nähdyksi ihmisistä asioita, joita he eivät missään tapauksessa haluaisi nähtävän  Huh (johon viittasit itselläsikin olevan taipumuksia)

Sain joskus ystävältäni kortin, jossa oli apina mikä raapi päätään ja siinä luki ”Mietinköhän minä joskus aivan liikaa!” – ja en voinut kun revetä täpöillä. 2funny



*Inanna*

Uskoisin myös, että  kuu kalat antaa sinulle ’heittäytymiskykyä’ tunteittesi vietäviksi. Wink
Tunsin erään uroksen, jolla oli tuo samainen  kuu asetelma ja hänellä oli kyky syvyyssukeltaa omista tunteistaan runoilemalla, millä hän naiset pauloitti. Shocked

Kuten Minerva sinulle jo vastasikin, minkä allekirjoitan, että älyn ja henkisyyden yhdistelmä on melkeinpä must-juttu ja jos siihen vielä liitetään loistava tilannekomiikka ja esille tuomasi vetovoima (eroottinen) – puhutaan jo minulle mieleisestä uroksesta. Tongue *lääh*
Heitä vaan tuntuu olevan vähissä, ollen joko varattuja tai aivan liian nuoria ( siis minulle). Sad

Olen muistaakseni tullut lukeneeksi, että  aurinko vesimies sopivana  aurinko merkkinä pidettäisiin juuri  aurinko vaaka miestä, joka ’hengailukumppaninasi’ onkin. Olettaisin, että hänen  kuu skorpioni ’miehistää’ muuten herkkää  vaaka miestä ja pitää tylsyyden etäällä. Wink
Ja eikun vaan herkuttelemaan, Inanna! coolsmiley *yllyttää*

crazy2 Sofie
« Viimeksi muokattu: 25.01.2007 17:22:59 kirjoittanut Sofie » tallennettu

"Olenko olemassa ajattelussani – vai onko ajatteluni olemassaoloani?"
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #44 : 25.01.2007 17:42:02 »

*Inanna*

Uskoisin myös, että  kuu kalat antaa sinulle ’heittäytymiskykyä’ tunteittesi vietäviksi. Wink
Tunsin erään uroksen, jolla oli tuo samainen  kuu asetelma ja hänellä oli kyky syvyyssukeltaa omista tunteistaan runoilemalla, millä hän naiset pauloitti. Shocked

Kuten Minerva sinulle jo vastasikin, minkä allekirjoitan, että älyn ja henkisyyden yhdistelmä on melkeinpä must-juttu ja jos siihen vielä liitetään loistava tilannekomiikka ja esille tuomasi vetovoima (eroottinen) – puhutaan jo minulle mieleisestä uroksesta. Tongue *lääh*
Heitä vaan tuntuu olevan vähissä, ollen joko varattuja tai aivan liian nuoria ( siis minulle). Sad

Olen muistaakseni tullut lukeneeksi, että  aurinko vesimies sopivana  aurinko merkkinä pidettäisiin juuri  aurinko vaaka miestä, joka ’hengailukumppaninasi’ onkin. Olettaisin, että hänen  kuu skorpioni ’miehistää’ muuten herkkää  vaaka miestä ja pitää tylsyyden etäällä. Wink
Ja eikun vaan herkuttelemaan, Inanna! coolsmiley *yllyttää*

crazy2 Sofie

 Grin Kiitos Sofie!  Smiley Nam, tuon lihavoidun tekstin minäkin kyllä allekirjoitan  Kiss
Jos nyt oikein muistan, niin tällä miehellä on  askendentti kauriskauris on minulle toisaalta jäänyt hiukan oudoksi merkiksi, mitä sitten olen tuolla sideeristä kaurista lueskellut, kun sellainen itselle kohdilleen osuu... ja ihan osuvaa, sekin teksti on ollut.
Mutta tosiaan tuo miehen tietynlainen herkkyys on jopa yllättänyt... jopa jossain kohdin niin, että olen itseni tuntenut vähän "rujoksi" hänen rinnallaan... Shocked
Mutta kyllä hänestä löytyy sitä miehisyyttä kovatikkin..  Kiss

*huoh* onpas ollut tässä mukavaa lueskella veskareitten juttuja... tässä topicissa on niin ihunan veskarimainen fiilis...  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: