Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vesimies  (Luettu 25829 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #15 : 04.12.2005 11:05:07 »

Lainaus
Ja sitten neitsyet... Ukkoni on neitsyt

Justiinsa sama vika meikäläisellä.
Yhdessä mekin möllötetty jo 6 vuotta ja väliin kyllä ihmettelen, miten kummassa moisen pilkunviilaajan kanssa olenkin joutunut yksiin.
Nousurapu tekee hänestä vielä melkoisen tapauksen (näin veskarin erikoisesta näkökulmasta, joskus tunnen olevani häkkilintu).
Mutta kyllä sitä vaan rakkautta on piisannut.
Ja toisaalta, onhan se hyvä, että se vähän katsoo tällaisen hajamielisen viillettäjän perään. crazy2
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #16 : 04.12.2005 12:59:43 »

Lainaus
Ja sitten neitsyet... Ukkoni on neitsyt

Justiinsa sama vika meikäläisellä.
Yhdessä mekin möllötetty jo 6 vuotta ja väliin kyllä ihmettelen, miten kummassa moisen pilkunviilaajan kanssa olenkin joutunut yksiin.
...Ja toisaalta, onhan se hyvä, että se vähän katsoo tällaisen hajamielisen viillettäjän perään.

Heips, en malttanut olla sivussa näin nousuneitsyenä, jolla ei juurikaan ole mitään vesimiehistä ominaisuutta. Kuulostaa siltä, että neitseet hakeutuvat juuri sellaisten ihmisten liki, joilla on kepeämpi ja  joustavampi elämäntapa.

Lähipiirissäni on monta neitsyttä, jotka ovat valinneet sinkkuelämän, mutta sitten ne, jotka ovat parisuhteessa, ovat valinneet kumppanikseen vesimiehiä tai jouskareita - olisiko astetta enemmän nostetta ja liitäjille maadoitusta puolestaan  Wink
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #17 : 04.12.2005 13:24:14 »

Hei Elektra!!

Lainaus
olisiko astetta enemmän nostetta ja liitäjille maadoitusta puolestaan 


Tuo on tosi kuin vesi, olen monesti ajatellut, että mihinkähän armas kullannuppuni olisi joutunutkaan, jos en olis vähän keventämässä tilannetta ja puhumassa "järkeä" , kun on joku millivirtasen esiintulo huipussaan ja kun hän ihmetteelee miksi koko muu maailma ei tee juuri niin kuin hän....

Ja toisaalta, meikäläinenkin joutuu pitämään vaatekaapin ojennuksessa (se oli ihmeen vaikeata ennen neitsyeni tapaamista).
Ja neitsytkultani ansiota on hyvin pitkälle säännölliset ruoka-ajat ja sen sellaiset...Että puolin ja toisin olemme saaneet toisiltamme. smitten
tallennettu
Jansku70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #18 : 04.12.2005 14:49:56 »

Täällä yksi vesimies lisää. Ja samasta paketissa löytyy myös nousuoinas  Cheesy Kyllä kuulosti nuo veskarijutut minustakin tutuilta. Ajatuksenjuoksu on aina välillä niin nopeaa, ettei puhe ehdi millään mukaan. Armas isoveljeni (vaaka) on ainut joka on uskaltautunut huomauttamaan minulle puuttuvista lauseista puheessani: luulen sanoneeni jonkun lauseen/asian, koska olen ajatellut sitä, mutta kummasti puheeni onkin pompannut lauseen tai parin yli  uglystupid2 Tai ehkä kukaan muu ei ole moista asiaa edes huomannut valtavasta puhetulvastani... tai ehkä puheeni on aina jossakin määrin omituista, että ystäväni luulevat sen kuuluvan asiaan ettei juttu ole aivan johdonmukaista. Mutta minä ihan oikeasti aina luulen sanoneeni kaiken mitä ajattelen... Onko muilla samoja ongelmia?

Mulla on paljon veskariystäviä ja täytyy myöntää, että heidän kanssaan on tosi helppo olla kaikin puolin. Voi puhua tai olla hiljaa. Enkä muista, että yhdenkään veskarin kanssa olisi koskaan tullut mitään väärin ymmärtämis juttuja. Ystävistäni löytyy myös monta kalaa ja härkää. Varsinkin härkä ystävieni kanssa on saanut monesti selvitellä puheitaan, kun on puolin ja toisin ymmärretty väärin, mitä toinen puheillaan on tarkoittanut. Mutta aina on yhteisymmärrys lopulta löytynyt.

Minulla on myös Venus vesimiehessä ja se taitaa tuottaa lähinnä ongelmia puolisolleni  Wink Oman tilan tarve on kyllä melkoinen.... Myös Ceres, Pallas ja Juno ovat veskarissa, mutta niiden merkityksestä en sitten tiedä mitään.
tallennettu
Velvet-76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #19 : 25.01.2006 19:48:17 »

Heips, vesimies (nouseva neitsyt) se täälläkin!!! Cheesy
Tuttuja juttuja kaikilta vesimiehiltä. Tosin en ole ikinä pitänyt itseäni tyypillisenä vesimiehenä, mutta taitaa se niin olla, että ei sitä pakoonkaan pääse mitä on...!!!? Kun vuosien jälkeenkin näemme vanhan vesimies-ystäväni kanssa ilman suurempia yhteydenpitoja välillä, juttu luistaa kuin rasvattu ja vuodet välistä on kaikonneet!!! Näin on jo 15 vuoden ajan mennyt ja olemme nähneet about 6 kertaa siinä ajassa. Ja sit suuri osa ystävistäni on kaksosia-->että niiden kanssa juttu luistaa!!!
Nyt "vanhemmiten" toi nouseva neitsyt on raivannut tietään "ulos"...saas nähdä mitä se vielä keksii... WinkAi niin...mullakin tuppaa oleen just toi ongelma, että luulen puhuvani ajatukseni julki, vaikka niin en oo tehny. Usein miehenikin muistuttaa, että en pysty lukeen sun ajatuksiasi...kerro nyt kaikki ja suomeks!!! Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.01.2006 19:57:14 kirjoittanut Velvet-76 » tallennettu

Nouseva Neitsyt
Aurinko Vesimiehessä
Kuu Ravussa.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #20 : 26.01.2006 08:16:53 »

Aivan sama homma täällä Cheesy Olen jo haaveillut tulevaisuuden valmiiks...taivaissa lentelen koska olen rakastunut. Ja siihen viel haaveilu niin taidan leijua kaukana maasta.
Itse tunnen pari vesimiestä, ja olen kyllä huomannut että välillä ollaan hiljaa ja välillä jutellaan ja välillä ei nähdä pitkään aikaan mutta siitä emme ole välittäneet.
Itse tuun toimeen neitsyitten kanssa mahtavasti, itselläni nouseva merkki on neitsyt... yksi parhaimmista ystävistä on leijona ja hänen kanssa tulen niin mainiosti toimeen että huoh! Cheesy Meilläkin on välillä aikoja, että emme näe pitkään aikaan, mutta kun näemme, juttua riittää Smiley
Eli ehkäpä toi tilasto pitää paikkansa Shocked
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #21 : 26.01.2006 09:48:47 »

Jansku70, kirjoitit kyllä aivan oivallisesti tuon kohdan jossa ajatus juoksee niin nopeaa ettei puhe ehdi mukaan...  Täytyy kyllä allekirjoittaa tuo täysin! Huomaan monesti, että vaikka pitäisi käsitellä jotain tiettyä aihetta niin olen jo samassa lauseessa pompannut uuteen aiheeseen, ja muilla ei ajatus tule niin nopeasti perässä vaan keskuteluun tulee tauko.

Minullahan on Veskari tosi vahva kartallani (Merkurius, Venus ja MC) ja näkyy ehkä parhaiten juuri puheessa, suvaitsevaisuudessa (en tuomitse vähemmistöjä) ja pukeutumistyylissä. Vesimies-Venus 10:ssä tuo minulle vähän erikoisen tyylin, eli kaurismaisille jakkupuvuille sanon ei kiitos, se on räväkkyyttä peliin...   Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mafis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #22 : 29.01.2006 21:32:50 »

Moi! Mä Olen tupla leijona eli aur.leijona ja nous. leijona ja mun ymärillä on vesimiehiä paljon.  Smiley Mun tytär 7v on vesimies ja tutustun helposti vesimiehiin. Lapsuudesta asti on ollut ystäviä, jotka on vesimiehiä. Mä ymmärrän hyvin niitä. Ovat yhtä vauhdikkaita kuin mä ja innostuvat matkoista ja muista asiosta minun kanssani. Vauhtia piisaa heidän kanssa.  Grin te vesimiehet olette hauskoja. Saatte minut aina piristymään:Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #23 : 29.01.2006 22:17:46 »

Kiss Kiss Kiss
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #24 : 15.01.2007 17:42:10 »

Löysin tällaisen luonnekuvauksen vesimiehestä;


    Vesimies 20.tammikuuta-18. helmikuuta

    Vesimies on eläinradan yhdestoista merkki, jota usein nimitetään
    "totuudenetsijäksi". Vesimies on maskuliininen, kiinteä, positiivinen merkki,
    kolmas ilmamerkeistä. Hallitseva planeettasi on kekseliäisyyden planeetta uranus
    ja horoskooppisymbolisi esittää vedenkantajaa.
    On lähes mahdotonta kuvailla merkkiäsi aivan täsmällisesti, sillä vesimies on
    epäilyksettä arvaamattomimpia ja epäsovinnaisimpia kaikista eläinradan
    merkeistä. Inhoat kaikenlaista lokerointia! Sinun kuvailemiseesi tavallisesti
    käytettyjadjektiiveja- arvaamattoman ja epäsovinnaisen lisäksi- ovat kuitenkin
    omaperäinen, itsenäinen, idealistinen, epäitsekäs, ainutlaatuinen, älyllinen,
    toisinajatteleva, ehdoton, rehellinen, uudistumismielinen, edistyksellinen,
    erittäin intuitiivinen, lahjakas, usein hyvin tieteellinen, erittäin
    hyväntahtoinen ja ihmisystävällinen.
    Nämä kaikki ovat varsin myönteisiä ominaisuuksia, mutta kielteiseltä puoleltasi
    voit olla melkoinen hirviö, kun sinun odotetaan olevan herttainen ja valoisa,
    vaikka oletkin joskus suurenmoinen, kun toiset pelkäävät pahinta. Voit myös olla
    omalaatuinen , täydellinen kapinallinen- aiheellisesti tai aiheettomasti-, aivan
    liian viileä, etäinen ja ulkopuolinen, oikullinen, epäjohdonmukainen,
    hajamielinen, tasapainoton, liian idealistinen ja jyrkän ehdoton mielipiteissäsi
    ja toisinaan aivan liian piittaamaton. Joudut joskus näkemystesi, ja toimintasi
    takia tarpeettomiin ikävyyksiin. Se, että haluat parantaa ympäröivää maailmaa,
    kuulostaa teoriassa suurenmoiselta ja se onkin totisesti tarpeen! Usein sinun
    olisi kuitenkin syytä tutkia vähän tarkemmin menettelytapojasi tunkeutumalla
    syvälle sisimpääsi.

    Toisinaan sinun on myönnettävä, että todella vaikutat etäiseltä ja
    ulkopuoliselta, mutta tämä voi olla saturnuksen myönteistä vaikutusta, sillä se
    hillitsee kapinallisia ja joskus vallankumouksellisiakin luonteenpiirteitäsi,
    jotka voivat johtaa sinut hankaluuksiin. Onko oikeastaan lainkaan yllättävää
    että James Dean
    oli vesimies; kapinallinen, jolla on yhtä paljon ihailijoita nykyään kuin
    eläessään?
    Meillä kaikilla on ulkoinen ja sisäinen persoonallisuus. kun opit hyödyntämään
    mahdollisimman hyvin persoonallisuuttasi, joka voi joskus olla monimutkainen ja
    sopeutumaton, mutta ehdottoman jännittävä!
    Vesimies on eläinradan totuudenetsijä ja ihmisystävä ja sinä todella välität
    maailman kärsivistä ihmisjoukoista. Toisinaan et kuitenkaan suo riittävästi
    huomiota lähiomaisille ja parhaille ystävillesi. Usein pienet yksityiskohdat ja
    lähimmät asiat jäävät sinulta huomaamatta.
    Sinun tulee jotenkin saada tasapainotetuksi velvollisuudentuntosi maailmaa
    kohtaan ja velvollisuudentuntoasi itseäsi kohtaan! Vesimiehen sydämessä sykkii
    aivan yhtä paljon lämpöä ja hellyyttä kuin kenen tahansa muun.
    Sinun värejäsi ovat sähkönsininen, joka yhdistetään usein vesimieheen, mutta
    myös violetti, indigonsininen ja taivaansininen voivat olla värejäsi. Sinisen
    otaksutaan edistävän hermojen paranemista ja rentoutumista ja kohottavan
    tietoisuuden hengen valtakuntaan.

    Ihmissuhteet
    Suhde vesimiehen kanssa ei aina ole maailman helpoin ihmissuhde, koska olet niin
    arvaamaton ihminen. Tiedät kuitenkin oikein hyvin, että asia on aivan
    yksinkertainen. Kaikki johtuu siitä, että sinun on niin vaikeaa avautua
    riittävästi ja luottaa toiseen ihmiseen niin paljon, että paljastaisit
    sisimpäsi. Sanat "minä rakastan sinua" tuntuvat joskus maailman vaikeimmin
    lausuttavilta sanoilta.
    Kuinka selviydyt eroista ja menetyksistä?
    Itsenäinen, vapauttava rakastava vesimies- sinun ei pitäisi olla kovin vaikeaa
    selviytyä elämästä eron tai menetyksen jälkeen , kun surusi on alkanut väistyä.
    Pulma on siinä, että koska olet todennäköisesti pitänyt syvimmät tunteet
    sisälläsi niin suuren osan elämästäsi, voit kokea erityisen pahoja vaikeuksia,
    kun saat kovan iskun, etenkin jos se on yllättävä.
    Kun opit avautumaan enemmän kommunikoimalla sisäisem minäsi kanssa, sinun on
    paljon helpompaa purkautua ja itkeä kun itkettää sen sijaan, että pitäisit
    kaiken sisälläsi-
    mikä on harvoin hyväksi kenellekään.
    Kun olet saanut ilmaistuksi luonnollisen surusi , sinun on paljon helpompaa
    jatkaa elämää ja hyväksyä ettei edes vesimies voi aina muuttaa maailman
    tapahtumia. silloin sinun on myös helpompaa auttaa toisiakin selviytymään
    metetyksistään!!

http://koti.phnet.fi/passat/Vesimies.htm

tallennettu
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #25 : 15.01.2007 23:03:26 »

Hei

Innostuin tästä ketjusta mutta se olikin jo aika vanha.Taitaa tämä tammikuun alkava loppupuolisko aktivoida meidät veskarit taas tänäkin vuonna.

Tuntuu kuin olisi löytänyt kadonneet ystävät. Mulla on myös veskarilapsi ja veskari-isä. Siis outoa porukkaa jo kolmessa polvessa.

Veskari talk on ihan oma lukunsa. Ärsyttävää kun muut jankkaa jotain vanhaa juttua eivätkä millään tajua että puhun jo jostain ihan muusta ja ajattelen kolmatta asiaa.

T. Rautis
tallennettu
mopomies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #26 : 16.01.2007 00:03:26 »


Heh hee...  Grin
Miekin huomasin tämän ketjun vasta nyt ja sehän olikin vuoden takainen mutta taas varmaan ajankohtainen !

Kaikkihan nuo aikaisemmin mainitut pitää paikkaansa.

Veskari puhuu nyt mutta mieli on jo kaukana muissa asioissa ja saattaa jopa puhua niistäkin.
Siitä varmaan johtuu että muut pitävät "veskarikieltä" omituisena. buck2
Ja kyllä minäkin puhun joskus siten "oikoteitä" käyttäen että muilla on vaikea saada selvää mitä tarkoitin.Ja itselle asia on päivänselvä.

No,itse olen kyllä moninkertainen vesimies mutta en mä itseäni outona pidä !  2funny
Tosin muut taitavat enemmän ihmeissään,joku sanoikin kerran että ei sinusta kyllä ota selvää että oletko lintu vai kala...
Ja vaimokin kyllä sanoo että ei minusta mitään selvää saa...joka päivä eri ukko.
Tosin hän kyllä joissakin asioissa on (ainakin minusta) vesimiesmäisempi kuin minä vaikka onkin kauris.
Mutta niin vain on yhdessä pysytty vaikka kyllä kovaa vääntöä asioista silloin tällöin on.
Noin merkillisesti meidän ei pitäis sopia toisillemme ollenkaan mutta hyvin pärjätään !Ja toinen täydentää hyvin toista !Ajatellaan jopa usein samaa asiaa yhtäaikaa...  Grin
Eli ei kannata tuijottaa vain merkkien yhteensopivuuteen vaan kyllä muutkin asiat vaikuttavat.Ja kyllähän merkkien sisälläkin vaikutukset riippuvat siitä mikä on nousumerkki,aspektit,huonepainotus,...,jne.

Kavereissa on muutamia vesimiehiä ja kyllä heissäkin huomaa selvää kapinallisuutta,oman tien kulkemista,itsepäisyyttä,ehdottomuutta.Mutta myös epäitsekkyyttä,uudistusmielisyyttä,vapaamielisyyttä ja kaikille kaikkea hyvää-asennetta.
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 16.01.2007 23:27:36 »

Minulla on yksi ihana vesimies ystävä.  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 17.01.2007 15:36:19 »

mieheni on vesimies..ja pitää kyllä aikas hyvin paikkansa tuo inannan kirjoitus veskarista...mutta kaikesta huolimatta veskarit on niin lutusia  smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #29 : 17.01.2007 21:56:58 »

Huomenia kaikille Smiley

Entäs, kun on  aurinko, venus, jupiter, merkurius vesimiehessä(5. huoneessa järjestyksessä auringosta vastapäivään), saturnus vesimiehessä (4.huoneessa) + kuunsolmu akselilla vesimies- kuunsolmu leijonassa (11. huoneessa)

Ollaankos sitä ihan idiot2

Ihan saa suoraan vastailla, koetan kestää Cry

crazy2 Sofie

Tuollaisella veskari-varauksella kaikki on mahdollista, lehmät lentää ja kuu on juustoa  Cheesy ... Siis ihan aito, oppikirjan mukainen  vesimies! Kuten mopomieskin. Mähän olen tällaisena  kaksoset kauris-vaikutteisena veskarina vähän kateellinen teille  Wink Vaikka kyllähän mäkin itseni astrologia-opusten kuvauksista tunnistan. Hauskin kommentti mun mielestäni on ollut se, että vesimies on yhdistelmä Albert Schweitzeria ja Mikki Hiirtä... Ai miten niin? Sitä sopiikin miettiä!

Mäkin allekirjoitan myös tuon jännän veskareitten välisen yhteyden, josta ketjun alussa puhuttiin. Tiedän kyllä jokusen  vesimies, joiden kanssa ei ole synkannut, mutta toisaalta taas monta  vesimies, jotka ovat heti tuntuneet sukulaissieluilta. Harmi vain, että elämän tuulet yleensä kuljettavat meidät oman elämämme sankarit ja taivaanrannan maalarit mukanaan... Tällä hetkellä ystäväpiirissä ei ole yhtään veskaria. Missing Aquarius-Talk...

Inkivääri, täällä toinenkin  aurinko vesimiesaskendentti kaksoset, joka arvostaa yksinäisyyttä ja läheisiä ihmissuhteita, eikä juurikaan viihdy kemuissa, baarissa tai ylipäänsä ihmisvilinässä. Siis meidänhän pitäisi olla puheliaita seuran keskipisteitä  Grin ... Mutta veskarihan harvemmin on sellainen, mitä pitäisi olla. Ihan vasta viime aikoina olen oppinut arvostamaan vetäytyvyyttäni ja sanomaan tarvittaessa "ei" saadakseni omaa aikaa. Ennen se tuntui kauhean itsekkäältä. Jokainen kuitenkin tavallaan - ja sehän juuri on se rikkaus!

...mutta kaikesta huolimatta veskarit on niin lutusia  smitten smitten smitten smitten

Hih... smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: