Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onnekkaimmat suhdeaspektit  (Luettu 9296 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 31.01.2007 16:27:46 »

Jos tämä on jo puhuttu, voitte kertoa missä, mutta kysyisin; mitä te oikein painotatte näissä jutuissa, kun itse voisin sanoa että jotain perää on esim Starmatchin numerotulkinnoissa, sitten taas astrodienst ja astrocenter/astrology.com tulkitsevat omalla tavallaan. Kun niin monen kanssa/maailma voi tulla suotuisia aspekteja, niin mitä ne ovat? Mikä on tärkeä aspekti, siis että joku ihminen on tärkeä? > tulee rakkaussuhde, ollaan yhdessä, erotaan tms - no tätä voi ajatella keston tai vaikuttavuuden kannalta.

Esimerkiksi, yhteiskartalla Juno vitosessa tai seiskassa?   juno

Tai Aurinko ykkösessä, kun se on dienstin mukaan "erityisen tärkeä suhde"?   aurinko

Vai sopivat kuumerkit oikeassa aspektissa toisiinsa? Vai elämäntavoitteet? Life plan? Ikä, syntymävuosi eivät ainakaan minusta ole aivan tarkkaan määriteltyjä.   kuu

Rupesin tässä vaan miettimään vertailtuani 3-4 miehen ja omaa karttaa keskenään, että kuka heistä nyt sitten loppujen lopuksi olisi tärkeä. Tai miksi koin heidät tärkeäksi/ kemioita jossain mielessä.

Pluton ja Jupparin hyvät aspektit Venukseen?   venus

Vai esimerkiksi toisen Aurinko tai Kuu kolmiossa/konjuktiossa toisen vastaaviin? Uranuksen, Pluton, Nepparin kolmiot tai konjunktiot askendenttiin?  uranus pluto neptunus askendentti

Chironit keskenään?   chiron

Jotain planeettoja noususolmulla? true node  Ceres, Lilith?  ceres Vertexit?   vertex Vesta? 

Moon Conjunct Venus eikö tuo ole väkisin aika hyvä? Ja tuo erittäin hyvä? Venus Sextile Venus? Jupiter Sextile Jupiter?  Pluto Trine Mars? Voiko olla liikaa sekstiiliä ja konjunktiota kuten jostain luin, että jotkut oli liian samankaltaisia eikä annettu suhteeseen mitään uutta,  siksi kyllästyttiin? Jupiter Trine Venus? Moon Conjunct Moon? Tuli mieleen kun erään kanssa olis bisnekset tosiaan tavallaan toimineet, vaikka olihan se hieman haihattelija, silloin oli starmatchissa 10.9/11 lukemat. Ja kun ei toiminut.. ei olleet luvutkaan hyvät.. oletteko tsekanneet..
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 13:30:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #1 : 31.01.2007 18:52:58 »

minulle tärkeintä on varmaankin että KUUT ovat hyvin aspektoituneet keskenään...silloin tuntuu aina hyvältä olla toisen lähellä kaikilla tasoilla  smitten   kuu

ja minulle myös tärkeää että miehen mars on hyvin aspektoitunut minun marsiini/kuuhuni ja/tai venukseen.   mars

voi olla että minun tapauksessani kuu ja mars ovat tärkeimmät senkin takia että ne itselläni ovat eniten aspektoituneet planeetat ja keskenäänkin  Huh

kyllä minusta myös saturnuksella ja jupiterilla pitää molemmilla on myös jokin selkeä hyvä aspekti ...niin tuntuu jatkuvuutta ja syvempää merkitystäkin  Smiley

starmatchin mukaan minulla yhden tyypin kanssa tuli kaikista täydet "11" mutta suhde ei edes alkanut kun jo tuli ylitsepääsemättömiä erimielisyyksiä ...joten en noihin starmatchin arvioihin usko  Tongue
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.2007 01:15:11 »

HEh!

Minulla starmatch on siinä mielessä ollut oikeassa, että vaikein suhde sai aika heikot luvut ja lyhimpään loppunut suhde sai.. heikoimmat, sen sijaan helpoin ja harmonisin juttu paremmat luvut..

Vai kuut ja mars.. niin, on niin monia asioita.

Niin, mitäs muut? Jos ajatellaan että ketkä tuntevat ehdottomasti vetoa toisiinsa ja jos päästetään lähelle toisiaan, ovat toistensa kimpussa jne..siis hyvässä mielessä.. rakkaus, pariutuminen, tärkeä suhde..  !?  Wink Esim yllämainitsemani jutut?

Jousimies
Yllättäviä onnenpotkuja ja mielenkiintoisia kohtaamisia tapahtuu keskellä muuten niin tavalliselta vaikuttavaa päivää. Ole valmis heittäytymään seikkailuun ja tarttumaan hyvältä tuntuviin tilaisuuksiin.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 14:30:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 01.02.2007 14:19:39 »

Omissa suhteissa ollut mm:


Moon in the Third House (kolmessa suhteessa, tunteita paljon kommunikoinnin huoneessa)

Sun Conjunct Mercury     (kahdessa suhteessa)

Sun Conjunct Ascendant

Mercury Conjunct Ascendant


Sun Conjunct Venus  (helpoin suhde, rakkaus oli)
The conjunction of Sun and Venus in the composite chart is one of the strongest indications of a love relationship between two people, even in a friendship.

Sun Conjunct Neptune

Kappas, Vertex tosiaan meni huoneeseen 7 yhteiskartalla, avioliitto tai avoliitto, ja kasiin kun ei ajateltu yhteenmuuttoa. Juno mennyt huoneisiin 10, 3, 10. Chiron huoneissa 4, 5, 4.

Kaivelen esiin noita konjunktioita, kolmioita ja sekstiilejä.. varsinkin Venukseen ja Kuuhun..


Moon Conjunct  Sun

Uranus Trine  Moon

Venus Sextile  Jupiter

Pluto Trine  Moon

Venus Conjunct  Venus * Starmatch Solar Aspect    Weight = 7.6
The conjunction of the planet of love will often manifest as liking the same things, such as other people, art, music, movies, food, etc. There will be a strong love connection between the two of you, and you may become intoxicated with each other.


Mars Conjunct Mars

Jupiter Sextile Venus * Starmatch Solar Aspect    Weight = 6.0
Venus has a reputation as being the planet of love.

Jupiter Conjunct  Uranus

Mars Conjunct Venus

Venus Conjunct Pluto

Pluto Trine Venus

Uranus Trine Venus

Moon Sextile  Moon

Mars Conjunct Mars

Neptune Sextile Venus

Sun Sextile Moon

Ascendant Trine Moon

Moon Trine Uranus

Sun Trine Jupiter

Jupiter Conjunct Mars

Moon Sextile Moon

Venus Sextile Venus * Starmatch Solar Aspect    Weight = 5.9
This is a favorable aspect for marriage partners. There will be many mutual interests, inclinations, similar attitudes in love, friendship, social life, and the arts.

Jupiter Trine Venus

Venus Sextile Mars

Moon Conjunct Venus * Starmatch Solar Aspect    Weight = 5.3
When the feelings of one person are conjunct with the lovingness of the other, good harmony is bound to follow.


Kun taas tämäkin neliö piti paikkansa..Uranus Square Venus * Starmatch Solar Aspect    Weight = 2.4
This aspect can foster a feeling of indifference. (man) may feel irritated by(woman), and may find it hard to feel romantic. (woman) may feel unappreciated, and may sense that his or her sense of humor is lost on (man). You might feel perpetually out of synch with one another.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 15:54:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.2007 18:20:50 »

hihi, sinähän mainitset kaikki mahdolliset aspektit  Grin

minusta tosiaan KUU on tärkein vaikuttava siihen miten hyvältä toisen lähellä tuntuu olla, ja niin tuntuu että toinen ymmärtää vaistomaisesti ja selittelyjä ym. ei tarvita niin paljon...

ja sitten jos MARSit ovat vielä mukana, tuntuu että toisesta saa hyvin energiaa ja on samantyylinen toimintatapa ja seksuaalisuus... eli sitten tunteet ja seksuaalisuus yhdistyvät -minulle tämä on "se juttu" smitten
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 01.02.2007 18:30:51 »

Siis Kuu konjunktio Venus tai Kuu konjunktio Kuu merkinnee jotain. Marsin hyviä aspekteja on löytynyt. Feeling good..  Cool tarkoitan, minua kiinnostaa tämä että joku voi tuntua kiehtovalta, vaikkei hänkään olisi "se oikea" koska vielä muutaman "oikean" kanssa voi tulla näitä aspekteja! Se miten "hyvä" suhde on, on eri asia.. vaikea kuvitella vain lipumista hyvästä hyvään juttuun.  Grin Onnela.

Saa analysoida, vapaata riistaa..kiintoisaa tuossa alla on noinkin monta hyvää aspektia Kuuhun ja Venukseen - vain yksi neliö Kuuhun.

Sun     Trine     Sun     11.0          Moon     Conjunct     Moon     7.6
Uranus    Trine    Pluto    7.6         Pluto    Trine    Pluto    7.6
Uranus    Trine    Uranus    7.4         Moon    Trine    Sun    7.1
Neptune    Trine    Neptune    7.1         Ascendant    Conjunct    Ascendant    6.7
Moon    Trine    Moon    6.5         Mars    Trine    Uranus    6.4
Moon    Conjunct    Venus    6.0         Mars    Trine    Pluto    5.9
Venus    Sextile    Venus    5.9         Jupiter    Sextile    Jupiter    5.9
Venus    Sextile    Moon    5.9         Pluto    Trine    Mars    5.9
Moon    Opposite    Uranus    5.7         Uranus    Opposite    Sun    5.3
Jupiter    Trine    Venus    5.2         Uranus    Square    Saturn    4.7
Jupiter    Square    Mercury    4.7         Pluto    Square    Mercury    4.3
Saturn    Sextile    Uranus    4.1         Uranus    Square    Jupiter    3.5
Jupiter    Square    Uranus    3.3         Saturn    Square    Saturn    3.3
Saturn    Square    Jupiter    3.3         Uranus    Square    Venus    2.4
Pluto    Square    Venus    2.4         Venus    Square    Mars    1.6
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 22:51:16 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 02.02.2007 00:23:54 »

tuolla toisessa keskustelussa lumiere mainitsi, että marsin ja venuksen yhtymä miehen ja naisen syntymäkarttoja vertaillessa, merkitsisi kaksoisliekkiä (ööh, olikohan tuo termi nyt niin kuin piti, vai muistanko väärin).
Entäs venukset yhtymässä? Mitä vois merkitä?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 02.02.2007 14:18:07 »

Itse ihmettelen ylläolevaa, viisi hyvää aspektia kuun kanssa, ja Venuksenkin ( kuu venus jupiter ) . Ihme että tuollaista edes voi olla olemassa (itselle).  Cheesy  samoin  aurinko aspect_tri aurinko    askendentti aspect_con askendentti
« Viimeksi muokattu: 02.02.2007 14:23:21 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #8 : 02.02.2007 17:38:25 »

Mars/Venus-kontaktit tietysti perinteisesti kuvaavat ainakin seksuaalista vetovoimaa. Tuo kaksoisliekki-juttu herätti myös minun kiinnostukseni, koska erään jännällä tavalla sukulaissieluksi kokemani miehen Venus on asteen päässä minun Marsistani. Meillä on myös auringot asteen päässä toisistamme. Toisaalta hänen Saturnuksensa on asteentarkasti neliössä minun Jupiterini kanssa, mikä kuvaa ehkä sitä että kovin iloisia kohtaamisia tapaamisemme eivät ole minun kantiltani olleet, eikä meistä paria koskaan tullut, vaikka sama "jännite" onkin aina havaittavissa silloin harvoin kun kohtaamme. Parisuhteessa eläminen ja ns. sukulaissieluisuus (tai mitä nimitystä siitä haluaakaan käyttää) eivät kuitenkaan mielestäni mene läheskään aina yksi yhteen, enkä tiedä onko tarkoituskaan mennä.

Venukset yhtymässä tarkoittaisivat ainakin samanlaista makua ja arvomaailmaa, samanlaista tapaa rakastaa. Meillä on avomieheni kanssa Venukset kolmiossa keskenään ja makumme menevät monessa asiassa hyvin yksiin. Lisäksi hänen Venuksensa on sekstiilissä kuu-Merkuriukseeni, mikä varmasti myös edesauttaa asiaa. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #9 : 02.02.2007 20:20:48 »

Yhteiskartalla: 
 juno viitoshuoneessa (kärki  rapu , naimisissa, 2 lasta)

 aurinko 7. huoneessa

Yhteiskartta on tungokseksi asti täynnä kvinkunsseja!

Synastriassa:
Kuut neliössä keskenään
Auringot kvintiilissä keskenään
Minun  aurinko  aspect_tri hänen  kuu
Hänen  aurinko  aspect_squ minun  kuu
Minun Vertexini tarkasti  aspect_con miehen keskitaivas
Miehen Vertex tarkasti  aspect_con minun IC:lläni

...Sen sijaan mielenkiintoisia noviiliaspekteja löytyy, minun 9. harmonian Aurinkoni tulee täsmälleen miehen rx Auringolle, hänen 9h Venuksensa minun rx Venukselleni, hänen 9h Kuunsa minun rx Vestalleni ja minun 9h Kuuni hänen rx Vestalleen ja muitakin tärkeitä yhtymiä löytyy. Noviilit kertovat siitä, millaisen aviokumppanin tarvitsisimme . Olemme näköjään saaneet tarvitsemamme  :Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 04.02.2007 02:14:25 »

Katsoin lapseni ja minun komposiittikartan! Kotiin, matkoihin, varallisuuteen ja ulkomaihin tulee onnekkuutta, perintöasioihin Saturnus? Miksi nuo dienstin kartat esittävät niin erilaisia vaihtoehtoja?

Itse asiassa, vikan exän kanssa näkyy 4 planeetan keskittymä varojen huoneeseen ja kympissä kaksi. KODIN huoneessa Saturnus 2 neliöllä (sen huomasi, ei niillä tapaamisajoilla ja elämäntavan rytmeillä olisi kotielämää harrastettu) Matkojen huoneeseen Juppari, eli juuri näihin asioihin sitä keskityttiin. Onnea olisi ollut matkailussa ja siinä se sitten olikin.. sellainen ajatus että oltaisiin jossain tuolla. Yhdessä.  buck2

Tosiaan ainakin jollain astrodienstin yhteiskartalla, sekä lapsen että exän kanssa ysiin Jupiter.   jupiter
« Viimeksi muokattu: 06.09.2007 07:59:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: