Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Telepatia -hmm..  (Luettu 11065 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« : 29.01.2007 00:36:05 »

Ajattelinpa heittää kehiin kun ei ole hetkeen ainakaan ollut juttua. Liekö oikeassa paikassa?..

Elikkäs telepatiasta kokemuksia? Miten alkanut? Miten toimii? Konkreettisia esimerkkejä? Kahden välistä vai yksipuolista? -Millaisia tilanteita on tullut vastaan?

Tässä pohjalle sellaista, että kuulin mieheni ajatuksen tuossa illalla  Grin   Totesin että selvisipä tuokin, miksi aina täytyy kysyä "sanoitko jotain"! Se oli siis hänen äänellään kovin rauhallisesti aivan kuin itsekseen olisi puhunut mutta ei puhunut   Lips Sealed Kysyin sitten sanoiko "bla,bla,bla"  -hän siihen "En sanonut mutta ajattelin"  Cheesy   

Tuntuu vaan visaammalta olla tästä asiasta kertomatta ihan piakkoin edes parhaalle kaverille --ei välttämättä uskalla tulla lähellekään enää!

Voiko tästä puhua...paitsi vitsinä?

Onko teillä "vieraiden" ihmisten kanssa telepatiaa (siksi tätä kutsuisin vai olisko muita nimityksiä??)

pohtii tätä hän
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #1 : 29.01.2007 03:27:59 »

olin viime yönä yövuorossa... Tapahtui hassuja. Minä ja työparini keskustelimme täydellisesti vaikka toinen sanoi irrallisia asioita ja vain muutamanalla sanalla. tiesin heti mistä hän puhui. Oli mukava yö kun ei tarvinnut turhia selitellä ja toinen ymmärsi heti kaiken. Emme ole tämän työparini kanssa edes mitenkään erityisen tuttuja. Kemiat vaan pelasi todella hienosti yhteen! Minusta sitä sai jo sanoa telepatiaksi.. Ainakin nauroimme makeasti aina kun tajusimme että: "hä,  miten voit tietää mistä puhun..."
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2007 09:51:10 »

Minulla on yhden kaukana asuvan ystäväni kanssa telepaattinen yhteys. Aina kun pari päivää ehdin ajatella että soitan tai laitan hänelle mailia, on sähköpostiini ilmestynyt hänen yhteydenottonsa. Samoin isäni kanssa, tosin puhelinkontaktista kyse.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 29.01.2007 10:09:53 »

itsellä on veskari miehen kanssa tälläinen suhde.jompi kumpi saattaa aloittaa lauseen ja toinen lopettaa.tai sitten ihan kumpi vaan saattaa vastata kysymykseen mitä toinen ei ollut edes ehtinyt vielä suustaan päästää.monesti tulee myös sellaisia että jos ajattelen soittavani hänelle niin samaan aikaan soittaakin hän tai toisinpäin....
tallennettu

Psychedelist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Liskot Kiskot


Profiili
« Vastaus #4 : 29.01.2007 12:14:09 »

Itse ehkä käsitän teletaapiokokemuksiksi bio-magneettisen viestinnän kosmisuuden kanssa joidenkin ihmisten läheisyydessä. Ikäänkuin puhuvat mitä ajattelen, kuitenkin sanoen jotain ihan muuta toisilleen, ja samalla minäpoika kerään kysymyksiini vastaukset synkronismisella ahaa-elämyksellä luottaen omaan intuitioon täydellisesti.

Vuorovaikutus on vaan elämän perusta:
mä teen jotain -> sä vastaat
sä teet jotain -> mä vastaan

Virittäytyminen.. transsitila meinaa.. Itsellä toimii monotoninen rummutus ryhmässä, aseina myötätunto, rakkaus, tasa-arvo.
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #5 : 29.01.2007 13:05:55 »

Itse ehkä käsitän teletaapiokokemuksiksi bio-magneettisen viestinnän kosmisuuden kanssa joidenkin ihmisten läheisyydessä. Ikäänkuin puhuvat mitä ajattelen, kuitenkin sanoen jotain ihan muuta toisilleen, ja samalla minäpoika kerään kysymyksiini vastaukset synkronismisella ahaa-elämyksellä luottaen omaan intuitioon täydellisesti.
Hmm..en ole varma ymmärsinkö oikein. -minusta tuo on sitä telepatiaa myöskin.

Mutta tarkoitatko että toisen ajatuksen kuuleminen ei ole?
Vuorovaikutus on vaan elämän perusta:
mä teen jotain -> sä vastaat
sä teet jotain -> mä vastaan

Virittäytyminen.. transsitila meinaa.. Itsellä toimii monotoninen rummutus ryhmässä, aseina myötätunto, rakkaus, tasa-arvo.
 

Transsista minulla ei tietääkseni(<kuulostaa hassulta mutta kun tuntuu olevan niitä omia sanoja jollekin samalle asialle näin arjenkin asioissa) ole minkäänlaista kokemusta.
tallennettu
Psychedelist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Liskot Kiskot


Profiili
« Vastaus #6 : 29.01.2007 14:39:15 »

Mutta tarkoitatko että toisen ajatuksen kuuleminen ei ole?

Vähän tuntus siltä, että arkisissa olosuhteissa ja ilman tajunnantilan muutoksia ei voi saada kosmista kaksisuuntaista kommunikaatiota toimimaan. Ellette sitten ole molemmat syntymästä asti muuttuneessa tajunnantilassa, eli suomen kielellä skitsofreenisiä hulluja (tragikomiikkaa mielenhäiriöisille). Toki en kiellä etteikö "selvin"päin hetkittäin voisi verho raueta ja näyttelijät paljastua verhon takaa.

Telepatia on sellaista kosmisen energian hienovaraista vastausten poimintaa toisen ihmisen kollektiivisesta alitajunnasta. Sun tapauksessa taas molempien pitäisi löytää ekstraterrestriaalinen samaan aikaan.. molemmilla kaikki korvat auki. Herkkyys + kurkkuchakra.. I think not.. jotain sattuman ja intuition välimaastoa mun mielestä  Undecided

tuomitsen ilman kokemuksia.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #7 : 29.01.2007 15:53:52 »

Tieteellinen selitys telepatialle siis Wink

Telepatia on sielun normaalia kommunikointia ja uskon sen yleistyvän sitä mukaa, kun energiamme ja kehityksemme kasvaa. Poimimme toisesta suoraan tämän ajatuksia tämän henkilön lähettämänä ja nykyisin sitä tapahtuu paljon "vahingossa", kuten tässäkin on kerrottu. Mutta ei syytä huoleen. Minullakin on paljon telepaattisia kokemuksia mm. nuoremman siskoni kanssa. Minusta se on erittäin ihanaa ja mukavaa!
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #8 : 29.01.2007 19:10:08 »

Minä uskon telepatian olevan samalla "aaltopituudella" olemista. Joskus se on vain hetkellistä ja toisinaan "jatkuvaa".
Joskus kuulen ihmisten puhetta vaikka en aina ymmärrä mistä se tulee ja saatan kysyä, että voisitko toistaa ja toinen vastaa, ettei sanonut mitään tms.
Siskoni kanssa olen useinkin tuolla aaltopituudella; aloitamme saman lauseen samalla aikaa samoilla sanoilla, puhumme toistemme päälle samaa asiaa, tai toinen juuri aloittaa ja toinen lopettaa.
Joskus ei tarvita sanoja lainkaan vaan tiedämme jo katseesta, mitä toinen ajattelee. Juuri tänään tokaisin hänelle puhelimessa, että kohta emme tarvitse enää näitä välineitä kommunikoimiseemme, koska ajattelin taas juuri, että kohta siskoni soittaa ja samalla hetkellä soi puhelin  Grin

Se on todella ihanaa! Ihanaa olla toisen kanssa näin läheinen.

Eli minusta telepatia on vain yksi tapa kommunikoida keskenämme. Uusi energia varmaan avaa meille lisää tätä mahdollisuutta keskinäiseen ajatusten vaihtoon. Telepatiahan ei ole meille uusi "taito" vaan iänkaikkisen vanha, jota olemme uudelleen elvyttämässä käyttöömme!  Wink
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #9 : 30.01.2007 00:59:51 »

Juuri näin astraali!!

Olen kokenut samaa useiden henkilöiden kanssa. Yleensä tämä "telepaattinen yhteys" syntyy kun olen tämän saman henkilön kanssa tiiviimmin yhteydessä. Silloin ikäänkuin löydän yhteisen väylän ja kaikki sujuu lähes ilman sanoja. Ja kyseisestää asiasta minulla on kokemuksia jo ihan lapsuudesta mm. serkkuni kanssa(olimme kaksi viikkoa yhdessä reissussa ja puheita ei paljoa tarvinnut kun tiesimme mitä toinen on sanomassa ja tarkoittaa).
Ja yksi hauska kokemus on muutamien vuosien takaa kun kävin koulua toisella paikkakunnalla ja olin melko läheinen yhden luokkatoverini kanssa. Me luimme toisiamme kuin avointa kirjaa ja näimme myös samoja unia. Samojen unien näkeminen ehkä liittyi siihen että päivämme olivat melko samanlaisia... en tiedä, mutta aina oli aamulla mukava nähdä tämä kaverini kun pystyimme keskustelemaan samasta unestä yms!! Mielenkiintoista.

Minä ilmeisesti luon "telepaattisen väylän" silloin kun olen tiivissä yhteydessä tiettyihin henkilöihin. sillä tavallisesti normaali oloissa en pysty kommunikoimaan "telepaattisesti" kenenkään kanssa, esim normaalina työpäivänä esim aamuvuorossa. tms.
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #10 : 30.01.2007 13:39:02 »

Minä uskon telepatian olevan samalla "aaltopituudella" olemista. Joskus se on vain hetkellistä ja toisinaan "jatkuvaa".

Näin minäkin asian ymmärrän ja siitä puhun läheisteni kanssa, kun näitä sattuu.
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #11 : 14.10.2011 22:48:23 »

Tuli noita telepaattisia kokemuksia "jonkun" aikaa sitten ja en ollut tosiaankaan valmistautunut kokemukseen. Uskomattoman paljon tukahdutettuja ja piilotettuja asioita ihmisissä. Suojamuuria suojamuurin perään ihmiset rakennellut sisäänsä. Kokemus osui kohdalle paikassa jossa ihmisillä oli paljon paineita, stressiä ja vihaa. Noita filtteröimättömänä omaan tajuntaa oli todella raskas kokemus. Pelkkä juttelukin toisen kanssa aiheutti sen, että sain kuvia, välähdyksiä ajatuksia omaan tajuntaan. Ja mitenkä noita voi toiselle sanoa, että "moi mä luen koko ajan mitä peittelet ja jauhat melkosen paljon selitelläksesi itseäsi"?  

Imin itteeni niin paljon kirjaimellisesti toisia, että pää meni ihan sekasin. Sen lisäksi että se oli jo valmiiksi sekasin.

Tästä opineena olen uskaltanut tuoda niitä itsestänikin esiin. Pakko niistä on päästä pois. Hidasta hommaa. Tiedä mikä kokemus oli, mutta kun tässä on tullut tulevaisuutta ja menneisyyttä koettua näkyinä ja "tulevaisuudestakin" sain kokemuksen. Pisti tuonne tajuntaan jaksamaan tätä omaa puurtamista. En ole täydellinen vielä pitkään aikaa (koskaan?), mutta tiedän tuosta tulevaisuudesta että tulen olemaan hyvin paljon viisaampi. Siksi jaksan persreikä nylkyitseänikin. Niin paljon on lukossa tuolla sisällä mitä en ole löytänyt ja niitä tuee sieltä sitä mukaan esiin kun edellisistä pääsee eroon. Mutta leikkiähän tämä kaikki on vain loppupeleissä.

Tuossa tulevaisuuden kokemuksessa olin itseni, mutta jollain tavalla joku muu. Mulla oli melko pitkät ja kummallisesti kiharat hiukset?? Jostain luin että hiukset toimii jonkinlaisina antenneina telepatialle jne. voimille.

Sain kolmannen silmän avauduttua kokea mitä oikea selvänäkeminen, telepatia, 6. aisti normaalielämässä on. Todella pelottava kokemus ensikertalaiselle. Eniten siinä pelkää itseään.

Yritän opetella tuosta pelosta pois.

Pikkuhiljaa alan askel askeleelta saada noita "voimia" takaisin. Itseään pitää työstää. Sain vain esimakua minkä "loppupalkinnon" siitä saa. Tuolla päässä on jotain prosessoreita mitkä löytää omat virheet ja ratkaisut pitää "lukea" ja uskaltaa tehdä itse.

PS. Opin myös että täällä maailmassa on ainakin yksi oikea enkeli ihmiseksi pukeutuneena. Tattis vielä jälkeenpäin! Me maanmatoset kumarrellaan vielä joku päivä Smiley !!
« Viimeksi muokattu: 14.10.2011 23:21:44 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
danny
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #12 : 15.12.2013 18:43:04 »

Dodobienin kokemuksessa oli samankaltaisuutta. Nämä kyvyt tuntuvat kehittyneen iän kanssa. Tuon allekirjoitan ehdottomasti, että läheskään aina ei ymmärrä viestinnän olevan telepatiaa. Jos toinen on vaikka pihalla voi kuvitella kuulevansa keskustelua, vaikka rationaalisesti näin ei voi olla. Joskus etäisyyttä on myös todella tuntuvasti, en nyt lähde erittelemään kilometrien tarkkuudella, kun ei sellaisia arvoja ole antaa. Teoreettisesti varmasti mahdollista mistä vain, etenkin on jos jokin hätä ja useampia ihmisiä. Tässä tekisi miltei mieli puhua sieluista.

On rasittavaa, että näistä on vaikea keskustella rationaalisesti, kun nykytiede on tämän suhteen niin lapsenkengissään. Kastemadotkin "keksittiin" vasta 1800-luvulla ja sitä, mitä ei ole analysoitu, ei tunnusteta. Siinä mielessä emme ole päässyt juuri eteen päin kerettiläisten polttamisesta.

Niistä kokemuksista. Jos jollakulla on pahoja aikomuksia, niin jostakin syystä minulla on hyvin helppo saada häneen telepaattinen yhteys. Silloin olen hänen päänsä sisällä tarkkailijana seuraamassa ajatuksia. Toinen osapuoli voi tulla tästä myös tietoiseksi, joka on hyvin rasittavaa, koska yhteys on kahdensuuntainen, eikä minulla yleensä ole kykyä katkaista yhteyttä, sitä voisi kuvata vangituksi joutumiseen. Tällöin minua ja tarkoitusperiäni "luetaan" hyvin kovakouraisesti. Toinen osapuoli voi sitten katkaista yhteyden hyvin äkillisesti. Kyvyistä on ollut vain pari kertaa todellista etua. Ilmeisesti tähän samaan palettiin kuuluu myös ennalta näkemisen kyky. Annan yhden konkreettisen esimerkin. Olin seuraamassa Aki Sirkesalon konserttia Helsingissä Kappelin edessä. Olin jostakin syystä ärtynyt häneen ja erään kappaleen aikana, josta en pidä, sain mielikuvan, jossa hän hukkuu veden alle. Vettä tuli huoneeseen sisään. Ajatuskulku on tuolloin suunnilleen sen kaltainen, että mietin, miten tuo kaveri vaikenee. Tämä on vain yksi esimerkki ja toki olin pahoillani, kun hänen kohtalostaan sitten oli lehdissä. Kokonaisuutena en näitä kykyjä ole tilannut ja luopuisin niistä mieluiten. Utopiassa kaikilla olisi nämä kyvyt, jolloin näistä voisi keskustella.

Nyt uskon, että kaikki mahdolliset keskusteluyritykset johtaisi inttämiseen ja vänkäämisen ja todisteluun siitä, että näin ei voi olla. Se on viimeinen asia, mitä kaipaan. Äidillä oli näitä samoja kykyjä. Kerran hän epähuomiossa paljasti tämän puolella sanalla myös rationaalisesti. Huomasin kuitenkin, että hän oli koko ikänsä pitänyt nämä omina tietoinaan.

Ainoan lohdun tässä maailmassa olen saanut fiktiosta, mm. Dario Argenton elokuvista, vaikka ne eivät ns. hilpeitä olekaan. Mukava oli kuitenkin löytää edes tämä puolikepeä keskustelunavaus aiheesta. Jos joku haluaisia tutkia tätä tieteellisesti, kuten kaksostutkimuksessa, voisin sinänsä olla vapaaehtoinen. Mielenterveydellisiä ongelmia ei ole ja koen olevani rationaalinen, jopa analyyttinen luonne.

Mukavaa kuulla kokemuksia. Etenkin, jos niihin ei vedetä yksisarvisia tai muuta sen kaltaista. Ymmärrän kyllä, että näitä kykyjä omaavien joukossa on sekä hyvin herkkiä ihmisiä, kuten itsekin ja toisaalta pahoja ihmisiä. Oma teoriani on, että pahuus voi muovata aivoja ja avata myös näitä kanavia, kun herkillä nämä ovat/voivat olla myötäsyntyisiä. Ehkä Potterissa esiintynyt termi "muggles" kuvaisi parhaiten ihmisiä, joilla ei näitä ole. Ne joilla näitä on, voivat joskus tahtomattaan luodata muita ihmisiä ja sen huomaan aina heti.
« Viimeksi muokattu: 15.12.2013 18:54:54 kirjoittanut danny » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: