Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikisinkut  (Luettu 10491 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« : 27.01.2007 01:19:15 »

No niin itse varmaan lukeuduin ikisinkkujen joukkoon. Ikä lähestyy kiihtyvällä vauhdilla keski-ikää ja minä "tyttö" se vielä biletän ja olen sinkkuna. Omasta mielestä sinkkuuteen löytyy yksinkertainen syy, en vaan ole löytäny sitä miestä joka kolauttais tarpeeks lujaa. Tällä hetkellä treffailen miehen kans, joka on mielettömän mukava, "paperilla" oikeen kiinnostava ja kunnollinen jne. Mutta mua ei sykähdytä. Nyt tuntuukin että leikin miehen tunteilla, kun en ole laittanu vielä poikki. Toisaalta en ole mitään luvannu enkä valehdellu tuneistani. Nirsokaan en mielestäni ole, nuorempana kyllä olin. Mutta yhtä asiaa odotan mieheltä, sen täytyy olla huumorintajuinen ja sillä pitää olla munaa!! Nössöt miehet ei innosta. Mitäs syitä muilla ikisinkuiksi tunnustaneilla on sinkkuutensa syynä, vai onko sinkkuus valinta kysymys? Voiko ikisinkkuus näkyä jotenkin kartalla? idiot2 Itsellä voi tietty vaikuttaa toi kuu-neitsyt.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.01.2007 22:01:25 »

Vaikka olenkin nuori, niin veikkaan että kuulun kyllä tähän ryhmään - ainakin jos historia toistaa hiemankaan itseään. :Smiley

Kiinnostuneita löytyy, mutta meikälle ei vain kelpaa kuka tahansa. Osansa on varmasti sillä, että minulla on 7.huoneessa DC  skorpioni ja siellä sitten vielä tätä painottamassa  mars pluto . Joo, ei ole helppoa ei.  Lips Sealed Olen todella vaativa ja vaadin todella paljon, että edes harkitsen minkäänlaista suhdetta. Mikään perinteinen "tämä tuntuu ok:lta" suhde ei minulle kelpaa, vaan sen on oltava ultimaalisen mahtavan ihanan täydellisen eroottisen mahtavaa.  Grin Tätä vielä "pahentaa"  venus vesimies 12.huoneessa mikä luo minuun vapaudenkaipuisuutta ja itsenäisyyttä, mikä ei todellakaan helpota näitä muutenkin vaativia aspekteja...

Eräs toinen ystäväni, 27-vuotias nainen, varsinainen "ikisinkku" hänkin ja hänellä on kartallaan vahva 7. - ja 8.huoneen painotus. 8. huoneessa  kuu vaaka  saturnus  neitsyt pluto vaaka ja 7.huoneessa  mars jupiter kuunsolmu neitsyt. Kuitenkin veikkaan, että hänenkin ongelmansa liittyy kuitenkin tuohon Venukseen, joka on Kauriissa, tämä yhdistettynä Kuu-Vaakaan ja menevään Aurinko-jouskariin, niin ei ihme että on vaikea hyväksyä ketään kaiken sen kriittisyyden kanssa. Hänellä on myös tosin  venus aspect_squ pluto aivan kuten minullakin kartalla. Ehkä tällä on myös jotain tekemistä suhteiden epäonnistumisen ja sinkkuudenkin kanssa?  idiot2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2007 00:38:34 »

Mulla näyttää olevan 7 huoneessa chiron oinas. Onkohan tää jotenki huono yhdistelämä? idiot2 Venus on jousimiehessä. Tai sit mulla vaan on jotenkin outo kemiallinen soppa, joka harvan kans sopii 2funny. Ainahan tuo tuntuu menevä niin, et jos mies on kiinnostunu minä en ole ja päinvastoin. No ehkä joskus tulee vastaan mies, jonka kans kemiat pelaa molemmilla.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #3 : 29.01.2007 17:34:06 »

No, Mulla on 7 huone tyhjä... Huoneen kärki Härässä..... Joten en voi perustella Saturnuksella sinkkuuttani..Mutta vaativa olen.. Ja joidenkin mukaan Muut asiat ovat minulle nyt tärkeämpiä ja keskityn muihin asioihin kuin parisuhteeseen. Joskus on sanottu, että kun jokin huone on tyhjä, on kyseisen huoneeseen liittyvät asiat ja ongelmat jo hoidettuu.... Ja nyt voin keskittyä johonkin muuhun... Ihan kiva perustelu .. mutta toisaalta myönnän, olen vaikea tyyppi.  buck2
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
SheSmiles
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #4 : 23.03.2007 00:26:09 »

Todella helppoa samaistua teidän kanssa kokemuksiin. En ole edes koskaan seurustellut vaikka ikää 33 vee tuli helmikuussa täyteen Wink(juuh ja veskarihan olen). Eikä kyseessä ole se, että en haluisi sitoutua miehiin, päinvastoin juuri seurustelusuhdetta toivonkin.

Tällä hetkellä nautin arjesta, ystävien kanssa viettämästä ajasta..pari edellistä kevättä meni miehiä tapaillen, joten tämä ihanaa vapaata aikaa panostaa mukaviin harrasteisiin frendieni kanssa! Kevättä rinnassa ja hyvä fiilis, ystävyyssuhteet syvenee ainakin samalla Cheesy  Kyl tää elämä vaan kantaa monellakin tapaa, kait se rakkaus iskee edes kerran elämääni jos on tullakseen, tällä hetkellä korvaan tuon puutteen nauttimalla muuten arjestani  :Smiley

Ihania kevätpäiviä teille !
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 23.03.2007 01:32:25 »

Hmmm..
Mutta mikä itseisarvo oikeastaan
avioliitto/parisuhde/seurustelu on? idiot2

Miksi se (ne) on nostettu ylipäätään niin
erityiseen asemaan?

Onko se parisuhde jossain muodossa jonkun kanssa
nyt niin auvoinen olotila?

Liian monet ihmiset ovat parisuhteessa
sellaisen ihmisen kanssa, jota eivät voi sietää,
mutta eivät osaa erotakaan, koska on tapana olla jonkun kanssa yhdessä
ja jakaa elämänsä.

Sitten voi käydä niin, että rakastut, olet onnellinen,
mutta prr... tulee joku toinenkin, rakastut myöskin
ja elämäsi on sen jälkeen yhtä helvettiä,
kun et pysty valitsemaan.

Entäpä kun olet onnellinen ja rakastunut jonkun kanssa,
niin sinuun ja/tai häneen ihastunut(-tuneet)
alkavat lyömään juonikkaita kapuloita ratttaisiin?

Mitäs jos joutuu tilanteeseen, jossa on syystä tai toisesta
pakko valita kahdesta pahasta se huonompi?

Entäpä jos on kahlittu ihmiseen, joka kerta kaikkiaan
vain vahingoittaa muita?

Mitäs teet, kun kaipaat omaa vapauttasi, aikaasi ja itsenäisyyttäsi
etkä saa sitä millään?

Kuinka moni oikeastaan on onnellinen parisuhteessaan?

Ajatteletteko koskaan niin, kuinka suurenmoista elämää
sinkkuna olo oikeastaan onkaan?

tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #6 : 23.03.2007 11:54:29 »

Miksi pitäisi olla tai mennä naimisiin, kysymys joka tuo mieleen että halutaan omistaa joku, yksin.
Uusi aika taas  vesimies :mäisesti on rajaton, sitoutumaton mutta yhdessä.
Luonto on se joka laittaa hormoonit hyrräämään jotta elämä jatkuisi ja uudet sukupolvet veisivät elämää eteenpäin.
Yhteiskunta joka on ollut miesten sääntöjen mukaisia ovat haluneet varmistaa oikeutensa naiseen, ja siksi papin aamen on vahvistanut sen.
Mutta kun on sitä "herkkua" kokenut kuten olen 36v, niin ei enään...
Siksi taitaa olla yleinen trendi tähän sinkkuuteen, TAI, on  tiedostamattaan tehnyt lupauksen naimattomuudestaan, eli ns. nunnalupaus.

Toisaalta, se kumppani on se paras opettaja  knuppel2
 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 23.03.2007 11:58:56 »

Mutta silti Asterix, ehkä tämä tilanne kuitenkin opettaa sinulle luopumista, koska et kuitenkaan jää tyhjän päälle, kaikee ei voi saada, sanotaan lasten laulussa.

Voihan sitä jatkaa ystävänä sen toisen kans, herttinen, löytyyhän niillekin uudet, ei pallolta ihmiset lopu.  Huh Cool

Hmmm.. En oikein koskaan ymmärtänyt tuota,
että kuinka jäisi tyhjän päälle jos ei halua/ota jotakuta miestä? idiot2

Sen verran itsenäinen pitää olla, että menee
ja löytää keinot mennä elämässä eteenpäin
omilla lihaksillaan ilman miestäkin
- henkisesti, että materiaalisesti. Wink

Eilen ensimmäistä kertaa halusin kuristaa  vaaka-miehen. tickedoff
Ja oikein kunnolla! knuppel2

No harvinaisen pitkään tässä on mentykin balanssissa. Wink
 
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 23.03.2007 12:20:31 »

Tein tästä pienimuotoisen tutkielman vuosia sitten eräällä toisella keskustelupalstalla.

Joka tapauksessa muuttuvaa laatua oleva merkki AC:na, Aurinkona tai Kuuna tuli voimakkaasti esille sinkkutyypeillä.

Joo. Itsellä kohta 40 mittarissa ja sinkkuna tässä pyöritään. Kaksi avoliittoa takana ja epämääräinen luku muita suhteita. Vanhapiika-tyyppiä en ihan ole, olenhan flirtistä nauttiva  aurinko kaksoset ja kun Kuu on Härässä, Venus nousussa ja hallitseva merkki on Skorpioni, niin minkäs teet, seksi on vain mukavaa!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #9 : 23.03.2007 14:33:12 »

liika herkkyys on miehellä pahasta ja itselläni kyllä venus tekee kuuhun trioktiiliä ja jupiteriin puolisekstiiliä. JIPII onhan mulla kyllä jupiter 7.huoneessa mutta muut planeetta-aspektit torpedoi koko jutun ja niin jupiter  aspect_squ plutoon tarkasti vielä. mitä tästä opimme. en ole ihmistä varten  Grin Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 23.03.2007 14:37:27 »

Tein tästä pienimuotoisen tutkielman vuosia sitten eräällä toisella keskustelupalstalla.

Joka tapauksessa muuttuvaa laatua oleva merkki AC:na, Aurinkona tai Kuuna tuli voimakkaasti esille sinkkutyypeillä.

Joo. Itsellä kohta 40 mittarissa ja sinkkuna tässä pyöritään. Kaksi avoliittoa takana ja epämääräinen luku muita suhteita. Vanhapiika-tyyppiä en ihan ole, olenhan flirtistä nauttiva  aurinko kaksoset ja kun Kuu on Härässä, Venus nousussa ja hallitseva merkki on Skorpioni, niin minkäs teet, seksi on vain mukavaa!

LOL! Cheesy

 aurinko kaksosetaskendentti skorpionikuu vesimies
ja  venus rapu
ja tämä tyttö on ollut 3 kertaa kihloissa ja karannut kerran
alttarilta 3 viikkoa ennen hääpäivää. 2funny Grin

Flirttailu, seksi ja rakastaminen on mukavaa,
mutta miksi helevato niiden miesten pitää yrittää
kahlistaa jonnekin vankilaan heti? tickedoff

Eilen sain sellainen ahdistus-tuska-suuttumus-kohtauksen,
kun  vaaka-mieheni oli käynyt tekemässä sellaisen
tempun, että oli ottanut toisen sim-kortin MINUN HENKILÖKOHTAISESTA
kännykkänumerosta SAMALLE NUMEROLLE kakkospuhelimen työpuhelimekseni,
mutta arvatkaas kenellä se kakkospuhelin on ja kuka myös saa
kaikki tekstiviestit ja soitot, JOTKA TULEVAT MINULLE? tickedoff

Olen aloittanut työskentelemään hänen yrityksessään tällä viikolla
(hänen tehtyä hyvän tarjouksen, josta en voinut kieltäytyä)
ja heti ensimmäisestä päivästä olen tuntenut,
että myin itseni hyvästä palkasta
ja urakehityksestä hänen kontrollinsa alaiseksi. buck2 tickedoff

Olen vihainen enemmän itselleni! tickedoff buck2 Cry
tallennettu
Louise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #11 : 23.03.2007 14:58:04 »

On vaikeaa löytää sopivaa elämänkumppania. Kokemusta on. Elin pitkään sinkkuna alle kolmekymppisenä. Olin myöskin vaativa sen suhteen millainen miehen pitäisi olla eikä juuri kukaan kelvannut, eikä se auttanut asiaa että minua on ollut aina melko vaikea lähestyä; aurinko, venus ja merkurius  vesimies ja lisäksi kuu neitsyt. En ollut myöskään valmis suhteeseen ihan sen vuoksi, että on joku jonka kanssa viettää aikaa tai harrastaa seksiä. Kun täytin 30 vuotta, tunsin olevani valmis vakituiseen suhteeseen ihan oikeasti, ajattelin että nyt jos koskaan haluan perustaa perheen. Tämä toivomus sitten kävikin toteen ja löysin miehen joka vei jalat alta ja tiesin heti että on kysymyksessä mies jonka kanssa haluan mennä naimisiin ja perustaa perheen. Tunsimme voimakasta vetoa toisiamme kohtaan ja pitkään elimme onnen huumassa. Menimmekin sitten pian kihloihin ja naimisiin ja lapsetkin tulivat nopeassa tahdissa. Olin alusta lähtien sitoutunut tähän mieheen ja ajatellut että olemme yhdessä lopun ikämme. Muutoinhan en naimisiin mene tai perheettä perusta. Yleensä kuvitellaan että on kysymys toisen omistamisesta. Mutta minun mielestäni ei siitä ole kysymys. Naimisiinmeno yms. vain vahvistaa sen että nyt ollaan tosissaan yhdessä ja tämä on meidän yhteinen perhe. Sinkkuna en haluaisi enää elää. Jokainen tietysti valitsee itse elämäntyylinsä. Jos olisin sinkku niin etsisin edelleen sitä kumppania kun yksinkään eläminen ei koskaan ollut täysin mieleeni, vaikkakin aika usein nykyään kaipaan omaa aikaa. Mutta kaikkea ei voi saada. Parisuhteessa on kuitenkin paremmat mahdollisuudet itsensä kehittämiseen kuin itsekseen elävällä. On tärkeään että elämässä on se peili, johon heijastaa omat ajatukset ja tekemiset.
tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 23.03.2007 20:24:13 »

Tämä on mielenkiintoinen aihe...

Itse olen ollut sinkkuna taas tosi pitkään.. Tosin on ollut suhteitakin, mutta ei viimeiseen 15 vuoteen mitään vakavampaa..
Tämä sotii kovasti  kuu  rapu vastaan ja kyllä minulla olisi unelmana perustaa vielä joskus perhe.

Mutta tässä kolisee jo pikkuhiljaa ikäkysymykset vastaan... Kun itse teen töitä lasten parissa, en voisi kuvitellakaan tulevani äidiksi enää päälle 4kymppisenä, eikä siihen ole enää kovin monta vuotta.

Olen tähän ikään saakka syyttänyt tästä sinkkuudesta  askendentti jousimies , joka ei osaa sitoutua, mutta eihän se niinkään ole.. Kyllä minä osaan sitoutua, kun OIKEA tulee vastaan.. Ja haluankin sitoutua, onhan  saturnus  aspect_con IC radixillani. Olen siis vakaasti perhekeskeinen.

Lisäksi radixin 7. huoneesta minulta löytyvät aurinko kuu mars vertex Lilith eli melkein kaikki parisuhteen kannalta tärkeät.

Saattaahan se olla niinkin, että tässä maailmassa toiset ovat luodut rakastamaan, ja toiset rakkautta vastaanottamaan.. Ja kuulun tuohon ensimmäiseen ryhmään..
tallennettu

Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #13 : 23.03.2007 20:53:50 »

Jeah, ikisinkut, onko heitä?  :Smiley

Itse olen mielelläni aivan yksikseni, siis asun ainoana aikuisena poikani kanssa ja se on jopa ollut melkoisen luontevaa pitkän parisuhteen jälkeen, mutta jotenkin olen nyt Asterixin kans samaa mieltä.  :Smiley

Toisen kanssa voi olla myöskin sitomatta itseään, en tiedä mitään pahempaa sitomista kuin avioliitto ja yhteinen lapsi ja asuntolainat päälle..  buck2

Hulluksi meinasin tulla..  uglystupid2

Nyt sopisi hyvin sellainen, ollaan yhdessä, mutta ei sidota toisiamme mihinkään.. tää ei kuitenkaan tarkoita sitä, et vieraissa hypittäisiin.. huutaa noususkopu!  knuppel2
Eli, jos tosiaan haluaa olla jonkun kanssa, niin ei siihen avioliittoa tarvitse ja tästä asiasta on ollut jo joskus oma topic, niin enpä siitä sen enempää.  Lips Sealed

Mutta, miten se näkyisi astrologisesti kartalla, hmm.. Kuu-Kaksoset on varmaaan aikas merkittävä ja noususolmu Jouskarissa 1.huoneessa ja vaikka tuo vahva Vaaka-painotus kartalla, en kuitenkaan siedä sidotuksi tulemista, vaikka parisuheen haluankin.. olenkohan jotenkin ristiriitainen.  idiot2    :Smiley   Huh   Shocked 

Mutta, miten sen kartalla näkee, Kuu 8.huoneessa, luulisin..  coolsmiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Freyja
Vieras
« Vastaus #14 : 23.03.2007 22:46:04 »

minäkään en koe itseäni ikisinkuksi... se on liian negatiivisesti lataantunut sana minulle. Eronnut, ja viimeiset 5 vuotta tapaillut ketään max 2kk...  Grin

 aurinko oinas mutta  askendentti rapu, 7. huone tyhjä MUTTA KOMEROSSA ja veskarissa. Selittänee? Ja jos etsii Uranuksen niin se on 5. huoneessa  buck2 tuskin auttaa asiaa.
Kaikki oudoimmat tyypit vetää puoleensa ja sitten en kestä kuitenkaan ketään. Onko kukaan nähnyt FUR elokuvaa? Kuvastaa omaa elämääni - tosin kärjistetysti.  Grin

Kovasti tahtoisin parisuhteen, mutta toisaalta olen älyttömän riippumaton ihminen henkisesti. Joudun usein tahtomattani voimakkaiden miesten "alle" kunnes tajuan että olen tunnetasolla repsahtanut odottajan ja hissukan rooliin --- mikä ei sovi tällä astrokartalla syntyneelle mimmille, ei sitten millänsäkään. Lienee tuo  kuu  vaaka mikä sotkee oinas-veskari kuviot?
Mieluummin olen tosin yksin kuin sellaisessa kinastelu-vallankäkyttö-suhteessa mitä ympärilläni näen. Hyvin harvalla on nuo draamat käyty loppuun ja harmoniaa  idiot2 Liikaa vaadittu?  Huh

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: