Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymättömät lapset  (Luettu 6460 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
alpakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« : 24.01.2007 10:25:38 »

Hei kaikille! Smiley

Miesystäväni pari läheistä ihmistä näkevät enneunia. He ovat monta kertaa nähneet unen, että tämä ystäväni saa Kaisa-nimisen tytön. Tytön äidin he näkevät huonosti, mutta tuntomerkit ei kuitenkaan täsmää minuun.

No, kävin näkijällä ja huvikseni kysyin, että näkeekö hän Kaisa-tyttöstä? Näkijä sanoikin, että joo, hän näkee siellä missä syntymättömät lapset ovat, onnellisen ja iloisen tytön, joka syntyy, jos sen annetaan syntyä!
Mua jäi nyt vaivaamaan, että mitäs jos olisin kysynyt vaikka Tytti-nimisestä tytöstä, niin olisiko se nähty? :Smiley Ja että olisinko minä kuitenkin lapsen äiti vai joku muu? Ja sitten tuo: "jos sen annetaan syntyä", niin tarkoittaakohan toi nyt että vauva saa alkunsa, ja syntyy, jollei aborttia tehdä? Vai että se ihan tarkoituksella pitäisi saada alkunsa?  Huh Ikä tässä jo tulee vastaan, etten nyt suinpäin ala enää vauvoja yrittämään. Cool Tai toisaalta, ajatus hieman kutkuttaa... Wink

 smitten



tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #1 : 24.01.2007 12:47:27 »

Olen sellaista kuullut että etenkin etunimellä on suuri merkitys, energia mutta en oikein osaa sanoa mitään siitä syntymättömän lapsen "nimestä". Toisaalta onko esim. ns.työnimi sitten siinä vaiheessa aivan yhtä käypä? Toivottavasti joku tietää kertoa tästä lisää..
Itse tiedän joskus saavani tytön -odotan kovasti, meidän pientä enkelivauvaa. Tulee sitten kun on oikea aika. Tiedä vaikka olisi jo matkalla  Wink

Hmm. vielä tuli mieleen että eikös sekin ole mahdollista että sillä äidin ulkonäöllä ei siinä unessa niin ole merkitystä eikä siks sovi tai jos siinä unessa olisi jotain häirintää tms. Tai sitten voisi olla vaan niin että sinun ei kuulu tietää  Cheesy

Eihän sitä tiedä, on niitä lapsia ennenkin tullut kierukka korvassa tms. ja jopa piuhojen katkaisun jälkeen.. Mut tässä tuo JOS HÄNEN ANNETAAN SYNTYÄ kuulostaa kyllä että ei pakosta ihan itekseen tule jos on "estot" päällä.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #2 : 25.01.2007 00:39:28 »

Äiti näki unen minua odottaessaan, että minun nimellä oli saapunut valkoinen kirjekuori  :Smiley ja äiti ihmetellyt unessa, että miten hänen tytölle on tullut nimellinen kirje vaikka ei ole edes syntynyt Shocked ja siihen aikaan ei ole ollut ultroja tms jossa olisi voinut selvittää lapsen sukupuolta joten äitini ei edes tiennyt että tyttö tulisi ja sen unen mukaan sain nykyisen nimeni smitten se oli selkeesti viesti äidille tulevasta ja tehtävästä tjm:sta=)
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #3 : 25.01.2007 01:25:32 »

Minulla ei ehkä ole tähän yhtä romanttista tarinaa, mutta syntymääni liittyvä uni kuitenkin. 15-vuotiaana äitini näki unta, että syyskuussa 1988 hän kuolee tippumalla hevosen selästä loputtomaan kuiluun. No, syyskuussa 1988 synnyinkin minä, mistään hevosjutuista tai kuiluuntippumisista ei ollut tietoakaan. Äitini näki kyllä vähän liian rohkaisevan enneunen syntymästäni  Grin
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
alpakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #4 : 25.01.2007 15:56:28 »

Heh, mielenkiintoisia noi teidän äitien enneunet! Oletko Violette ollut äitisi elämässä kuin loputon kuilu...? Grin Mikähän tehtävä Leijonamieltä odottaa? Shocked

Voipi olla noin, kun Oinas sanoi, ettei niissä unissa äidin ulkonäöllä ollut merkitystä, kun se näkyikin niin huonosti. Tosin nimi sillä äidillä oli niissä, mikä ei ole mun nimeni. Mutta toisaalta, näkijä puhui miesystäväni ja mun välisistä asioista, niin olisiko hän nähnyt edes Kaisaa, jos en olisi sen äiti? Tongue No, se jää nähtäväksi! Cheesy

Mites, onko jokaiselle parille joku tietty määrä lapsia odottamassa mahdollista syntymistä? Vai miten nää asiat menee? :Smiley

Toivottavasti Oinas pian tärppää!  smitten
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #5 : 25.01.2007 16:16:26 »

Ainakin asia on niin että ne sielut jotka syntyvät tähän maailmaan lapsiksemme, he valitsevat meidät. Kuulin joskus että jonkun kaverini ylä asteen historian opettaja oli heille kertonut että "Tuolla pilven reunamilla he katsovat kuka olisi sopiva äiti ja kuka isä ja sitten hyppäävät alas heidän lapsikseen" jotenkin niin hauskasti kerrottu vielä tuon ikäisille  Smiley Että mistäpä ne haikara jutut sitten onkaan keksitty..

Nooh. Kaikki ajattelevat tavallaan.

Siitä lapsiluvusta tuli kyllä sellainen mieleen että mites noin ennen on kun tätä ehkäisyä ei juuri ollut ja silti oli myös niitä joille ei paljon lapsia siunaantunut, tai lainkaan yms. Niin ehkäpä on jo jotkut tietyt joiden on "määrä" tulla (takaisin?) tänne fyysisesti kauttamme. Mutta entäs jos tai kun ihmisellä on vapaa tahto, ja taas toisaalta kun kaikki on niin "ENNELTA MÄÄRÄTTYÄ" -niin mites tosiaan on tämän asian laita?
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #6 : 25.01.2007 16:17:37 »

ps. alpakka -eihän sitä tiedä, vähän jännittää Cheesy

                      smitten
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #7 : 25.01.2007 19:02:30 »

Käsitykseni mukaan
ihminen tekee ennen maapallolle siirtymistään
sopimukset elämänsä tärkeistä käännekohdista/mahdollisuuksista
sekä myös lapsiensa lukumäärästä.

Ihmisellä on vapaa tahto
ja joskus eri reittivalinnat
muuttavat suunnitelmaa.

Omat lapseni ovat ilmoittaneet hyvissä ajoin
etukäteen sukupuolensa ja nimensä.

Yksi heistä ilmoitti ennen fyysisen alkunsa saamista
nimensä ja että nyt on hänen aikansa tulla maailmaan
- vanhempien vitkuttelu sai riittää. Wink
Sai siten puhuttua ympäri
ja annettiin lupa tulla.
 smitten

Tulevaisuuden suhteen tapahtui juuri muutos
meidän perheen lapsiasioissa,
koska ylitettiin tietty aikalukko
ja kehitys nopeutui.
Aika näyttää... Shocked
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8 : 27.01.2007 23:21:00 »

Heitän päälaelleen hieman...
Vaikka olisi valmiiksi määritelty kuinka monta lasta tulee saamaan ja kenenki kanssa, voiko tällä ajattelulla myös perustella em. pitkään yrittämistä tai jopa lapsettomaksi jäämistä? Ei ole jollakin tasolla valmis tai oikean parin kanssa tai parilla on jokin muu tehtävä tässä maailmassa?
Entä mikä osuus on siinä kun "tehdään" lapsi keinohedelmöityksen avulla, ovatko ne lapset myös saaneet valita kenelle tulevat?
En tahdo tällä loukata ketään ja toivon ettei kukaan tee niin  angel
« Viimeksi muokattu: 28.01.2007 10:56:29 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #9 : 27.01.2007 23:37:24 »

Tähän yrittämiseen vielä, että ehkä ei silloin vielä ollut aika. Sielujen täytyy syntyä uudelleen "kuolinhetkeään" vastaavana aikana. En tiedä selvisikö mutta ehkä joku osaa laittaa tämän ymmärrettävään muotoon tai selittää..tai esittää toisin knuppel2
Tässä uskossa minä ainakin olen.

Ja kyllä nekin lapset jotka tulevat adoption tms. kautta ovat juuri MEIDÄN LAPSIAMME. Ei sille mitään mahda jos fysiikka pettää ja silti tahtoo lasta -kyllä siellä silloin joku yrittää kovasti tulla mieleen "WINK". Tai saattaahan olla että jostain syystä päädytään siihen että kun ei omia kuulu niin ollaan kaksin tai hankitaan lemmikki, tässä uskon että yksi polku valittiin jne. KAIKELLAHAN on kuitenkin aina JOKIN tarkoitus   buck2 kun sen muistaiski aina aina aina.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: