Äänestys
Kysymys: Mitä kautta sait ensikosketuksen ns. henkisiin asioihin?
Omilta vanhemmilta
Ystävältä
Tutustuin asioihin itse
Jostakin muualta, mistä?

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen herääminen  (Luettu 16657 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #15 : 01.12.2005 22:19:50 »

Moikka  Smiley

Olen koko ikäni ollut kiinnostunut horoskoopeista ja kerännyt enkeleitä kaikissa muodoissa ja väreissä.
Rakastin pienenä pyhäkoulua ja lauloin vähän aikaa kirkon kuorossakin.

Tuon jälkeen alkoi tapahtumaan niin paljon asioita, että elämä muttui aika paljon
pelkkään hengissä pysymiseen, sekä sielullisesti että osaksi jopa fyysisesti.

Muistan murrosiässä kun kirjoitin runon hopeakantiseen kirjaani, että nyt jokin "loppui" ja
tuolloin suljettiin viimeisetkin kanavat (onneksi).

Olin todella yksin, tai niin koin sen.

Henkimaailmaan siirtynyt mummoni oli saanut verenseisautustaidon omalta suvulta ja sieltä kumpuaa myös unien kautta saatuihin enneisiin.

Siitä on nyt n 4 vuotta aikaa kun aloin tietoisesti etsimään enemmän tietoa ns näkymättömästä, ennen sitä se oli harrastuksen muodossa psykologian kautta.

Soitin kaikki mahdolliset ennustajat lävitse Minä Olen lehdestä ja luin ja luen edelleen
paljon, tosin nyt alkaa tuo kirjavalikoima käydä aika suppeaksi mutta onneksi kirjastossa
on aika hyvä valikoima.

Vasta todella mieleenpainuva ns "herääminen" tapahtui n viikko sitten energiahoidon yhteydessä ja samalla nousi valtava kuolemanpelko ja hyppy tuntemattomaan.
Ikäänkuin olisin noussut pitkältä unelta ja olin vähän pölmähtänyt muutama päivä.

Monia pieniä herätyksiä on ollut matkani aikana, ei vain näiden asioiden kautta, vaan ihan arkisella tasolla pitkin elämää.

On erittäin mukava olla "hereillä" ja heräillä vieläkin enemmän uusille asioille  smitten
« Viimeksi muokattu: 01.12.2005 22:22:24 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #16 : 01.12.2005 22:58:41 »

Henkinen hereilläolo vaatii jatkuvaa työtä minulle... Joskus tuntuu, että tämä maailma yrittää imaista minut keskittymään pelkästään näihin fyysisen tason kuvioihin niin pahasti, että tuntuu ettei ole aikaa "pitää yhteyttä" ikuiseen itseensä...

Ainakin viimeaikoina on ollut näin. Onko kellään hyvää vinkkiä, miten löytää tasapaino ja yhdistää henkinen/fyysinen maailma ristiriidoitta toisiinsa? Sellainen poukkoilu kuluttaa kauheasti energiaa.

Olen kyllä joskus aina "maadoittanut" itseni, eli tehnyt meditaation, jossa kuvittelen miten häntäluustani lähtee maan syvyyksiin kultainen köysi ja sidon sen maapallon ytimeen lujasti kiinni. Sen jälkeen kuvittelen kruununchacrastani lähtevän köyden korkealle taivaisiin ja kiinnistän sen tukevasti sinne. Näin pitäisi löytää "oikea kohta" maan ja taivaan väliltä.

Toimii angel
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 01.12.2005 23:44:10 »

Mulla on tainnut olla henkinen herääminen olla jo ihan
syntymästä asti. Ensimmäinen asia mitä muista on nimittäin (ennen punaista kohtutilaa)
kun olen jossain ihan pimeässä, mitään valoa ei näy missään ja ajatus paukahtaa
päähän "ja taas sitä mennään uudestaan". Jotenkin huvittavaa näin jälkeenpäin
ajateltuna.
Pienenä heittelin ilmaan paljon vertauskuvia, kerrottiin parin kaverini kanssa
joihin tutustusin joskus 3-5v aina jotain kohtalaisen kaksimielisiä sekä kieroutuneta läppiä joskus
ala-asteella ja väännettiin huumoria melkein joka asiasta. Eräs opettajakin
taisi siitä huomauttaa että meillä on kieroutunut huumorintaju.
hahah
Kun aloin kasvamaan murrosikään päin niin koko homma alkoi katomaan käsistä
ja tulemaan kaikkea muuta tilalle ja se unohtui, kadotin itseni toisin sanoen.
Ei hätää. Lopulta kun etsin itseäni, tajusin ettei sitä voi löytää ja ymmärsin
että ainoa minkä tarvitsen onnelisuuteen on myötätunto. Sekä oma todellinen
itseni on pelkkää sitä rajattomuutta.. harmi vain ettei mitään itseä ole olemassakaan
(=
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #18 : 02.12.2005 00:48:23 »

En tiedä voiko sanoa, että nämä minun kokemukseni ovat mitään henkisiä heräämisiä olleet, mutta olen vain aina itsestään selvänä pitänyt joitakin asioita.Äitini on uskovaisesta kodista ja isäni taas ei paljon siitä välittänyt, mutta rakasti väitellä niistä asioista  Smiley.Äitini ei hirveästi elämässämme uskontoa näyttänyt ennen kuin sitten vanhempana palasi ns. takaisin ruotuun, mutta pyhäkoulua kävin lapsena (taisi olla pienen kylän ainoa ajanviete lapsille !) ja rakastin sitä.Tarinat Jeesuksen elämästä olivat minulle kuin ihania satuja ja koska minulla oli vilkas mielikuvitus minä suoraan sanoen elin ne.Heti kun opin lukemaan aloin kantaa koululta lainastosta kirjoja kotiin ja olen lukenut aivan mahdottomasti.Astrologia on kiinnostanut minua vain satunnaisesti ja en edes uskonut mihinkään tavallisiin lehtien horoskoopeihin ja ajattelin ajatuksiani yksin, koska kukaan ystävistäni ei moisista jutuista ollut kiinnostunut.Murrosiässä luin kaiken mahdollisen kiinnostavan avaruudesta ja ufoista, mutta sekin vaihe meni ohi.
Vasta ehkä tuossa 7 vuotta takaperin aloin ensimmäisiä kertoja lukea ns. syvällisempiä kirjoja kuten keskusteluja Jumalan kanssa jne... ja sisareni, sekä yhden ystäväni kanssa
aloimme keskustella näistä asioista.Edelleenkin luen vain sellaisia kirjoja jotka kiinnostavat minua ja suhtaudun muutenkin aika maltillisesti kaikkiin näihin asioihin, vaikka ajatukset ns. kohtalosta ja kuoleman jälkeisestä elämästä ja enkeleistä ja Jumalasta jne.. ovat aina olleet itsestään selviä.Kirkko ei minua kuitenkaan koskaan ole kiinnostanut muuten kuin Kauneimpia Joululauluja laulaessa ja siinä suhteessa onkin paljon sellaista josta jopa minäkin voisin inttää    Smiley.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: