Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aidot taitajat ja huijarit  (Luettu 54179 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #75 : 11.05.2009 21:08:54 »

"nämä tässä ovat aitoja taitajia"


 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #76 : 12.05.2009 09:17:05 »

rubiinitar, jos sinulla on tuollainen asenne, miten luulet että kukaan viitsii auttaa sinua ja kuunnella ongelmiasi??? hihittelyt ja nimittelyt astrossa alkavat riittää.
  idiot2
« Viimeksi muokattu: 12.05.2009 11:05:25 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #77 : 23.05.2009 13:06:24 »



Monet pettymykset näissä näkemisjutuissa on ehkäpä vahvistusta sille, että pitäisi vain vihdoinkin luottaa siihen OMAAN sisäiseen johdatukseen, eikä hakea apua hinnalla millä hyvänsä jostain ulkopuolelta..

Niin. Sitä tämä meedio minullekin sanoi: älä kysele muilta kun saat itsekin vastauksen kuuntelemalla.  knuppel2

Niinpä juuri arvon naiset...  Wink  angel  smitten
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #78 : 24.05.2009 09:54:50 »

En kyllä näe tätä asiaa ollenkaan noin yksioikoisesti. On kovin helppo sanoa, että "kuuntele omaa intuitiotasi" jos toinen kuitenkin on todella (siis todella) vaikeassa tilanteessa. Eikös Jeesus ystävämmekin ollut epätoivoinen ennen kuolemaansa, vaikka oli tosi kehittynyt sielu, astrolaiset olisivat varmaan kilvan hänellekin olleet neuvomassa, että "mitäs siellä puistikossa vongut, kuuntele kuule poika vain omaa intuitiotasi".

Eli lähinnä tässä oikeilla jäljillä ovat Saturnalia ja muut oman haavoittuvuutensa myöntävät, jotka rohkeasti puhuvat omasta heikkoudestaan umpikujassaan. Kärsivät jos ketkä ovat niitä suurimpia opettajia niille joilla menee kohtuullisen hyvin, mutta on helppoa olla ylimielinen kun ei seiso itse juuri parhaillaan  kuilun reunalla.

Toinen juttu on tuo värähtelytasojen erilaisuus, eli jos näkijä tosiaan värähtelee alemmalla tasolla kuin asiakas, asiakas on vaikkapa paljon vanhempi sielu, niin se on fakta ja valitettavaa, mutta siihen liittyy oppiläksy sille näkijälle, eli kohtaaminen ei ole ollenkaan tarpeeton. Ja raha on toisarvoinen asia, jos ihminen tosiaan vilpittömästi ja hädässä pyytää apua, niin kyllä se raha palaa hänen luokseen. Mutta sille leipääntyneelle ja piittaamattomalle näkijälle oppi rehellisyydestä on korvaamaton! Ja bisneshän tällä alalla tosiaan rehottaa, raivaamista olisi.

Hyvin kritiikitöntä on touhu uskontomarkkinoilla oli uskonto mikä tahansa, joten kyllä vanhemmat sielut tässäkin (asiakkaina) ovat opettajina eikä useinkaan päinvastoin. Tälläkin foorumilla tosiaan liikkuu puoliammattimaisesti näkeviä, hyvin helpostihan semmoisesta touhusta tulee tuottava elinkeino ja moraali unohtuu.

Koko tämä astromarkkinapalsta, "kyökkiastrologia", on kyseenalainen minunkin mielestäni. Jos kritisoi niin viestit kyllä poistetaan, liiketoimintaa ei saa häiritä. Oppimista on astrologeillakin, alas jalustalta.

 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #79 : 24.05.2009 10:46:34 »

yksikään regressioterapeutti ei ole koskaan ollut pettymys tai huijaus, tiedot kun tulee sielulta..

kerran vielä.. näkijät eivät voi aina nähdä, koska vapaa tahto muuttaa tulevaa aina..

yksi asia tuli mieleen, ken on rohkea, kokeilkoon menneisyyden muuttamista regressiossa. se kuulostaa jännittävältä. tai tulevan muuttaminen sitten. menneisyys ei ole kiinteä, luki jossain.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
LYV
Vieras
« Vastaus #80 : 05.06.2009 12:35:56 »

Siitähän on ollu juttuu, että aika ei ole lineaarinen niin kuin meidän mieli sen mieltäis.
tallennettu
Päivi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #81 : 09.06.2009 17:49:06 »

Olen samaa mieltä, maksut joita näkemisestä pyydetään ovat aika kovia.
Teen itse ammatikseni "näkemistä" Tarot-kortteja apuna käyttäen ja teen myös energiahoitoja
Reiki-tekniikalla. Olen "selkäspesialisti" 1-3 hoitokertaa riittää ja kivut ovat poissa.
Hintani ovat mielestäni kohtuulliset 30 euroa / 60 minuutta
katso lisää www.reikihoitola.net  ja tule kokeilemaan  Wink


quote author=rubiinitar link=topic=13108.msg240163#msg240163 date=1241908213]
Aika huikeasti on bisnes lisääntynyt viimeaikoina vai kuvittelenko vain?
Siis kirjaimellisesti: bisnes. Ennen oli tavallista maksaa näkijälle 15-20 euroa, nyt tosiaan pyydetään 50-100 euroa. Ja etenkään sähköpostitilauksissa ei saa mitään ennakkovaroitusta siitä, kuinka monta riviä tietoa rahallasi tulee. Joskus viisi, joskus sata.

Olen toki sitä mieltä että kissaa ei pitäisi antaa ihan ilmaiseksi ja näkemisestä pitäisi antaa joku vastalahja, raha tai palvelus. Mutta  joillakin näkijöillä homma näyttää muuttuneen teollisuudeksi.

Ja jos tällaisen tehtaan tuote ei sitten vastaakaan asiakkaan odotuksia, niin luulisi tehtaan kaatuvan? Päinvastoin! Kotisivut eikun komistuu ja kassa laulaa  Wink

Silti edelleen: on myös vilpittömiä näkijöitä, jopa sellaisia jotka sanovat, että "nyt en näe sinulle, en tiedä miksi, en voi ottaa rahaa."  smitten
[/quote]
tallennettu
WhiteTara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hyväntahtoisuus on uskontoni


Profiili
« Vastaus #82 : 09.06.2009 18:05:20 »

Heti kättelyyn haluan sanoa etteivät Tarotit valehtele koskaan. Kysymyksessä on korttien tulkinta.
Tarot kortit ovat kuitenkin vain kuvia - kaksi eri ihmistä tulkitsee samaa kuvaa eritavalla. Vertauksena voisi kuvata kahden ihmisen seisovan ikkunan edessä ja katsovan samaa maisemaa, kumpikin kertoo näkemästään OMASTA maailmankuvastaan nähden.
Sen takia olisi äärimmäisen tärkeää että ihminen joka tekee muille tulkintoja, on siihen henkisesti valmis. Joudun valittaen toteamaan ettei kovin monikaan sitä ole. Kirjoittajan kommentti alkoholin vaikutuksen alaisena tehdyistä tulkinnoista pitäisi lailla kieltää!
Tulkitsija eikä asiakas saa olla minkäänlaisen päihteen vaikutuksen alaisena.
Olen saanut oppini Tarot Grad Old Ladyn Pia Virtakalliolta, joka on ehdottomasti suomen paras Tarot ÄITI, jo lähes 100 v.muuten, kirjoittanut ensimäisen Tarot oppaansa.. Siihen synnytään, ei vain opiskella, uskokaa tai olkaa uskomatta. Siksi halusin jatkaa tätä uskomattoman hienoa oppia opettamalla Teitä jotka aidosti uskotte asiaan.
Rakkain terveisin WhiteTara
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #83 : 07.07.2009 00:56:47 »

Astraalin kanssa samoilla linjoilla. Auttamisen lahjoja on monenlaista laatua, kaikki lahjat yhtä arvokkaita ja jokaiselle työlle on tilauksensa. Ihan vaikka esimerkkinä lääkärit, sairaanhoitajat, psykologit... palkkaa heillekin maksetaan, miksei siis näkijälle! Sehän on jokaisen omassa vallassa valita käyttääkö kyseisiä palveluita ja laittaako niihin rahansa.   Cool

Mutta minkä takia aina oletetaan että näkijän pitäis tehdä sen näkökykynsä perusteella pelkästään selvänäkijän työtä? Miksei selvänäkijällä vois olla muutakin ammattia, josta hän sais rahansa?

Ymmärrän sen kyllä täysin sillon jos selvänäkeminen on niin voimakasta että se estää päivittäisen kanssakäymisen runsaan ihmismäärän kanssa.
Mutta mä olen käsittäny että erittäin monilla selvänäkemisen kyvyn saaneilla ihmisillä on elämässään ens alkuun joku työ tai koulutus, sen näkemisen ohella.
Viitaten edellisen jotkut on pakotettuja jäämään sitte pois vakityöstään, mutta usein on tullu kyllä mieleen että erilaiset "keskivertolahjakkaat" empaattiset about-selvänäkijät on vaan hoksannu että "tällähän voi tehdä rahaa". Ja viettää päivät kotona tai ottaa vaistaan puheluita. No, ei kai siinä mitään jos se lahja on aito ja näkijä on ihan oikee ja hyvä, mut oman kokemukseni mukaan näin ei ole aina, lukemattomille selvänäkijöille soittelin yli 10 vuotta sitten, ne näki mitä näki, sitä sun tätä, monet ei nähny/ei näe asioita kronologisesti oikeessa järjestyksessä jollon näkemisellä ei oo suurtakaan merkitystä.

Mutta aitoja selvänäkijöitä on, todellakin on, ei pidä käsittää mua väärin. Täytyy yrittää etsiä se oikea.

Ja yhdenlainen menetelmä sopii yhdelle, toinen toiselle, siis tarkotan että asiakkaalle sopii myös erilaiset tavat joilla just hänelle on paras nähdä - jonkun ei kannata mennä face to face näkijän pakeille - siin voi tulla sellanen hirveen voimakas muuri tai joku suojaus joka estää näkijää näkemästä, sillon ois ollu parempi soittaa jollekulle tai kysyä joltain ihan "amatööriltä" mitä se näkee kuten tossa yhdessä kommentissa yks sano et näin olikin käyny paremmin.

Muuten kun tossa mainittiin että lääkärit, sairaanhoitajat sun muutkin saa työstään palkkaa, niin näidenkin alojen ihmisillä on usein myös selvänäkökykyä eikä he ota siitä lisäpalkkiota. Ne ei mainosta sitä hirveesti koska rationaalisessa nyky-Suomessa saattais sillo menettää työpaikkansa.

--------

Jos soitatte puhelinselvänäkijälle, joka ottaa minuuttitaksan (saattaa olla huijari) niin kertokaa heti alussa minkä näkönen olette, minkä ikänen, minkälaisessa talossa asutte, horoskooppimerkki ja kaikkea sellasta mitä ne aluks kysyy ja mihin menee heti 20 euroa 10 minuutin aikana (huijarinäkijän tienestiä); jos minuutin aikana nopeesti kertoo itsestään kaiken olennaisen (ystävällisellä äänellä) ja sen jälkeen sen tai ne pari kysymystä mitkä on mielessä, ja henkilö vaan jatkaa kysymyksiään: Onks sulla ruskeet silmät, oletko ollu ulkomailla lähiaikoina, oletko parisuhteessa, siis kysyy, kysyy ja kysyy vaikka pitäis alkaa jo NÄHDÄ tai vastata, niin ei muuta ku luuri kiinni  smiley6600

tallennettu

.
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #84 : 07.07.2009 17:46:43 »

Kylä tosiaan on olemassa aitoja selvänäkijöitä, mutta totta on tuokin kaupallisuuden riemukulku henkisyydessä. Toki ymmärrän, että työstä saadaan palkkaa, mutta kenen tuntipalkka on 50-100 euroa / tunti? Suomessa keskituntipalkka on n. 10-12 euroa tunnilta. Minulle on moni näkijä perustellut kovaa hintaa sillä, että siitä on sitten maksettava vielä verot. Niin on muidenkin työtätekevien maksettava verot, tel:llit yms.  Lips Sealed

Olen miettinyt tuota kaupallisuutta ja näkijöiden rahanhimoa useimmiten silloin, kun tällä paikkakunnalla käy joku näkijä. Yleensä heidät kutsutaan jonkun toimesta esim. pitämään luento tai kurssi. Siltä pohjalta heille korvataan matkat, yöpymiset ja maksetaan usein myös päivärahat, joten tuotto on puhdasta tuloa. Lisäksi he pitävät noita yksityisvastaanottoja esim. 20 kpl 50 euroa istunto eli siitä tulee jo 1000 euroa. Niinpä selvänäkijä tienaa parissa päivässä n. 1500 euroa. Vaikka hän siitä maksaakin verot (muita kulujahan ei ollut), niin vielä siitä jää huimaava nettopalkka. Minulle tuo summa vastaa melkein kuukausipalkkaa. Sen vuoksi en itse suostu maksamaan selvänäkijöille, koska palkkiot ovat aivan kohtuuttomia eikä minulla ole siihen edes varaa. Hinta/laatusuhde on mielestäni erittäin heikko selvänäkemisessä. Mutta jokainenhan päättää itse mihin rahansa tahtoo käyttää. Enhän minä ymmärrä sitäkään miksi joku tahtoo keräillä tulitikkuaskeja.   Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: