Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuplamerkit  (Luettu 4449 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« : 13.01.2007 00:18:03 »

Olen huomannut kerääväni ympärilleni tuplamerkkisiä ihmisiä - ihan sama mitä laatua, kunhan on riittävästi. Tuplamerkillä tässä yhteydessä viittaan yhdistelmään aurinkoaskendentti ehkäpä   aurinko + kuu kelpaisi yhtä hyvin?

äitini on tupla  neitsyt
mieheni tupla  rapu
exäni tupla  jousimies

Jotenkin mu-tu-tuntumalta heittäisin, että näillä ihmisillä aurinkomerkin vaikutus ikäänkuin neutraloituu :Smiley Muilla kokemuksia?
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.01.2007 00:19:53 »

Eikös se vaiktus nimenomaan vahvistu, kun sitä aurinkoa on vahvistamassa vielä joko saman merkkinen kuu tai nousu?  Shocked

Itse tunnen yhden tupla-jouskarin, Aurinko ja nousu. Siinä vasta onkin tyyppi. En ole vieläkään täysin selvillä ihmisen syvistä maailmoista, mutta ehkä ne tässä joku päivä aukeavat.  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #2 : 13.01.2007 00:26:23 »

No siinähän se just onkin, että niinhän sitä luulis, mutta kun mun kolmen kovan koeryhmä osoittaa jotain ihan muuta  Grin

(paitsi mahdollisesti mieheni, mutta hänen suhteensa olen jokseenkin liian subjektiivisessa asemassa antaakseni objektiivisia kommentteja  Wink)

Lähinnä kiinnostaa se, että voisiko tällaisilla keskittymäihmisillä olla jotain samaa toistensa kanssa (vrt. stellium)
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.01.2007 00:30:07 »

Itse en vedä niinkään puoleeni tuplamerkkejä, vaan stellium-tyyppejä. Esim. ensimmäinen avokkini oli  aurinko kuu merkurius askendentti - oinas. Hyvinkin tyypillinen merkkinsä edustaja.

Jostain syystä Skorpionit loistavat poissaolollaan elämästäni, ellei heillä sitten satu olemaan oikein superpläjäystä planeettoja ko. merkissä ja vahvaa Plutoa näiden lisäksi. Tyyliin 7-kertainen Skorpioni. Huh, huh. Esim. enoni on tällainen tapaus. Näiden kanssa tulen kuitenkin erinomaisesti toimeen.

Viime aikoina olen tutustunut Neitsyiin ja Kauriisiin. Stelliumit kaikilla kartoillaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 29.03.2008 18:35:35 »

Hei!

Vedän tällaisen vanhan topikin esiin sen vuoksi, että siinä on mielenkiintoisia näkökohtia ja jotenkin tämä asia on jäänyt keskeneräiseksi.

Olen pikkuisen katsellut noita karttoja jotakin oppiakseni.

Minulla on kädessäni eräs kartta, jossa on tuplaneitsyt ( aurinko ja  askendentti

Olen saanut sen vaikutelman, että neitsyt on pikkuisen hidas muuttamaan elämäänsä, analysoi ehkä liiankin kauan ja takertuu joihinkin juttuihin.

Tämä ihminen, jonka aurinko on vieläpä alitajunnan huoneessa 12, on nuorena jättänyt kotimaansa, kielensä ja kulttuurinsa ja muuttanut miehensä perässä Suomeen, aivan toisenlaisiin olosuhteisiin. Rohkealta vaikuttaa tuplaneitsyeltä!

Onko siis tässä kyseessä todella tuo tuplan neutralisoituminen vai vahvistuminen?
Vai kenties muuttuva voima onkin plutossa, mikä sijaitsee tuossa samassa huoneessa auringon vieressä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #5 : 29.03.2008 20:26:52 »

Tuli heti mieleen  Kyra Kyrklund, hän taitaa olla tupla( aurinko, kuujousimies ja minusta on kansainväisenä tyyppinä ja intohimoisena hevosihmisenä jotenkin todella tyypillinen jouskari.
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: