Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Orgasmi  (Luettu 93207 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #60 : 17.01.2007 12:17:32 »

Olen jostakin lukenut, että naisen elämä alkaa 42-vuotiaana - lienevätkö tarkoittaneet juuri itsetuntemuksen ja -hyväksynnän kautta seuraavaa energioiden vapautumista ja elämänkukan avautumista  :Smiley Kiss Cheesy 

smitten smitten smitten

Kiitos Ippuska  Smiley

Olipas ihanasti sanottu  coolsmiley

smitten  smitten smitten

Pikkusen OT, mutta mielestäni kiintoisa juttu, että
näin "Valaistuksen Aikakauden (satya-yugan) Aamunsarastuksessa(?)"
monet suomalaiset julkkisnaiset ovat tulleet (ainakin sidemanista)
sexikkäämmiksi yli 5-kymppisinä, kuin ollessaan esimerkiksi
kaksi- tahi kolmekymppisiä. Esimerkkeinä mainittakoon Katri-Helena
ja Paula Koivuniemi, jopa Hymmi Lenita Airistokin!

smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #61 : 18.01.2007 10:16:38 »

Sideman  Smiley

Se johtunee siitä, että tämä on vielä sitä sukupolvea, joiden rasitteena on osittain yhä ollut naisten arvon alentaminen, syyllistäminen sekä väheksyntä  Wink Voimme olla kympillä mukana vasta kun löydämme ja tunnistamme oman arvomme niin naisena kuin rakastajattarenakin  Kiss

Ei ole vielä pitkä aika siitä, kun tytön alkaessa puhjeta kukkaan vanhemmat opastivat orastavaa naisenalkua sillä, että ei sitten pelehditä miesten kanssa - siitähän ei hyvä seuraa, eikä äpärälapsi kainalossa ole kotiin asiaa . Opi siinä sitten vapauttamaan naiseus ja seksuaalisuus kun koko ajan on päällä huonoksi naiseksi leimaamisen pelko sekä lisäksi vielä se raskauden pelko.  Undecided

Tästähän voi jokainen osaltaan tehdä tutkimusta ja kysyä vaikka mummoltaan tai kypsemmässä iässä olevalta äidiltään, että kuinka monella oli kotona opastusta nautinnolliseen seksielämään ja orgasmin merkitykseen  coolsmiley  Smiley

Taitaa mennä OT, mutta tästähän voisi joku näppärä laittaa vaikkapa kyselyn pystyyn  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #62 : 18.01.2007 10:22:18 »

Hyvin taas sanoit Eletra   smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #63 : 18.01.2007 17:59:58 »

Sideman  Smiley

Se johtunee siitä, että tämä on vielä sitä sukupolvea, joiden rasitteena on osittain yhä ollut naisten arvon alentaminen, syyllistäminen sekä väheksyntä  Wink Voimme olla kympillä mukana vasta kun löydämme ja tunnistamme oman arvomme niin naisena kuin rakastajattarenakin  Kiss

Ei ole vielä pitkä aika siitä, kun tytön alkaessa puhjeta kukkaan vanhemmat opastivat orastavaa naisenalkua sillä, että ei sitten pelehditä miesten kanssa - siitähän ei hyvä seuraa, eikä äpärälapsi kainalossa ole kotiin asiaa . Opi siinä sitten vapauttamaan naiseus ja seksuaalisuus kun koko ajan on päällä huonoksi naiseksi leimaamisen pelko sekä lisäksi vielä se raskauden pelko.  Undecided

Tästähän voi jokainen osaltaan tehdä tutkimusta ja kysyä vaikka mummoltaan tai kypsemmässä iässä olevalta äidiltään, että kuinka monella oli kotona opastusta nautinnolliseen seksielämään ja orgasmin merkitykseen  coolsmiley  Smiley

Taitaa mennä OT, mutta tästähän voisi joku näppärä laittaa vaikkapa kyselyn pystyyn  Wink

Jep jep, Elektra. Eipään tuota tartte ku muistella omaa lapsuutta ja nuoruutta, niin en mie ainakaan saanut minkäänlaista opastusta seksiasioihin omalta äiteeltäni. Hänelle seksistä avoimesti puhuminen oli ihan outo juttu, suorastaan tabu, ihan niinku jotenkin likainenkin asia ja mie sainkin tietoni ihan omia reittejäni pitkin. Muistan senkin, kun tulin ekan kerran yöjalasta kotiin 18-vuotiaana, vanhemmat oli ihan pois tolaltaan ja eniten huolissaan siitä, oliko ehkäsyä käytetty... Tongue

Mulla meni aika pitkään ennenkuin opin ylipäätään hyväksymään itteni seksuaalisena olentona. Vielä parin täysin epäonnistuneen suhteen jälkeen jouduin tekemään naisellisen itetuntoni kanssa paljon töitä, kun mulle jäi sellanen mielikuva, etten ole tarpeeks hyvä, en kelpaa sellasena kuin olen. Nyt se itetunto ON kohdallaan ja tiedän onneksi oman arvoni...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #64 : 19.01.2007 07:45:39 »

Muistan senkin, kun tulin ekan kerran yöjalasta kotiin 18-vuotiaana, vanhemmat oli ihan pois tolaltaan ja eniten huolissaan siitä, oliko ehkäsyä käytetty... Tongue

Hihii, jos huumoria tässä kohdin sallitaan, kun tämä seksuaalinen vapautuminen tapahtuu, niin onkohon tulevaisuudessa niin, että vanhemmat ovat jatkossa enemmän huolissaan siitä, saiko tyttö orgasmin, kuin siitä onko ehkäisyä käytetty? Wink Grin
No   tuo oli kyllä kieltämättä  uglystupid2
Mutta onhan siinä totta toinen puoli, varmaan itsekin olisin eniten huolissani ehkäisyn käytöstä, jos tyttöni aloittaisi seurustelun, vieläpä näin vuonna 2007..Mahtaako siinä tuo asenne koskaan kunnolla muuttua.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #65 : 19.01.2007 15:56:54 »

..........
Mutta orgasmi! En sellaisesta nuorena tiennyt mitään, äiti tosiaan puhui vain miesten likaisista haluista idiot2 Grin
Mulla oli kai vähän erilainen äiti, vaikkakin hän oli minua 40 vuotta vanhempi  Wink Hän kertoi miten onanoida orkku jos rupeaisi miestä silleen mielimään - olen hänen neuvoistaan (muistakin) ollut erittäin kiitollinen  Smiley Eikä hän muistaakseni koskaan puhunut pahalla miesten haluista, vaan ihan realistisesti  :Smiley   
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #66 : 19.01.2007 18:12:15 »

Hihii, jos huumoria tässä kohdin sallitaan, kun tämä seksuaalinen vapautuminen tapahtuu, niin onkohon tulevaisuudessa niin, että vanhemmat ovat jatkossa enemmän huolissaan siitä, saiko tyttö orgasmin, kuin siitä onko ehkäisyä käytetty? Wink Grin
No   tuo oli kyllä kieltämättä  uglystupid2
Mutta onhan siinä totta toinen puoli, varmaan itsekin olisin eniten huolissani ehkäisyn käytöstä, jos tyttöni aloittaisi seurustelun, vieläpä näin vuonna 2007..Mahtaako siinä tuo asenne koskaan kunnolla muuttua.

No tottakai sitä miettii sitäkin ehkäsypuolta, mutta kun ajatellaan, miten seksitaudeista ja raskaudenehkäsystä saa kumminkin tietoa vaikka mistä, niin...

Mutta sitä olisin kyllä kaivannut, että olisin voinut oman äitin tai jonkun muun tutun AIKUISEN naisihmisen kans jutella seksiasioista, myös orgasmista! Silloin ei olis ollut niin "pöljä", kun seksi tuli omalla kohdalla ajankohtaiseksi - ja ennen kaikkea olis uskaltanut vaatia myös pojalta tietynlaisia käytöstapoja... Toivottavasti osaan olla omille tyttärilleni vähän toisenlainen äiti...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Aion
Vieras
« Vastaus #67 : 19.01.2007 19:32:49 »

Huomaatteko miten edelleen
varoitellaan vain koko ajan
kuinka seksistä voi tulla raskaaksi
ja saada tauteja.
Sehän on tietysti tottakin...

Mutta kuinka paljon kerrotaan
kuinka kivaa seksi on
oikeanlaisessa viitekehyksessä
ja oikeanlaisen kumppanin kanssa?

Eikö olisi jo aika
lähestyä näitäkin asioita
myönteisestä näkökulmasta?
 smitten smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #68 : 19.01.2007 19:39:12 »

Huomaatteko miten edelleen
varoitellaan vain koko ajan
kuinka seksistä voi tulla raskaaksi
ja saada tauteja.
Sehän on tietysti tottakin...

Jaa-jaa.. Wink

"Seksi tappaa henkisyyden ja orgasmi vie sinut kauaksi
sielustasi, jumalastasi, korkeimmasta minästäsi jne"  Grin 2funny

"Jos harrastat seksiä,
niin et voi olla henkisesti kehittynyt" 2funny Grin

tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #69 : 19.01.2007 19:39:44 »

Toivottavasti osaan olla omille tyttärilleni vähän toisenlainen äiti...

minäkin sain pelottelukasvatuksen seksiin liittyen, siinä on mennyt vuosikymmen että noista jäljistä on päässyt eroon. Enpä siis tiedä, että miten omille lapsilleni joskus puhuisin, kun meillä jopa menkat oli lähestulkoon tabu... sukupolvien kirouksia. No, ei ole ajankohtaista minulle, mutta aloinpa vaan ajatella.

Liittyy tuohon jo mainittuun naiseuden arvostamiseen ja sen piilottamiseen 40-50-luvuilla jolloin vanhempani ovat olleet nuoria.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #70 : 19.01.2007 20:02:02 »

Minun äitini oli hyvin "seksuaalikielteinen", jostain omista syistään, joista minä en tiedä, mutta kaikki miehiin ja seksuaalisuuteen liittyvä oli rumaa ja väkivaltaista hänelle. Rakastelu sana ei ole koskaan kuulunut hänen sanavarastoonsa.
Sinällään jännää, että enin miten se minuun on vaikuttanut, on ehkä joku alitajuinen syyllisyydentunne ollut joskus, kun olen tehnyt omien tuntojeni mukaan.
Jostain syystä kaivoin kaiken mahdollisen tiedon seksuaalisuudesta jo alle kouluikäisenä ja olen hyvin varhain saanut nauttia kehon tuottamasta mielihyvästä ja kaikkeen mikä siihen littyy.
Minusta oli outoa, että muut ekalla luokalla eivät tienneet mitään orgasmista tai muustaakaan vastaavasta...
Ehkä tuo ei ollut ihan tervettä sitten minun osaltani, en tiedä... Shocked
Ehkä se oli kapinaa sitä seksuaalikielteisyyttä vastaan, jotain koin omassa lapsuusympäristössäni... en tiedä...sama se...
Kuitenkin olen varsinaisen seksuaalielämäni aloittanut ihan "raadoillisesti" rippikoulun käytyäni, joten mikään "lapsi-hurjastelija" en siis ollut  Cheesy

Itseasissa olen sitä mieltä, että on turhaa miettiä mitä "viestejä" ehkä jotkut seksuaalikielteiset tahot tai vanhemman ikäluokan ihmiset tai yhteiskunta ja media välittää...
Ei niitä tarvitse kuunnella eikä niihin verrata itseään....ei alentaa eikä ylentää itseään suhteessa niihin.
Ja jos kovin "uhoaa" niitä vasten, voi oma "seksuaalinenkin kehitys" jäädä pelkäksi anarkiaksi ja siinäpä jää sitten oma sielu itkemään vain.  Cry
Kun elää muita kunnioittaen, itseään kunnioittaen ja omalla tavallaan, ei ylettömästi omaa tapaansa esiin tuoden, vaan rauhaisasti, niin niin se "maailma muuttuu".
Näin mie koen...  Smiley

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #71 : 04.02.2007 14:17:14 »

Mikäli nainen saa samanaikaisesti orgasmin, sillä saavutetaan  varmempi tulos,koska naaras/nainen on silloin "auenneempi", ja "imaisee" siittiöt siihen kilpa-areenalle, jossa heikot sortuvat knuppel2 buck2, ja vain VOITTAJA saapuu maaliin :Smiley. Kahden ihmisen rakkauden hetelmä on siis saatu alulle.. Cheesy

Tiesittekö muuten, että kun nainen saa orgasmin,
niin silloin erittyy ainetta, joka tappaa miespuolisia
siittiöitä ja tuloksena useinmiten on tyttövauva? Wink

Mikä lie tuohonkin on syynä..? idiot2
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #72 : 04.02.2007 15:50:57 »

Lainaus
Tiesittekö muuten, että kun nainen saa orgasmin,