Pitipä hakea esille elämänkukka2, ja kertoa tarkemmin tuosta seksuaalienergiasta ja ankh-kanavasta.

Orgasmin juälkeen seksuaalienergia kulkee tavallisesti selkärankaa pitkin ylös,ja sitten ulos pään kautta suoraan kahdeksanteen chakraan.Joskus se purkautuu alaspäin,jalkojen kautta niiden alla olevaan chakraan,joka on vastapiste pään yläpuolella olevalle chakralle.Molemmissa tapauksissa seksuaalienergia, tiivistetyssä muodossa oleva elämänvoiman energia, -hajoaa ja katoaa.
Tämä on syy,miksi esim tantra-ajattelussa opetetaan välttämään siemensyöksyä.
Egyptiläiset uskoivat,että seksuaalisia energia-aaltoja voidaan hallita, juolloin orgasmista tulee loputtoman pranaenergian lähde,eikä se katoa.
ANKH on sen avain.
Viides chakra,on ensimmäinen chakra,jolla on energioita sekä edestä taaksepäin että vasemmalta oikealle.Se on ensimmäinen paikka,jossa pyörivä chakrajärjestelmä palaa täyteen ympyrään.
Tämä viides chakra sisältää ankh-kanavan.Orgasmissa energia ohjataan tahdonvoimalla ankh-putkeen, jolloin energia kiertää kahdeksannen chakran, kaartuu ympäri kunnes palaa viidenteen chakraan.Se jatkaa liikettä ankh-kanavan ympärillä,syvään hengittäminen tässä vaiheessa ohjaa seksuaalienergian praanaputkien päihin,ja se kohtaa uudelleen viidennen chakran,kuten alussa, ja levittäytyy säteillen koko valokehoon(mer-ka-baan).Koko kehon syvimmätkin tasot sekä solut uudistuu elämänenergian ansiosta,ja valaa terveyttä kehoosi,mieleesi,sydämeesi.
Tuo harjoitus ei ole tuossa kokonaan,siihen kuuluu hengitykset tiettynä aikana,jne..
myös pitää tuntea/nähdä energian liike, jotta se onnistuisi.
Mutta jos minä siinä olen onnistunut,niin kyllä se muillakin onnistuu, harjoitusta vain hieman.
(Minulle oli energian nopeus yllätys.

yritä siinä nyt sitten keretä mukaan...)