Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesimiehen aika ja siirtymäkauden ihmiset  (Luettu 11487 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valon lapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 25.11.2005 22:01:52 »

Silmiini osui seuraava lainaus kirjasta Ajattomat arkkityypit (Marja-Liisa Niemi-Mattila):

"Vesimiehen ajan esiin murtumista ilmentää erityisesti 1960-luvun alkupuolen vahvat planeettamiehitykset Vesimiehen merkissä. Vuoden 1962 jälkeen syntyneet ovat jo täysin Vesimiehen ajan lapsia, kun heitä vanhemmat edustavat siirtymäkautta. Kosmisten kuukausien vaihtuessa esiintyy tavallisesti paljon siirtymäkauden ihmisiä, esimerkiksi monia Jeesuksen ajan ihmisiä elää taas nyt vesimiehen ajan edelläkävijöinä. Tämän päivän ihmiset elämme siirtymäkautta Kaloista Vesimieheen. Monet lopun ajan profetiat ja liikkeet ovat ilmentymiä yhden maailmanajan loppumisesta ja toisen alkamisesta."

Mitä Vesimiehen aika pitää sisällään? Minkälaisesta uudesta ajasta on kysymys? Minkälainen elämäntehtävä ko. aikana elävillä ihmisillä on?

Itse olen syntynyt juuri tuona sirtymäkautena eli asia kiinnostaa minua erityisesti. Olen aina tiennyt, että minulla on "elämää suurempi tehtävä" ja tunne voimistuu päivä päivältä. Minulle tulee usein tunne, että en kuulu tänne muiden "joukkoon" ja koen itseni ulkopuoliseksi. Olen huomannut olevani monessa asiassa edelläkävijä ja rikon päivittäin erilaisia rajoja. Tahtomattani toimin myös usein muille opettajan roolissa. Olen viimeaikoina löytänyt ihmeellisen rauhan, joka kannattelee vaikka elämässä tapahtuisi mitä, ikäänkuin leijailisin turvallisessa pilviverhossa. Täällä puhuttiin kerran "mestarin luvusta", huomasin olevani tuo luku 11.
tallennettu
Faust
Vieras
« Vastaus #1 : 25.11.2005 22:04:50 »

Onneksi olkoon.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #2 : 25.11.2005 22:09:06 »

Kuin myös !  Cheesy  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 26.11.2005 20:42:59 »

Olen aina tiennyt, että minulla on "elämää suurempi tehtävä" ja tunne voimistuu päivä päivältä. Minulle tulee usein tunne, että en kuulu tänne muiden "joukkoon" ja koen itseni ulkopuoliseksi. Olen huomannut olevani monessa asiassa edelläkävijä ja rikon päivittäin erilaisia rajoja. Tahtomattani toimin myös usein muille opettajan roolissa. Olen viimeaikoina löytänyt ihmeellisen rauhan, joka kannattelee vaikka elämässä tapahtuisi mitä, ikäänkuin leijailisin turvallisessa pilviverhossa.

SAMOJA TUNTEMUKSIA JA KOKEMUKSIA ITSELLÄNIKIN.  angel
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #4 : 27.11.2005 14:24:14 »

Lainaus
Olen huomannut olevani monessa asiassa edelläkävijä ja rikon päivittäin erilaisia rajoja. Tahtomattani toimin myös usein muille opettajan roolissa

Esimerkkejä?
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #5 : 27.11.2005 22:20:18 »

Liityn joukkoon... Shocked

 :Smiley
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 28.11.2005 13:01:46 »

Olen itsekin nähnyt viitteitä siihen, että Vesimiehen aikaan olisi siirrytty helmikuun alussa -62, jolloin Vesimiehen merkissä oli todellakin planeettasuma.

Oma veljeni on syntynyt helmikuussa -62, mutta hänen aurinkomerkkinsä on jo Kalat. Vesimiehestä löytyy kuitenkin iso pläjäys planeettoja. Hän on nuoresta lähtien tiennyt, mitä haluaa elämässään tehdä. Häntä kiinnostaa lähinnä tekniikka, radiot, radioaallot ja niiden sovellutukset. Nämä ovat todellakin intohimoa eikä vain duunia. Kalana hän on leppoisan mukava mies, vaikka muuten edustaakin hajamielistä tiedemiestyyppiä.

Astro-foorumilla kirjoittelee eräs viehko naisihminen Tina-nimimerkillä, ja hän on tuon siirtymäkauden lapsi puhtaimmillaan. 6 tai 7 planeettaa Vesimiehessä. Voiskos Tina kommentoida?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Urkki
Vieras
« Vastaus #7 : 28.11.2005 14:22:23 »

Äääh, Lilli! Enhän minä osaa mitään sanoa. Työkiireetkin painavat.

En näkisi itseäni millään tavoin henkisenä enkä edelläkävijänä, vaan ennemminkin loogisena ja "järkevänä". Rajoja rikon ehkä eniten niin, että vedän sukan päähän, jos se siinä näyttää paremmalta. Ystäväni Uranuskala tosin väitti, että tekstini on pehmennyt sitten viime näkemän (about 10 vuotta sitten. Silloin kyllä saatoinkin ilmoittaa jollekulle, että "syö pääsi"). Hän voisikin kenties kommentoida? Tai joku muu meikäläisiä tunteva?

Olen kotoisin oudohkosta perheestä ja olen itsekin ilmeisesti vähän kummallinen. En arvosta perinteisiä arvoja, en ole tarkoituksellisesti hankkinut lapsia enkä koskaan tule kuulumaan mihinkään nyt vallitsevaan puolueeseen. Pidän omituisesta taiteesta ja musiikista ja erityisesti ihmisistä.

Minun elämäni tehtävä taitaa olla oppia hyväksymään toisten arvot?

Foorumilla on muuten toinenkin samaan syssyyn syntynyt eli Haikailija. Voisikohan hän kommentoida?

Nyt täytyy kiiruhtaa. Kiitos ja anteeksi. smitten
tallennettu
Uranuskala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #8 : 29.11.2005 10:46:59 »

Rajoja rikon ehkä eniten niin, että vedän sukan päähän, jos se siinä näyttää paremmalta. Ystäväni Uranuskala tosin väitti, että tekstini on pehmennyt sitten viime näkemän (about 10 vuotta sitten. Silloin kyllä saatoinkin ilmoittaa jollekulle, että "syö pääsi").
Jeps, Tina, juuri esim. sukkapäisyytesi & päänsyöntiehdotustesi takia olen sinusta aina pitänytkin!  Grin  Nykyisin nuo piirteet vain ovat muuntuneet.. sanoisinko humaanimmaksi tyyliin punkkarista jazzariksi. Ja pääsi pysyy kylmänä, vaikka meikäläinenkin on ihan oma itsensä, loistavaa! (no, ehkä joskus kavvan kavvan sitten vähän kupruttiin, mutta sehän liittyi henkisiin etsikkoaikoihimme, vai mitä..)

Vesimiehen ajan vaikutuksista tähän en osaa kummempia kommentoida, mutta kyllä ainakin tuo sinun kohdallasi on totta, Tina, että pehmennyt olet, pehmentynytpä hyvinkin. Voisi loogisesti johtua siitä, että Veskarina olet tässä ajassa tullut "kotiin" (kasvun myötä), ja siksi on helpompi olla..?

Itse kuulun siihen siirtymävaiheporukkaan, ja sehän vasta levotonta olemista on! Vesimiestä minussa on Venus ja DC, ja vahvasti aspektoitunut Uranus on AC:lla. Voin kertoa, että riittää weirdoiluun. Ja kivaa on.

Erilaisten - nyt elossa olevien ihmisten aikana ensimmäisten todellisten uudistajien - eli Vesimiesaikalaisten tehtävänä voi olla ihmiskunnan siirtäminen seuraavalle tasolle suhteellisen vikkelään, kun se muilta olisi kestänyt ne samat sata vuotta kuin ennenkin. Mietitään nyt esim. 50-luvulla syntyneitä: niiden nuoruus osui johonkin beatnik-aikaan, jolloin kovaääninen uusi musa ja pitkä otsatukka edustivat varsin pitkään vallankumouksellisuuden huippua (mahd. yhteiskuntarakennemuutoksiin nyt puuttumatta). Mutta entäs nyt? Veskariaikalaiset syöksyilevät virtuaalimaailmassa miten tahtovat ja kännykkäkulttuurin avulla kohta varmaan jo sädetämme itsemme hologrammina kaverin bileisiin. Vuosittain putkahtaa uusia, mullistavia zysteemejä esiin, ja ne ovat hetimiten kaikkien tavoitettavissa eikä vain harvojen valittujen. - Hyvästi ikuinen jurakausi!

Täällä palstalla oli tässäkin yhteydessä puhetta "elämää suuremmasta tehtävästä", mestarin luvusta jne. En haluaisi olla kyyninen, mutta kannattaa myös muistaa pitää hiukkasen jalkoja maassa, varsinkin, jos nyt transitoiva Neptunus on sopivasti aktivoitunut omaan karttaan nähden. Kaikki kun ei ole aina sitä miltä näyttää, tai tuntuu.   Wink
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #9 : 29.11.2005 12:05:09 »

Liityn tuohon Uranuskalan viimeisimpään kommenttiin. Smiley

Vaikka henki liitelisi kuinka korkealla, nämä hankitut uuden ajan tiedot olisi syytä soveltaa jollakin tavalla käytäntöön. Kun syntyy idea uudenlaisesta yhteiskunnasta, uudenlaisesta maailmasta, sitä tulisi toteuttaa, eikä vain jäädä ihailemaan kaunista visiota jostakin ¨avaruudesta käsin¨. Sitä on taivaan ja maan liitto. Jing ja Jang.
Vaikka yksilötasolla tehtävien laadut voivat tietysti vaihdella - jotkut toimivat enemmän visionääreinä ja jotkut ovat maanläheisempiä tehtävässään. Smiley
tallennettu
Itse
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #10 : 30.11.2005 20:05:05 »

Lainaus
Olen huomannut olevani monessa asiassa edelläkävijä ja rikon päivittäin erilaisia rajoja. Tahtomattani toimin myös usein muille opettajan roolissa



Niin minäkin.
tallennettu
Crimson_Sorrow
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #11 : 05.05.2006 21:51:12 »

Hyvin samanlaisia tuntemuksia on myös minulla. Varsinkin tuo joukkoon kuulumattomuus, vieraus, ja yliluonnollisen rauhan ja harmonian tunne sielussa  :Smiley

Mutta onko tuo ihme; olenhan Vesimies-nainen  coolsmiley
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #12 : 05.05.2006 21:59:51 »

..."Olen huomannut olevani monessa asiassa edelläkävijä ja rikon päivittäin erilaisia rajoja. Tahtomattani toimin myös usein muille opettajan roolissa..."

Kuin myös !

Vuosimallia: 1961
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 06.05.2006 18:00:24 »

suuret ikäluokat edustavat tuota siirtymävaihetta parhaimmillaan
heidän aikanaan on tämä yhteiskunta muuttunut rajuimmin kuin koskaan,
teollisuus,maaltapako,juurettomuus,muovikulttuuri,nousukkuus,oravanpyörä ja
pahoinvointi heillä ja heidän lapsillaan
hallituksemme koostuu ihmisistä,joilla on  pluto leijona:ssa,
jäätteenmäki edusti aikaansa edellä olevaa vesimiestä joka täytyi korvata vanhasella,
koska kansa ei ole valmis suoraan muutokseen, ei vielä,
tarvitaan skorpionin muodonmuutos,ns.murrosvaihe,
skorpioni ja varsinkin vanhanen karttansa sitkeydellä kestää meidänkin puolesta tämän muutoksen,pääministerinä hän voi toimia,onneksi hänestä ei tullut presidenttiä,ylemmillä tahoilla kuitenkin tehdään päätöksiä,jotka koskettavat meitä jokaista,eikä hän turhaan edusta äiti-maata,niin kuin kepulaisia haukutaankin,sillä on vissi tarkoituksensa
kaikella on..

kaksi naista johdossa olisi ollut liikaa
miehet tulevat pyhään naiseuteen niin hitaasti perässä..
pitää antaa niille mahdollisuus sopeutua pikkuhiljaa....

eikä tää vesimiehen aika mitään uutta aikaa ole
sitä saturnuksen kulta-aikaa,johon viisastenkiven avulla pystymme palaamaan,
hiertäähän se ensin kummasti kengässä,mutta kyllä ne arvet paranee
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #14 : 06.05.2006 20:04:30 »

synt-69  :Smiley jotain on tapahtumassa, en osaa selittää, mutta tunnen se luissani buck2
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: