Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ÖH...?  (Luettu 5096 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Absintti
Vieras
« : 10.01.2007 17:59:10 »

 crazy2 en mie ossoo!
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 10.01.2007 18:01:01 »

Moi Absintti!
Ikinä ei oo sattunut ja taas sattu...
Oikein hyvin osasit - eikun mukaan vaan!

(http://i77.photobucket.com/albums/j50/mered38381/th_swingingby.gif)
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #2 : 10.01.2007 18:13:07 »

crazy2 en mie ossoo!
Osaatpas, senkin pöljä... Cheesy Cheesy Grin (älä loukkaannu!)

Tervetuloa messiin!!
tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #3 : 10.01.2007 18:18:50 »

Katos vaan... laugh Kivaa täällähän on hervottomasti porukkaa!

Okei tota. Jospa vaikka jonkinlainen esittäytyminen nyt:

 askendentti kauris
 aurinko rapu
 kuu kauris
 venus rapu DC:llä
 mars vesimies
 saturnus IC:llä  kaksoset
MC aspect_con neptunus jupiter

Levoton taiteilijasielu, ei rauhaa sielullain  uglystupid2

Oikeastaan lähdin etsiskelemään keskustelupalstaa mielessäin polttava kysymys, 1,5v. esikoistyttärelläin on Kuu 12. huoneessa, onko mun nyt hyväksyttävä se julmana tosiasiana että mun täytyy olla jollain tapaa huono äiti  Embarrassed kun kaikkien tahojen tulkinta kertoo vaillinaisesta äitikuvasta kyseisessä asemassa???  Kaiken muun kamalan lisäks mun Saturnus on tarkalleen reppanan Kuulla  Lips Sealed. On muun Venus sentään Askendentillaan. Sit meillä on Ac-Dc -akselit vastoinpäin, tarkalleen. Tällaisia kovin rapumaisia murheita minulla tällä kertaa! Undecided
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.2007 12:48:05 »

Tervetuloa Absintti! Smiley Jostain syystä olin melkein varma, että olet aurinko-Kalat...Ab-sintti. Wink Mutta Rapulainenhan se siellä.

Oikeastaan lähdin etsiskelemään keskustelupalstaa mielessäin polttava kysymys, 1,5v. esikoistyttärelläin on Kuu 12. huoneessa, onko mun nyt hyväksyttävä se julmana tosiasiana että mun täytyy olla jollain tapaa huono äiti  Embarrassed kun kaikkien tahojen tulkinta kertoo vaillinaisesta äitikuvasta kyseisessä asemassa???

Kaikkien tahojen? En mitenkään suostu uskomaan, että olet lukenut kaikkien mahdollisten tahojen jutut kuusta 12. huoneessa. Smiley Kannattaa siis lähteä liikkeelle ihan perussymboliikasta ja muodostaa asiasta oma tulkintansa. Ensinnäkin, jokainen lapsi kokee äitinsä täysin omalla tavallaan, ei varmaankaan ole perhettä jonka kaikki lapset kuvaisivat äitiään täysin samoin. Toiseksi, kuu ei symboloi ainoastaan äitiä, vaikka äiti toki onkin yleensä se ensisijainen ravinnon ja hoivan antaja lapsuudessa. Kolmanneksi, lapsesi kuu on nimenomaan hänen kuunsa, eli se kuvaa joka tapauksessa enemmän häntä kuin sinua.

Kannattaa osallistua esim. keskusteluun Lapsuus kuuna ja muuta, joka löytyy tuolta Syntymäkartan tulkinta -osiolta: https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11794.0, tai aloittaa ihan oma ketju aiheesta. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #5 : 12.01.2007 13:09:12 »

Embarrassed kun kaikkien tahojen tulkinta kertoo vaillinaisesta äitikuvasta kyseisessä asemassa???  Kaiken muun kamalan lisäks mun Saturnus on tarkalleen reppanan Kuulla 

muista, että "sinun lapsesi eivät ole sinun" eli tyttäresi on valinnt sinut juuri parhaaksi äidikseen, koska kaipaa oppia tietyt asiat, jotka voivat olla sinusta riippumattomia.

Ole itsesi, älä rapumaisesti missään nimessä ala suojella tytärtäsi liikaa... tietoisesti ainakaan.

T: pluto-kuu konjunktiossa 4. huoneessa, rapumaisen äidin kanssa elänäyt oinas  2funny

ainiin, tervetuloa mukaan!  smitten
tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #6 : 12.01.2007 21:21:43 »

 Wink Voin luvata teille etten ole kovin rapumainen äiti...ainakaan perinteisellä tavalla. Tuskin tulen rakkaudellani lastani kuristamaan. En sanonutkaan lukeneeni kaikkia mahdollisia tahoja. Tarkoitin niitä tahoja joihin olen perehtynyt. Olen perehtynyt astrologiaan niin kauan että opus jos toinenkin on tullut luettua. Lapsen syntymä oli niin iso juttu että jotenkin on vaikeaa nähdä objektiivisesti omaa ja lapsen karttaa. Astrologiaa pitkään kolunneena on tullut havaittua että tietyt jutut esitetään miltei aina negatiivisessa valossa, kuten esim. äidin Saturnus yhtymässä lapsen Kuuhun. Kuu 12. huoneessa kuvauksissa mainitaan usein hämärä äitikuva. Nämä pistävät tuoreen äidin miettimään ja hakemaan mielipiteitä muilta alan harrastajilta ja ammattilaisilta. Esoteerinen astrologia suhtautuu näihin rakentavasti ja uskon kyllä siihen ja kaiken tarkoituksellisuuteen.  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #7 : 13.01.2007 22:08:35 »

Ahaa, olet siis enemmänkin perehtynyt astrologiaan? Sittenhän vastaukseni oli vähän turhan rautalangasta väännetty, sorry. Olen kyllä ihan samaa mieltä, että perheenjäsenten tapauksessa sitä on enemmän tai vähemmän sokea näille astrologisillekin tekijöille ja kaipaa muiltakin näkemyksiä, joten en ihmettele kysymyksiäsi. Smiley

Huomasin myös, että olit itse asiassa jo ehtinytkin aloittaa aiheen asiasta, joten kiva että olet päässyt jo sukeltamaan sisään foorumiin. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 23.01.2007 10:30:22 »

crazy2 en mie ossoo!

Poliitikon aloitus...?

Tervetuloa virallisesti ja terveyttä "piirilles" =
näen suuren ihmisjoukon lähistölläsi...?
 angel Wink skorpioni
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: