Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nancy Spungen  (Luettu 31684 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #30 : 01.02.2006 22:08:18 »

Pälähti äsken mieleen että näin pari vuotta sitten jonkun puolalaisohjaajan dokkarin D.O.A-Dead on Arrival, joka kertoi punkista ja iso osa filkkaa käsitteli Sex Pistolsin epäonnistunutta USAn kiertuetta.

Siinä on mm. pätkä jossa haastatellaan sängyllä aivan aineissa makaavaa pariskuntaa. Sid on enimmäkseen palava sätkä kädessä kuorsaava zombie ja Nancy hoitaa puhumisen ..( "joo Pistolssit ei oo mitään ilman Sidii"  tai "Sid herää sä poltat aina kaikki mun vaatteet") Ja sitten Nancy on TODELLA vähäpukeinen tässä pätkässä, neulanjäljet näkyy yms...Aika surkuhupaisa ja ahdistava kohtaus, kumpikin on vetänyt itsensä aivan järkyttävään kuntoon.
Että jos tuon dokkarin löytää jostain ja Nancy kiinnostaa, niin siinä vähän kuvamateriaalia..
tallennettu
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #31 : 04.02.2006 14:40:23 »

Itsekkin olen lukenut tuon kirjan. Samastuin vähän itsekkin Nancyyn. Tosin oon syntynyt viikkoo ennen Nancya. Smiley Itsekkin olen vähän tuollainen kuin Nancy.. Saan raivokohtauksia pienemmistäkin asioista (Tosin en saa niin pahoja kuin Nancy, Enkä todellakaan alkaisi lyömään ketään yms.) ja vauvana kans huusin paljon. Tosin mulla ei oo skitsofreniaa.
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #32 : 09.02.2006 10:16:52 »

No tosta Nancyn kartasta sen verran, että onhan siellä aika rankasti järjestäynyt kuvio kvinkunsseista ja puolitoistaneliöistä, semmonen tähti johon liittyy 2 yodia joista toinen vielä bumerangi.

Tossa tähdessä kärkinä Lilith, Kuu/Juno/PF, Pluto, Jupiter/Noususolmu/Neptunus, Mars.

Sidin nimiasteroidi muuten yhtyy Junoon ja IC:lle  Wink Muistaako joku, mikä sen oikea nimi oli? Sidin? Se sanotaan siinä kirjassa, mutta olen tainnut myydä tai lainata jollekin omani...
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #33 : 09.02.2006 11:21:16 »

Sidin oikea nimi oli John Simon Ritchie  lempinimi ilmeisesti Sly...
b. May 10th 1957 (Tuli-Kukon vuonna) d. 1979 (Maa-Vuohen vuosi)

Oliko Sidin kirjasta vai mistä luin, että hänen äitinsä oli narkomaani. En jotenkin yhtään ihmettele miten ajautuivat Nancyn kanssa yhteen.

Tapasivat ensimmäisen kerran maaliskuun 11. hitsi kun en muista vuotta. Jos löydän sen jostain niin voin laittaa myöhemmin. Mutta se varmaan onkin helpommin pääteltävissä... Kauan ne oli yhdessä kolme tai neljä vuotta? vähemmän?

Edit: kävin kirjakaupassa tutkimassa ja ne tapas -77. Siinä Sidin kirjassa oli. Täytyy joskus lukee sekin. Minkähän takia mua nyt tää pariskunta on alkanu kiinnostaan.  idiot2  Huh
« Viimeksi muokattu: 09.02.2006 18:46:20 kirjoittanut Alzbeta » tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #34 : 09.03.2006 10:26:16 »

mä en kuvitellut,että nancy olisi ollut noin kaunis kuin tuossa kuvassa..sain kirjan perusteella erilaisen mielikuvan..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #35 : 09.03.2006 20:36:10 »

No jopas oli syntymätraumaa kerrakseen...  Shocked

Olen aikaisemminkin tuosta kuullut ja Nancyn äiti pohtii kirjassa, että on tutustunut toisiin lapsiin joiden syntymä oli samanlainen, yhtä vaikea kuin Nancyllä ja he muistuttavat paljon Nancyä. Ovat ahdistuneita, hermostuneita, itsetuhoisia, itkuisia...

Tuosta on tehty myös tutkimusta, muutkin kuin Freud et. al.
En vain tiedä missä näitä tutkimuksia olisi esillä. Olisi mielenkiintoista tutustua.

siis eikös juuri siinä kirjanlopussa selvinnyt tuo,että nancyllä oli vaikea syntymä joka johti tuohon käyttäytymiseen?Itse ainakin ymmärsin niin kun kirjaa luin..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #36 : 10.03.2006 10:20:06 »

Minunkin mielestäni tuo on kaunis kuva Nancystä ja halusin siksi laittaa sen tänne. Vaikka hänellä on kyllä kieltämättä aika tuskaiset silmät ja huomatkaa "herkkä" kaulakoru.  Kiss

Nancyn äiti ymmärrettävästi haluaa koko kirjan ajan vastauksia ja kirjoittikin kirjan saadakseen miettiä Nancyn äärettömän tuskaiselta vaikuttaneen elämän tarkoitusta. Ehkä tuo syntymätrauma toistaiseksi voi olla ihan hyvä loppupäätelmä, koska kukaan psykiatri, lääkäri tai muukaan ammattilainen ei osannut sitä selvittää.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #37 : 10.03.2006 17:00:01 »

On kyllä mielestäni yksi parhaimpia ja riipaisevimpia lukemiani kirjoja tuo Nancy ! Lukenut sen joku 4 kertaa... Ja varmasti taas joskus sen luen... Joiltain osin itsekin tunsin samaistumista häneen. Yleensäkin pidän erittäin paljon elämänkerroista tms.
« Viimeksi muokattu: 10.03.2006 17:02:27 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #38 : 20.03.2006 19:53:54 »

Voilá löysin Sidin tiedot astrothemestä  Wink

http://www.astrotheme.fr/portraits/4tbd2hb2q44f.htm
« Viimeksi muokattu: 20.03.2006 19:58:05 kirjoittanut Alzbeta » tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #39 : 25.05.2006 23:12:30 »

Olen kuullut lasten masennuksesta, joten miksei sitten skitsofreniakin... Tuntuu vain niin uskomattomalta... ja surulliselta ajatukselta.  Cry

Tottahan se on, että oli sitten minkä ikäinen tahansa niin huumeet ja muut päihteet ovat monella laukaisseet psykoottisia oireita. Muistan itse viime syksynä kun join aika paljon niin lopulta se meni siihen, että laskuhumalassa minusta tuli entistä tuskaisempi ja ahdistuneempi. Ei ole kyllä mikään leikin asia. Ainakaan minun kehoni ei kauheasti mitään myrkkyjä kestä. Se pitäisi jo vähitellen tajuta.  Undecided

Kiitos tarkennuksesta. Niinhän se oli että 14-27. Jostain vain se 16 tuli mieleeni. *wonder why*  Tongue se on ihan "skitso" ikä.

Tämä on nyt jossittelua oikeen rankimman kautta, mutta koska Nancy vaikutti kanssa aika herkältä eri aineille ja niiden vaikutuksille niin olisiko hän hyötynyt sen ravintolääkärin hoidosta, jos se olisi ikinä toteutunut.  Huh
Harmi kun sitä ei koskaan saa tietää.

Kun luin kirjan uudestaan niin huomasin lopussa että Nancyn äitikin, Deborah joka kirjan on kirjoittanut yritti Nancyn kuoleman jälkeen hirttäytyä. Hän oli jo autotallissa köyden kanssa... mutta päätti sitten, että joku tarkoitus sillä 20 vuoden taistelulla piti olla.

Tuo heidän perheensä tarina jää varmasti ikuisesti mieleeni.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #40 : 27.05.2006 20:39:03 »


Kun luin kirjan uudestaan niin huomasin lopussa että Nancyn äitikin, Deborah joka kirjan on kirjoittanut yritti Nancyn kuoleman jälkeen hirttäytyä. Hän oli jo autotallissa köyden kanssa... mutta päätti sitten, että joku tarkoitus sillä 20 vuoden taistelulla piti olla.

Tuo heidän perheensä tarina jää varmasti ikuisesti mieleeni.

oli vai?itse en kyllä tuollaista muista..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: