Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: sinä ja minä keskeisyys  (Luettu 7030 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« : 24.11.2005 20:37:30 »

Eikö sinä keskeisyys tarkoittanut sitä,että henkilö on hyvin ihmissuhdekeskeinen?ja minä keskein taas työkeskeinen?Mites nuo katsottiinkaan kartalta?ainakin muistan jostain lukeneeni tämmöisistä käsitteistä ...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.11.2005 15:32:07 »

Tervehdys,

minä-keskeinen ihminen ei välttämättä ole kiinnostunut työnteosta, vaan keskittyy enemmän omiin asioihinsa ja haluihinsa kuin muiden vastaaviin.

Vahva seiskahuonepainotus voi tehdä ihmisestä sinä-keskeisen tai jopa riippuvaisen muista ihmisistä. Yleisesti ottaen planeettojen pääpaino kartan oikealla puolella kertoo ihmisiin ja sosiaalisiin suhteisiin suuntautuvasta henkilöstä. Planeettasuma kartan vasemmalla puolella indikoi monesti hieman itseriittoisemmasta tyypistä.

Eläinradan merkeistä Vaaka on kai ihmiskeskeisin, vastamerkki Oinas ehkä itsekeskeisin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2 : 25.11.2005 17:42:00 »

Ainakin Seppon luonneanalyysin mukaan olisin hyvin sinä painoitteinen ja kyllähän se pitää paikkansa!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 25.11.2005 18:28:25 »

Tosiaan, seiskahuone tekee ihmisestä parisuhdeihmisen ja muutenkin ihmisriippuvaisen.

Kartallani on paljon sellaisia tekijöitä, joiden puolesta voisin olla hyvinkin riippumaton ja minä-keskeinen, mutta koska seiskahuoneeni on täpötäynnä kaikenlaista elämäni pääpiste kuitenkin on ihmissuhteeni ja niiden ylläpitäminen... Haluan omistautua ihmisille, enkä olla vain pintapuolinen kaveri. Sellaisia minulla ei oikeastaan juuri olekaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: