Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enneuni, selväkuulo ja näkö  (Luettu 13583 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« : 07.01.2007 18:57:07 »

Näin juuri tarkan enneunen. Kuulin aamulla ensimmäisen kerran selkeästi pari sanaa -loppu olikin jo taas soossia kun kysyin mitä mieheni oven takaa juttelee Undecided
Ja edellisen elämän kuvia on tullut jotain. -Mitä tästä voi päätellä? kaikki on ilmeisesti alussa.  En ymmärrä chakroista tai sellaisista, olen ja elän ja teen parhaan kykyni mukaan mitä teen. En kuitenkaan tiedä missä mennään, tai mitä muuta voisin tehdä kuin elää arkea ja joskus, aina välillä pysähtyä miettimään asioita. Sitten niitä "ajatuksia" tulee, kun ei ajattele -tämä saa varmaan kaksoset, ja niin se eläinlääkäri ultralla sitten totesikin äskettäin.  Shocked
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 07.01.2007 19:59:10 »

Sanoisin, että ei syytä huoleen. Selväkuuloisuus, selvänäkö, telepatia ja muut vastaavat ovat todellisen Itsen ja ihmisen normaaleja kykyjä. Maan päälle syntyessämme vain unohdamme kuinka niitä käytetään (mikä on ihan hyvä). Meillä on kuitenkin koko ajan mahdollisuus avautua taas noille kyvyille sitten, kun alamme olla siihen valmiita.

Yleensä tuo avautuminen tapahtuu hissukseen, sillä liian nopea avautuminen esimerkiksi kolmannen silmän (otsa chakran) kohdalla aiheuttaa psykoosia, skitsofreniaa, hallusinaatioita jne. Ei kannata huolestua asioista, antaa niiden vain soljua omalla painollaan. Jos haluat voit kierrellä kirjastossa lueskelemassa aiheesta kirjallisuutta sitä mukaan, mikä tuntuu hyvälle.

Maapallon energiatasoa ollaan nostamassa koko ajan vuoden 2012 tapahtumien vuoksi. Siksi myös tällaiset "yliluonnolliset" ilmiöt alkavat olla yhä enemmän arkipäiväisiä asioita, koska korkeampi energia tuo mukanaan korkeamman energian tapahtumia.
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 07.01.2007 22:10:51 »

Niinkuin AthaMaarit tuossa viisaasti kirjoittikin, niin nämä henkiset asiat avautuvat meille nyt luonnollisena osana kehitystämme. Meidän ei tarvitse olla "tämän alan asiantuntijoita" kehittyäksemme ihmisinä ja valo-olentoina. Joissakin tapauksissa saattaa olla jopa parempi, mitä vähemmän tietää... silloin voi puhtaasti tunnustella omalla sydämellään, mikä tuntuu hyvälle.
Olet varmasti ottamassa harppauksen omassa kehityksessäsi ja suosittelenkin ensisijaisesti kuuntelemaan omaa itseäsi näissä asioissa; luota siihen, mikä tuntuu sinusta itsestäsi oikeasti hyvälle. Jos epäilet tai jokin asia tuntuu pahalle, se ei ole sinua varten; sydämesi johdattaa sinua.

Tältä palstalta saat myös tietoa muiden ihmisten kokemuksista. Suosittelen ainakin tutustumaan henkiolentojen haastamiseen, jolla voit varmistaa sen, että olet varmasti tekemissä puhtaiden lähteiden kanssa. Voit pyytää myös enkelisi suojaksesi tälle avautumisen matkalle -he auttavat aina, jos pyydät!  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3 : 08.01.2007 12:15:54 »

Maapallon energiatasoa ollaan nostamassa koko ajan vuoden 2012 tapahtumien vuoksi.

Onkos multa menny jotakin ohi  Embarrassed mitäs tuollon sit tapahtuu?
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4 : 08.01.2007 13:24:58 »

Maapallon energiatasoa ollaan nostamassa koko ajan vuoden 2012 tapahtumien vuoksi.
Onkos multa menny jotakin ohi  Embarrassed mitäs tuollon sit tapahtuu?
Tuohon Astron omaan hakujuttuun kun laittaa 2012, niin löytyy vahvaa/vanhaa pohdintaa.

Maya juttu taisi loppua silloin, ihminen on ehkäpä enemmän kuin Jeesus olikaan, muutama uusi ulottuvuus käytössä. Tulevaisuus on tietty ennustamista ja maailmanloppujakin on ajansaatossa ennustettu, mutta eipä ole vielä sattunut kohdalle.

Saas kattoo ny  Shocked Wink
Kun tahtoo olla valon puhdas kanava, pitäisi nähdä se totuus mikä tulee. Muuta se ei tarvitse tehdä. Helppo homma  angel
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5 : 09.01.2007 18:30:05 »

Niinpä löyty... mielenkiintoinen keskustelu, aikaa kulu kamalasti kun luki läpi  Wink nyt täytyy mennä syömään välillä ja sulattaa tuo info.
Kiitos vinkistä Lari  Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #6 : 13.01.2007 17:35:30 »

Onko kolmanteen silmään olemassa käyttöohjeita?  Cheesy
Monenmoisia kuvanvälähdyksiä on käynyt silmissäni rentoutuneessa tilassa. Yleensä näkyy tuntemattomia kasvoja, joskus on ollut polkupyöräilijä tai maisema. Kerran tahdoin nähdä henkilön ja näinkin vaikkakin vain vyötäröstä alaspäin. "Todistusaineisto" viittaa tähän henkilöön vahvasti vaikken ole häntä koskaan nähnyt.  smiley6600

Yleensä menee aika kauan ennekuin välähdys tulee jos tulee. Yleensä ei  Cool
Onko sitten ihan sama haluaako nähdä ennustuksen tulevasta vai katsella nykyistä tilannetta. Olisiko erona vain tahto?
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 15.01.2007 01:17:20 »

Onko kolmanteen silmään olemassa käyttöohjeita?  Cheesy

Sinussa/sinulla itsessäsi/itselläsi on käyttöohjeet "sisäänkirjattuna". Wink
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #8 : 15.01.2007 15:11:21 »

Onko kolmanteen silmään olemassa käyttöohjeita?  Cheesy
Sinussa/sinulla itsessäsi/itselläsi on käyttöohjeet "sisäänkirjattuna". Wink
Juu juu, kyllä sen tedän  Smiley

Luulen että jos tahtoisin käyttää sitä nykyistä enemmän, joutuisin meditoimalla vaipumaan johonkin todella rauhalliseen tilaan, horrokseen tai mikä olisi oikea sana. Vielä se on niin työlästä että  coolsmiley
Näin "näen" 2funny
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #9 : 15.01.2007 21:30:37 »

En tiedä ajatteletteko te kukaan kanssani samalla tavalla.. Tämä on vain minun ajatukseni.
Minä ajattelen juuri niin vaikka mietinkin yllä juttujani.

Tiedän että kykenen näkemään vaikka mitä, eikä tähän mennässä mikään kuva ole hetkauttanut suunnattomasti. Ihan kuin lehteä lukisin, mutta siinä on vähän kuvia.

Mietin vain että millaisia lehtiä olisi tarjolla ja onko tietoisella valinnalla saavutettavissa sellainen lehti jossa kuvia olisi rimpsuttain  :Smiley
Hei! Aku Ankka, siinähän se, kuvia  Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #10 : 15.01.2007 23:16:39 »

Hei Oin@s! kirjoitit tuolla, että:
Lainaus
En ole koskaan yrittänyt minkään oppan avulla meditointia, minusta se on osa jokapäiväistä elämää ja toteutan sitä itse ja omasta mielestäni ainakin sulassa sovussa arkisen askareen lomassa -eläen tätä päivää ja pyhittäen siitä pikkuisen hetken olemalla tietoisesti ajattelematta.
Anteeksi jos utelen liian henkilökohtaisia, mutta mistä asioista arkiset askareesi koostuvat? Asutko esim. maalla omakotitalossa vai lähiössä kerrostalossa? Kun haluat olla tietoisesti ajattelematta, mitä fyysisesti teet?

Joskus onnistuin pääsemään hereillä tilaan, jossa katselen ikäänkuin elokuvaa tai kuvapätkiä ja "unohdan ajatella", sitten kun ajatus taas palautuu normaaliksi, minua suututtaa, että kadotin "ihanan helpon tilan olla" Joskus muistan kuvat joita näin, yleensä en..

Haluaisin niin kovasti itsekin oppia elämään tätä päivää, tai keksiä keinon "nollata" aivot hetkeksi. Välillä tuntuu, että hukun kaikkiin ajatuksiini, joita päässä risteilee  Cry Varsinkin kun olen viime aikoina vaihtanut mielipiteitäni kuin sukkia  Embarrassed Tosin voihan se kertoa jotain uuden omaksumiskyvystäni  Tongue

Aluksi olin todella innoissani toteuttamassa oivallustani ja "saarnaamassa" siitä muille, mutta sitten tajusin, ettei maailmassa välttämättä ole toisten vinkkelistä katsottuna juuri siinä kohtaa mitään vikaa, ja että ainut maailma johon voin vaikuttaa on omani.

Seuraavaksi tuli sitten ajatus, että kaikki tekeminen onkin aika turhaa. Korkeintaan pitäisi vain kääntyä sisäänpäin, kuuntelemaan itseään. Olen kuitenkin niin kärsimätön, etten jaksa pysähtyä kuuntelemaan, vähiten itseäni  Grin

Ajattelin olisiko sinulla Oinas-merkkisenä mahdollisesti hyviä keinoja tämän kärsimättömyyden kesyttämiseksi, että pystyisin paremmin olemaan ajattelematta?

Ystävällisin terveisin
~MiuMau~
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 17.01.2007 23:35:53 »

Minusta näiden asioiden on tapahduttava tietyllä tapaa omalla painollaan ja ehdottomasti ilman "hampaat irvessä"/liikaa yrittämistä. En nyt halua mitenkään vähätellä asioita mutta minusta ne ovat niin luonnollisia -ts. kaikilla on tietty herkkyys ja kyse on siitä miten, milloin se ilmenee.. En ole koskaan yrittänyt minkään oppan avulla meditointia, minusta se on osa jokapäiväistä elämää ja toteutan sitä itse ja omasta mielestäni ainakin sulassa sovussa arkisen askareen lomassa -eläen tätä päivää ja pyhittäen siitä pikkuisen hetken olemalla tietoisesti ajattelematta.

En tiedä ajatteletteko te kukaan kanssani samalla tavalla.. Tämä on vain minun ajatukseni.

Kyllä minä ajattelen myös samalla tavalla. En itsekään ole minkään opusten avulla/opastuksella meditoinut tms. Luonnollisesti arjen lomassa.  smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 17.01.2007 23:55:07 »


...
Maapallon energiatasoa ollaan nostamassa koko ajan vuoden 2012 tapahtumien vuoksi. Siksi myös tällaiset "yliluonnolliset" ilmiöt alkavat olla yhä enemmän arkipäiväisiä asioita, koska korkeampi energia tuo mukanaan korkeamman energian tapahtumia.

En niinkään miellä maaplaneetan energiatasoa oltavan nostamassa
koko ajan vuoden 2012 tapahtumien vuoksi,
sillä pidän moista ennaltamääräytymisenä,
joka on lähellä fatalismia
eli alistumista/mukautumista siihen,
mitä oletetaan tapahtuvan kerrotun/uskotun perusteella.

Hyvin pitkällehän ihmiskunta on orientoitunut eli "tapasuuntautunut"
tällaisten ennaltamääräytymisvisioiden mukaan
- äärimmäisenä esimerkkinä "viimeisen tuomion" odottelu,
jolloin ihminen mukautuu tiettyyn tulevaisuusoletukseen
antaen jopa oletustensa varata... itseään ja ajatteluaan.

Sen sijaan pidän ihmiskunnan kollektiivista tahtoa
suhteessa vuoteen 2012 vapaana (= muuntuvana)
- voidaksemme itse päättää fyysisen olemassaolomme kohtalosta
ja sen perimmäisestä suunnasta.

 smitten
tallennettu
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #13 : 27.01.2007 16:13:23 »

Hei Oin@s!
Kiitos vastauksestasi, hyvä mieli välittyi tänne asti  smitten Tunnut elävän sellaisessa ympäristössä ja elämäntilanteessa, johon olen usein kuvitellut itseni, toisin sanoen haaveillut sellaisesta. Olen asunut koko pienen ikäni kaupunkilähiössä kerrostalossa, mutta toivon joskus pääseväni maalle asumaan. Jotenkin tuntuu, että silloin palaisin juurilleni. Kummallista, koska minulla ei oikeasti ole mitään kokemusta maatilan töistä tms. arjesta, ainakaan tässä elämässä.

Kaupungissa joutuu keksimällä keksimään itselleen tekemistä, kun ei ole omaa maata tai lapsia joista huolehtia. Sellaisesta hyödyllisestä käytännön tekemisestä, haravoinnista, kitkemisestä, remontoinnista tms. varmasti nauttisin, mutta vuokralla kerrostalossa se ei oikein onnistu. Reilu 4-vuotinen avoliittoni päättyi viime keväänä ja tuntuu etten kovin helpolla enää kelpuuta ketään edes ajatuksissani mahdollisten tulevien lasteni isäksi..Mutta nyt minulla on aikaa perehtyä kaikenmaailman opuksiin ja asioihin, kun ei ole kuin koira seurana kotona  :)Olen aloittanut Feng Shuin (vähän syvällisemmän kuin sisustuslehdissä tms.)opiskelun ja yhdistelyn astrologiasta oppimaani ja järjestelen sillä lailla elämääni pikkuhiljaa tasapainoisemmaksi, kyllä se tästä! SIUNAUSTA ITSELLESI angel

~MiuMau~
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: