Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaihtoehtoishoidoista yleensä  (Luettu 7513 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« : 23.11.2005 20:34:43 »

Olisi mukava noin yleisesti kuulla minkälaisista vaihtoehtoishoidoista teillä on kokemuksia,mihin vaivaan ja kuinka hyvin tepsinyt. Hmmm. Itse en vielä ole kovin paljon kokeillut,mutta nyt kun henkinen kasvuni on meneillään ja kaikki kiinnostaa,niin olisi kiva tietää..
Omat kokemukset ovat lähinnä nämä: Homeopaattista hoitoa koiran ihottumaan-tulos todella hyvä.Itselle reikihoitoa-energian virtaamisen huomasi,aromaterapeuttinen kasvolymfa-oikein hyvä ja bachin kukkatipat-hoito alussa,mutta apua jo ollut  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 23.11.2005 23:59:40 »

Minä kävin iirisdiagnoosissa ja hivenainemittauksessa. Tohtori näki silmästäni heti, että minulla on suolistohiiva. En ollut aiemmin tajunnutkaan, että mahani toiminta ei ollut ihan normaalia, sokeririippuvuuttani piti yllä tämä hiivakasvusto ja se aiheutti minulle ruuan jälkeistä pökkyräistä oloa. Mahani piti usein aikamoista älämölöä ja immuunipuolustukseni oli tosi heikko, olin aina flunssassa. Sain homeopaattisia valmisteita sekä reformin maitohappobakteereita. Muihin vaivoihin, mm. ihon kuivuuteen sain sinkki&seleenivalmistetta ja gla helokkiöljykapseleita. Parissa kuukaudessa oloni oli virkeämpi ja masu oli onnellinen, ihottumat tipotiessään, eikä karkkia tehnyt edes mieli.

Jotenkin hoitokuuri jäi "kesken" ja nyt siitä on n. puoli vuotta, vanhat oireet ovat tulleet hiipien takaisin elämääni... tickedoff

Suosittelen lämmöllä homeopaattisia lääkkeitä yms. sellaisia. Yrittäkää jaksaa viedä hoitonne loppuun!!

 smitten
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.11.2005 09:46:13 »

Minä kävin iirisdiagnoosissa taannoin ja silmästä ja kielestä selvisi todella huonokuntoinen suolisto aiheuttajana mätänevä suolistohiiva. Siitä paikasta sitten lädin hakemaan tohtori Toloselta parannus vitamiinit ja maitohappobakteeri valmisteet olotilaan. Pariin vuoteen ei ole mahani ei ole metelöinyt ja immuunipuolustukseni on ollut vahva ei edes flunssat ole iskenyt.  Ihokin uudistui vatsan parantuessa. Silmät sielun peili, joten suosittelen iirisdiagnoosia ja muita vaihtoehtoisiahoitomuotoja, jos lääkärit vaan pompottelee eikä osaa antaa vastausta huonoon olotilaan.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 24.11.2005 16:39:14 »

Hyväksi todettuja "hoitoja" ovat myös korvakynttilähoito, sekä intialainen päähieronta. Äitini on kokeillut molempia. Intialainen päähieronta oli todella piristävä ja poisti niska- ja hartiakivut. angel
tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #4 : 24.11.2005 21:31:44 »

olen käynyt aika monessa eri hoidossa.opiskeluni takia jotta osais kertoa noista hoidoista.ja ihan oman terveyteni takia esm. aroma todella ihana hoito käy moneen vaivaan mutta kallis hoito vyöhyke samoin hyvä hoito olen käynyt monesti.shiatsu aivan mahtava hoito siinä rentoutuu hyvin ja saadaan moneen vaivaan apua mutta monestikkaan ei yksi hoito vielä auta roosenterapia se on myös hyvää tekevä hoito mutta aika rankka jos on paljon ongelmia joutuu tystämään pitkään asioitaan intialainenpäähieronta rentouttava meridiaanihieronta myös rentouttava reikiä teen itse ja hoidossa olen käynyt jäsenkorjauksessa myös apua on tullut sieläkin päin.ainut ikävä puoli näissä on ovat kalliita ja monestikkaan yksi käynti ei riitä mutta mitä sitä ei terveytesä eteen tekisi.aina parempi ennalta ehkäisy.
tallennettu
mollamaija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #5 : 29.12.2005 22:05:00 »

REIKIN , AROMATERAPIAN JA SHIATSUN OLEN KOKENUT TEHOKKAIKSI JA RENTOUTTAVIKSI HOIDOIKSI. SAA HOITOA NIIN MIELELLE KUIN KEHOLLEKIN.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 30.12.2005 00:41:27 »

Jäsenkorjausta, energiahoitoa ja vyöhyketerapiaa olen kokeillut hyvällä menestyksellä, kun niskani meni lukkoon. Lääkärit syötti tulehduskipu lääkkeitä, kortisonia ja fysioterapiaa annettiin, mutta pää ei kääntynyt. Jäsenkorjauksessa selvisi, että on nikamissa tuolla päässä sen verran kovat tunne lukot, että pitää energiallakin sulatella niitä traumoja pois. Niksauttamalla jännitykset pois niin pää on liikkunut eikä kipuja ole ollut vuoden päiviin.
lääkärikään ei uskonut, kun sanoin etten ole syönyt lääkkeitä vuoteen, vaan jäsenkorjauksella olen kunnossa.
Ihmettelen lääkäreiden "jumala" asennetta, sillä ne raivostuvat, kun heidän ohjeita jättää noudattamatta.
Sen verran hyvä oli jäsenkorjaus, että lähdin itse opiskelemaan asiaa ja nyt sitten kiitokseksi autan niitä, jotka ovat samassa lähtöpisteessä kipujensa kanssa kuin minä aikoinani.
Jalkavammainen koiranikin usein tulee syliini ja ojentaa nikama vikaista jalkaansa, jotta voisin rentouttaa rasittunutta jalkaa.
 angel  angel  angel  angel  angel  angel  angel  angel  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: