Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outoja sähköongelmia tänään, mistä voisi johtua?  (Luettu 7410 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Athens
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« : 06.01.2007 19:28:38 »

Tänään (jo aamuyöstä lähtien) on sähkölaitteet käyttäytyneet merkillisesti. Hiustenkuivaaja meni itsekseen päälle ja rupesi surisemaan kylpyhuoneessa, eikä sammunut edes katkaisijasta (joka oli alunperinkin offilla) vaan piti töpseli repäistä irti pistokkeesta. Kuivausrummusta tuli voimakas palaneen haju, ystäväni kännykkä soi, sammuu ja menee päälle itsekseen jne. Mistähän tällainen voi johtua? Onko teillä ollut tällainen erikoinen sähköpäivä tänään 6.1.? Shocked
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.2007 19:57:51 »

Yleensä sähkölaitteet reagoivat herkästi energoiden muutoksiin ja purkauksiin sammumalla, sekoilemalla ja käynnistymällä itsestään.

Poltergeist on tietysti myös mahdollinen vastaus, varsinkin jos tällaisia ongelmia alkaa ilmetä lisää. Pistin vain merkille tuon palaneen hajun. En nimittäin itse ole aiemmin kuullut energioiden heittelyn aiheuttaneen hajuaistimuksia, ainoastaan sähköistä sekoilua ja lamppujen poksahtelua.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.2007 20:28:50 »

No meillä päsähti tänään katossa oleva sähkönsäästölamppu - ihan tavallista kait muuten, mutta se HAJU oli niin kamala, että piti oikein kunnolla tuulettaa   buck2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 06.01.2007 20:41:33 »

No..  :Smiley

Heh..! Grin 2funny

Biologisella äidilläni on tänään syntymäpäivä.
Mitä tahansa voi tapahtua tänään. Grin 2funny
Onneksi välissä on monia tuhansia kilometrejä
ja useampi maa.  :Smiley
tallennettu
Athens
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« Vastaus #4 : 06.01.2007 20:59:30 »

Selvennyksenä tuohon ekaan viestini kuivausrumpu juttuun, niin kuivasin sillä vaatteita ja se alkoi piippaileen oudosti ja otin vaatteet pois, kun huomasin että sieltä tulee palaneen kärtsä, joten en uskaltanut sitten enempää kuivailla sillä.

AthaMaartit mainitsit mahdollisesta Poltergeist ilmiöstä, miten sellaisen olemassaolon voisi selvittää? Ollaan asuttu tässä asunnossa jo yli 5v, eikä näitä ongelmia ole aiemmin esiintynyt - paitsi 2 uutta pesukonetta hajonnut 4 kertaa....?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 06.01.2007 21:09:58 »

Yleisesti poltergeist ilmenee pimeässä. Niillä on jostain syystä tapana välttää kaikenlaista valoa, olipa poltergeist sitten henkimaailmasta tai jonkun henkilön tiedostamaton energian purkaus Wink Tosin varmasti poikkeuksiakin löytyy, eteenin voimakkaiden poltergeistien kohdalla.

Poltergeistin olemassaolon varmistamiseen ei oikeastaan auta muu kuin aika. Poltergeist ilmenee pitkäjatkoisinä, yhtenäisinä kausina, jolloin ilmiöitä esiintyy päivittäin. Ilmiöön kuuluvat erilaiset äänet, kuten koputukset, naputukset, raapimiset, töminät, nakerrukset, jyskytykset jne. Poltergeist voi harvinaisissa tapauksissa päästää muunkinlaisia ääniä, kuten naurua, rummun ääntä, kellojen kilinää ym. Ystäväni luona hetken majaillut poltergeist osaisi viheltää Wink Ilmiöön liittyvät myös yksinään liikkuvat esineet - esineet joku liikkuvat yksinään, ilmaantuvat tyhjästä tai katoavat jonnekin.
Poltergeistin kanssa on myös mahdollista kommunikoida.

Poltergeistilla on myös tapana voimistua ajan kanssa. Esim. ystäväni luona ollut poltergeist kolisteli kattiloita keittiössä jokusen viikon, ennen kuin siirtyi makuuhuoneeseen, jossa se teki koputusten sarjaa, joka alkoi huoneen yhdestä nurkasta ja päätyi ystäväni sängyn päätyyn. Lopulta ilmiö meni siihen pisteeseen, ettei ystäväni voinut nukkua, koska heti kun sammutti valot se aloitti koputtamisen, viheltelyn ja ystäväni korvaan puhaltelun. Lopulta se lähti pois (ja terkkuja vaan kaverille, jos sattuu lukaisemaan tätä viestiä! Toivottavasti et pahastu, jos käytän sinua esimerkkinä Grin)

Jos teillä poksahtelee pesukoneet tuota vauhtia sanoisin, että teillä on vissiin energiakeskittymä kodissanne.
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #6 : 06.01.2007 21:31:22 »

Lainaus
Ollaan asuttu tässä asunnossa jo yli 5v, eikä näitä ongelmia ole aiemmin esiintynyt - paitsi 2 uutta pesukonetta hajonnut 4 kertaa....?
Lainaus
Jos teillä poksahtelee pesukoneet tuota vauhtia sanoisin, että teillä on vissiin energiakeskittymä kodissanne.
Vikaa talon sähköjohdotuksessa? Tai jospa te olette sattumalta ostaneet maanantaimallin koneita? Shoppailua merkkarin perääntymisen aikoihin?    coolsmiley
tallennettu
pseudelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #7 : 28.10.2009 19:16:01 »

En viitsi avata uutta keskustelua, joten kirjoitan tähän.

En ole hirveän kokenut näissä henkimaailman asioissa, mutta eräänä kesäiltana kaverini pyysi minua "lähettämään hänelle energiaa", koska minäkin uskon näihin juttuihin. Epäröin kykyjäni, mutta päätin silti koittaa kotiin päästyäni, kello oli jotain 01:00. Heitin vain takin lattialle ja istuin olohuoneen lattialle ristiasentoon. Kaveri oli neuvonut mua, että tee vähän niinkuin rukoilisit ja ajattele häntä. Tein niin, keskityin tosi syvästi. Jatkoin tätä ja noin 15 sek. kuluttua mulle tuli jotenkin hirveen sähköinen olo ja samalla hetkellä mun vieressä ollut tietokone sammui ja käynnistyi uudestaan  Shocked Rupes pelottamaan ihan kamalasti.
Kaveri sanoi seuraavana päivänä, että oli tullut parempi olo.

Mulla on ollut tää kone kuitenkin jo melkein neljä vuotta, ja tää on aina päällä kun olen kotona eikä tämä ole ikinä tehnyt tollai, että sattumakin on aika epätodennäköinen.

Mistä tuo siis johtui?

Tää hiiri kans liikkuu välillä, vaikka en siihen koskisikaan, mutta se lienee vaan joku looginen juttu koska se menee aina samaan suuntaan.
tallennettu

Sun - Virgo
Asc - Sagittarius
Moon - Pisces
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #8 : 28.10.2009 20:41:58 »

Tää hiiri kans liikkuu välillä, vaikka en siihen koskisikaan, mutta se lienee vaan joku looginen juttu koska se menee aina samaan suuntaan.

Hiiri vai kursori?! Shocked
tallennettu
pseudelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #9 : 28.10.2009 21:18:01 »

Tää hiiri kans liikkuu välillä, vaikka en siihen koskisikaan, mutta se lienee vaan joku looginen juttu koska se menee aina samaan suuntaan.

Hiiri vai kursori?! Shocked

Kursori  siis Grin
tallennettu

Sun - Virgo
Asc - Sagittarius
Moon - Pisces
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10 : 28.10.2009 21:22:58 »

Läppärini kursori kun alkaa itsekseen vaeltelemaan, niin skannaan koneen ainakin Spybotilla (sillä myös immunisoin) ja Ad-Awarella, ehkä vielä Avirallakin -> poistan kökköläiset koneesta niiden avulla ja hiirikin rauhoittuu  smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 28.10.2009 23:35:13 »

Kaupungeissa on ihan luonnollisestikin eri energia! Esimerkiksi Kuopio on aivan ihana ja rauhallinen energialtaan yöaikaan, ihan keskustassakin, kun taas Lahti muuttuu levottomaksi heti, kun tulee vähänkin hämärää. Talvisaikaan se ei ole ihan niin vahva se fiilis kuin kesäöisin. Itse molemmissa kaupungeissa asuneena olen huomannut tuon seikan.

Helsingin energia on jännä. Se on tosiaan tilava, eteenkin keskustassa, mutta vaihtelee alueittain - esimerkiksi Vuosaaren uudella puolella on aivan ihana energia, kun taas Suomenlinnassa on sellainen vanhanaikainen, seisahtunut energia. Minä itse en pidä jostain syystä yhtään Jyväskylän energiasta, enkä Mikkelin energiasta...

Samoin eri maissa ja maiden sisällä olevissa kaupungeissa on eri energiat. Itse en ole tosin päässyt matkustelemaan koskaan, mutta jo kuvista ja filmeistä näkee ne paikan energiat Smiley


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 29.10.2009 03:21:39 »

Jännää juttua täällä! Cheesy
Minun asuntoni on taloyhtiössä, josta on dokumentit olemassa jo 1000-luvulta,
mutta tarkkaa rakennusvuotta ei tiedetä, kuten ei myöskään sitä,
kuka tai ketkä on rakentanut talon, roomalaiset vai rooman aikalaiset.

Talossa paksut metriset kiviseinät, kännykässä on kenttää vain eteisen ikkunalla. Grin
Naapurit ei kuulu, kuten ei myöskään kaupunki, ellei ikkunat ole auki.

Asunnossani makuuhuoneeni päätyseinän läpi tai seinästä
kerran pari muutamassa viikossa kuuluu hyvin hiljaista ja taitavaa Cembalon soittoa,
siitäkin huolimatta, että ko. seinän takana ei ole asukkaita, kukaan naapuri
ei ainakaan tunnusta omistavansa Cembaloa ja se kuuluu varhain aamuisin 6-7 aikaan
tai vastaavasti illalla hyvin myöhään.
Yöt nukun sikeästi ja päivät olen töissä ja opiskelemassa, joten siitä en tiedä. Smiley

Sitten sellainen juttu kuuluu välillä, että aivan kuin joku sipisi latinan kielistä
mantraa tai rukousta ja tuosta mainninnut taloyhtiön omistaja, naapurit
ja jopa Veskari-mieheni, joka ei usko mihinkään, mutta ihmettelee mistä se tulee
tai johtuu.

Taloyhtiössä ja asunnossani on todella rauhallinen tunnelma.
En ole koskaan kokenut olevani niin turvassa ja kotona-kotona, kuin tässä kodissani. Smiley
Myöskin henkiset aistini ovat herkät täällä ja saan tai minulle annetaan visioita
ja viisautta joissain asioissa yli niiden järjellisten puitteiden
ja on aina ollut oikeassa.

Vanha ovikelloni soi usein niin, ettei oven takana ole ketään.
Viimeksi toissapäivänä.
Asuntoni on ainut siivessään ja kerroksessaan, jossa on joku asumassa.
Vastapäätä oleva asunto on tyhjä, on ollut jo kauan,
koska se on iso ja siinä on kallis vuokrapyyntö.

Siipeeni pääsee vain erillistä käytävää pitkin talon toisesta siivestä
ja kerroksen ovi on lukittu portaissa, josta on erillinen summeri kotiini,
mutta se ei ole yhteydessä tuohon vanhaan ovikelloon, vaan on erillinen.

Siivet yhdistävä käytävä on kapea ja pitkä, eikä siinä ole ovia
välillä tai näköesteitä, joidenka taakse voisi piiloutua,
jos on jekkua tekemässä.

Ainoastaan alakerran postilaatikoilla, käytöstä poistetun
ja sinetöidyn kellarin oven kohdalla on erikoisempi tunnelma.
Taloyhtiön omistaja kertoi, että 80-luvulla sinne murtautui joku laitapuolen kulkija,
joka oli kaatunut portaissa ja kuollut sinne.
Sieltä lähtee tunneleita, jotka ovat ties kuinka vanhoja,
onhan tämä Wienin sydämessä, ja katakombeja.

Taloyhtiön omistaja on kerran ottanut minut sinne , kun olin kovasti utelias ja voin kertoa,
että en olisi selvinpäin uskaltanut ja kyllä humalainen pää selvisi aika äkkiä siellä. Grin 2funny

Itseasiassa en uskalla kertoa mitä siellä näin, koska jos olen oikein
ymmärtänyt, niin asiasta voi joutua vaikeuksiin, koska kuten sanottua,
ne tunnelit ovat varmasti hyvin vanhoja, ylettyvät suhteellisen laajalle alueelle
ja onhan tässä mm. 3 kirkkoa 50-100 m etäisyydellä, joista Stephandom yksi. Smiley

Kait noille äänille jokin luonnollinen selitys on ja mielikuvitus tekee loput tai sitten ei. Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13 : 29.10.2009 18:38:45 »

En tiedä onko tämä vain sattumaa, mutta sekä työ- että kotitietokoneessani on ilmennyt samanlaista vikaa, eli sammuilevat itsestään. Ainakin työkonetta on tutkittu sen verran, että vika on selkeästi jossakin laitteistossa, eikä ole esimerkiksi mikään tietokonevirus. Sitten kun ikioma kotikoneeni tekee tätä samaa, pistää miettimään, että olenko se minä. Tämähän on nyt vain tällainen pieni sattuma, mutta usein on tuntunut, että tekniikka temppuaa olin sitten missä tahansa. Sitä en tiedä temppuileeko silloinkin kun en ole paikalla  Wink

Tässä yhteydessä olen miettinyt ns. maadoittumisen merkitystä, jos olen yrittänyt ajatuksen tasolla saada yhteyttä korkeampiin voimiin. Voiko jotkin energiat jäädä päälle?
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: