Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viisaammat kertokaa  (Luettu 9873 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
helga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 22.11.2005 21:53:39 »

Mitä sanoisitte seuraavasta yhdistelmästä rakkaudessa? Aurinko Neitsyessä, Nouseva Merkki Jousimies, Kuu Neitsyessä, Merkurius Leijonassa, Venus Vaa'assa, Mars Vaa'assa.
Olen parisuhteessa jo 7:ttä vuotta, mutta aina bilettäessä tuntuu että mulla pitää olla jonkinlaista flirttiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, rakastan kyllä puolisoani enkä koskaan voisi kuvitella pettäväni häntä, mutta mistä johtuu tämä kova flirttailun halu? Näettekö kartoista jotain vai onko tässä kyse vaan mun korvien välistä, saan kuulla olevani viehättävä useasti...
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 25.11.2005 21:11:20 »

Vaakaihmisillä varmaankin paljon taipumusta flirttailuun ja siihen että yritetään olla miellyttävä ja hunajainen jokaiselle vastakkaisen sukupuolen edustajalle. Ystävällisyyttähän se on toki, mutta usein vastapuoli käsittää sen hieman "enempänä". Wink

Olen myös itse nousujouskari, ja uskon sen tuovan myös sellaista seikkailun ja vaihtelun halua, ettei niin kiinnosta ihan joka ilta istuskella sen oman kullan kanssa katselemassa telkkaria, vaan uusiin ihmisiin tutustuminen kiehtoo, joskus liiallisestikin. Cheesy

Pieni ja vähän enempikin flirtti ei ole pahasta, ellei miehesi kärsi siitä. Minun kultani on ainakin sanonut että hän pitää siitä että muutkin miehet ovat minusta kiinnostuneita, koska silloin hän voi olla ylpeä siitä että hän on minun kanssani.. 2funny
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #2 : 25.11.2005 21:13:31 »

Niin, ja olehan onnellinen että neitsytmerkkisi pitää sinut kuitenkin sen verran maan tasalla, ettet varmaankaan ikinä pystyisi pettämään tms.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #3 : 25.11.2005 21:27:54 »

Mikäs sen mukavampaa, kuin flirttailu  Smiley.Suurin osa meistä saa siitä nautintoa ja tuottaa sillä iloa muille, mutta aina pitää muistaa se oma kulta joka ehkä ei ymmärrä asiaa oikein.... se on vain tapa viettää hauskaa aikaa....mutta jos haluat edetä pidemmälle, niin silloin on syytä katsoa peiliin ja miettiä mitä se rakkaus minulle oikein on ja haluanko pysyvää suhdetta ja onko kultani minulle todella se rakkain ? Flirttailua on monenlaista ja minusta on ihaninta se ystävällinen sellainen ja miehen kuin miehen mielestä on nainen viehättävä silloin kun osaa myötäillä oikein jolloin miehen omanarvon tunne nousee huippuunsa.....kuten meidän naistenkin   2funny
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
selkälokki
Vieras
« Vastaus #4 : 26.11.2005 23:00:38 »

Lainaus
miehen kuin miehen mielestä on nainen viehättävä silloin kun osaa myötäillä oikein jolloin miehen omanarvon tunne nousee huippuunsa.....
Tuota kutsuisin mielistelyksi ja pe.....een nuolennaksi. Yök.
Eipä ihme etten osaakaan flirttailla. Ja jos se on tuota, niin ei kyllä kiinnostakaan. Pthyi buck2
Mutta älkää loukkaantuko te, jotka sitä harrastatte, koska mie nyt olen vaan tällainen hivenen viileämpi tyyppi, enkä varmastikaan vaan ymmärrä moisen päälle, ja tuo on vain minun oma mielipide.... idiot2
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #5 : 26.11.2005 23:32:47 »

2funny 2funny
Voi Selkis, ihan samaa "mielipuolta"! Sait mut nauramaan! Itse käsitän flirttailun pikemminkin silmäpeliksi ja pieneksi ystävällismieliseksi kiusoitteluksi. Se on joskus ihan piristävää, mutta yleensä en koe tarvetta flirttailla edes näillä omilla määritteillä..
Mutta kukin toimikoon tavallaan, tosin kumppania ei tulisi tarpeettomasti loukata- eli rajat on hyvä muistaa parisuhteessakin.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 26.11.2005 23:37:01 »

Cheesy
JES!
En siis olekaan ainoa "kylmäkyllikki" police
Tuollaisen leikinlaskun ja kiusoittelun ymmärrän, tosin  sitä tulee viljeltyä sukupuoleen katsomatta.
Liekö se sitten flirttailua vai normaalia ihmisten kanssakäymistä, mene ja tiedä.
Mutta haleja taas kaikille smitten
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #7 : 26.11.2005 23:48:35 »

No, se leikkimielinen kiusoittelu on ainakin minusta normaalia kanssakäymistä. Ei kai se sinusta "kylmäkyllikkiä" tee, jos olet rehellinen? Sellainen tolkuton mielistely on mielestäni vaarallistakin sikäli, että se on epärehellistä. Pidemmän päälle se paljastuu kuitenkin, mitä on ja mitä toisesta ajattelee. Onko se sitten hienoa, jos on ensin sanonut toiselle että olet ah-niin ihana ja täydellinen ja vaikka mitä, mutta sitten seuraavana hetkenä ryöpsähtääkin "totuus" esille- joka ei sitten välttämättä ole toiselle mieluista kuultavaa.
Mieluummin kertoo mielipiteensä rehellisesti ja avoimesti, mutta kuitenkin hienotunteisesti kuin valehtelee..

No, toisaalta kai olen joskus liiankin suora, ja monet hankaluudet ihmis- ja työsuhteissa olisi tullut vältettyä ilman suorasanaisuuttani, mutta sitten taas on totta sekin, että monasti suoruudestani on ollut paljon hyötyä, ja vaikka ensireaktio onkin joskus ollut hieman tyrmistynyt, niin yleensä kuitenkin positiivinen. Tjaa, ilmaisuni ei ole tänään paras mahdollinen, saikohan tästä mitään tolkkua?
Haleja kuitenkin kaikille minulta myös! smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #8 : 27.11.2005 13:39:08 »

Lainaus
tolkuton mielistely on mielestäni vaarallistakin sikäli, että se on epärehellistä. Pidemmän päälle se paljastuu kuitenkin, mitä on ja mitä toisesta ajattelee

Niin, itseasiassa inhoan sellaisia liian lipeviä miehiä, jotka varmaan just tollalailla mielistelee ja nuoleksii ja ovat niin lirkun lärkyn.
Useinkin alkaa sellaiset inhotuksen väristykset mennä....
Kai sen aistii, kun se ei ole aitoa.
Siis kyllä rehelliyys on best. Smiley angel
tallennettu
Black_Orchid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #9 : 30.12.2005 17:05:39 »

Niin, itseasiassa inhoan sellaisia liian lipeviä miehiä, jotka varmaan just tollalailla mielistelee ja nuoleksii ja ovat niin lirkun lärkyn.



Olen samaa mieltä... lirkun lärkyn miehet ovat ällöjä. onneksi on oma kulta, mut baari-iltaan yleensä "noita" tyyppejä mahtuu muutama.

Jotka puristelevat perseestä kaikkia naispuolisia ja
 kokeilevat onneaan.

todella säälittävää, ja jotkut tyypit ovat innoissaan sellaisesta lähentelystä.
kun voisi saada paljon parempaa ja kipinöivää huomiota.

esim. se miten pukeutuu ja käyttäytyy, vaikuttaa todella paljon asiaan.  Cheesy

Olen eril. nuori, esim. moni harrastaa yhden illan juttuja, mut minua se ei ole koskaan kiinnostanut.

olen vissiin vanha sielu. 20-vuotias oikeasti... smitten


Pieni viaton flirtti on hauskaa,
kunhan sen jättää siihen, jos on varattu.  2funny


On väärin ajattelemista, että jos on varattu niin ei saisi vilkaistakaan muita miehiä.


P.S. toiv. lainaus meni tällä kertaa oikein. vähän ongelmia aikasemmin lainauksen käyttämisessä.
tallennettu

Voi ihmiset, miksi pelkäätte susia.... rakastakaa niitä, kuten minäkin.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #10 : 30.12.2005 23:34:18 »

Smiley lainaus...... Wink
Noh, kyllä se siitä!! Tsemppiä!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: